Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

F1: Όλοι οι οδηγοί για το 2019

Published

on

Με κάθε επισημότητα γνωστοποιήθηκαν τα ονόματα των οδηγών που θα συμμετάσχουν στο πρωτάθλημα της Formula 1 το 2019.

Μερσέντες

Λιούις Χάμιλτον, Βάλτερι Μπότας

Φεράρι

Τσαρλς Λεκλέρκ, Σεμπάστιαν Φέτελ.

Ρεντ Μπουλ

Πιέρ Γκασλί, Μαξ Φερστάπεν.

Ρενό

Ντανιέλ Ρικιάρντο, Νίκο Χούλκενμπεργκ.

Χας

Ρομέιν Γκροζάν, Κέβιν Μάγκνουσεν.

Μακλάρεν

Κάρλος Σάινθ, Λάντο Νόρις.

Ρέισινγκ Πόιντ

Λανς, Σέρχιο Πέρες.

Σάουμπερ

Κίμι Ράικονεν, Αντόνιο Τζιοβινάζι.

Τόρο Ρόσο

Ντανίλ Κβίατ, Αλεξάντερ Άλμπον.

Γουίλιαμς

Ρόμπερτ Κιουμπίτσα, Τζορτζ Ράσελ.

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Ο Διόνυσος ανοίγει την αυλαία των Αναβάσεων

Published

on

Η Ανάβαση Διονύσου καθιερώνεται πλέον ως η μεγάλη γιορτή που ανοίγει το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων.

Στον τέταρτο χρόνο της αναβίωσής της, έπειτα από 40 χρόνια, θα κάνει το ίδιο και φέτος, στην κλασσική διαδρομή της ανατολικής ράχης της Πεντέλης, στις 30-31 Μαρτίου 2019.

Η μετάθεση του αγώνα κατά μία εβδομάδα μετά την προκαθορισμένη ημερομηνία της φετινής Προκήρυξης, κατέστη για το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. αναπόφευκτη λόγω εκδηλώσεων που διοργανώνει ο Δήμος
Μαραθώνα στο πλαίσιο της εθνικής εορτής της 25ης Μαρτίου.

Έτσι, το διήμερο 30-31 Μαρτίου, η ιδιαίτερα γρήγορη και ανά σημεία άκρως τεχνική διαδρομή των 5,5 χιλιομέτρων, θα υποδεχθεί και φέτος του αγωνιζόμενους του Π.Π. Αναβάσεων, του Πρωταθλήματος Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων, καθώς και τους οδηγούς του Πρωταθλήματος ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda 2019 – του οποίου η Ανάβαση Διονύσου επίσης ανοίγει την αυλαία, με τον 1ο και 2ο φετινό γύρο του.

Προσεγγίζοντας πέρσι τριψήφιο αριθμό συμμετοχών, και ξεπερνώντας τον έναν χρόνο νωρίτερα, η Ανάβαση Διονύσου θα προσφέρει και φέτος ιδιαίτερες συγκινήσεις από τους ταχύτερους οδηγούς του θεσμού
με ορισμένα άκρως θεαματικά αυτοκίνητα, καθώς και από τον ιδιαίτερα απρόβλεπτο συναγωνισμό στα δέκατα του δευτερολέπτου μεταξύ των αγωνιζόμενων του Ενιαίου πρωταθλήματος.

Όπως πάντα, ο χώρος των πιτς θα βρίσκεται στον φιλόξενο οικισμό της Ανατολής, πάνω από τη Νέα Μάκρη, και προς τον Άγιο Πέτρο της Πεντέλης. Λίγες δεκάδες μέτρα πιο πάνω θα βρίσκεται το σημείο της εκκίνησης της Ανάβασης, στην οποία οι αγωνιζόμενοι θα μπουν στις 11:00 π.μ. του Σαββάτου 30/3 για τις χρονομετρημένες δοκιμές, και στις 10:30 το πρωί της Κυριακής 31/3 για το πρώτο από τα δύο Σκέλη του αγώνα. Και τις δύο ημέρες ο δρόμος θα κλείσει για το κοινό στις 8:15 π.μ.

Η προθεσμία δήλωσης συμμετοχής λήγει την Παρασκευή 22 Μαρτίου. Οι αγωνιζόμενοι που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στην Ανάβαση Διονύσου πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή μέχρι τα μεσάνυχτα της
Παρασκευής 22/03 στο Σύστημα Διαδικτυακής Διαχείρισης Αγώνων (ΣΔΔΑ) της ΟΜΑΕ, στην ηλεκτρονική διεύθυνση e-omae-epa.gr.

H Γραμματεία του Αγώνα θα λειτουργεί στα γραφεία του Σωματείου «ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.» (Κύπρου 76, Περιστέρι, Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή στις 18:00-21:00) ως την Παρασκευή 29 Μαρτίου 2018. Το Σάββατο και
την Κυριακή 17-18 Μαρτίου θα λειτουργεί στο χώρο των pits στην περιοχή Ανατολή Νέας Μάκρης.

Διάβασε Περισσότερα

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Η ιστορία του Βασίλη Βάρρα, από τα… αλώνια του τοπικού, στο μονοθέσιο της Renault!

Published

on

Μια απίστευτη εμπειρία έζησε ο Πατρινός ποδοσφαιριστής Βασίλης Βάρρας,  οδηγώντας μονοθέσιο F1.

Ο Βάρρας θεωρείται από τα καλύτερα «ονόματα» του τοπικού ποδοσφαίρου με θητεία στον Κεραυνό Αγίου Βασιλείου, το Διαγόρα Βραχνεΐκων, τον Δαβουρλή, ενώ αυτή τη στιγμή παίζει στο Πάτραι.

Πως βρέθηκε λοιπόν ένας ταλαντούχος ποδοσφαιριστής πίσω από το τιμόνι ενός μονοθέσιου, που όλοι οι λάτρεις του σπορ ονειρεύονται; Ο ταλαντούχος ποδοσφαιριστής μάλιστα έγινε από τους λίγους Έλληνες, αν όχι ο μοναδικός που έκανε γύρους σε πίστα δοκιμών.

Όλα ξεκίνησαν όταν συμμετείχε σε διαγωνισμό, όπου βγήκε στους πρώτους 6 ανάμεσα σε 30.000 και ταξίδεψε στην Αγγλία όπου ξεναγήθηκε στο Enstone στην έδρα της Renault και γνώρισε τους οδηγούς  Palmer και Hulkenberg από κοντά.

Περνώντας διάφορα τεστ  μέσα σε δυο ημέρες, προσωπικότητας, αντοχής και οδηγικών ικανοτήτων με τον «πύραυλο» Renault RS 01, ο Βάρρας είχε την ευκαιρία να οδηγήσει την F1.

Ας μην… υποτιμούμε το γεγονός ότι οδήγησε και το Renault RS 01. Μιλάμε για πύραυλο!

Ο Βασίλης Βάρρας  ήταν ο νικητής και μια ολόκληρη ομάδα είχε στηθεί έτσι ώστε να οδηγήσει την F1 για τρεις γύρους.

Ας τον αφήσουμε όμως να μας διηγηθεί ο ίδιος την ιστορία της ζωής του, μέσω της εφημερίδας Match Αχαΐας

 «Εάν δεν έχεις όνειρα, δεν έχεις λόγο να ζεις»

«Θα ξεκινήσω την ιστορία μου με ένα ρητό που είχε πει ο αείμνηστος Ayrton Senna. “Εάν ένα άτομο δεν έχει όνειρα, δεν έχει κάποιον λόγο για να ζει… Το να ονειρεύεσαι είναι απαραίτητο, παρ’όλα αυτά στο όνειρο η πραγματικότητα δεν θα πρέπει να αγνοείται.”

Παρακολουθώ F1 από μικρό παιδάκι και από την πρώτη στιγμή μια ομάδα με κέρδισε, η Renault. Ποιος θα μου έλεγε λοιπόν ότι μόλις στα 24 μου χρόνια θα βρισκόμουν μέσα σε ένα μονοθέσιο F1 και μάλιστα της Renault, της αγαπημένης μου ομάδας.

Αυτό που έχει περισσότερο ενδιαφέρον  όμως είναι το πώς έφτασα εκεί. Μια μέρα όπως κοίταζα την σελίδα της Renault στο facebook είδα έναν διαγωνισμό.  Ήταν 4 παιχνιδάκια στο κινητό τύπου ταχύτητας, μνήμης κλπ, από τα οποία οι 6 πρώτοι θα ταξίδευαν στο Enstone, στην έδρα της Renault. Μετά από πολλή προσπάθεια βγήκα 3ος ανάμεσα σε περίπου 30.000 άτομα.

Ταξίδεψα λοιπόν στο Enstone όπου εκεί γνώρισα από κοντά τους οδηγούς του 2017 Nico Hulkenberg και Jolyon Palmer, καθώς επίσης μας έκαναν γνωστό ότι μέσα από διάφορα τεστ όπως αντοχής, προσωπικότητας και οδηγικών ικανοτήτων, ο 1ος θα οδηγούσε για 2 γύρους το μονοθέσιο F1 της Renault.

 «Ήθελα να αισθανθώ τα πάντα»

«Και εδώ έρχεται να κολλήσει τέλεια η ενασχόληση μου με το ποδόσφαιρο. Η αντοχή που είχα δημιουργήσει καθώς και η προσωπικότητα που έχτισα μέσα από τον αθλητισμό με έφτασαν στην 1η θέση. Έτσι λοιπόν όλο το πλήρωμα της Renault ήταν έτοιμο για να οδηγήσω στην ιστορική πίστα του Silverstone το μονοθέσιοF1. Φυσικά δεν με ενδιέφερε να κάνω τον ταχύτερο γύρο αλλά να αισθανθώ τα πάντα.

Και αυτό έκανα. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την στιγμή που βγαίνοντας από το pitlane με χτυπάει ο ήλιος στο κράνος και από πίσω μου ένας απίστευτος ήχος του κινητήρα να με συνοδεύει.

Σε όλη την διαδρομή λοιπόν αυτά τα 6 λεπτά που διήρκησε περίπου, προσπαθώ από την μία να μείνω συγκεντρωμένος και από την άλλη παλεύω με συναισθήματα χαράς, συγκίνησης και φόβου λόγω εξωπραγματικής για τα δεδομένα ενός μέσου ανθρώπου ταχύτητας. Το κοντέρ έγραψε 280 χλμ/ώρα την στιγμή που πάτησα τέρμα το γκάζι στην ευθεία Wellington Straight»

 «Τα πιο έντονα 6 λεπτά της ζωής μου»

«Και αυτό ήταν. Το μόνο που μπορώ να πω με βεβαιότητα είναι ότι αυτά τα 6 λεπτά θα παραμείνουν για πάντα ως τα πιο έντονα λεπτά της ζωής μου. Ακραία συναισθήματα και αδρεναλίνη στα ύψη. Ήταν κάτι που θα το θυμάμαι για πάντα. Στην πραγματικότητα ήταν ένα παράθυρο σε μια άλλη ζωή. Πλέον, βλέπω τους αγώνες από την τηλεόραση και έχω την τεράστια τιμή να πω, ξέρεις κάτι; Ξέρω πως αισθάνονται αυτοί οι οδηγοί, ξέρω πως είναι να βρίσκεσαι πίσω από αυτό το τιμόνι».

Ηλίας Μάτσας

Διάβασε Περισσότερα

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Δυνατοί οι πρώτοι δύο αγώνες του HTTC, o Παρθένης ήταν ο πιο γρήγορος

Published

on

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2019 ξεκίνησε με ένα Σαββατοκύριακο στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων γεμάτο δράση και θέαμα.

Παράλληλα με το Πρωτάθλημα πραγματοποιήθηκαν και ο 1ος και ο 2ος Αγώνας του HTTC (Hellenic Time Trial Challenge).

Στην κατηγορία Stock του Hellenic Time Trial Challenge, ο Δ. Δημολάς (Audi TTS) κινήθηκε ακόμα γρηγορότερα απ’ ό,τι στο σκέλος του Σαββάτου. Με ταχύτερο γύρο 1:09.410, βρέθηκε και πάλι στην 1η θέση, με συνολικό χρόνο 5:48.137. Πίσω του, ο «Ο+» (Lotus Elise 111S) χρειάστηκε 5:53.682, με ταχύτερο γύρο 1:10.278. Στην 3η θέση βρέθηκε ο Γ. Καλοβυρνάς με VW Golf και 6:04.043, έχοντας αρκετό συναγωνισμό με τον ομόσταυλο Ι. Κοντογεωργίου (Seat Leon), με 6:05.639.

Ο Ν. Κόκκιας (Honda Civic Type R) συμπλήρωσε την κατάταξη, με συνολικό χρόνο 6:10.939. Ο Π. Παρθένης με Mitsubishi Lancer Evo 8 δεν είχε τρέξει στο 1ο σκέλος της κατηγορίας Sport, στο 2ο όμως όχι μόνο συμμετείχε, αλλά κατέκτησε την 1η θέση.

Ο συναγωνισμός με τον Ε. Μηλιαράκη (Lotus Elise 111R) ήταν έντονος, με τους δύο οδηγούς να σημειώνουν πολύ κοντινό ταχύτερο γύρο, 1:08.327 και 1:08.443 αντίστοιχα, και συνολικό χρόνο 5:42.757 και 5:43.843.

Πολύ κοντά στους πρώτους βρέθηκε και ο πρωτοεμφανιζόμενος Γ. Γεωργιάδης (Toyota MR2), με καλύτερο γύρο 1:08.617 και συνολικό χρόνο 5:45.524. Η κόντρα του Σ. Σταύρου και του Ε. Ντελμπεντέρη για την 4η θέση βρήκε τελικά νικητή τον πρώτο, με συνολικό χρόνο 5:53.081 για το Peugeot 106, έναντι 5:54.532 του αντίπαλου Mazda MX5. Συναγωνισμός υπήρχε και για τις επόμενες θέσεις.

Ο Η. Δρακάκης (Toyota Starlet Glanza) τελικά βρέθηκε εμπρός από τον Ι. Ψαρρό (Peugeot 106) με χρόνο 6:09.286 έναντι 6:09.705, ενώ στην πιο πολυπληθή κατηγορία του HTTC τερμάτισαν ακόμη οι Γ. Μητρόπουλος (Citroen AX) και Γ. Τρυπιτσίδης (Peugeot 206).

Η κορυφαία κατηγορία Extreme ήταν αποδεκατισμένη την Κυριακή, αφού στη γραμμή εκκίνησης στήθηκαν μόνο 3 αυτοκίνητα. Όπως και στο Σάββατο, 1ος ήταν ο Μ. Γεωργιάδης (Toyota MR2), βελτιώνοντας όμως ακόμα περισσότερο το χρόνο του.

Έγραψε ταχύτερο γύρο 1:06.182, με συνολικό χρόνο 5:32.112. Πολύ κοντά του βρέθηκε ο Χ. Μπαλιούσκας (Nissan 350Z/370Z Drift) με 1:06.528 και 5:34.381, αντίστοιχα. Την τριάδα συμπλήρωσε ο Κολοβέντζος (Daihatsu Charade) με 1:20.342 και 6:52.454.

Μάρκος Καπετανάκης

Διάβασε Περισσότερα

Facebook

Copyright © 2018 Mikad Εκδοτικές Διαφημιστικές Υπηρεσίες. --- Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών της ιστοσελίδας matchnews.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.