Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Αντίστροφη μέτρηση για το 9ο PICK-Λουξ Cola Plus n’ Light

Published

on

Στο ξενοδοχείο King George Palace της Αθήνας πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνέντευξη Τύπου του 9ου PICK-Λουξ Cola Plus ‘n Light, που θα αποτελέσει τη γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Πάτρα στις 16-17 Σεπτεμβρίου.

Οι δρόμοι της πόλης θα πάρουν «φωτιά» από τα καρτ και τις παράλληλες δράσεις που θα ανεβάσουν στα ύψη την αδρεναλίνη.

Στη συνέντευξη Τύπου παραβρέθηκαν φορείς, δημοσιογράφοι, χορηγοί και φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Παρουσία φορέων, εκπροσώπων του τύπου, χορηγών και απλών φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Παρουσιάστηκαν εν ολίγοις τα όσα θα διαδραματιστούν το επόμενο Σαββατοκύριακο στην πρωτεύουσα της Αχαΐας.

Ο Τάκης Πουρναράκης ήταν ο παρουσιαστής, ο άνθρωπος που παρουσιάζει επί σειρά ετών τους αγώνες του PICK, έχοντας αφήσει το δικό του στίγμα στη διοργάνωση. «Είναι τιμή μου που παρουσιάζω αυτή την εκδήλωση, ένα μοναδικό event που φέτος έχει αρκετές αλλαγές. Βλέπουμε κάθε χρόνο 50.000 χιλιάδες κόσμου να παρακολουθεί τους αγώνες του διημέρου. Και φυσικά εκτός από το θέαμα, βλέπουν δωρεάν και την μοναδική συναυλία με καλλιτέχνες πρώτης γραμμής. Θεωρώ σημαντικό που φτιάχτηκε ο δρόμος, η Ολυμπία Οδός και μπορεί ο κόσμος να έρθει πιο εύκολα στην Πάτρα», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Από την πλευρά της Περιφέρειας που συμπεριλαμβάνεται στους συνδιοργανωτές, μίλησε ο Αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας Γρηγόρης Αλεξόπουλος ο οποίος τόνισε: «Για μία ακόμα χρονιά είμαστε εδώ για ένα θεσμό πλέον όπως είναι το 9ο PICK. Ο κάθε θεσμός έχει συγκεκριμένα πρόσωπα και νομίζω ότι ο Τάκης Πουρναράκης έχει συνθέσει το όνομά του με τους αγώνες, όπως ο Άλκης Στέας με το καρναβάλι. Σημαντικό στοιχείο είναι ότι προσφέρεται δωρεάν στην κοινωνία της Πάτρας και όχι μόνο αυτή η διοργάνωση. Μικροί και μεγάλοι παρακολουθούν τους αγώνες, είτε το βλέπουν σαν event, είτε σαν αγώνισμα και είναι μοναδικό αυτό που γίνεται σε Ελληνικό χώρο. Η επιτυχία είναι δεδομένη, ο Θεός είναι μαζί μας και θα έχουμε καλό καιρό. Θα έχουμε πολλά events και σας περιμένουμε όλους. Πρέπει να υπάρχει σύνδεση όλων την εμπλεκομένων, έχει πετύχει ο θεσμός και μπορεί να πάει πιο μπροστά. Σας καλώ όλους να χαρούμε, να γιορτάσουμε και να παρακολουθήσουμε τους αγώνες».

Ο αντιπρόεδρος του ΑΟΠ Αλέξης Παυλόπουλος δήλωσε: «Στο 9ο PICK Πάτρας είμαστε παρών και αναλαμβάνουμε το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι. Οι θεατές είναι αρκετοί και έχουμε επισκέπτες από άλλες πόλεις. Αυτό μας ικανοποιεί, αλλά αυξάνει την ευθύνη και τα μέτρα ασφαλείας που πρέπει να πάρει ο ΑΟΠ. Η ασφάλεια είναι το πρώτο μέλημά μας. Ο αγώνας φέτος έχει αντίθετη χάραξη και αυτό για εμάς είναι μία πρόκληση. Ο ΑΟΠ και τα μέλη του, έχουν τις γνώσεις και την ικανότητα να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις. Σας προσκαλώ όλους στην Πάτρα για να βοηθήσετε να ανεβάσουμε την αδρεναλίνη στο κόκκινο».

Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας, αντιπρόεδρος και marketing director της εταιρείας Λουξ Μαρλαφέκας ΑΒΕΕ, ο Πλάτων Μαρλαφέκας δήλωσε: «Ευχαριστώ που ήρθατε, είναι σημαντικό ότι υπάρχει από τον κόσμο και τα ΜΜΕ τέτοια αντιμετώπιση στη διοργάνωση, καθότι έχουμε φτάσει στο 9ο PICK. Δεν θέλω να πω πολλά με κάλυψε ο κ. Αλεξόπουλος, έχουμε ένα καινούργιο δρόμο, είναι σημαντικό και αξίζει να έρθει ο κόσμος να περάσει ένα πολύ ευχάριστο σαββατοκύριακο, να ζήσει την εμπειρία του PICK να μας βοηθήσει και εμάς. Αν ο κόσμος δεν αγκαλιάσει την προσπάθεια δεν γίνεται τίποτα. Ο κόσμος δίνει δύναμη. Θέλω πραγματικά να ευχαριστήσω όλους τους χορηγούς, εθνικούς και τοπικούς για την συμβολή τους. Οι φορείς βοηθάνε αλλά πλέον το πράγματα είναι δύσκολα. Πρέπει να σεβόμαστε τους χορηγούς με αυτό που προσφέρουν στην κοινωνία».

Ο αλυτάρχης του αγώνα Στέλιος Καγιάφας τόνισε: «Άλλαξε η εκκίνηση, πήγε στο πάνω μέρος της Πλ. Γεωργίου, η διαδρομή είναι ίδια, αλλά με αντίθετη φορά. Τα μέτρα ασφαλείας θα είναι αυτά που πρέπει. Εγώ εκτός από τους χορηγούς θέλω να ευχαριστήσω τους οδηγούς γιατί χωρίς αυτούς δεν υπάρχουν αγώνες».

Ο Βασίλης Παναγόπουλος που εκπροσώπησε την χορηγό εταιρεία ΕΚΟ δήλωσε: «Χαίρομαι που για 9η χρονιά είμαστε από τους χορηγούς του PICK. Είναι από τις πιο επιτυχημένες διοργανώσεις στην Ελλάδα, αξίζουν συγχαρητήρια στους διοργανωτές και θεωρώ ότι θα είναι από τα καλύτερα PICK το φετινό. Σαν ΕΚΟ χορηγούμε μεγάλες διοργανώσεις όπως το PICK και το Ράλι Ακρόπολις. Πρέπει να ακολουθήσουν το παράδειγμά μας και άλλοι χορηγοί, έτσι ώστε να γίνουν τέτοιες διοργανώσεις σε περισσότερες πόλεις, γιατί υπάρχουν και φυτώρια με νέα παιδιά από πίσω. Ελπίζω να περάσουμε καλά το διήμερο».

Ο Κώστας Σταματάκης διευθυντής marketing και costumer director της εταιρείας Κωτσόβολος που είναι χορηγός δήλωσε: «Είναι η πρώτη φορά που συμμετέχουμε ως χορηγοί και δωροθέτες. Δεχόμαστε πολλές προτάσεις συνεργασίας κάθε χρόνο, αλλά με το PICK χαρήκαμε που θα βοηθήσουμε. Αξίζει στην Πάτρα το PICK. Μας αρέσει πολύ σαν διοργάνωση και συμμετέχουμε. Γιορτάζουμε φέτος 15 χρόνια παρουσίας στην Πάτρα, έχουμε υποχρέωση στην Πάτρα και για αυτό θέλουμε να το ανταποδώσουμε, καθώς έχουμε πουλήσει τόσες συσκευές που αντιστοιχούν περίπου 9 σε κάθε σπίτι. Ανυπομονούμε για το διήμερο».

Η Σοφία Στάμου Υπεύθυνη Επικοινωνίας της Ολυμπίας Οδού που είναι στους χορηγούς της διοργάνωσης τόνισε: «Είμαστε εδώ για να υπενθυμίσουμε ότι η Ολυμπία Οδός δεν είναι η πίστα του PICK. Σε όλους αρέσει η ταχύτητα και ο τρόπος να απολαύσουμε μία γρήγορη οδήγηση είναι σε ειδικές πίστες με ασφάλεια όπως το PICK. Είναι γιορτή για την Πάτρα, γιορτή και για εμάς το PICK. Ο δρόμος ολοκληρώθηκε και θέλουμε να βοηθήσουμε για την ασφαλή οδήγηση. Το καρτ είναι ο πιο ευχάριστος τρόπος για να εκπαιδεύσουμε καλούς οδηγούς. Ευχαριστήσουμε την ΟΜΑΕ, τον ΑΟΠ και τη ΛΕΜΑΝ και όλους όσοι συμμετέχουν στην διαδικασία. Καλή επιτυχία στους συμμετέχοντες».

Ο Στέφαν Σίμπαλ επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της Falken Tyres που είναι χορηγός πίστας 1, έστειλε το δικό του μήνυμα: «Είμαστε περήφανοι που στηρίζουμε ένα τόσο συναρπαστικό event το οποίο απηχεί το προφίλ της Falken, όσον αφορά στην υψηλή απόδοση. Οι αγώνες καρτ είναι ένα μεγάλο σχολείο και οι θεατές πρέπει να βρεθούν κοντά στην δράση στην καρδιά της πόλης».

Στο φινάλε της συνέντευξης το λόγο πήραν δύο από τους ανθρώπους που θα δώσουν άλλο “αέρα” στο περιθώριο του διημέρου. Ο λόγος για τον Λάμπρο Αθανασούλα και τον Κωνσταντίνο Ιαβέρη. Ο πρώτος μαζί με τους συναθλητές του θα πραγματοποιήσουν τα περίφημα dirt games ή αλλιώς χωμάτινα καρτ. Ο Κωνσταντίνος Ιαβέρης, θα “τρέξει” με το ιστορικό FIAT Punto που χρησιμοποιούσε στους αγώνες. «Θα δείξουμε στο κοινό ότι το χωμάτινο καρτ, είναι εξίσου αποδοτικό και στην άσφαλτο», δήλωσε ο Λάμπρος Αθανασούλας, ενώ ο Κωνσταντίνος Ιαβέρης τόνισε χαρακτηριστικά: «Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός δημιουργεί καλύτερους ανθρώπους».

Υπεύθυνοι για την διοργάνωση

Διοργανωτές του 9ου PICK – Λουξ Cola Plus ‘n Light είναι η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος, ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών και η Λέσχη Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Νέων.

Συνδιοργανωτές είναι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, ο Δήμος Πατρέων και η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου. Αρωγοί είναι το Επιμελητήριο Αχαΐας, ο Εμπορικός και Εισαγωγικός Σύλλογος Πατρών καθώς και ο Οργανισμός Λιμένος Πατρών.

Χορηγοί της διοργάνωσης

Όπως και τα προηγούμενα χρόνια έτσι και φέτος το PICK έχει προσελκύσει και πολλές επιχειρήσεις οι οποίες επέλεξαν να στηρίξουν τη διεθνή διοργάνωση και παράλληλα να προβληθούν μέσα από αυτή.

Μέγας Χορηγός αλλά και χορηγός ονομασίας του Διεθνούς Σιρκουί Καρτ θα είναι η Λουξ-Cola Plus ‘n Light.

Χορηγοί της διοργάνωσης θα είναι επίσης η ΕΚΟ, ο Κωτσόβολος και η Ολυμπία Οδός.

Η Πατρινή επιχείρηση Super Market Ανδρικόπουλος επέλεξε να είναι και φέτος ο χορηγός εκκίνησης, ενώ χορηγοί Πίστας 1 θα είναι η Falken Tyres και η ΤΡΙΑΙΝΑ Α.Ε.

Υποστηρικτές του αγώνα θα είναι η Superfast Ferries και για ακόμα μία χρονιά η Interamerican, ενώ υποστηρίκτριες εταιρείες για το καλλιτεχνικό κομμάτι του διημέρου θα είναι το energy drink Β52 και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία.

Δωροθέτης εκτός από χορηγός της διοργάνωσης θα είναι το κορυφαίο κατάστημα ηλεκτρικών ειδών στην Ελλάδα ο Κωτσόβολος.

Official Broadcaster είναι το Ionian Channel.

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Αυτό είναι το πρόγραμμα της Formula 1 για το 2025

Published

on

Η 75η σεζόν της ιστορίας της Formula 1, το 2025, δεν θα ξεκινήσει από τη Μέση Ανατολή -όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια- αλλά από τη Μελβούρνη της Αυστραλίας, η οποία ανέκτησε την περίοπτη θέση του εναρκτήριου αγώνα του προγράμματος, στις 16 Μαρτίου 2025.

Παρόλα αυτά, ο τελευταίος αγώνας θα εξακολουθήσει να είναι το GP του Άμπου Ντάμπι, που θα κλείσει τη σεζόν του 2025 στις 7 Δεκεμβρίου. Δύο εβδομάδες πριν από τα Χριστούγεννα. Ανάμεσα στους αγώνες αυτούς ούτε θα φύγει, ούτε θα έρθει κάποιο καινούριο GP σε σχέση με τα φετινά. Ωστόσο, πολλά από αυτά θα αλλάξουν ημερομηνία.

Λόγω του μήνα του ραμαζανίου, οι αγώνες του Μπαχρέιν και της Σαουδικής Αραβίας θα διεξαχθούν τον Απρίλιο, μετά από τους αγώνες της Αυστραλίας, της Κίνας και της Ιαπωνίας. Ο Αύγουστος και πάλι έχει εξασφαλιστεί για τις παραδοσιακές διακοπές του σπορ, μεταξύ των αγώνων της Ουγγαρίας και της Ολλανδίας στις αρχές και στο τέλος του μήνα αυτού.

Άλλες αλλαγές ημερομηνιών, για καλύτερο προγραμματισμό των μεταφορών των ομάδων. Εξαιρώντας το Μαϊάμι, που μένει στο Μάιο, και τον Καναδά που παραμένει στον Ιούνιο, οι ευρωπαϊκοί αγώνες έχουν όλοι συγκεντρωθεί στην Άνοιξη και το καλοκαίρι, και οι Ασιατικοί και έπειτα οι αγώνες στην αμερικανική ήπειρο θα διεξαχθούν το Φθινόπωρο.

Η χρονιά θα κλείσει, όπως και φέτος, με δύο διαδοχικά αγωνιστικά τριήμερα στη Μέση Ανατολή, στο Κατάρ και στο Άμπου Ντάμπι. Δείτε παρακάτω το αναλυτικό πρόγραμμα της F1 2025:

FORMULA 1
Πρόγραμμα F1 2025 FORMULA 1
Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Δυναμικό ξεκίνημα στην Ριτσώνα για τους Πατρινούς οδηγούς

Published

on

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων ξεκίνησε για τη φετινή σεζόν με την Ανάβαση Ριτσώνας να αποτελεί τον πρώτο γύρο του θεσμού για τη φετινή χρονιά με τη συμμετοχή πατρινών οδηγών. Η πιο ιστορική ανάβαση του πρωταθλήματος, η οποία πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1956.

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon.

Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, νικητής στην FST2 αναδείχθηκε ο Ευάγγελος Χαντζής (Alfa Romeo 75), ενώ στην FSA2L κέρδισε ο «Κανέλλος» (Peugeot 106).

Σπουδαία μάχη εκτυλίχθηκε στην Ομάδα Ν, με τον Μηνά Μπενή (Mitsubishi Lancer Evo IX) να αναδεικνύεται νικητής για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στη Ριτσώνα, αφήνοντας πίσω του τον περσινό Πρωταθλητή της κατηγορίας, Γιώργο Θανάση (Mitsubishi Lancer Evo IX). Χαρακτηριστικό της μεταξύ τους κόντρας είναι πως οι δύο οδηγοί πέτυχαν την ίδια ακριβώς επίδοση στο δεύτερο σκέλος του αγώνα. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου της Ν ανέβηκε ο νεαρός Γιώργος Κεχαγιάς (Mitsubishi Lancer Evo IX) στη δεύτερη χρονιά εμπλοκής με τους αγώνες, μόλις 1 δλ. μακριά από τον νικητή.

Ο Μηνάς Μπενής τερμάτισε στην κορυφή και στη Ν4. Στη Ν έως 2 Λίτρα, ο Διονύσης Γιαννούλης (Honda Civic Type R EP3) ήταν ο νικητής στην πρώτη συνάντηση της χρονιάς, πετυχαίνοντας την ταχύτερη επίδοση και στα δύο ανεβάσματα του αγώνα. Αντιστάθηκε στην πίεση των αντιπάλων του ο Πανάγγελος Ρέκκας (Citroen Saxo), ολοκληρώνοντας την Ανάβαση Ριτσώνας στη δεύτερη θέση της Ν έως 2 Λίτρα και στην πρώτη της ιδιαίτερα ανταγωνιστικής Ν2.  Ο Κίμωνας Θέος (Peugeot 106) αν και ανέβασε ρυθμό στο δεύτερο σκέλος δεν κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Κορίνθιου οδηγού, τερματίζοντας πίσω του.

Στην Ομάδα Α, τα πάνω-κάτω έφερε ο Στάθης Κουκέας στο δεύτερο σκέλος. Ο οδηγός του Ford Fiesta R5 με αντεπίθεση στην επανάληψη, ανέτρεψε την εις βάρος του κατάσταση και ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στην Α, καθώς και στην Α8. Ο 32χρονος Αλέξης Μητσάκος ήταν ο πρωταγωνιστής στην Ομάδα Α έως 2 Λίτρα, πετυχαίνοντας μια δύσκολη νίκη, τερματίζοντας παράλληλα στη δεύτερη θέση της Α.

Ο οδηγός του μαύρου Peugeot 106 που ήταν ο ταχύτερος και στην Α6, κατάφερε να κρατήσει πίσω και στα δύο σκέλη τον μεγάλο του αντίπαλο, Βασίλη Μπάτζανο (Citroen Saxo). Ο περσινός πρωταθλητής της Α και της Α έως 2 Λίτρα, αρκέστηκε στη δεύτερη θέση της Α έως 2 Λίτρα, τερματίζοντας μόλις μισό (!) δευτερόλεπτο μακριά από τον νικητή. Ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort) αν και είχε αποκτήσει προβάδισμα νίκης μετά το πρώτο σκέλος του αγώνα, υποχώρησε στη συνέχεια, τερματίζοντας στην τρίτη θέση της Α. Το βάθρο της Α έως 2 Λίτρα συμπλήρωσε ο Σταμάτης Δημητρόπουλος με Citroen Saxo. Στην Α7, τη νίκη κατέκτησε ο Αλέξιος Μενούνος με Honda Civic Type R FN2.

Με το δεξί ξεκίνησε τις υποχρεώσεις του στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων ο Βασίλης Δαμασκηνός Ευθυμίου (Ford Escort), που δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στην Ομάδα Ε. Ο Διονύσης Τροβάς (BMW M3 E30) αρκέστηκε στη δεύτερη θέση, με τον Βαγγέλη Τσιούρη να τερματίζει τρίτος. Ο Γιαννιώτης οδηγός του Renault Clio ήταν ο ταχύτερος στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα, διατηρώντας πίσω του τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας, Σταύρο Χατούπη (φωτό-Opel Corsa B). Την τριάδα στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα συμπλήρωσε ο Χαράλαμπος Μπουροθανασόπουλος με Citroen Saxo. Στις επιμέρους κλάσεις, νικητής στην Ε12 ήταν ο Διονύσης Τροβάς, στην Ε11 επικράτησε ο Ευάγγελος Τσιούρης (Renault Clio RS) και στην Ε10 ο Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B).

Στα Ιστορικά, εύκολη ήταν η επικράτηση του Παναγιώτη Ευθυμίου (BMW M3 E30), με τους Ιωάννη Κάτσικα (Ford Escort MKII) και Γιώργο Γαβριηλίδη (Ford Escort MKI) να συμπληρώνουν το βάθρο της κατηγορίας. Νικητής στην κατηγορία των Ιστορικών 1+2 αναδείχθηκε ο Ιωάννης Κάτσικας, ενώ στην κατηγορία 3 πρώτευσε ο Γιώργος Γαβριηλίδης.

Αξίζει να σημειωθεί πως ένα ατυχές και επικίνδυνο περιστατικό έλαβε χώρα στην Ανάβαση Ριτσώνας κατά τη διάρκεια του πρώτου σκέλους. Ένας αναβάτης, μην υπακούοντας στις εντολές της Ελληνικής Αστυνομίας και των κριτών, εισήλθε στη διαδρομή από τον τερματισμό της κι ενώ σε αυτή βρίσκονταν δύο αυτοκίνητα. Ευχαριστούμε τους οδηγούς, Στάθη Κουκέα και Μιχάλη Ευθυμίου για την υποδειγματική συμπεριφορά που επέδειξαν. Το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού θα κάνει ότι περνάει από το χέρι του ώστε στο μέλλον να μην επαναληφθούν παρόμοια περιστατικά.

Διοργανωτής της Ανάβασης Ριτσώνας ήταν το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.). Στο πλευρό των οργανωτών στάθηκε η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.), η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Χαλκιδέων, που στήριξαν έμπρακτα το σημαντικό αυτό γεγονός για την ευρύτερη περιοχή της Χαλκίδας, ενώ και το STAR Κεντρικής Ελλάδας έδωσε δυναμικό παρών σε άλλη μία Ανάβαση Ριτσώνας. Υποστηρικτές του αγώνα ήταν το myKTEO (Όμιλος Επιχειρήσεων Μ.Γ. Θαλάσση), η Seajets και η Clevermedia. Χορηγοί επικοινωνίας ήταν το 321Go και το music radio 101.2.

Επόμενο ραντεβού για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων είναι η Ανάβαση Ψάθας που θα διεξαχθεί στις 27 και 28 Απριλίου.

Συνοπτικά τα αποτελέσματα των κατηγοριών και των κλάσεων έχουν ως εξής:

Ομάδα Α: Στάθης Κουκέας (Ford Fiesta R5)

Ομάδα Α έως 2 Λίτρα: Αλέξης Μητσάκος (Peugeot 106)

Ομάδα Ν: Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer Evo IX)

Ομάδα Ν έως 2 Λίτρα: Διονύσιος Γιαννούλης (Honda Civic Type R EP3)

Ομάδα Ε: Βασίλειος Δαμασκηνός Ευθυμίου (Ford Escort)

Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα: Ευάγγελος Τσιούρης (Renault Clio)

Formula Saloon: Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta)

Ιστορικά: Παναγιώτης Ιωάννης Ευθυμίου (BMW M3 E30)

Α6: Αλέξης Μητσάκος (Peugeot 106)

Α7: Αλέξιος Μενούνος (Honda Civic Type R FN2)

Α8: Στάθης Κουκέας (Ford Fiesta R5)

Ν2: Πανάγγελος Ρέκκας (Peugeot 106)

Ν3: Διονύσιος Γιαννούλης (Honda Civic Type R EP3) – Δεν προσμέτρησε

Ν4: Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer Evo IX)

Ε9: Δημήτρης Μαθιόπουλος (Fiat 128 3p) – Δεν προσμέτρησε

Ε10: Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B)

Ε11: Ευάγγελος Τσιούρης (Renault Clio)

Ε12: Διονύσης Τροβάς (BMW M3 E30)

FST: Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta)

FST2: Ευάγγελος Χαντζής (Alfa Romeo 75)

FSA: Γεώργιος Κατσαρός (Ford Escort MKI)

FSA2L: «Κανέλλος» (Peugeot 106)

Ιστορικά 1+2: Γιώργος Γαβριηλίδης (Ford Escort MKI)

Ιστορικά 3: Ιωάννης Κάτσικας (Ford Escort MKII)

Ιστορικά έως 2000 cc: Ιωάννης Κάτσικας (Ford Escort MKII)

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Η αυλαία του πρωταθλήματος αναβάσεων ανοίγει στη Ριτσώνα με Πατρινές συμμετοχές!

Published

on

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων εκκινεί σήμερα, με την Ανάβαση Ριτσώνας να αποτελεί τον πρώτο γύρο του θεσμού για τη φετινή χρονιά.

Η πιο ιστορική ανάβαση του πρωταθλήματος, η οποία διεξήχθη για πρώτη φορά το 1956, θα πραγματοποιηθεί το διήμερο 6 και 7 Απριλίου και αναμένεται και φέτος να συγκεντρώσει τριψήφιο αριθμό αγωνιζομένων. Το μήκος της διαδρομής ανέρχεται στα 3100 μέτρα. Σημειώνεται πως ο αγώνας προσμετρά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών αυτοκινήτων.

Διοργανωτής είναι το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.). Στο πλευρό του βρίσκονται η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.), η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Χαλκιδέων. Υποστηρικτής του αγώνα είναι το myKTEO (Όμιλος Επιχειρήσεων Μ.Γ. Θαλάσση).

Ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος πραγαμτοποιήθηκε  την Παρασκευή 5 Απριλίου από τις 17:30 έως τις 20:30 στο myKTEO Θαλάσση Γλύφας, καθώς και το Σάββατο 6 Απριλίου στο χώρο των πιτς από τις 08:00 έως τις 09:30. Οι χρονομετρημένες δοκιμές είναι προγραμματισμένες να διεξαχθούν στις 10:30. Τα δύο σκέλη του αγώνα θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 7 Απριλίου στις 10.30. Ο δρόμος για τους θεατές κλείνει 90 λεπτά πριν τη διέλευση του πρώτου αγωνιστικού αυτοκινήτου και τις δύο ημέρες (09.00).

Πηγή

Continue Reading
Advertisement

Facebook