Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Ακόμα μια νίκη για Μάρκεθ

Παρόλο του ότι έχει ήδη εξασφαλίσει μαθηματικά το πρωτάθλημα στο φετινό Moto GP ο Μαρκ Μάρκεθ κέρδισε ακόμη μία pole position, αυτή τη φορά στην Μαλαισία.

Ο πρωταθλητής Μαρκ Μάρκεθ δεν ήθελε να χάσει κατακτώντας την pole position με χρόνο 2.12.161.

Στην δεύτερη και τρίτη θέση ήρθαν οι δύο οδηγοί της Yamaha, Ζοάν Ζάρκο και Βαλεντίνο Ρόσι.

 

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

«Δυστυχώς φέτος δεν κατάφερα να κερδίσω σε κανέναν αγώνα»

Στο γεγονός πως δεν κέρδισε ούτε ένα αγώνα φέτος αναφέρθηκε στις δηλώσεις του ο Ιταλός αναβάτης της Yamaha, Βαλεντίνο Ρόσι.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο «Γιατρός»:

«Είναι σκ…τά αυτό το συναίσθημα. Πολύ κακό. Δυστυχώς φέτος δεν κατάφερα να κερδίσω σε κανέναν αγώνα, όμως σε δύο έφτασα πολύ κοντά. Είναι μεγάλο κρίμα. Λυπάμαι πολύ επειδή ήθελα να είμαι στο βάθρο, τόσο εγώ όσο και η Yamaha γενικά. Σε ο,τι αφορά την πτώση, έκανα ένα λάθος όμως κοιτώντας τα δεδομένα μετά, δεν μπορέσαμε να καταλάβουμε ακριβώς τι. Αρκετά παρόμοια κατάσταση με της Μαλαισίας, έχασα το πίσω μέρος όταν άνοιξα το γκάζι. Πρέπει στους τελευταίους γύρους να προσέχουμε το ελαστικό γιατί έχουμε μεγάλη φθορά».

Διάβασε Περισσότερα

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Ανάβαση Πιτίτσας: Χιλιάδες θεατές αποθέωσαν τους νικητές

Ο ΑΟΠ (ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΠΑΤΡΩΝ) διοργάνωσε τον τελευταίο γύρο του Valvoline Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων 2018 και του Κυπέλλου Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος, την Aegean Κολοκυθάς – Ανάβαση Πλατάνι ¨Πιτίτσα¨, το Σάββατο και την Κυριακή 10-11 Νοεμβρίου 2018.

Με τις συμμετοχές να φτάνουν τις 88 αλλά 80 αυτοκίνητα να βλέπουν την σημαία εκκίνησης και 69 να τερματίζουν, διεξήχθη ίσως ο πιο ανταγωνιστικός αγώνας της χρονιάς, με τον ΑΟΠ να δίνει τον καλύτερό του εαυτό, χωρίς να υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις και τα προβλήματα να αντιμετωπίζονται τάχιστα. Ο καιρός ασυνήθιστα σύμμαχος έδωσε το ερέθισμα σε χιλιάδες θεατές που κατέλαβαν το ιστορικό βουνό από άποψη Μηχανοκίνητου Αθλητισμού. Άλλωστε ο πρώτος αγώνας εκεί διεξήχθη το 1973, με τον ΑΟΠ να πρωτοστατεί και να διδάσκει.

Την σημαία εκκίνησης έδωσε αρκετές φορές ο Αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας κ. Γρηγόρης Αλεξόπουλος, ο οποίος δηλώνει φανατικός θαυμαστής του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού και συνοδοιπόρος των εκδηλώσεων που προσελκύουν τουρισμό στην περιοχή μας. Ο ΑΟΠ είχε καλέσει και τον Υφυπουργό Αθλητισμού κ. Γιώργο Βασιλειάδη ο οποίος απέστειλε επιστολή για τους λόγους που δεν μπόρεσε να παρευρεθεί.

Στο αγωνιστικό μέρος θα μπορούσαμε να άνετα να χαρακτηρίσουμε τον Αγώνα ως τον πιο ανταγωνιστικό της χρονιάς. Το είχαμε προβλέψει άλλωστε χωρίς να έχουμε και τίποτα ιδιαίτερες μαντικές ικανότητες, με δεδομένο ότι τα Πρωταθλήματα και τα Κύπελλα σε Ομάδες και Κλάσεις ήταν ανοιχτά.

Στην μάχη της Formula Saloon είχαμε πολλά απρόοπτα, αλλά όχι για τίτλο και την πρώτη θέση του Αγώνα. Σε FS και FST ο Μάριος Ηλιόπουλος με το Ford Focus του αισθάνθηκε μόνο από τον Κώστα Λαζαρίδη πίεση. Ο πρόεδρος του ΣΟΑΑ κατάφερε και κατέκτησε την πρώτη θέση σχετικά εύκολα, αφήνοντας πίσω του στη δεύτερη θέση τον Κώστα Λαζαρίδη με Mitsubishi Lancer EVO, που έγραψε πολύ καλούς χρόνους, αν σκεφτούμε πως ήταν η πρώτη φορά που έτρεχε στον συγκεκριμένο αγώνα. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Αργύρης Τσούλος με Mitsubishi Lancer EVO ο οποίος αντιμετώπισε προβλήματα με την μετάδοσή του. Μεγάλοι άτυχοι οι Κώστας Πατσουρέας, Κώστας Ραπαντζίκος που δεν κατάφεραν να τερματίσουν μετά από μηχανική βλάβη. Στους άτυχους συμπεριλαμβάνεται και ο Παναγιώτης Παρθένης όπου μετά από βλάβη στο σαζμάν και την μετάδοση το Σάββατο, ξενύχτησε με την πολύτιμη βοήθεια φίλων και συνεργατών και πρόλαβαν να επισκευάσουν το αμάξι στην κυριολεξία στο παρά πέντε. Ο Πατρινός αθλητής δεν κατάφερε να κάνει τον χρόνο που ήθελε αλλά ανταμείφθηκε με το χειροκρότημα των θεατών και την τέταρτη θέση ανάμεσα σε άξιους αντιπάλους. Τέλος αίσθηση προκάλεσε η απουσία του Παναγιώτη Σολδάτου ο οποίος δεν εμφανίστηκε ενώ ήταν ένας από τους διεκδικητές του τίτλου.

Για την Ομάδα Α και Ομάδα Α έως 2000 πρώτος τερμάτισε ο Βασίλης Ρέκκας μετά από έναν καταπληκτικό αγώνα με το Citroen Saxo του. Στην δεύτερη θέση ο «νεός» Μαραγκάκης Ανδρέας με το νέο του απόκτημα Honda Civic Type R (το γνωστό του Χρήστου Μάντεση), ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Αναδιώτης Γιώργος όπου εντυπωσίασε το Renault Clio του.

Στην Ομάδα Ν και την Κλάση Ν4 ο Ποτουρίδης Γιάννης ήταν ο ταχύτερος, με τον Κάκο Κώστα να ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου αλλά να κλέβει το χειροκρότημα για το πέρασμα στην Κ4 στο πρώτο σκέλους του Αγώνα που σήκωσε το EVO του στις δύο ρόδες. Ο  Γορίτσας Ποσειδώνας τερμάτισε τρίτος με διαφορά μόλις 0,25 του δευτερολέπτου από τον δεύτερο. Και οι τρεις συμμετείχαν με Mitsubishi Lancer EVO.

Στην Ομάδα Ν έως 2000 νικητής ήταν ο Γιαννούλης Διονύσης με το Honda Civic Type R του όπου θα συμμετάσχει στο Πρωτάθλημα του 2019. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Κίμωνας Θέος με Peugeot 106 και τρίτος ο Πολύδορος Φούντας με ίδιο αμάξι.

Για τις Ομάδες Ε και Ε έως 2000 είχαμε μια από τις εντυπωσιακότερες μάχες. Ο Σπύρος Βοργιάς κατάφερε και πήρε την νίκη από τον «αδερφό» του Τρύφωνα Χασάπη για λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα, κερδίζοντας παράλληλα και το Πρωτάθλημα για τις Ομάδες. Τρίτος τερμάτισε ο ταχύτατος Βασίλης Ντέρμας με Ford Escort MK2.

Στην Γενική Κατάταξη των Ιστορικών πρώτος τερμάτισε ο Γεωργούλας Ευάγγελος, δεύτερος ο Τσαλαματάς Ιωάννης και τρίτος ο Γιαννίκος Κωνσταντίνος. Και οι τρεις με Ford Escort RS.

Αναλυτικά για τις κλάσεις ξεκινώντας από την Α5 πρώτος τερμάτισε ο Παράβαλος Γιάννης με Toyota Yaris, δεύτερος ο Σπηλιοτόπουλος Παναγιώτης με Peugeot 106 και τρίτη η Βάσω Κουρτίδου με Toyota Yaris.

Στην Α6 ο Ρέκκας Βασίλης έκλεισε την χρονιά με νίκη απέναντι στον Μπάτζανο Βασίλη, όπου τερμάτισε δεύτερος, ενώ και οι δύο οδηγούσαν Citroen Saxo. Την τριάδα συμπλήρωσε ο τοπικός Αυγερόπουλος Χρήστος με Peugeot 106 Rally, γλυτώνοντας τα χειρότερα μετά από ένα πέρασμα στην Κ4 που τον «σήκωσε» στις 2 ρόδες.

Στην Α7 είχαμε μάχες μέχρι τελικής πτώσης με τον Μαραγκάκη Ανδρέα να κάνει το ντεμπούτο του με το νέο του Honda Civic Type R με δυνατή εμφάνιση. ΔΣτο δεύτερο σκαλί τερμάτισε ο Αναδιώτης Γιώργος με Renault Clio, ενώ ο Σταύρος Χατούπης συμπλήρωσε το βάθρο μετά από ένα πολύ καλό αγώνα με το Opel Corsa KIT CAR. Αξίζει να σημειώσουμε πως επιβλήθηκε ποινή στον Τσιόγκα Αλέξανδρο για την καθυστερημένη εμφάνισή του στο Parc Ferme, μετά από ένα ξεζανταρισμένο λάστιχο.

Στην Ν2 το βάθρο μύριζε Πάτρα και ΦΙΛΜΠΑ αφού πρώτος τερμάτισε ο Κίμωνας Θέος, δεύτερος ο Πολύδορος Φούντας και τρίτος ο Δεκής Νίκος μετά από απουσία αρκετών μηνών. Και οι τρεις οδηγούν Peugeot 106.

Στην κλάση Ε10 ο Σπύρος Βοργιάς ας μας επιτραπεί η έκφραση πως δεν έχει αντίπαλο. Ο Δημήτρης Τσούργιαννης φαίνεται πως αγώνα με τον αγώνα βελτιώνεται, κερδίζοντας την δεύτερη θέση του Αγώνα, ενώ ο Φάσσας Θανάσης έκανε πολύ καλή εμφάνιση τερματίζοντας στην Τρίτη θέση της κλάσης.

Στην Ε11 ο Τρύφωνας Χασάπης ήταν ο αδιαμφισβήτητος νικητής και πλέον Κυπελλούχος με το Citroen AX του. Δεύτερος τερμάτισε ο Βασίλης Ντέρμας με Ford Escort MK2, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο «Κανέλος» με Peugeot 106.

Στην κλάση FST2 ο Σουφλής Παναγιώτης ήταν ταχύτερος όλων με το FIAT Punto GT του, αφήνοντας στην δεύτερη θέση τον Χριστόφορο Γερολυμάτο με το πρησμένο Toyota Starlet του και τρίτο τον Ουίλιαμ Καμπέρο το Ford Escort MK2 του.

Τέλος για την FSA2L ο Παντελής Τζικόπουλος ήταν ο νικητής με το ανανεωμένο και εξωτερικά αλλά και εσωτερικά Ford Escort MK2 του. Δεύτερος ανέβηκε στο σκαλί του βάθρου ο Καλούδης Διονύσης με Peugeot 205 MAXI και τρίτος ο Ζαχαρίας Παναγόπουλος με Peugeot 106 Rallye.

Κατά την διάρκεια των απονομών ο Πρόεδρος του ΣΟΑΑ κ. Μάριος Ηλιόπουλος ως συνηθίζει, πήρε το μικρόφωνο και μίλησε για την φετινή Aegean Κολκυθάς – Ανάβαση Πιτίτσας με τα καλύτερα λόγια. Χαρακτηριστικά ανέφερε : Δεν έχω μάθει να χαιδεύω αυτιά. Πέρυσι είχα εισηγηθεί η Ανάβαση Πιτίτσας να τιμωρηθεί για τα Οργανωτικά της λάθη και τις παραλείψεις του παρελθόντος. Φέτος είμαι υποχρεωμένος να δώσω συγχαρητήρια για την προσπάθεια αλλά να τονίσω πως έχουμε καθήκον να μην επαναπαυόμαστε. Δεν παίζουμε με μέτρα ασφαλείας και διοργανώσεις.

Κάπου εδώ τελείωσε το Valvoline Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων του 2018.

Διάβασε Περισσότερα

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Όλα έτοιμα για την Aegean Κολοκυθάς – Ανάβαση Πιτίτσας

Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών διοργανώνει τον τελευταίο γύρο του Valvoline Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων 2018 και του Κυπέλλου Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος, την Ανάβαση Πλατάνι «Πιτίτσα», το Σάββατο και την Κυριακή 10-11 Νοεμβρίου 2018.

Στην καθιερωμένη προ αγώνα Συνέντευξη Τύπου στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Αχαΐας (Μιχαλακοπούλου 58) για την ενημέρωση του κοινού σχετικά με την διοργάνωση της AEGEAN ΚΟΛΟΚΥΘΑΣ – Ανάβασης Πλατάνι-Πιτίτσα, το παρών έδωσαν αρκετοί φορείς, όπου παραδοσιακά στηρίζουν τις γενικότερες δράσεις του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.

Πρώτος τον λόγο πήρε ο «οικοδεσπότης» κ. Πλάτωνας Μαρλαφέκας με την ιδιότητά του ως Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας τονίζοντας την σπουδαιότητα τέτοιων εκδηλώσεων, αλλά και την ιστορικότητα της Πάτρας στον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό. Ο κ. Πλάτωνας Μαρλαφέκας έχει και την ιδιότητα του χορηγού αφού η εταιρεία ΛΟΥΞ για μία ακόμη χρονιά υποστηρίζει τις δράσεις του ΑΟΠ.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας ως  ένθερμος υποστηρικτής Εκδηλώσεων στον Νομό μας με τουριστικό ενδιαφέρον, έδωσε σε μία ακόμα Συνέντευξη Τύπου το παρόν και ανέφερε πως η Πάτρα θα μπορούσε να είναι το κέντρο του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της Ελλάδας, έχοντας σαν τελικό στόχο το Αυτοκινητοδρόμιο Πατρών. Τόνισε πως όσο έχει την δυνατότητα, θα είναι δίπλα σε τέτοιες εκδηλώσεις όπου αναπτύσσουν την περιοχή μας.

Ο κ. Τάκης Πετρόπουλος ως υπεύθυνος Αθλητισμού του Δήμου Πατρέων άφησε όλο το κοινό άφωνα με το πόσο διαβασμένος ήταν για την ιστορία του ΑΟΠ αλλά και της Ανάβασης Πιτίτσας. Δήλωσε ένθερμος υποστηρικτής και ευχήθηκε καλή επιτυχία και ασφαλή τερματισμό σε όλους.

Τέλος τον λόγο πήρε ο Αντιπρόεδρος του ΑΟΠ κ. Αλέξης Παυλόπουλος ο οποίος ανέλυσε το καθαρά Αγωνιστικό μέρος του Αγώνα, ξεκινώντας με μια ιστορική αναδρομή που πραγματικά μας «φρεσκάρισε» πολλές μνήμες. Ο κ. Παυλόπουλος ανέφερε πως ο ΑΟΠ έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για έναν άκρως ασφαλή αγώνα, ενώ ανακοίνωσε και δύο νέες παροχές προς τους θεατές. Πλέον στην Ανάβαση Πιτίτσας υπάρχουν 5 πάρκινγκ (από 2 μέχρι πέρυσι) για τα αυτοκίνητα των θεατών, ενώ για πρώτη φορά φέτος θα υπάρξει και μικροφωνική σε τμήματα της διαδρομής για την ενημέρωση των εξελίξεων προς τους θεατές από εξειδικευμένο εκφωνητή. Τέλος ο Αντιπρόεδρος δήλωσε αισιόδοξος πως οι συμμετοχές θα ξεπεράσουν τις 80 και ζήτησε από τους θεατές να υπακούν στις εντολές των ανθρώπων της οργάνωσης ώστε ακόμα μία Ανάβαση Πιτίτσας να περάσει στο πάνθεον των Αγώνων ως επιτυχημένη.

Ραντεβού λοιπόν στις 10 και 11 Νοεμβρίου σε μια από τις ιστορικότερες διαδρομές της Ελλάδας.

Μάρκος Καπετανάκης

Διάβασε Περισσότερα

Facebook