Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Από 10 ευρώ τα εισιτήρια για την υπερειδική του ΟΑΚΑ! (ΦΩΤΟ)

Published

on

Στο κεντρικό Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας, το χώρο από όπου θα ξεκινήσει το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με μια φαντασμαγορική υπερειδική διαδρομή στις 8 Σεπτεμβρίου, φιλοξενήθηκε η παρουσίαση της φετινής διοργάνωσης, η οποία θα αποτελέσει το σπουδαιότερο αθλητικό γεγονός της χρονιάς για την Ελλάδα.

Διεθνώς αναγνωρισμένο, με ονομασία, ταυτότητα και χαρακτήρα απόλυτα ταυτισμένα με την Ελλάδα, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχεται να δώσει συνέχεια σε ό,τι ξεκίνησε πέρυσι με την επιστροφή του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ: να φέρει τον κόσμο πιο κοντά στον υγιή αθλητικό ανταγωνισμό, όπως και να μεταφέρει μια ιδανική εικόνα της Ελλάδας σε εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

Όχι τυχαία, συνεπώς, οι καλύτεροι οδηγοί ράλλυ στον κόσμο, τα πλέον άρτια τεχνολογικά αυτοκίνητα στην πενηντάχρονη ιστορία του WRC και όλοι όσοι θα βρεθούν στη λίστα συμμετεχόντων θα ξεκινήσουν την πορεία τους στη φετινή εκδοχή του αγώνα με μια μοναδική παράσταση στην ΕΚΟ Super Special Stage @ Olympic Stadium, μπροστά στα μάτια δεκάδων χιλιάδων θεατών.

«Φέρνουμε το Ράλλυ των Θεών στην Αθήνα, στο ΟΑΚΑ», δήλωσε ο Υφυπουργός Αθλητισμού και Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, Λευτέρης Αυγενάκης, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του αγώνα, προσθέτοντας: «Το διαρκώς αναβαθμιζόμενο Ολυμπιακό Στάδιο θα “αποχωριστεί” για λίγο το γρασίδι για μια ασφάλτινη διαδρομή συνολικού μήκους 2 χιλιομέτρων, και θα ανοίξει τις πύλες του σε κάθε φίλο του σπορ, ανεξαρτήτως φύλου ή ηλικίας, φέρνοντας τη δράση μπροστά από την άνεση των κερκίδων του». Πρόθεση της Οργανωτικής Επιτροπής του αγώνα είναι η υπερειδική διαδρομή στο ΟΑΚΑ να αποτελέσει το αποκορύφωμα της χρονιάς για τον ελληνικό αθλητισμό και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ στο σύνολό του και, ως εκ τούτου, οι τιμές των εισιτηρίων, που ξεκίνησαν να πωλούνται από την πλατφόρμα του viva.gr, έχουν ως τιμή εκκίνησης τα 10 ευρώ! Αξίζει να αναφερθεί πως περισσότερα από 40.000 εισιτήρια θα έχουν μέση τιμή 18,5 ευρώ.

Στο «μέγεθος» του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στάθηκε ο κ. Λευτέρης Αυγενάκης σε πολλά σημεία της ομιλίας του, τονίζοντας μεταξύ άλλων πως «είναι από τις φορές που ο ιδιωτικός τομέας θέλει να συνεργάζεται με το κράτος. Είναι η φιλοσοφία που πρεσβεύει η Κυβέρνησή μας, που πρεσβεύει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, όπου ο ιδιωτικός τομέας επενδύει τα χρήματά του, αισθάνεται ασφάλεια, είναι βέβαιος για την επένδυσή του και συνεργάζεται με το κράτος αποτελεσματικά, και όλο αυτό εντέλει είναι προς όφελος της ίδιας της κοινωνίας».

Τα λόγια του Υφυπουργού Αθλητισμού επιβεβαίωσε και η παρουσία στελεχών της Κυβέρνησης στην εκδήλωση. Ανάμεσά τους, ο Υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας, ο Υφυπουργός στον Πρωθυπουργό και κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου, ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, Λευτέρης Οικονόμου, ο Υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Χρίστος Δήμας καθώς και ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, που βρίσκεται ενεργά δίπλα στον αγώνα, Δημήτρης Φραγκάκης.

Ανάλογα, ο Υφυπουργός Αθλητισμού εξήρε τη συνεισφορά των χορηγών, λέγοντας «Είναι η φιλοσοφία της συνεργασίας του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα. Το είδαμε πολύ έντονα πέρυσι με τη σπουδαία συμμετοχή ελληνικών και διεθνών εταιρειών, οι οποίες επέλεξαν να προβληθούν μέσα από τον αγώνα και να ταυτιστούν με μια παγκόσμια αθλητική διοργάνωση που προξένησε κύματα ενθουσιασμού σε φίλους του motorsport εντός και εκτός Ελλάδος».

Ο Υφυπουργός δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην ανάπτυξη συνεργειών με φορείς της κοινωνίας των πολιτών, όπως με τον Ερυθρό Σταυρό, που στέκεται δίπλα στον αγώνα με πράξεις. Πράξεις αντίστοιχες αυτών κάθε πολίτη που θέτει εαυτόν στις τάξεις της διοργάνωσης ως εθελοντής, βοηθώντας στην άρτια διεξαγωγή του αγώνα. Η προσέλευση εθελοντών, μάλιστα, αναμένεται ακόμη μεγαλύτερη φέτος, που οι ανάγκες του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έχουν καθοριστεί και αναρτηθεί σε σχετικό σύνδεσμο στο www.acropolis.gr.

Από την πλευρά των χορηγών, από το βήμα της εκδήλωσης χαιρετισμό απηύθυναν οι κ.κ. Χριστίνα Μηλιαράκη, Διευθύντρια Marketing Εγχώριας Εμπορίας της ΕΚΟ, μέλους του Ομίλου Ελληνικά Πετρέλαια, Στέφανος Θεοχαρόπουλος, Γενικός Διευθυντής Τεχνολογίας & Λειτουργιών Ομίλου ΟΤΕ, Μαρία Ηλιοπούλου, Corporate Communications Manager της Toyota Ελλάς, Γιάννης Βασιλάκος, Διευθύνων Σύμβουλος και Αντιπρόεδρος της Dixon South East Europe (Κωτσόβολος), Θάνος Μαρίνος, Managing Director της Betsson και Βασίλης Αποστολόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών.

Το καθαρά αγωνιστικό μέρος του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022 παρουσίασαν η Αλυτάρχης του αγώνα, κ. Ανίτα Πασαλή, με τον βετεράνο οδηγό αγώνων, «Στρατισίνο», κατά κόσμον Στράτη Χατζηπαναγιώτου. Οι ίδιοι αποκάλυψαν τρεις προσθήκες, και συγκεκριμένα της γνωστής ειδικής διαδρομής «Χαρβάτι» (14,02 χλμ.) στην Κορινθία, της Ε.Δ. «Λειβαδιά» (21,21 χλμ.), γνωστής ως «Ευαγγελίστρια» τα προηγούμενα χρόνια, αλλά και μιας διαδρομής που θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά. Πρόκειται για τη «Δάφνη», στο Δήμο Τανάγρας, με μήκος 17,45 χλμ. Αναλυτικότερες λεπτομέρειες για το ωράριο του αγώνα θα ανακοινωθούν άμεσα.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του αγώνα, έγινε αναφορά σε εκδηλώσεις που θα διοργανωθούν στο πλαίσιό του, όπως ενέργειες Οδικής Ασφάλειας, αλλά και η διοργάνωση -για δεύτερη συνεχή χρονιά- του Τελικού του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ eSports, που, όπως και πέρυσι, θα φιλοξενηθεί στο ΟΑΚΑ.

Το «παρών» κατά τη διάρκεια της βραδιάς έδωσε πλήθος εκπροσώπων της Πολιτείας και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Ανάμεσά τους, ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδος, Φάνης Σπανός, ο Δήμαρχος Λαμιέων, Θύμιος Καραΐσκος, ο Δήμαρχος Καρπενησίου και πρόεδρος ΠΕΔ Στερεάς Ελλάδας, Νίκος Σουλιώτης, όπως φυσικά και ο κ. Δημήτρης Μιχελακάκης, Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας.

  • Για την ομιλία του Υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού, κ. Λευτέρη Αυγενάκη, πατήστε εδώ.

Για τη διαδρομή του αγώνα, πατήστε εδώ

Media Acropolis Rally

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Αυτό είναι το πρόγραμμα της Formula 1 για το 2025

Published

on

Η 75η σεζόν της ιστορίας της Formula 1, το 2025, δεν θα ξεκινήσει από τη Μέση Ανατολή -όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια- αλλά από τη Μελβούρνη της Αυστραλίας, η οποία ανέκτησε την περίοπτη θέση του εναρκτήριου αγώνα του προγράμματος, στις 16 Μαρτίου 2025.

Παρόλα αυτά, ο τελευταίος αγώνας θα εξακολουθήσει να είναι το GP του Άμπου Ντάμπι, που θα κλείσει τη σεζόν του 2025 στις 7 Δεκεμβρίου. Δύο εβδομάδες πριν από τα Χριστούγεννα. Ανάμεσα στους αγώνες αυτούς ούτε θα φύγει, ούτε θα έρθει κάποιο καινούριο GP σε σχέση με τα φετινά. Ωστόσο, πολλά από αυτά θα αλλάξουν ημερομηνία.

Λόγω του μήνα του ραμαζανίου, οι αγώνες του Μπαχρέιν και της Σαουδικής Αραβίας θα διεξαχθούν τον Απρίλιο, μετά από τους αγώνες της Αυστραλίας, της Κίνας και της Ιαπωνίας. Ο Αύγουστος και πάλι έχει εξασφαλιστεί για τις παραδοσιακές διακοπές του σπορ, μεταξύ των αγώνων της Ουγγαρίας και της Ολλανδίας στις αρχές και στο τέλος του μήνα αυτού.

Άλλες αλλαγές ημερομηνιών, για καλύτερο προγραμματισμό των μεταφορών των ομάδων. Εξαιρώντας το Μαϊάμι, που μένει στο Μάιο, και τον Καναδά που παραμένει στον Ιούνιο, οι ευρωπαϊκοί αγώνες έχουν όλοι συγκεντρωθεί στην Άνοιξη και το καλοκαίρι, και οι Ασιατικοί και έπειτα οι αγώνες στην αμερικανική ήπειρο θα διεξαχθούν το Φθινόπωρο.

Η χρονιά θα κλείσει, όπως και φέτος, με δύο διαδοχικά αγωνιστικά τριήμερα στη Μέση Ανατολή, στο Κατάρ και στο Άμπου Ντάμπι. Δείτε παρακάτω το αναλυτικό πρόγραμμα της F1 2025:

FORMULA 1
Πρόγραμμα F1 2025 FORMULA 1
Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Δυναμικό ξεκίνημα στην Ριτσώνα για τους Πατρινούς οδηγούς

Published

on

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων ξεκίνησε για τη φετινή σεζόν με την Ανάβαση Ριτσώνας να αποτελεί τον πρώτο γύρο του θεσμού για τη φετινή χρονιά με τη συμμετοχή πατρινών οδηγών. Η πιο ιστορική ανάβαση του πρωταθλήματος, η οποία πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1956.

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon.

Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, νικητής στην FST2 αναδείχθηκε ο Ευάγγελος Χαντζής (Alfa Romeo 75), ενώ στην FSA2L κέρδισε ο «Κανέλλος» (Peugeot 106).

Σπουδαία μάχη εκτυλίχθηκε στην Ομάδα Ν, με τον Μηνά Μπενή (Mitsubishi Lancer Evo IX) να αναδεικνύεται νικητής για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στη Ριτσώνα, αφήνοντας πίσω του τον περσινό Πρωταθλητή της κατηγορίας, Γιώργο Θανάση (Mitsubishi Lancer Evo IX). Χαρακτηριστικό της μεταξύ τους κόντρας είναι πως οι δύο οδηγοί πέτυχαν την ίδια ακριβώς επίδοση στο δεύτερο σκέλος του αγώνα. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου της Ν ανέβηκε ο νεαρός Γιώργος Κεχαγιάς (Mitsubishi Lancer Evo IX) στη δεύτερη χρονιά εμπλοκής με τους αγώνες, μόλις 1 δλ. μακριά από τον νικητή.

Ο Μηνάς Μπενής τερμάτισε στην κορυφή και στη Ν4. Στη Ν έως 2 Λίτρα, ο Διονύσης Γιαννούλης (Honda Civic Type R EP3) ήταν ο νικητής στην πρώτη συνάντηση της χρονιάς, πετυχαίνοντας την ταχύτερη επίδοση και στα δύο ανεβάσματα του αγώνα. Αντιστάθηκε στην πίεση των αντιπάλων του ο Πανάγγελος Ρέκκας (Citroen Saxo), ολοκληρώνοντας την Ανάβαση Ριτσώνας στη δεύτερη θέση της Ν έως 2 Λίτρα και στην πρώτη της ιδιαίτερα ανταγωνιστικής Ν2.  Ο Κίμωνας Θέος (Peugeot 106) αν και ανέβασε ρυθμό στο δεύτερο σκέλος δεν κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Κορίνθιου οδηγού, τερματίζοντας πίσω του.

Στην Ομάδα Α, τα πάνω-κάτω έφερε ο Στάθης Κουκέας στο δεύτερο σκέλος. Ο οδηγός του Ford Fiesta R5 με αντεπίθεση στην επανάληψη, ανέτρεψε την εις βάρος του κατάσταση και ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στην Α, καθώς και στην Α8. Ο 32χρονος Αλέξης Μητσάκος ήταν ο πρωταγωνιστής στην Ομάδα Α έως 2 Λίτρα, πετυχαίνοντας μια δύσκολη νίκη, τερματίζοντας παράλληλα στη δεύτερη θέση της Α.

Ο οδηγός του μαύρου Peugeot 106 που ήταν ο ταχύτερος και στην Α6, κατάφερε να κρατήσει πίσω και στα δύο σκέλη τον μεγάλο του αντίπαλο, Βασίλη Μπάτζανο (Citroen Saxo). Ο περσινός πρωταθλητής της Α και της Α έως 2 Λίτρα, αρκέστηκε στη δεύτερη θέση της Α έως 2 Λίτρα, τερματίζοντας μόλις μισό (!) δευτερόλεπτο μακριά από τον νικητή. Ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort) αν και είχε αποκτήσει προβάδισμα νίκης μετά το πρώτο σκέλος του αγώνα, υποχώρησε στη συνέχεια, τερματίζοντας στην τρίτη θέση της Α. Το βάθρο της Α έως 2 Λίτρα συμπλήρωσε ο Σταμάτης Δημητρόπουλος με Citroen Saxo. Στην Α7, τη νίκη κατέκτησε ο Αλέξιος Μενούνος με Honda Civic Type R FN2.

Με το δεξί ξεκίνησε τις υποχρεώσεις του στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων ο Βασίλης Δαμασκηνός Ευθυμίου (Ford Escort), που δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στην Ομάδα Ε. Ο Διονύσης Τροβάς (BMW M3 E30) αρκέστηκε στη δεύτερη θέση, με τον Βαγγέλη Τσιούρη να τερματίζει τρίτος. Ο Γιαννιώτης οδηγός του Renault Clio ήταν ο ταχύτερος στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα, διατηρώντας πίσω του τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας, Σταύρο Χατούπη (φωτό-Opel Corsa B). Την τριάδα στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα συμπλήρωσε ο Χαράλαμπος Μπουροθανασόπουλος με Citroen Saxo. Στις επιμέρους κλάσεις, νικητής στην Ε12 ήταν ο Διονύσης Τροβάς, στην Ε11 επικράτησε ο Ευάγγελος Τσιούρης (Renault Clio RS) και στην Ε10 ο Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B).

Στα Ιστορικά, εύκολη ήταν η επικράτηση του Παναγιώτη Ευθυμίου (BMW M3 E30), με τους Ιωάννη Κάτσικα (Ford Escort MKII) και Γιώργο Γαβριηλίδη (Ford Escort MKI) να συμπληρώνουν το βάθρο της κατηγορίας. Νικητής στην κατηγορία των Ιστορικών 1+2 αναδείχθηκε ο Ιωάννης Κάτσικας, ενώ στην κατηγορία 3 πρώτευσε ο Γιώργος Γαβριηλίδης.

Αξίζει να σημειωθεί πως ένα ατυχές και επικίνδυνο περιστατικό έλαβε χώρα στην Ανάβαση Ριτσώνας κατά τη διάρκεια του πρώτου σκέλους. Ένας αναβάτης, μην υπακούοντας στις εντολές της Ελληνικής Αστυνομίας και των κριτών, εισήλθε στη διαδρομή από τον τερματισμό της κι ενώ σε αυτή βρίσκονταν δύο αυτοκίνητα. Ευχαριστούμε τους οδηγούς, Στάθη Κουκέα και Μιχάλη Ευθυμίου για την υποδειγματική συμπεριφορά που επέδειξαν. Το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού θα κάνει ότι περνάει από το χέρι του ώστε στο μέλλον να μην επαναληφθούν παρόμοια περιστατικά.

Διοργανωτής της Ανάβασης Ριτσώνας ήταν το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.). Στο πλευρό των οργανωτών στάθηκε η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.), η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Χαλκιδέων, που στήριξαν έμπρακτα το σημαντικό αυτό γεγονός για την ευρύτερη περιοχή της Χαλκίδας, ενώ και το STAR Κεντρικής Ελλάδας έδωσε δυναμικό παρών σε άλλη μία Ανάβαση Ριτσώνας. Υποστηρικτές του αγώνα ήταν το myKTEO (Όμιλος Επιχειρήσεων Μ.Γ. Θαλάσση), η Seajets και η Clevermedia. Χορηγοί επικοινωνίας ήταν το 321Go και το music radio 101.2.

Επόμενο ραντεβού για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων είναι η Ανάβαση Ψάθας που θα διεξαχθεί στις 27 και 28 Απριλίου.

Συνοπτικά τα αποτελέσματα των κατηγοριών και των κλάσεων έχουν ως εξής:

Ομάδα Α: Στάθης Κουκέας (Ford Fiesta R5)

Ομάδα Α έως 2 Λίτρα: Αλέξης Μητσάκος (Peugeot 106)

Ομάδα Ν: Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer Evo IX)

Ομάδα Ν έως 2 Λίτρα: Διονύσιος Γιαννούλης (Honda Civic Type R EP3)

Ομάδα Ε: Βασίλειος Δαμασκηνός Ευθυμίου (Ford Escort)

Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα: Ευάγγελος Τσιούρης (Renault Clio)

Formula Saloon: Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta)

Ιστορικά: Παναγιώτης Ιωάννης Ευθυμίου (BMW M3 E30)

Α6: Αλέξης Μητσάκος (Peugeot 106)

Α7: Αλέξιος Μενούνος (Honda Civic Type R FN2)

Α8: Στάθης Κουκέας (Ford Fiesta R5)

Ν2: Πανάγγελος Ρέκκας (Peugeot 106)

Ν3: Διονύσιος Γιαννούλης (Honda Civic Type R EP3) – Δεν προσμέτρησε

Ν4: Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer Evo IX)

Ε9: Δημήτρης Μαθιόπουλος (Fiat 128 3p) – Δεν προσμέτρησε

Ε10: Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B)

Ε11: Ευάγγελος Τσιούρης (Renault Clio)

Ε12: Διονύσης Τροβάς (BMW M3 E30)

FST: Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta)

FST2: Ευάγγελος Χαντζής (Alfa Romeo 75)

FSA: Γεώργιος Κατσαρός (Ford Escort MKI)

FSA2L: «Κανέλλος» (Peugeot 106)

Ιστορικά 1+2: Γιώργος Γαβριηλίδης (Ford Escort MKI)

Ιστορικά 3: Ιωάννης Κάτσικας (Ford Escort MKII)

Ιστορικά έως 2000 cc: Ιωάννης Κάτσικας (Ford Escort MKII)

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Η αυλαία του πρωταθλήματος αναβάσεων ανοίγει στη Ριτσώνα με Πατρινές συμμετοχές!

Published

on

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων εκκινεί σήμερα, με την Ανάβαση Ριτσώνας να αποτελεί τον πρώτο γύρο του θεσμού για τη φετινή χρονιά.

Η πιο ιστορική ανάβαση του πρωταθλήματος, η οποία διεξήχθη για πρώτη φορά το 1956, θα πραγματοποιηθεί το διήμερο 6 και 7 Απριλίου και αναμένεται και φέτος να συγκεντρώσει τριψήφιο αριθμό αγωνιζομένων. Το μήκος της διαδρομής ανέρχεται στα 3100 μέτρα. Σημειώνεται πως ο αγώνας προσμετρά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών αυτοκινήτων.

Διοργανωτής είναι το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.). Στο πλευρό του βρίσκονται η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.), η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Χαλκιδέων. Υποστηρικτής του αγώνα είναι το myKTEO (Όμιλος Επιχειρήσεων Μ.Γ. Θαλάσση).

Ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος πραγαμτοποιήθηκε  την Παρασκευή 5 Απριλίου από τις 17:30 έως τις 20:30 στο myKTEO Θαλάσση Γλύφας, καθώς και το Σάββατο 6 Απριλίου στο χώρο των πιτς από τις 08:00 έως τις 09:30. Οι χρονομετρημένες δοκιμές είναι προγραμματισμένες να διεξαχθούν στις 10:30. Τα δύο σκέλη του αγώνα θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 7 Απριλίου στις 10.30. Ο δρόμος για τους θεατές κλείνει 90 λεπτά πριν τη διέλευση του πρώτου αγωνιστικού αυτοκινήτου και τις δύο ημέρες (09.00).

Πηγή

Continue Reading
Advertisement
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ2 hours ago

Στους 4 του Conference ο Ολυμπιακός, με ήρωα τον Τζολάκη στην πιο μεγάλη βραδιά της ιστορίας του

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ3 hours ago

Τέλος στο όνειρο – Έκοψε τα φτερά του ΠΑΟΚ η Κλαμπ Μπριζ

ΒΟΛΕΙ4 hours ago

Ζωντανός στο κυνήγι του τίτλου ο Παναθηναϊκός, λύγισε τον Ολυμπιακό στο tie break!

ΠΟΛΟ5 hours ago

Πρώτο βήμα ανόδου για ΝΕΠ, 11-10 τον Άρη Θεσσαλονίκης με ανατροπή

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ5 hours ago

ΕΠΣ Αχαΐας: Οι διαιτητές των αναμετρήσεων του Σαββατοκύριακου (20-21/04)

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ6 hours ago

Παναχαϊκή: Το γκολ του Ζαμόρα στη νίκη επί του Αιγάλεω (vid)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ6 hours ago

ΕΟΚΑΝ: Ενημερωθήκαμε επίσημα από τη FIFA πως δεν υπάρχει θετικό δείγμα ποδοσφαιριστή της Εθνικής Ελλάδας

ΜΠΑΣΚΕΤ7 hours ago

Μπαρτζώκας: «Μου επιτίθεται εδώ και μήνες ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού, στο ΟΑΚΑ μου λένε να πεθάνει το παιδί μου και να πάθω καρκίνο»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ7 hours ago

Παναθηναϊκός: «Πληρώνει τα 4 εκατ. ευρώ για Ακαϊντίν»

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ7 hours ago

Καλή παρουσία του Προμηθέα στο ΣΕΦ και ήττα (80-69) από τον Ολυμπιακό

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ17 hours ago

Παναχαϊκή: Ανατροπή με Μούλντερ;

ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΩΝ15 hours ago

Χρ. Σαλούστρος: «Ηχηρή» προσθήκη μόνο στα… χαρτιά!

ΒΟΛΕΙ14 hours ago

Φιλικό με τον ΑΓΣ Ιωαννίνων και απονομή στις πρωταθλήτριες της Παναχαϊκής

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ13 hours ago

Παναχαϊκή: Ο Ηλίας Κοκκόρης της ΕΠΣ Αρκαδίας έχει οριστεί για να διευθύνει τον αγώνα με τον Γιούχτα

ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΣΠΟΡ11 hours ago

Χάλκινο μετάλλιο για την Αγγελική Παπαμιχαήλ του Warriors Club

ΜΠΑΣΚΕΤ7 hours ago

Μπαρτζώκας: «Μου επιτίθεται εδώ και μήνες ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού, στο ΟΑΚΑ μου λένε να πεθάνει το παιδί μου και να πάθω καρκίνο»

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ6 hours ago

Παναχαϊκή: Το γκολ του Ζαμόρα στη νίκη επί του Αιγάλεω (vid)

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ18 hours ago

Προμηθέας: Με γεμάτο το «οπλοστάσιο» για το καλύτερο δυνατό (17:15) με Ολυμπιακό 

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ15 hours ago

Με «όπλο» την Τούμπα ο ΠΑΟΚ απειλεί την Κλαμπ Μπριζ

ΜΠΑΣΚΕΤ14 hours ago

Στο πένθος βυθίστηκε ο Εργκίν Αταμάν και η οικογένεια του Παναθηναϊκού

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ2 hours ago

Στους 4 του Conference ο Ολυμπιακός, με ήρωα τον Τζολάκη στην πιο μεγάλη βραδιά της ιστορίας του

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ3 hours ago

Τέλος στο όνειρο – Έκοψε τα φτερά του ΠΑΟΚ η Κλαμπ Μπριζ

ΒΟΛΕΙ4 hours ago

Ζωντανός στο κυνήγι του τίτλου ο Παναθηναϊκός, λύγισε τον Ολυμπιακό στο tie break!

ΠΟΛΟ5 hours ago

Πρώτο βήμα ανόδου για ΝΕΠ, 11-10 τον Άρη Θεσσαλονίκης με ανατροπή

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ5 hours ago

ΕΠΣ Αχαΐας: Οι διαιτητές των αναμετρήσεων του Σαββατοκύριακου (20-21/04)

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ6 hours ago

Παναχαϊκή: Το γκολ του Ζαμόρα στη νίκη επί του Αιγάλεω (vid)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ6 hours ago

ΕΟΚΑΝ: Ενημερωθήκαμε επίσημα από τη FIFA πως δεν υπάρχει θετικό δείγμα ποδοσφαιριστή της Εθνικής Ελλάδας

ΜΠΑΣΚΕΤ7 hours ago

Μπαρτζώκας: «Μου επιτίθεται εδώ και μήνες ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού, στο ΟΑΚΑ μου λένε να πεθάνει το παιδί μου και να πάθω καρκίνο»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ7 hours ago

Παναθηναϊκός: «Πληρώνει τα 4 εκατ. ευρώ για Ακαϊντίν»

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ7 hours ago

Καλή παρουσία του Προμηθέα στο ΣΕΦ και ήττα (80-69) από τον Ολυμπιακό

Facebook