ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ
Έφτασε η ώρα για την Ανάβαση Πιτίτσας «Σάκης Ξένος»

Τον τελευταίο αγώνα του Πανελληνίου πρωταθλήματος Αναβάσεων, την Ανάβαση Πλατάνι – Πιτίτσα 2021 «Σάκης Ξένος», διοργανώνει ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών, το Σάββατο 20 και την Κυριακή 21 Νοεμβρίου.
Οι επίσημες δοκιμές θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο (11.30) και ο αγώνας την Κυριακή (10.00). Ο δρόμος θα κλείσει το Σάββατο στις 10.000 και την Κυριακή στις 08.00. Μετά το κλείσιμο του δρόμου θα απαγορεύεται η είσοδος των θεατών στη διαδρομή του αγώνα με οποιοδήποτε μεταφορικό μέσο, αλλά και πεζοί.
Οι θεατές θα παρακολουθήσουν τον αγώνα στις θέσεις με την ειδική σήμανση που έχει ορίσει η οργάνωση και δεν θα επιτρέπεται για κανέναν λόγο να μετακινούνται από εκεί κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Οι συμμετοχές:
Α/α | Νο | ΣΩΜΑΤΕΙΟ | ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ | AYTOKINHTO | ΚΑΤ./ ΚΛΑΣΗ |
1 | 1 | START LINE | ΜΠΙΛΙΔΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ | CITROEN SAXO VTS | N2 |
2 | 2 | ΑΟΛΑΠΥΡΓΟΥ | ΡΟΔΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | PEUGEOT 106 S 16 | N2 |
3 | 3 | ΑΟΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | PEUGEOT 106 S 16 | N2 |
4 | 4 | ΑΣΜΑ | ΝΤΕΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | CITROEN SAXO VTS | N2 |
5 | 5 | ΑΛΕΖΑΚΥΝΘΟΥ | ΔΕΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | PEUGEOT 106 S 16 | N2 |
6 | 6 | ΑΛΑΚΟΡΙΝΘΙΑΣ | ΣΟΥΚΟΥΛΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ | PEUGEOT 106 S 16 | N2 |
7 | 7 | ΑΟΛΑΠΥΡΓΟΥ | ΤΣΙΠΗΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | PEUGEOT 106 S 16 | N2 |
8 | 8 | ΑΣΜΑ | ΚΑΛΟΒΥΡΝΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | PEUGEOT 106 S 16 | N2 |
9 | 9 | ΑΣΜΑ | ΠΕΝΕΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | PEUGEOT 106 S 16 | N2 |
10 | 10 | ΑΛΑΚΟΡΙΝΘΙΑΣ | ΡΕΚΚΑΣ ΠΑΝΑΓΓΕΛΟΣ | PEUGEOT 106 S 16 | N2 |
11 | 11 | ΑΟΠΑΤΡΑΣ | ΚΑΛΥΒΙΩΤΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ | PEUGEOT 106 S 16 | N2 |
12 | 12 | ΦΙΛΜΠΑ | ΦΟΥΝΤΑΣ ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ | PEUGEOT 106 S 16 | N2 |
13 | 14 | ΑΛΑΚΟΡΙΝΘΙΑΣ | ΡΕΚΚΑΣ ΒΙΚΤΩΡΑΣ | CITROEN SAXO VTS | N2 |
14 | 15 | ΑΣΜΑΝΗΛΕΙΑΣ | ΠΑΠΑΛΕΩΝΙΔΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | RENAULT CLIO SPORT | N3 |
15 | 16 | START LINE | ΦΩΤΕΙΝΕΛΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | HONDA CIVIC TYPE R | N3 |
16 | 17 | ΑΣΣΟΑΑ | ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ | HONDA CIVIC TYPE R | N3 |
17 | 18 | ΑΣΣΟΑΑ | ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | HONDA CIVIC TYPE R | N3 |
18 | 19 | ΣΦΙΚΑ | ΜΠΕΝΗΣ ΜΗΝΑΣ | MITSUBISHI LANCER EVO IX | N4 |
19 | 20 | ΑΛΜΑ ΑΙΓΙΟΥ | ΛΥΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | PEUGEOT 106 Rallye | A5 |
20 | 21 | ΑΟΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | ΛΑΚΗ ΜΕΛΙΣΣΑ | TOYOTA YARIS | A5 |
21 | 22 | ΑΟΠΑΤΡΑΣ | ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ | TOYOTA YARIS | A5 |
22 | 23 | ΑΣΜΑ | ΚΟΥΡΤΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ | TOYOTA YARIS | A5 |
23 | 24 | ΟΜΑΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | ΑΝΑΓΝΟΥ ΠΑΥΛΟΣ | CITROEN SAXO VTS | A6 |
24 | 25 | ΛΑΒΟΛΟΥ | ΚΟΜΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΔΑΜ | PEUGEOT 106 S 16 | A6 |
25 | 26 | ΑΣΙΣΑ | ΝΤΟΥΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ | CITROEN C2 GT | A6 |
26 | 27 | ΑΛΑΚΟΡΙΝΘΙΑΣ | ΡΕΚΚΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | CITROEN SAXO VTS | A6 |
27 | 28 | ΑΣΜΑ | ΜΠΑΤΖΑΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | CITROEN SAXO VTS | A6 |
28 | 29 | ΑΟΠΑΤΡΑΣ | ΛΑΖΑΝΑΣ ΗΛΙΑΣ | FORD PUMA KIT CAR | A7 |
29 | 30 | START LINE | ΝΤΕΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | CITROEN SAXO VTS | A7 |
30 | 31 | ΕΛΕΤΑ | ΚΑΝΔΗΛΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | PEUGEOT 208 T16 | A8 |
31 | 32 | START LINE | ΜΟΥΡΓΕΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | MITSUBISHI LANCER EVO IX | A8 |
32 | 33 | ΑΣΜΑ | ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΜΙΧΑΗΛ | FORD ESCORT RS COSWORTH | A8 |
33 | 34 | ΑΣΜΑ | ΛΙΩΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | FORD ESCORT RS COSWORTH | A8 |
34 | 35 | ΦΙΛΜΠΑ | ΚΑΛΟΥΔΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ | PEUGEOT 205 RALLYE 1.6 | E10 |
35 | 36 | ΑΣΣΟΑΑ | ΤΡΑΓΟΥΛΙΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ | PEUGEOT 106 Rallye | E10 |
36 | 37 | ΦΙΛΜΠΑ | ΑΡΕΘΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ | PEUGEOT 106 S 16 | E10 |
37 | 38 | ΑΟΠΑΤΡΑΣ | ΑΥΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | CITROEN VTS | E10 |
38 | 39 | ΕΛΕΤΑ | ΛΑΠΠΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | PEUGEOT 106 S 16 | E10 |
39 | 40 | ΑΣΜΑ | ΝΤΕΚΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | PEUGEOT 205 RALLYE 1.6 | E10 |
40 | 41 | START LINE | ΦΑΣΣΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | PEUGEOT 106 S 16 | E10 |
41 | 42 | ΑΟΠΑΤΡΑΣ | ΚΑΜΠΕΡΟΣ ΑΛΕΞΙΟΣ | FORD FOCUS ST 170 | E11 |
42 | 43 | ΦΙΛΜΠΑ | ΘΕΟΣ ΚΙΜΩΝΑΣ | VOLKSWAGEN GOLF GTI 2.0 16V | E11 |
43 | 44 | ΑΟΠΑΤΡΑΣ | ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ | PEUGEOT 306 S16 BASE | E11 |
44 | 45 | ΑΛΜΑ ΑΙΓΙΟΥ | ΜΠΟΥΡΟΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ | HONDA CIVIC | E11 |
45 | 46 | ΑΣΜΑ | ΧΑΡΜΑΝΤΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ | FORD ESCORT MK2 RS2000 GR4 | E11 |
46 | 47 | ΑΣΣΟΑΑ | ΚΟΥΡΝΙΑΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | FORD ESCORT RS 2000 | E11 |
47 | 48 | ΕΛΕΤΑ | ΒΕΡΓΟΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ | OPEL MANTA 2.0E | E11 |
48 | 49 | ΑΛΑ | ΝΤΟΦΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ | FORD ESCORT RS 2000 | E11 |
49 | 50 | ΑΟΠΑΤΡΑΣ | ΝΤΕΡΜΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | OPEL ASCONA I 2000 | E11 |
50 | 51 | ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ | ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ | OPEL ASCONA 2.0E | E11 |
51 | 52 | START LINE | ΚΑΠΟΥΡΕΛΑΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | BMW 320 E30 | E11 |
52 | 53 | ΕΛΕΤΑ | ΚΟΥΣΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ | HONDA CIVIC TYPE R | E11 |
53 | 54 | ΑΣΜΑ | ΣΚΑΝΔΑΛΑΡΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | BMW 320 E30 | E12 |
54 | 55 | ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ | ΧΟΝΔΡΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ | FORD SIERRA RS COSWORTH | E12 |
55 | 56 | ΑΣΣΟΑΑ | ΚΑΝΣΟΣ ΠΑΤΡΟΚΛΟΣ | VOLKSWAGEN GTI G60 | E12 |
56 | 57 | ΑΣΣΟΑΑ | ΤΣΟΥΡΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | FORD FOCUS RS | E12 |
57 | 58 | START LINE | ΡΑΠΑΤΖΙΚΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ | LANCIA DELTA INTEGRALE FS | E12 |
58 | 59 | START LINE | ΣΚΟΡΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | OPEL ASCONA 2.0E | E12 |
59 | 60 | ΑΛΑΧΑΝΙΩΝ | ΓΙΑΝΝΟΥΤΣΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | ALFA ROMEO 75 TURBO | E12 |
60 | 61 | ΑΛΑ | ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ | AUSTIN-MORRIS COOPER | FSA2L |
61 | 62 | ΕΛΛΑΔΑ | ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | PEUGEOT 106 S 16 | FSA2L |
62 | 63 | ΑΟΠΑΤΡΑΣ | ΛΥΚΟΘΑΝΑΣΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ | PEUGEOT 205 RALLYE 1.6 | FSA2L |
63 | 64 | ΕΛΕΤΑ | ΜΠΙΚΑΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ | LADA VFTS | FSA2L |
64 | 65 | ΦΙΛΜΠΑ | ΤΖΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ | FORD ESCORT RS 2000 | FSA2L |
65 | 66 | ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ | ΚΑΝΕΛΟΣ | PEUGEOT 106 S 16 | FSA2L |
66 | 67 | ΛΕΜΑΝ | ΧΑΤΟΥΠΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ | OPEL CORSA-B 1.6i | FSA2L |
67 | 68 | ΑΛΕΖΑΚΥΝΘΟΥ | ΠΑΠΑΔΑΤΟΣ ΡΕΝΟΣ | PEUGEOT 106 S 16 | FSA |
68 | 69 | ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ | ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | FORD ESCORT RS 2000 | FSA |
69 | 70 | ΑΟΠΑΤΡΑΣ | ΚΑΜΠΕΡΟΣ ΓΟΥΙΛΛΙΑΜ | FORD ESCORT MK2 TURBO | FST2 |
70 | 71 | ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ | ΠΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | BMW 3 E30 FS | FST2 |
71 | 72 | START LINE | ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ | SKODA FABIA 1.2 TURBO | FST2 |
72 | 73 | ΦΙΛΜΠΑ | ΖΥΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | SKODA FABIA III | FST2 |
73 | 74 | START LINE | ΡΑΠΑΝΤΖΙΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | SEAT IBIZA 1.8TURBO | FST2 |
74 | 75 | ΑΣΣΟΑΑ | ΚΑΚΑΛΕΤΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | OPEL ASTRA G COUPE | FST2 |
75 | 76 | ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ | ΠΑΝΙΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ | SUBARU IMPREZA STI | FST |
76 | 77 | ΑΟΛΑΠΥΡΓΟΥ | ΤΣΟΥΛΟΣ ΑΡΓΥΡΗΣ | MITSUBISHI LANCER EVO VIII | FST |
77 | 78 | ΑΣΜΑ | ΜΑΥΡΟΕΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | FORD ESCORT MK2 RS2000 GR1 | 3/D3 |
78 | 79 | ΕΛΛΑΔΑ | ΚΑΤΣΙΚΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | FORD ESCORT MK2 RS2000 GR1 | 3/D3 |
79 | 80 | ΑΣΙΣΑ | ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ | OPEL MANTA 2.0E | 3/D3 |
80 | 81 | ΑΣΜΑ | ΣΚΕΠΑΣΙΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | FORD ESCORT MK2 RS2000 GR4 | 3/D3 |
81 | 82 | ΑΣΜΑ | ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ ΗΛΙΑΣ | OPEL MANTA 200 E | 4/E6 |
82 | 83 | ΑΣΜΑ | ΚΑΛΥΒΑΣ ΛΑΖΑΡΟΣ | BMW 2002 TI GR1 | 2/C3 |
83 | 84 | ΟΜΑΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | ΜΑΓΓΙΔΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | FORD ESCORT RS 2000 | 3/D3 |
84 | 85 | ΕΛΛΑΔΑ | ΠΑΛΜΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | FORD ESCORT MK1 RS2000 GR1 | 2/C3 |
85 | 86 | ΑΣΜΑ | ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ | OPEL ASCONA 400 | 4/E6 |
86 | 87 | ΑΛΕΖΑΚΥΝΘΟΥ | ΠΑΝΑΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ | BMW 3 E36 FS | FSA/DRIFT |
87 | 88 | ΦΙΛΜΠΑ | ΤΖΟΥΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | TOYOTA STARLET DRIFT | FSA/DRIFT |
88 | 89 | ΑΛΜΑΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ | ΜΑΝΤΖΙΩΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | BMW 3 E30 TURBO FS | FST2/DRIFT |
89 | 90 | ΑΛΕΖΑΚΥΝΘΟΥ | ΕΓΓΛΕΖΟΠΟΥΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ | BMW 3 E36 FS | FST/DRIFT |
90 | 91 | ΑΛΕΖΑΚΥΝΘΟΥ | ΕΓΓΛΕΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | NISSAN SILVIA DRIFT | FST/DRIFT |

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ
Φόρμουλα 1: Θρίαμβος Πέρεζ και δεύτερο σερί 1-2 η… άπαιχτη Reb Bull στην Τζέντα!
Ο Σέρχιο Πέρεζ κράτησε την pole position και πανηγύρισε τη νίκη στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας, με 2ο τον απίθανο Μαξ Φερστάπεν που κέρδισε 13 θέσεις και 3ο τον μυθικό Φερνάντο Αλόνσο!

Την πέμπτη νίκη της καριέρας του στη Formula 1 πανηγυρίζει ο Σέρχιο Πέρεζ, με τον Μεξικανό να είναι ο μεγάλος θριαμβευτής στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας! Ο «Τσέκο» κράτησε την pole pistion που είχε πάρει με το… σπαθί του και σε έναν γενικά άνετο αγώνα, έκανε το καλύτερο δυνατό!
Τα πράγματα πήγαν… απίστευτα τέλεια για την Red Bull, που είδε τον Μαξ Φερστάπεν αν και ξεκίνησε 15ος, να ολοκληρώνει πίσω από τον ομόσταβλό του, δίνοντας πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα του, ενώ ο Ολλανδός «τσίμπησε» στον τελευταίο γύρο και τον έξτρα πόντο από τον ταχύτερο γύρο.
Στην τρίτη θέση της βαθμολογίας βρέθηκε ο λατρεμένος Φερνάντο Αλόνσο, που ανέβηκε για 100η φορά στην καριέρα του στο βάθρο! Ο Ισπανός αν και δέχθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων για αντικανονική θέση στο ξεκίνημα, τα κατάφερε και βάζει τα γυαλιά σε όλους.
Nobody could stop @SChecoPerez in Jeddah 💪#SaudiArabianGP #F1 pic.twitter.com/h0FUWND4Gz
— Formula 1 (@F1) March 19, 2023
ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ
Φόρμουλα 1: Δεύτερη συνεχόμενη pole στη Σαουδική Αραβία ο Πέρεζ – 15ος ο Φερστάπεν!
Αποχώρησε με μηχανική βλάβη ο Φερστάπεν.

Όπως πέρσι έτσι και φέτος, ο Σέρχιο Πέρεζ πήρε την pole position ενόψει του αυριανού (19/3, 19:00) Grand Prix στη Σαουδική Αραβία, όμως η Red Bull είδε τον Φερστάπεν να αποχωρεί λόγω μηχανικής βλάβης στο Q2, μένοντας στη 15η θέση των κατατακτήριων.
Ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari του έκαναν τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο, αλλά θα εκκινήσουν στην 12η θέση εξαιτίας της ποινής που επιβλήθηκε στον Μονεγάσκο για αλλαγή ηλεκτρονικής μονάδας στον κινητήρα του μονοθεσίου του. Έτσι, ο Φερνάντο Αλόνσο με την Aston Martin του θα βρεθεί στην πρώτη γραμμή της εκκίνησης, έχοντας πίσω του τους Τζορτζ Ράσελ και Κάρλος Σάινθ.
Sergio Perez is a polesitter again!
And he does it again at the Jeddah Corniche Circuit ✌️#SaudiArabianGP #F1 pic.twitter.com/VFrI8PLn57
— Formula 1 (@F1) March 18, 2023
Το Q1 ξεκίνησε με τον Φερστάπεν να κάνει τον ταχύτερο γύρο με 1:28.761, αφήνοντας δεύτερο και μισό δευτερόλεπτο πιο αργό τον ομόσταυλό του, Σέρχιο Πέρεζ. Ο Λεκλέρ βρέθηκες την τρίτη θέση, ενώ ο Αλόνσο έκανε τον τέταρτο ταχύτερο γύρο, πριν βγει εκτός πίστας με τε-τα-κε. Τελικά, από τη συνέχεια αποκλείστηκαν Τσουνόντα, Άλμπον, Ντε Φράις, Λάντο Νόρις και Σάρτζεντ, με τον τελευταίο να μην έχει καταμετρημένο χρόνο.
A chaotic Q1 session comes to an end in Jeddah, and it's Max Verstappen out in front 👊#SaudiArabianGP #F1 pic.twitter.com/5x0gf0IUho
— Formula 1 (@F1) March 18, 2023
Στο ξεκίνημα του Q2 ο Φερνάντο Αλόνσο ανέβηκε πρώτος με 1:28.7 και είχε πίσω του τον Λεκλέρ, ενώ ο Φερστάπεν κινούνταν αργά στην πίστα όταν βγήκε από τα pits, αντιμετωπίζοντας μηχανικό πρόβλημα. Τελικά, δεν κατάφερε να ολοκληρώσει γύρο και να χρονομετρηθεί, μένοντας εκτός συνέχειας μαζί με τους Χούλκενμπεργκ, Ζου, Μάγκνουσεν και Μπότας, ενώ ο Πέρεζ με τη δικιά του Red Bull μπήκε στο Q3 όντας ο ταχύτερος όλων με 1:28.635 και έχοντας πίσω του Αλόνσο, Λεκλέρ και Σάινθ.
Checo, Fernando and Charles are top of the class after Q2!#SaudiArabianGP #F1 pic.twitter.com/ekUXRrHZ2L
— Formula 1 (@F1) March 18, 2023
Πρώτος βγήκε στην πίστα για το Q3 ο Αλόνσο, διεκδικώντας την πρώτη του pole από το 2012 και σημειώνοντας χρόνο 1:28.925, όμως ο Λεκλέρ δεν άργησε να τον ξεπεράσει, πριν ο Πέρεζ περάσει στην κορυφή με 1:28.265. Στην τελευταία του προσπάθεια ο Αλόνσο ήταν 4 δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργός από τον πιλότο της Red Bull και αρκέστηκε στη δεύτερη θέση, αφού ο Λεκλέρ μπορεί να έκανε ταχύτερο χρόνο, αλλά αύριο θα ξεκινήσει 12ος, λόγω της ποινής που του επιβλήθηκε για αλλαγή ηλεκτρονικής μονάδας στον κινητήρα του. Στη δεύτερη σειρά εκκίνησης θα βρίσκονται οι Ράσελ με Mercedes και ο Σάινθ με Ferrari, ενώ την πρώτη οχτάδα συμπλήρωσαν οι Στρολ, Οκόν, Χάμιλτον, Πιάστρι.
Η τελική κατάταξη των κατατακτήριων δοκιμών:
Who expected this order in qualifying? 🙃#SaudiArabianGP #F1 pic.twitter.com/giPmt1pMkn
— Formula 1 (@F1) March 18, 2023
ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ
Ρεκόρ και θέαμα από τους οδηγούς στην Ανάβαση Πιτίτσας
Ο Παναγιώτης Παρθένης έκοψε πρώτος το νήμα στην Ανάβαση Πιτίτσας

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων για το 2023 ξεκίνησε από την Ανάβαση Πιτίτσα – Πλατάνι, με τον Αυτοκινητιστικό Όμιλο Πατρών (ΑΟΠ) να συμπληρώνει φέτος τα 53 χρόνια από την ίδρυση του. Ο αγώνας προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων, στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων και στο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος και διεξάγεται με την συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος το Σάββατο και την Κυριακή 11-12 Μαρτίου 2023.
Με 64 οδηγούς να βλέπουν τη σημαία εκκίνησης το Σάββατο 11 Μαρτίου 2023 πραγματοποιήθηκαν το Ελεύθερα Δοκιμαστικά, που πραγματικά έδωσαν τον παλμό για τις μάχες που θα ακολουθούσαν την μέρα του αγώνα, Κυριακή 12 Μαρτίου.
Ο καιρός έκανε την χάρη σε όλους, με αποτέλεσμα αρκετές εκατοντάδες θεατών να βρεθούν στο Πλατάνι, για να παρακολουθήσουν ένα πραγματικά εξαιρετικό θέαμα, αφού στις περισσότερες κατηγορίες ο νικητής κρίθηκε στο νήμα. Ο αγώνας κύλησε σχεδόν χωρίς κανένα απρόοπτο, με την οργάνωση πραγματικά να υπερβάλει εαυτό και να αντιμετωπίζει τα συμβάντα σε απόλυτους χρόνους, με αποτέλεσμα ο αγώνας να ολοκληρωθεί αρκετά νωρίς, χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση.
Στην «μεγάλη» κατηγορία της Formula Saloon, απόλυτος κυρίαρχος ήταν χωρίς αμφισβήτηση ο Παναγιώτης Παρθένης με Mitsubishi EVO, να παίρνει την νίκη και να πραγματοποιεί ταχύτερο χρόνο ημέρας, ενώ ήταν ο μοναδικός οδηγός του αγώνα που έσπασε το φράγμα του 1:47. Τον “Pete” ακολούθησε ο δικίνητος Παπαδόπουλος Νίκος με το Ford Escort του, που πραγματικά, σε κάθε πέρασμά του, ξεσήκωνε τους θεατές με τον εντυπωσιακό ήχο του. Το τρίτο σκαλί του βάθρου, ανήξιε στον Κακαλέτρης Γεώργιος με Opel Astra G της κλάσης FST2.
Στην Ομάδα Α είχαμε ανατροπή προγνωστικών, αφού ο υποψήφιος για την νίκη Μιχάλης Ευθυμίου, είχε ένα τετακέ στην «Κ2», με αποτέλεσμα να χάσει αρκετό χρόνο και να πέσει πίσω στην κατάταξη. Έτσι μεγάλος νικητής της Ομάδας είναι ο Μητσάκος Αλέξης με Peugeot 106, κάνοντας εντυπωσιακά περάσματα. Πίσω του με λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο διαφορά τερμάτισε ο Βασίλης Μπάντζανος με Citroen Saxo, μετατρέποντας την επιστροφή του οδηγού στους αγώνες, γιορτή. Τρίτος τερμάτισε ο Νομικός Ανδρέας με το πανέμορφο και εργοστασιακό Skoda Fabia S2000.
Στην Ομάδα Ε οι υποσχέσεις για θέαμα ήταν μεγάλες από τη μέρα τον δοκιμών, με τους οδηγούς να προσφέρουν μια φανταστική μάχη σε όλες τις κλάσεις. Η επιστροφή του Τσιούρη Βαγγέλη και το ντεμπούτο για το Renault Clio 2, στέφθηκαν με απόλυτη επιτυχία, αφού οδηγός και αμάξι, πήραν την νίκη από τον Μόσχο Θανάση με το πανέμορφο Renault Clio 1, για μόλις 0,06 δευτερόλεπτα. Τρίτος τερμάτισε ο Ντόφης Κωνσταντίνος με Ford Escort Mk2.
Στην Ομάδα Ν οι Θανάσης Γιώργος και Μπενής Μηνάς με Mitsubishi EVO και οι δύο, είχαν την δική τους μάχη, με τον πρώτο να παίρνει την νίκη, με σχεδόν 3,5 δευτερόλεπτα διαφορά, κάνοντας την πρεμιέρα του στον θεσμό, πανηγυρική. Τρίτος για την ομάδα, τερμάτισε ο Γιαννούλης Διονύσης με Honda Civic Type R, με οδήγηση για σεμινάριο.
Στα Ιστορικά την νίκη πήρε ο Παλαιολόγος Γιώργος με Ford Escort Mk2, αφήνοντας πίσω του τον Κατσαρό Γιώργο με Ford Escort, που αντιμετώπισε προβλήματα, αφού η ανακατασκευή του αυτοκινήτου του, ήταν ολοκληρωτική.
Στην Ομάδα Α έως 2000 ήταν δεδομένη η μάχη για το βάθρο με τον Μητσάκο Αλέξη με Peugeot 106, να παίρνει την νίκη, αφήνοντας τον Βασίλη Μπάντζανο με Citroen Saxo στο δεύτερο σκαλί και τον Αναδιώτη Γιώργο με Renault Clio στο τρίτο σκαλί.
Στην Ομάδα Ε έως 2000 το βάθρο δεν ήταν διαφορετικό από αυτό της Ομάδας Ε με τους Τσιούρη Βαγγέλη, Μόσχο Θανάση και Ντόφη Κωνσταντίνο να κάνουνε το 1-2-3.
Στην Ομάδα Ν έως 2000 την νίκη πήρε ο Γιαννούλης Διονύσης με Honda Civic Type R, αφήνοντας τους Παπαλεωνίδα Γιάννη με Renault Clio 3 και Σμυρναίο Παναγιώτη με Peugeot 106 S16, να παλεύουν για την δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
Στις επιμέρους κλάσεις πραγματικά, οι πιο «διαβασμένοι» θεατές είχαν την τύχη να παρακολουθήσουν μάχες με περάσματα που έκοβαν την ανάσα, αφού οι διαφορές ήταν μικρές στις περισσότερες περιπτώσεις, με τους νικητές να κρίνονται στις λεπτομέρειες.
Για την Κλάση FSA2L ο «Κανέλλος» δεν άφησε περιθώρια στον ανταγωνισμό, οδηγώντας στο όριο για ακόμα μία φορά το ιδιαίτερο Peugeot 106 του, κατακτόντας την νίκη. Στο δεύτερο σκαλί ανέβηκε ο τοπικός Λάτσης Βασίλης με Citroen Saxo και το βάθρο συμπλήρωσε ο Καραπιπέρης Παναγιώτης με Peugeot 106.
Στην Κλάση Α7 νικητής αναδείχθηκε ο Αναδιώτης Γιώργος με Renault Clio, δεύτερος ο ανεβασμένος Ντέκος Γιώργος με Citroen Saxo και το βάθρο συμπλήρωσε ο Καλαιτζιάν Γιάννης με το εργοστασιακό Ford Puma. Αξίζει να σημειωθεί η ατυχία του Τζικόπουλου Παντελή που έχασε πολύτιμο χρόνο μετά από τετακέ στην Κ2, ρίχνοντας το κουκλί Renault Clio του, πίσω στην κατάταξη, ευτυχώς χωρίς να το τραυματίσει.
Στην Κλάση Α6 η μάχη για το 1-2 ήταν επική με τους Μητσάκο Αλέξη με Peugeot 106, να παίρνει την νίκη, αφήνοντας τον Βασίλη Μπάντζανο με Citroen Saxo με πολύ μικρή διαφορά δεύτερο. Τρίτος τερμάτισε ο Πατρινός Παναγόπουλος Ζαχαρίας με Honda Civic EK4.
Για την Κλάση Ε10 δεν υπήρχε αμφισβήτηση στα προγνωστικά που απλά επιβεβαιώθηκαν, με τον Αυγερόπουλο Χρήστο με Citroen Saxo, να παίρνει μια εύκολη νίκη, με μεγάλη διαφορά. Δεύτερος ο Ντέκας Κωνσταντίνος με Peugeot 205 και τρίτος ο Μπράτσος Γιώργος και αυτός με Peugeot 205.
Στην Κλάση Ε11 είχαμε το ίδιο σκηνικό, όμως την ομάδα Ε και την ομάδα Ε έως 2000 με τους Τσιούρη Βαγγέλη, Μόσχο Θανάση και Ντόφη Κωνσταντίνο να κάνουνε το 1-2-3.
Στην πολυπληθή Κλάση Ν2 οι μάχες ήταν στα δέκατα από την μέρα των δοκιμών μέχρι και το δεύτερο σκέλος του αγώνα. Νικητής αναδείχθηκε ο έμπειρος Σμυρναίος Παναγιώτης με Peugeot 106 με διαφορά μόλις 0,5 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο «Άστριο» με ίδιο αμάξι. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Ρέκκας Βίκτωρας με Citroen Saxo VTS που έδωσε μάχη με τον αδερφό του Ρέκκα Πανάγγελο, για το τρίτο σκαλί.
Η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα θέλει να ευχαριστήσει την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος, τον Δήμο Πατρέων, την Ελληνική Αστυνομία και την Πυροσβεστική Υπηρεσία για την αμέριστη συμπαράστασή τους, σε όλη αυτή την προσπάθεια.
Το ραντεβού με τους λάτρεις της Ανάβασης Πιτίτσας ανανεώνει ο ΑΟΠ για το 2024, ενώ ο επόμενος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων είναι στις 1 και 2 Απριλίου με την Ανάβαση Ομαλού από την ΑΛΑ Χανίων. Ο δεύτερος γύρος για το Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος είναι στις 8 και 9 Απριλίου με την Ανάβαση Τσακώνας από την ΑΛΑ Καλαμάτας.