Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας: Λίγο φως μέσα στο απόλυτο σκοτάδι

Published

on

Λίγο φως μέσα στο σκοτάδι του αυτοκινητοδρομίου, χαρακτηρίζει ομάδα μετόχων της εταιρείας, το «παρών» της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στο ΔΣ της εταιρείας μέσω του αντιπεριφερειάρχη Φωκίωνα Ζαΐμη.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσαν για την συνέλευση των προηγούμενων ημερών αναφέρουν τα εξής:

«Στη χθεσινή γενική συνέλευση του Αυτοκινητοδρομίου Πάτρας συμμετείχε και η ΟΜΑΔΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΤΟΧΩΝ που συστήσαμε στις αρχές του χρόνου με στόχο την επανεκκίνηση του έργου, η υλοποίηση του οποίου καθυστερεί επί 23 χρόνια, μετά τη μεγάλη ευκαιρία που χάθηκε το 2008, όταν το έργο ήταν έτοιμο να ξεκινήσει με εξασφαλισμένες όλες τις άδειες και με δεσμευμένη τη συμμετοχή του στρατηγικού επενδυτή (τραπεζικές εγγυήσεις κλπ).

Η Ομάδα Συνεργασίας Μετόχων εκπροσωπεί το 10% περίπου του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρίας με τάσεις αύξησης. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό λόγω του γεγονότος ότι η εταιρία είναι λαϊκής βάσης (πάνω από 400 μέτοχοι) με ευρεία διασπορά μετοχών και το 37,2% των μετοχών το κατέχουν οι ΟΤΑ της περιοχής, (ΠΔΕ, Δήμοι, ΔΕΥΑΠ κλπ).

Θέσαμε στη ΓΣ μια σειρά θεμάτων και κύρια την δεινή οικονομική κατάσταση της εταιρίας και την αδυναμία ρευστότητας, καθώς και τους κινδύνους που επικρέμανται για την ακίνητη περιουσία της Εταιρίας (1145 στρέμματα στη Χαλανδρίτσα) από επίδικες ληξιπρόθεσμες οφειλές της Εταιρίας από το 2013 που επιβαρύνονται μάλιστα και με τόκους υπερημερίας.

Ήδη, πρέπει να θεωρείται πάρα πολύ πιθανό ότι στους επόμενους μήνες η καθαρή θέση της Εταιρίας θα μειωθεί σημαντικά και θα προκύψει άμεσα η ανάγκη αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της σε μια περίοδο που θεωρείται εκ των προτέρων ανέφικτη για τους γνωστούς λόγους.

Παρά το γεγονός ότι υπήρξαν αρκετές τυπικές παραβάσεις όσον αφορά τη διαδικασία της Γενικής Συνέλευσης, αλλά και σοβαρές, ουσιαστικές ελλείψεις στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρίας, η Ομάδα Συνεργασίας Μετόχων, εμφορούμενη από πνεύμα συναινετικότητας και για το καλό της επένδυσης, δεν έδωσε συνέχεια στα διαδικαστικά θέματα και εξέφρασε την αταλάντευτη
πρόθεση και ετοιμότητα της να συμβάλει στην άρση των προβλημάτων και την ώθηση για την υλοποίηση του έργου.

Πολύ θετική εξέλιξη αποτέλεσε το μεγάλο «παρών» που έδωσε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας μετά από απουσία πολλών ετών από το ΔΣ της Εταιρίας και η απόφαση της να εκπροσωπηθεί στο ΔΣ από τον Αντιπεριφερειάρχη Επιχειρηματικότητας, έρευνας και Καινοτομίας κ. Φωκίωνα Ζαΐμη.

Θεωρούμε την παρουσία του κ. Ζαΐμη στο ΔΣ αυτού του μεγάλου αναπτυξιακού έργου της περιοχής ως ένα λίαν θετικό γεγονός, τόσο λόγω της υψηλής κατάρτισης και εργατικότητας του Αντιπεριφερειάρχη, όσο και της εγνωσμένης αποτελεσματικότητας του στα επίμαχα έργα της περιοχής (φυσικό αέριο, λιμάνι κλπ).

Η εξέλιξη αυτή αποτελεί και δικαίωση της κίνησης των μετόχων που από τον περασμένο Φεβρουάριο είχαμε ενημερώσει όλους τους φορείς μετόχους του Αυτοκινητοδρόμιου για την τελματώδη κατάσταση του έργου, ζητώντας την ενεργοποίηση τους και την άμεση στήριξη της επένδυσης σε επίπεδο διοικητικό.

Είναι βέβαιο ότι αυτή η συμμετοχή θα είναι ουσιαστική και όχι τυπική και θα αποτελεί και εγγύηση για την εύρυθμη, από εδώ και πέρα, λειτουργία της εταιρίας σε όλα τα επίπεδα.

Θετική είναι και η ανανέωση της συμμετοχής στο ΔΣ του Δημάρχου Ερυμάνθου κ. Θ. Μπαρή, όπως θετική ήταν και σηματοδοτεί το ευρύτερο ενδιαφέρον των φορέων, η συμμετοχή στη ΓΣ του εκπροσώπου της ΠΕΔΕ.

Στο νέο κύκλο προσπαθειών που μόλις ξεκινά, δυστυχώς υπό πολύ αντίξοες συνθήκες, η ΟΜΑΔΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΤΟΧΩΝ, πέρα από τη στενή παρακολούθηση των εξελίξεων και του ενδιαφέροντος της για την εξέλιξη του έργου, θα είναι αρωγός στην προσπάθεια της Εταιρίας και της Περιφέρειας θέτοντας πάνω από όλα το συμφέρον του κοινωνικού συνόλου και της ανάπτυξης της περιοχής, αλλά και την προάσπιση της περιουσίας της εταιρίας που δημιουργήθηκε πριν από 25 χρόνια με τα κεφάλαια που συνεισέφερανπάνω από 400 συμπολίτες».

Ακολούθησαν οι εκλογές για την ανάδειξη των μελών του νέου 9μελούς Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας όπου αναδείχτηκαν οι:

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΦΛΩΡΑΤΟΣ, ΦΩΚΙΩΝ ΖΑΙΜΗΣ, ΠΛΑΤΩΝ ΜΑΡΛΑΦΕΚΑΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΠΑΡΗΣ, ΜΕΝΤΖΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΕΛΑΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΥΛΩΝΑΚΟΣ, ΤΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ.

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Χτύπησε την πόρτα και στον Βαλεντίνο Ρόσι ο κορωνοϊός

Published

on

Ένα ακόμα κρούσμα κορωνοϊού σε αθλητή.

Ο λόγος για τον Βαλεντίνο Ρόσι, ο οποίος γνωστοποίησε ότι βρέθηκε θετικός στον Covid-19 και δεν θα λάβει μέρος στο Grand Prix της Αραγονίας.

Ο «γιατρός» ανέφερε ότι σεβάστηκε πλήρως το υγειονομικά πρωτόκολλα, ενώ ακολουθεί τις οδηγίες των ειδικών.

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Κυρίαρχος και στο Νίρμπουργκρινγκ ο Χάμιλτον

Published

on

Νικητής και στη Γερμανία αναδείχθηκε ο Λιούις Χάμιλτον.

Ο Βρετανός πήρε την έβδομη του νίκη για φέτος, τερματίζοντας μπροστά από τους Μαξ Φερστάπεν και Ντάνιελ Ρικιάρντο.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής ξεκίνησε τον αγώνα από τη δεύτερη θέση, αλλά πήρε την 91η νίκη της καριέρας του, ισοφαρίζοντας έτσι το ρεκόρ του μεγάλου Μίκαελ Σουμάχερ.

Ο Μπότας μπορεί να κατάφερε να κρατήσει τον Χάμιλτον πίσω του στην εκκίνηση, αλλά έχασε την πρώτη θέση όταν είχε ένα μεγάλο μπλοκάρισμα πριν τον πρώτο γύρο πιτ στοπ.

Μετά το πιτ στοπ του ο Φινλανδός εγκατέλειψε με μηχανικό πρόβλημα, δίνοντας τη δεύτερη θέση στον Φερστάπεν και τη δυνατότητα στον Ντάνιελ Ρικιάρντο, που ήταν τέταρτος μέχρι εκείνο το σημείο, να ανέβει στο βάθρο.

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Επιστροφή στις νίκες για Μπότας

Published

on

Την πρώτη θέση στον αγώνα της Ρωσίας κατέκτησε ο Βάλτερι Μπότας, ο οποίος ξεκίνησε από την τρίτη θέση.

Ο Φινλανδός πέρασε κατευθείαν τον Μαξ Φερστάπεν και έφτασε κοντά στο να προσπεράσει τον Λιούις Χάμιλτον.

Ο Σέρχιο Πέρεθ είχε σταθερή εμφάνιση τερματίζοντας τέταρτος, με τον Ντάνιελ Ρικιάρντο να κλείνει την πεντάδα.

Η δεκάδα ολοκληρώθηκε από τους Σέρχιο Λέκλερκ, Εστεμπάν Οκόν, Ντάνιελ Κβίατ, Πιέρ Γκασλί και Αλεξάντερ Άλμπον.

Continue Reading
Advertisement

Facebook

Copyright © 2019 Mikad Εκδοτικές Διαφημιστικές Υπηρεσίες. --- Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών της ιστοσελίδας matchnews.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.