Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Αλλάζουν όλα στη φορολογία αυτοκινήτων

Published

on

Το νέο φορολογικό σχέδιο δεν φέρνει μόνο κίνητρα για επενδυτές και ξένους συνταξιούχους. Αναμορφώνει πλήρως το τοπίο στην φορολόγηση των αυτοκινήτων, αλλάζοντας το σύνολο των συντελεστών επιβολής τέλους ταξινόμησης.

Το νέο σύστημα αφορά τόσο τα επιβατικά όσο και τα φορτηγά οχήματα ιδωτικής χρήσης και στηρίζεται στην προοδευτική φορολόγησή τους ανάλογα με την παλαιότητα του οχήματος και την ενεργειακή αποδοτικότητά του. Αναμορφώνονται αναλογικότερα οι προσαυξήσεις οι οποίες επιβάλλονται με βάση την αντιρρυπαντική τεχνολογία EURO.   Προσαυξάνεται το τέλος ταξινόμησης για τα αυτοκίνητα με πρώτη ημερομηνία ταξινόμησης έως τις 31 Αυγούστου 2018.

Μεγάλοι κερδισμένοι οι ιδιοκτήτες υβριδικών αυτοκινήτων για τα οποία μειώνεται περαιτέρω το τέλος ταξινόμησης υβριδικών αυτοκινήτων. Διατηρείται επιπλέον η απαλλαγή του 50% του αναλογούντος τέλους ταξινόμησης για υβριδικά αυτοκίνητα με περισσότερους ρύπους, καθώς και η πλήρης απαλλαγή για τα ηλεκτροκίνητα ΕΙΧ.

Σημειώνεται ότι το νέο νομοσχέδιο καταργεί την υφιστάμενη πρόβλεψη για τη δυνατότητα φορολόγησης μεταχειρισμένων οχημάτων με πρώτη κυκλοφορία στην ΕΕ πριν από την 01.06.2016, με βάση το προϊσχύον καθεστώς φορολόγησης (ιστορικό τέλος).

Η κυβέρνηση θέλει και μέσα από τη φορολογία να δώσει ώθηση στην στροφή σε «πράσινες» τεχνολογίας και ευρύτερα στην υλοποίηση των φιλόδοξων στόχων για την καταπολέμηση  της κλιματικής αλλαγής. Στην κατεύθυνση αυτή είχαμε και το νομοσχέδιο για την ηλεκτροκίνηση.

Η πρώτη σημαντική παρέμβαση του νομοσχεδίου, πέρα από τα οικονομικά κίνητρα για απόκτηση ηλεκτρικού οχήματος που έχουν ήδη παρουσιαστεί («οικολογικό bonus»), αφορά στην παροχή φορολογικών κινήτρων  με στόχο την ελάφρυνση του κόστους χρήσης ενός ηλεκτρικού οχήματος αλλά και την ανάπτυξη σημείων φόρτισης.

Ειδικότερα, μέσω ενός πλέγματος κινήτρων ενθαρρύνεται η κτήση και η χρήση ηλεκτρικών οχημάτων. Τα κίνητρα που παρέχονται  περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: έκπτωση δαπάνης για την αγορά και την μίσθωση αμιγώς ηλεκτρικού ή και plug-in υβριδικού  οχήματος με την προσαύξηση να ανέρχεται στο 50% και 35% αντίστοιχα (75% ή 35% για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε νησιωτικές περιοχές), αυξημένους συντελεστές απόσβεσης παγίων, κάλυψη του κόστους φόρτισης και της παροχής οχήματος σε εργαζόμενους χωρίς αυτά να τους επιβαρύνουν ως φορολογητέο εισόδημα, αλλά και εξαίρεση της αγοράς οχήματος μηδενικών ρύπων από την ετήσια αντικειμενική δαπάνη και δαπάνη απόκτησης περιουσιακών στοιχείων από φυσικά πρόσωπα.

Ταυτόχρονα όμως ενθαρρύνεται μέσω φορολογικών κινήτρων και η ανάπτυξη υποδομών φόρτισης καθώς προβλέπεται αυξημένος συντελεστής απόσβεσης παγίων και  έκπτωση δαπάνης για την αγορά και εγκατάσταση δημόσια προσβάσιμων σημείων φόρτισης με την προσαύξηση να φτάνει το 50% και το 70% σε νησιωτικές περιοχές, ενώ στην περίπτωση αποκλειστικής χρήσης αυτών από τους εργαζόμενους η προσαύξηση θα ανέρχεται στο 30%.

Δημιουργούνται με τον τρόπο αυτό, και σε συνδυασμό με τα προγράμματα επιβράβευσης της αγοράς και μίσθωσης ηλεκτρικών οχημάτων μέσω παροχής οικολογικού bonus, οι προϋποθέσεις για την κυκλοφορία των οχημάτων αυτών στους ελληνικούς δρόμους.

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Πλούσιο θέαμα και πλήθος κόσμου στην Ανάβαση Πιτίτσας – ΦΩΤΟ

Published

on

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 21 Νοεμβρίου ο αγώνας αυτοκινήτου Ανάβαση Πλατάνι-Πιτίτσα από τον ΑΟ Πατρών, που φέτος ήταν αφιερωμένος στη μνήμη του παράγοντα του συλλόγου Σάκη Ξένου.

Στον αγώνα συμμετείχαν συνολικά 90 πληρώματα από όλη τη Ελλάδα  που πρόσφεραν θέαμα στους φίλους τους μηχανοκίνητου αθλητισμού και  το σημαντικό είναι ότι δεν υπήρξε το παραμικρό οργανωτικό πρόβλημα μα τε μέτρα ασφαλείας να λειτουργούν άψογα.

Για την ιστορία οι νικητές, ανά κατηγορία, είχαν ως εξής:

Ομάδα Α΄: Παναγιώτης Λιώρης. Ομάδα Ν: Μηνάς Μπενής.

Ομάδα Ε΄: Ανδρέας Ντόφης.

Ομάδα Α΄ έως 2 λίτρα: Βασίλης Μπάτζανος.

Ομάδα Ν έως 2 λίτρα: Κωνσταντίνος Καραθανάσης.

Formoula Salloun: Γιώργος Κακαλέτρης.

Κλάση Α5: Βασιλική Κουρτίδου.

Κλάση Ν2: Ανδρέας Καλυβιώτης.

Κλάση Ε10: Ο πατρινός Χρήστος Αυγερόπουλος.

Κλάση Ε12: Δημήτρης Τσούριανης.

Κλάση FST: Αργύρης Τσούλος.

Κλάση FSA έως 2 λίτρα: Σταύρος Χατούπης.

Γενική κλάση ιστορικών: Λεωνίδας Τσαγγαράς.

Ιστορικά κατηγορία 3: Δ. Σκεπεσιάνος.

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Έφτασε η ώρα για την Ανάβαση Πιτίτσας «Σάκης Ξένος»

Published

on

Τον τελευταίο αγώνα του Πανελληνίου πρωταθλήματος Αναβάσεων, την Ανάβαση Πλατάνι – Πιτίτσα 2021 «Σάκης Ξένος», διοργανώνει ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών, το Σάββατο 20 και την Κυριακή 21 Νοεμβρίου.

Οι επίσημες δοκιμές θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο (11.30) και ο αγώνας την Κυριακή (10.00). Ο δρόμος θα κλείσει το Σάββατο στις 10.000 και την Κυριακή στις 08.00. Μετά το κλείσιμο του δρόμου θα απαγορεύεται η είσοδος των θεατών στη διαδρομή του αγώνα με οποιοδήποτε μεταφορικό μέσο, αλλά και πεζοί.

Οι θεατές θα παρακολουθήσουν τον αγώνα στις θέσεις με την ειδική σήμανση που έχει ορίσει η οργάνωση και δεν θα επιτρέπεται για κανέναν λόγο να μετακινούνται από εκεί κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Οι συμμετοχές:

Α/α Νο ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ AYTOKINHTO ΚΑΤ./ ΚΛΑΣΗ
1 1 START LINE ΜΠΙΛΙΔΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ CITROEN SAXO VTS N2
2 2 ΑΟΛΑΠΥΡΓΟΥ ΡΟΔΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ PEUGEOT 106 S 16 N2
3 3 ΑΟΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ PEUGEOT 106 S 16 N2
4 4 ΑΣΜΑ ΝΤΕΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ CITROEN SAXO VTS N2
5 5 ΑΛΕΖΑΚΥΝΘΟΥ ΔΕΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ PEUGEOT 106 S 16 N2
6 6 ΑΛΑΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΣΟΥΚΟΥΛΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ PEUGEOT 106 S 16 N2
7 7 ΑΟΛΑΠΥΡΓΟΥ ΤΣΙΠΗΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ PEUGEOT 106 S 16 N2
8 8 ΑΣΜΑ ΚΑΛΟΒΥΡΝΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ PEUGEOT 106 S 16 N2
9 9 ΑΣΜΑ ΠΕΝΕΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ PEUGEOT 106 S 16 N2
10 10 ΑΛΑΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΡΕΚΚΑΣ ΠΑΝΑΓΓΕΛΟΣ PEUGEOT 106 S 16 N2
11 11 ΑΟΠΑΤΡΑΣ ΚΑΛΥΒΙΩΤΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ PEUGEOT 106 S 16 N2
12 12 ΦΙΛΜΠΑ ΦΟΥΝΤΑΣ ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ PEUGEOT 106 S 16 N2
13 14 ΑΛΑΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΡΕΚΚΑΣ ΒΙΚΤΩΡΑΣ CITROEN SAXO VTS N2
14 15 ΑΣΜΑΝΗΛΕΙΑΣ ΠΑΠΑΛΕΩΝΙΔΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ RENAULT CLIO SPORT N3
15 16 START LINE ΦΩΤΕΙΝΕΛΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ HONDA CIVIC TYPE R N3
16 17 ΑΣΣΟΑΑ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ HONDA CIVIC TYPE R N3
17 18 ΑΣΣΟΑΑ ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ HONDA CIVIC TYPE R N3
18 19 ΣΦΙΚΑ ΜΠΕΝΗΣ ΜΗΝΑΣ MITSUBISHI LANCER EVO IX N4
19 20 ΑΛΜΑ ΑΙΓΙΟΥ ΛΥΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ PEUGEOT 106 Rallye A5
20 21 ΑΟΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΛΑΚΗ ΜΕΛΙΣΣΑ TOYOTA YARIS A5
21 22 ΑΟΠΑΤΡΑΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ TOYOTA YARIS A5
22 23 ΑΣΜΑ ΚΟΥΡΤΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ TOYOTA YARIS A5
23 24 ΟΜΑΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΑΝΑΓΝΟΥ ΠΑΥΛΟΣ CITROEN SAXO VTS A6
24 25 ΛΑΒΟΛΟΥ ΚΟΜΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ  ΑΔΑΜ PEUGEOT 106 S 16 A6
25 26 ΑΣΙΣΑ ΝΤΟΥΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ CITROEN C2 GT A6
26 27 ΑΛΑΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΡΕΚΚΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ CITROEN SAXO VTS A6
27 28 ΑΣΜΑ ΜΠΑΤΖΑΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ CITROEN SAXO VTS A6
28 29 ΑΟΠΑΤΡΑΣ ΛΑΖΑΝΑΣ ΗΛΙΑΣ FORD PUMA KIT CAR A7
29 30 START LINE ΝΤΕΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ CITROEN SAXO VTS A7
30 31 ΕΛΕΤΑ ΚΑΝΔΗΛΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ PEUGEOT 208 T16 A8
31 32 START LINE ΜΟΥΡΓΕΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ MITSUBISHI LANCER EVO IX A8
32 33 ΑΣΜΑ ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΜΙΧΑΗΛ FORD ESCORT RS COSWORTH A8
33 34 ΑΣΜΑ ΛΙΩΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ FORD ESCORT RS COSWORTH A8
34 35 ΦΙΛΜΠΑ ΚΑΛΟΥΔΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ PEUGEOT 205 RALLYE 1.6 E10
35 36 ΑΣΣΟΑΑ ΤΡΑΓΟΥΛΙΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ PEUGEOT 106 Rallye E10
36 37 ΦΙΛΜΠΑ ΑΡΕΘΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ PEUGEOT 106 S 16 E10
37 38 ΑΟΠΑΤΡΑΣ ΑΥΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ CITROEN VTS E10
38 39 ΕΛΕΤΑ ΛΑΠΠΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ PEUGEOT 106 S 16 E10
39 40 ΑΣΜΑ ΝΤΕΚΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ PEUGEOT 205 RALLYE 1.6 E10
40 41 START LINE ΦΑΣΣΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ PEUGEOT 106 S 16 E10
41 42 ΑΟΠΑΤΡΑΣ ΚΑΜΠΕΡΟΣ ΑΛΕΞΙΟΣ FORD FOCUS ST 170 E11
42 43 ΦΙΛΜΠΑ ΘΕΟΣ ΚΙΜΩΝΑΣ VOLKSWAGEN GOLF GTI 2.0 16V E11
43 44 ΑΟΠΑΤΡΑΣ ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ PEUGEOT 306 S16 BASE E11
44 45 ΑΛΜΑ ΑΙΓΙΟΥ ΜΠΟΥΡΟΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ HONDA CIVIC E11
45 46 ΑΣΜΑ ΧΑΡΜΑΝΤΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ FORD ESCORT MK2 RS2000 GR4 E11
46 47 ΑΣΣΟΑΑ ΚΟΥΡΝΙΑΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ FORD ESCORT RS 2000 E11
47 48 ΕΛΕΤΑ ΒΕΡΓΟΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ OPEL MANTA 2.0E E11
48 49 ΑΛΑ ΝΤΟΦΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ FORD ESCORT RS 2000 E11
49 50 ΑΟΠΑΤΡΑΣ ΝΤΕΡΜΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ OPEL ASCONA I 2000 E11
50 51 ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ OPEL ASCONA 2.0E E11
51 52 START LINE ΚΑΠΟΥΡΕΛΑΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ BMW 320 E30 E11
52 53 ΕΛΕΤΑ ΚΟΥΣΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ HONDA CIVIC TYPE R E11
53 54 ΑΣΜΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑΡΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ BMW 320 E30 E12
54 55 ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΧΟΝΔΡΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ FORD SIERRA RS COSWORTH E12
55 56 ΑΣΣΟΑΑ ΚΑΝΣΟΣ ΠΑΤΡΟΚΛΟΣ VOLKSWAGEN GTI G60 E12
56 57 ΑΣΣΟΑΑ ΤΣΟΥΡΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ FORD FOCUS RS E12
57 58 START LINE ΡΑΠΑΤΖΙΚΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ LANCIA DELTA INTEGRALE FS E12
58 59 START LINE ΣΚΟΡΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ OPEL ASCONA 2.0E E12
59 60 ΑΛΑΧΑΝΙΩΝ ΓΙΑΝΝΟΥΤΣΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ALFA ROMEO 75 TURBO E12
60 61 ΑΛΑ ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ AUSTIN-MORRIS COOPER FSA2L
61 62 ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ PEUGEOT 106 S 16 FSA2L
62 63 ΑΟΠΑΤΡΑΣ ΛΥΚΟΘΑΝΑΣΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ PEUGEOT 205 RALLYE 1.6 FSA2L
63 64 ΕΛΕΤΑ ΜΠΙΚΑΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ LADA VFTS FSA2L
64 65 ΦΙΛΜΠΑ ΤΖΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ FORD ESCORT RS 2000 FSA2L
65 66 ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΚΑΝΕΛΟΣ PEUGEOT 106 S 16 FSA2L
66 67 ΛΕΜΑΝ ΧΑΤΟΥΠΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ OPEL CORSA-B 1.6i FSA2L
67 68 ΑΛΕΖΑΚΥΝΘΟΥ ΠΑΠΑΔΑΤΟΣ ΡΕΝΟΣ PEUGEOT 106 S 16 FSA
68 69 ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ FORD ESCORT RS 2000 FSA
69 70 ΑΟΠΑΤΡΑΣ ΚΑΜΠΕΡΟΣ ΓΟΥΙΛΛΙΑΜ FORD ESCORT MK2 TURBO FST2
70 71 ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΠΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ BMW 3 E30 FS FST2
71 72 START LINE ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ SKODA FABIA 1.2 TURBO FST2
72 73 ΦΙΛΜΠΑ ΖΥΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ SKODA FABIA III FST2
73 74 START LINE ΡΑΠΑΝΤΖΙΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ SEAT IBIZA 1.8TURBO FST2
74 75 ΑΣΣΟΑΑ ΚΑΚΑΛΕΤΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ OPEL ASTRA G COUPE FST2
75 76 ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΠΑΝΙΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ SUBARU IMPREZA STI FST
76 77 ΑΟΛΑΠΥΡΓΟΥ ΤΣΟΥΛΟΣ ΑΡΓΥΡΗΣ MITSUBISHI LANCER EVO VIII FST
77 78 ΑΣΜΑ ΜΑΥΡΟΕΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ FORD ESCORT MK2 RS2000 GR1 3/D3
78 79 ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΣΙΚΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ FORD ESCORT MK2 RS2000 GR1 3/D3
79 80 ΑΣΙΣΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ OPEL MANTA 2.0E 3/D3
80 81 ΑΣΜΑ ΣΚΕΠΑΣΙΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ FORD ESCORT MK2 RS2000 GR4 3/D3
81 82 ΑΣΜΑ ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ ΗΛΙΑΣ OPEL MANTA 200 E 4/E6
82 83 ΑΣΜΑ ΚΑΛΥΒΑΣ ΛΑΖΑΡΟΣ BMW 2002 TI GR1 2/C3
83 84 ΟΜΑΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΑΓΓΙΔΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ FORD ESCORT RS 2000 3/D3
84 85 ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΛΜΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ FORD ESCORT MK1 RS2000 GR1 2/C3
85 86 ΑΣΜΑ ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ OPEL ASCONA 400 4/E6
86 87 ΑΛΕΖΑΚΥΝΘΟΥ ΠΑΝΑΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ BMW 3 E36 FS FSA/DRIFT
87 88 ΦΙΛΜΠΑ ΤΖΟΥΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ TOYOTA STARLET DRIFT FSA/DRIFT
88 89 ΑΛΜΑΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΜΑΝΤΖΙΩΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ BMW 3 E30 TURBO FS FST2/DRIFT
89 90 ΑΛΕΖΑΚΥΝΘΟΥ ΕΓΓΛΕΖΟΠΟΥΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ BMW 3 E36 FS FST/DRIFT
90 91 ΑΛΕΖΑΚΥΝΘΟΥ ΕΓΓΛΕΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ NISSAN SILVIA DRIFT FST/DRIFT
Continue Reading

ΔΙΕΘΝΗ

Με υπερειδική στο ΟΑΚΑ το Ράλι Ακρόπολις του 2022

Published

on

Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις θα επιστρέψει το 2022 στο ΟΑΚΑ για ένα μοναδικό θέαμα, την ίδια ώρα που, πέρα από το στενό αγωνιστικό πλαίσιο, το Ράλι των Θεών θα διευρύνει το κοινωνικό του πρόσωπο.

Με τη σκυτάλη πλέον να έχει παραδοθεί επίσημα στη διοργάνωση του 2022, το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις «κλείνει» τη χρονιά που αποτέλεσε ακόμα ένα σταθμό στην ιστορία του, λόγω της επιστροφής του στον σημαντικότερο θεσμό αγώνων Ράλι παγκοσμίως.

Νωρίτερα σήμερα, ο Υφυπουργός Αθλητισμού και πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του αγώνα, Λευτέρης Αυγενάκης, παραχώρησε συνέντευξη Τύπου στο Υφυπουργείο Αθλητισμού, κάνοντας μια αποτίμηση των φετινών πεπραγμένων, αλλά και δίνοντας το στίγμα για όσα πρόκειται να ακολουθήσουν.

Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις θα επιστρέψει το 2022 στο ΟΑΚΑ για ένα μοναδικό θέαμα, την ίδια ώρα που, πέρα από το στενό αγωνιστικό πλαίσιο, το Ράλι των Θεών θα διευρύνει το κοινωνικό του πρόσωπο.

Με τη σκυτάλη πλέον να έχει παραδοθεί επίσημα στη διοργάνωση του 2022, το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις «κλείνει» τη χρονιά που αποτέλεσε ακόμα ένα σταθμό στην ιστορία του, λόγω της επιστροφής του στον σημαντικότερο θεσμό αγώνων Ράλι παγκοσμίως. Νωρίτερα σήμερα, ο Υφυπουργός Αθλητισμού και πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του αγώνα, Λευτέρης Αυγενάκης, παραχώρησε συνέντευξη Τύπου στο Υφυπουργείο Αθλητισμού, κάνοντας μια αποτίμηση των φετινών πεπραγμένων, αλλά και δίνοντας το στίγμα για όσα πρόκειται να ακολουθήσουν.

Continue Reading
Advertisement

Facebook

Copyright © 2019 Mikad Εκδοτικές Διαφημιστικές Υπηρεσίες. --- Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών της ιστοσελίδας matchnews.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.