Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Έχει ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση για την Ανάβαση Τσακώνας

Published

on

Η αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη διοργάνωση μηχανοκίνητου αθλητισμού στη Μεσσηνία έχει ξεκινήσει! Στις 11-12 Μαΐου η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας θα διοργανώσει την Ανάβαση Τσακώνας, έναν αγώνα που γίνεται θεσμός και προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος.

Οι συμμετοχές άνοιξαν την Τρίτη 23 Απριλίου και θα ολοκληρωθούν την Παρασκευή 3 Μαΐου, για μια διοργάνωση που υπόσχεται και φέτος θέαμα και συγκινήσεις.

Αξίζει να σημειωθεί πως αυτές τις μέρες πραγματοποιούνται από την Περιφέρεια Πελοποννήσου, σε συνεργασία με την ΑΛΑΚ, εργασίες για βελτίωση του οδοστρώματος της διαδρομής, τοποθετούνται μπάρες και καθαρίζονται οι δρόμοι. Κοινός στόχος Περιφέρειας και ΑΛΑΚ είναι να αποκτήσει η διαδρομή μόνιμα υψηλά στάνταρ ασφαλείας με απώτερο στόχο να ενταχθεί στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.

Εκτός από την Περιφέρεια Πελοποννήσου, την Ανάβαση Τσακώνας υποστηρίζουν οι Δήμοι Καλαμάτας και Οιχαλίας, τους οποίος ευχαριστεί η ΑΛΑΚ για την στήριξη.

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Αντίστροφη μέτρηση για την «Ανάβαση Πιτίτσας»

Ο 4ος γύρος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων του 2024 θα διεξαχθεί στις 22 και 23 Ιουνίου από τον ΑΟΠ

Published

on

Ο 4ος γύρος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων του 2024, θα διεξαχθεί στις 22 και 23 Ιουνίου από τον ΑΟΠ (Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών), με την Ανάβαση Πιτίτσας, να είναι για ακόμα μία χρονιά στο καλεντάρι, επιβεβαιώνοντας πως είναι μία από τις πιο αγαπημένες διαδρομές όλων των οδηγών.

Είναι ίσως ιστορικότερος αγώνας Ανάβασης στην Ελλάδα, αφού διεξάγεται από το 1973 και ο τίτλος «στυλοβάτης» του Ελληνικού Πρωταθλήματος δεν είναι άδικος. Για το 2024 η Ανάβαση Πιτίτσας θα ονομαστεί «Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας», στην μνήμη του Χρήστου Μπαντούνα.

Τα πασίγνωστα 3 χιλιόμετρα της Ειδικής Διαδρομής, δεν αφήνουν κανέναν ασυγκίνητο, αφού όλοι οι οδηγοί μιλούν με τα καλύτερα λόγια για το γρήγορο «S» μετά την αφετηρία, την φουρκέτα «δυναμόμετρο» της Κ4 με τους χιλιάδες θεατές, το γρήγορο «S» της Κ8 όπου αναδεικνύει νικητές και την αριστερή Κ10 όπου προτιμούν οι «ψαγμένοι» θεατές.

Οι συμμετοχές έχουν ήδη ανοίξει και λήγουν εμπρόθεσμα, την Παρασκευή 14 Ιουνίου ώρα 23:59, με τους ενδιαφερόμενους να δηλώνουν συμμετοχή μέσω Σ.Δ.Δ.Α. (www.e-omae-epa.gr). H Γραμματεία του Αγώνα θα λειτουργεί έως την Παρασκευή 21 Ιουνίου, στα γραφεία του ΑΟΠ (Ναυμαχίας Έλλης 37-39, Πάτρα) και ώρες 19.00-22.30).

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα 1: Πανηγύρισε την έκτη φετινή του νίκη στον βροχερό Καναδά ο Φερστάπεν!

Published

on

Αντίκρισε πρώτος την καρό σημαία στο Μόντρεαλ του Καναδά και επέστρεψε στις νίκες ο Μαξ Φερστάπεν!

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής και πρωτοπόρος στη συνολική βαθμολογία, ξεπέρασε τις δυσκολίες που αντιμετώπισε λόγω της βροχής και εκμεταλλεύτηκε την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στον 25ο γύρο για να προσπεράσει τον Νόρις, πανηγυρίζοντας τελικά την έκτη του νίκη στους εννιά αγώνες της φετινής σεζόν της Formula 1!

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Λάντο Νόρις (McLaren), ο οποίος αναδείχθηκε καλύτερος πιλότος της βραδιάς, ενώ στο βάθρο ανέβηκε και ο Τζορτζ Ράσελ (Mercedes), ο οποίος είχε εκκινήσει από την pole position. Στην τέταρτη θέση ο Λιούις Χάμιλτον και στην πέμπτη ο Όσκαρ Πιάστρι, ενώ εφιαλτικός ήταν ο αγώνας για τη Ferrari, η οποία είδε τους Λεκλέρ και Σάινθ να αποσύρονται ενώ ήδη βρίσκονταν εκτός δεκάδας.

Ο Ράσελ εκκίνησε από την πρώτη θέση και κατάφερε να παραμείνει πρωτοπόρος στο ξεκίνημα, με τον Μάγκνουσεν να κερδίζει 10 (!) θέσεις στους πρώτους γύρους, ανεβαίνοντας 4ος, όμως λίγο αργότερα μπήκε στα pitsγια να αλλάξει ελαστικά, με την ομάδα του να καθυστερεί πάρα πολύ (8,2’’ pit stop), με τον Δανό να επιστρέφει στην πίστα 11ος.

Ο Φερστάπεν μείωνε τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο Ράσελ, αλλά έχασε πολύτιμο χρόνο μετά από λάθος που έκανε έχοντας έξοδο στο ξεκίνημα του 17ου γύρου, βλέποντας τον Νόρις να τον πλησιάζει. Μάλιστα, τέσσερις γύρους αργότερα ο Νόρις εκμεταλλεύτηκε το DRS και αφού πρώτα προσπέρασε τον Φερστάπεν, πήρε και την πρώτη θέση από τον Ράσελ, ο οποίος στη συνέχεια «έκοψε» το τελευταίο σικέιν, πέφτοντας πίσω και από τον Ολλανδό πιλότο της Red Bull. Παράλληλα, ο 4ος Πιάστρι ήταν ο ταχύτερος στην πίστα, ενώ οι Ferrari των Λεκλέρ και Σάινθ παρέμεναν εκτός δεκάδας.

Στον 25ο γύρο ο Σάρτζεντ έχασε τον έλεγχο, ρίχνοντας το μονοθέσιό του στις μπάρες και με το αυτοκίνητο ασφαλείας να κάνει την εμφάνισή του, με όλους τους πιλότους πλην του Νόρις, να μπαίνουν στα pits. Όταν τελικά μπήκε για αλλαγή ελαστικών ο πιλότος της McLaren, επέστρεψε 3ος, πίσω από Φερστάπεν και Ράσελ.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχώρησε στον 30ο γύρο, με τον Φερστάπεν να έχει ωφεληθεί πάρα πολύ από την παρουσία του, αφού πριν το τρακάρισμα του Σάρτζεντ ήταν 10’’ πίσω από τον Νόρις και βρέθηκε πρωτοπόρος. Παράλληλα, ο Λεκλέρ συνέχισε να έχει έναν πολύ άσχημο αγώνα, αντιμετωπίζοντας πρόβλημα στον κινητήρα του μονοθεσίου του και καθυστερώντας στα pits, πέφτοντας τελευταίος και βλέποντας τους Φερστάπεν, Ράσελ και Νόρις να του… ρίχνουν γύρο. Τελικά αποσύρθηκε οριστικά από τον αγώνα στον 43ο γύρο, ενώ λίγο νωρίτερα ο Νόρις είχε έξοδο στην πρώτη στροφή, παραμένοντας 3ος αλλά επηρεάζοντας τον Ράσελ, ο οποίος είδε τον Φερστάπεν να αυξάνει τη μεταξύ τους διαφορά.

Φερστάπεν και Ράσελ μπήκαν στα pits για αλλαγή ελαστικών στον 46ο γύρο, με τον Νόρις να μπαίνει έναν γύρο αργότερα, κερδίζοντας μία θέση από τον Ράσελ αλλά παραμένοντας πίσω από τη Red Bull του Ολλανδού. Ωστόσο, ο Νόρις έκανε λάθος τον 50ο γύρο, επιτρέποντας στον Ράσελ να πάρει πίσω τη 2η θέση, πριν ο πιλότος της Mercedes κάνει και εκείνος με τη σειρά του λάθος, πέφτοντας ξανά 3ος.

Στον 55ο γύρο ο Ράσελ μπήκε στα pits, χάνοντας την 3η θέση από τον Πιάστρι, ενώ στον 54ο αποσύρθηκε και η δεύτερη Ferrari, με τον Σάινθ να μην μπορεί να συνεχίζει μετά από τρακάρισμά του με τον Άλμπον. Λίγο αργότερα αποχώρησε και ο Πέρεζ, μετά από έξοδό του στις μπαριέρες, ενώ ο Φερστάπεν άνοιγε τη διαφορά από τους διώκτες του. Στον 66ο ο Χάμιλτον πέρασε τον Ράσελ, ανεβαίνοντας 3ος, αλλά στον προτελευταίο γύρο ο Ράσελ πήρε πίσω τη θέση του, παίρνοντας τη θέση του βάθρου. Τελικά, ο Φερστάπεν πήρε με άνεση τη νίκη, αφήνοντας πίσω του Νόρις και Ράσελ.

To επόμενο Grand Prix της Formula 1 είναι προγραμματισμένο να διεξαχθεί στη Βαρκελώνη, το τριήμερο 21-23 Ιουνίου.

Αναλυτικά η κατάταξη στο Grand Prix του Καναδά:
Formula 1: Πανηγύρισε την έκτη φετινή του νίκη στον Καναδά ο Φερστάπεν

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα 1: Η Ferrari φέρεται να απέσυρε το ενδιαφέρον της για τον Άντριαν Νιούι

Published

on

Η πληροφορία της απόσυρσης του ενδιαφέροντος της Ferrari για τις υπηρεσίες του Άντριαν Νιούι αναφέρεται σε δημοσίευμα του αξιόπιστου γερμανικού περιοδικού Auto Motor und Sport, που έχει πολύ καλά πληροφορημένες πηγές στη Formula 1.

Και ειδικά πηγές από την ομάδα της Mercedes, η οποία φέρεται πλέον να συγκεντρώνει και πάλι αρκετές πιθανότητες να αποσπάσει την υπογραφή του Βρετανού σχεδιαστή – μαζί με την Aston Martin, τη McLaren και τη Williams.

Μέχρι τη διαρροή της πληροφορίας αυτής έμοιαζε να είναι το πιθανότερο σενάριο η μετακόμιση του Νιούι στο Μαρανέλο, μετά τη συμφωνία του με τη Red Bull για τη διακοπή του συμβολαίου τους τον Μάρτιο του 2025. Οι Ιταλοί, μάλιστα, έγραφαν ότι έχει ήδη αποφασίσει να “μετακομίσει” στην Ιταλία τον Απρίλιο του 2025.

Όμως ο μάνατζερ του Νιούι, Έντι Τζόρνταν, πρόσφατα είπε με τον πλέον εμφατικό τρόπο ότι ο Νιούι έρχεται σε επαφή με όσες ομάδες τον προσεγγίζουν, αλλά ακόμα δεν έχει λάβει την απόφασή του σχετικά με τον μελλοντικό του προορισμό.

Ο Βρετανός είναι 65 ετών, εξάλλου, και ο νυν σχολιαστής και πρώην οδηγός της F1 Ντέιβιντ Κούλθαρντ θεωρεί ότι η αποχώρηση από το σπορ παραμένει μία από τις πιθανές επιλογές για τον Νιούι.

Ξεκάθαρα, εάν σκέφτηκε εκ νέου ένα συμβόλαιο που υπέγραψε πριν από ένα χρόνο και αποφάσισε ότι δεν θέλει να τηρήσει αυτό το συμβόλαιο για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, αυτό πρέπει να είναι αποτέλεσμα αμφιβολιών ή κάποιας δυσαρέσκειας.

Καμιά φορά το κυνήγι μιας νέας ευκαιρίας, η σκέψη ότι μπορεί να σε κάνει ευχαριστημένο, μπορεί να εξελιχθεί έτσι ώστε στο τέλος να σε κάνει να το μετανιώσεις. Στη θέση του ξέρω τι θα έκανα αν ήμουν 65 χρονών, με περισσότερα χρήματα από ό,τι χρόνο – θα ήμουν μέσα σε μια βάρκα πιο γρήγορα κι από το χρόνο που θα χρειαζόταν να φορέσω το μαγιό μου”, είπε ο Κούλθαρντ στο προσωπικό του podcast.

Continue Reading
Advertisement

Facebook