Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα 1: Εμφατική pole του Λεκλέρκ στο Αζερμπαϊτζάν

Published

on

Ο Σαρλ Λεκλέρ διέλυσε τον ανταγωνισμό στο Μπακού και έφερε τη Ferrari του στην πρώτη θέση της εκκίνησης.

Οι κατατακτήριες δοκιμές του GP Αζερμπαϊτζάν ήταν, όπως αναμενόταν, επεισοδιακές και ιδιαίτερα ανταγωνιστικές. Ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari κατάκτησε με σημαντική διαφορά την pole position, αφήνοντας στη 2η θέση τον Σέρχιο Πέρεζ της Red Bull. Από τη 2η σειρά της εκκίνησης θα ξεκινήσει ο Μαξ Φερστάπεν που πήρε την 3η θέση και θα έχει δίπλα του τον Κάρλος Σάινθ.

Με το ξεκίνημα της περιόδου των κατατακτήριων στο Μπακού, που άρχισε με 15λεπτη καθυστέρηση, τα μονοθέσια βγήκαν αμέσως στην πίστα. Η φύση της διαδρομής, που ευνοεί τα ατυχήματα, τους έκανε να θέλουν να κάνουν γρήγορα ένα γρήγορο γύρο για να είναι εξασφαλισμένοι σε περίπτωση διακοπής.

Το «γαϊτανάκι» των γρήγορων γύρων που βλέπαμε όλο το 3ήμερο ανάμεσα σε Red Bull Racing και Scuderia Ferrari συνεχίστηκε και στο ξεκίνημα του Q1. Αρχικά οι Φερστάπεν και Πέρεζ ανέβηκαν στην κορυφή, στη συνέχεια ο Λεκλέρ πέρασε μπροστά αλλά αμέσως μετά οι δύο οδηγοί των «ταύρων» ξαναπήραν την κορυφή, με τον Ολλανδό ελάχιστα μπροστά (11 χιλιοστά του δευτερολέπτου) από τον Μεξικανό.

Η έκπληξη του Q1 ήταν ο Γκουάνγιου Ζου της Alfa Romeo, ο οποίος ήταν για μεγάλο διάστημα ο «best of the rest», ανεβαίνοντας στην 5η θέση, τη στιγμή μάλιστα που ο Βάλτερι Μπότας προσπαθούσε να ξεφύγει από τις τελευταίες θέσεις.

Παρ’ όλα αυτά, η διακοπή δεν αποφεύχθηκε. Ο Λανς Στρολ έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου της Aston Martin και χτύπησε στις μπαριέρες, καταστρέφοντας την εμπρός ανάρτηση. Οι αγωνοδίκες αναγκάστηκαν να βγάλουν τις κόκκινες σημαίες με μόλις 2 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα να μένουν στο ρολόι. Όπως αναμενόταν, στην έξοδο του pit lane σχηματίστηκε μια μακριά ουρά από τα μονοθέσια που ήθελαν να βγουν στην πίστα για να κάνουν μία τελευταία προσπάθεια, καθώς ο χρόνος που απέμενε ήταν πολύ λίγος και σίγουρα δεν έφτανε για όλους.

Σε αυτά τα τελευταία 2:30 όσοι οδηγοί πρόλαβαν να περάσουν τη γραμμή προτού πέσει η καρό σημαία έκαναν την προσπάθειά τους. Ακολούθησε φρενίτιδα, με την κατάσταση να μοιάζει περισσότερο με αγώνα και λιγότερο με κατατακτήριες, και στο τέλος οι πέντε που αποκλείστηκαν ήταν οι Κέβιν Μάγκνουσεν, ΆΛεξ Άλμπον, Νίκολας Λατίφι, Λάνς Στρολ και Μικ Σουμάχερ.

Το ξεκίνημα του 2ου σκέλους των κατατακτήριων ξεκίνησε με παρόμοιο τρόπο, με σχεδόν όλα τα μονοθέσια να βγαίνουν στην πίστα, καθώς μόνο οι δύο Alfa Romeo έμειναν στα γκαράζ τους. Και πάλι οι Red Bull και Ferrari ήταν τα ταχύτερα μονοθέσια στην πίστα, με τις διαφορές μεταξύ τους να είναι μικρές. Αυτήν τη φορά όμως ήταν οι οδηγοί της Scuderia που ανέβηκαν στην κορυφή, με τον Σάινθ λίγο μπροστά από τον Λεκλέρ. O Σέρχιο Πέρεζ όμως δεν είχε πει την τελευταία του λέξη και πήρε την πρώτη θέση, μπροστά από τον Λεκλέρ, που επίσης βελτίωσε το χρόνο του.

Η στενή πίστα του Μπακού συνέχιζε να δυσκολεύει τους οδηγούς, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον Φέτελ, ο οποίος «ακούμπησε» τις μπαριέρες αλλά κατάφερε να συνεχίσει χωρίς να κάνει ζημιά στο μονοθέσιο της Aston Martin.

Το βασικό ζητούμενο στο Q2 όμως είναι πάντα ο σχηματισμός της τελικής 10άδας, που αργότερα θα διεκδικήσει την pole position. Επομένως, τα βλέμματα στράφηκαν στις θέσεις 11 έως 15, με τις οποίες φλέρταρε επικίνδυνα ο Λούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Ο Βρετανός πολυπρωταθλητής, όμως, με μια μικρή βοήθεια από τον Ράσελ, κατάφερε να ξεκολλήσει από την «καυτή» ζώνη. Εκείνοι που δεν τα κατάφεραν και έμειναν εκτός συνέχειας ήταν οι Λάντο Νόρις, Ντάνιελ Ρικάρντο, Εστεμπάν Οκόν, Γκουάνγιου Ζου και Βάλτερι Μπότας. Αμφότερες οι McLaren αποκλείστηκαν, όπως και οι δύο Alfa Romeo.

Όταν άναψε το πράσινο φως στην έξοδο του pit lane για το ξεκίνημα του Q3, όλοι ετοιμάστηκαν για τη μεγάλη μάχη που προετοιμαζόταν από το ξεκίνημα του 3ημέρου. Δύο ομάδες και τέσσερις οδηγοί διεκδικούσαν την pole position στους στενούς δρόμους του Μπακού και όλα ήταν ανοιχτά.

Στην πρώτη προσπάθεια ο Κάρλος Σάινθ ήταν εκείνος που σημείωσε τον καλύτερο χρόνο, κάτι λιγότερο από μισό δέκατο του δευτερολέπτου μπροστά από τον Σαρλ Λεκλέρ. Ο Πέρεζ ήταν 3ος και ο Φερστάπεν σημείωσε τον 4ο χρόνο, επίσης λίγα χιλιοστά πίσω από τον teammate του. Ωστόσο, και οι τέσσερις έκαναν λάθη στο γρήγορο γύρο τους.

 

 

Η αυλαία έπεσε για την πρώτη πράξη και οι οδηγοί επέστρεψαν στα γκαράζ των ομάδων τους για να βάλουν φρέσκα ελαστικά και να βγουν για την τελική τους προσπάθεια. Αυτήν τη φορά όμως ο Λεκλέρ δεν άφησε περιθώρια αμφισβήτησης. Ο Μονεγάσκος της Ferrari ήταν αλάνθαστος και στο τέλος πανηγύρισε την pole position, και μάλιστα με μεγάλη διαφορά (3 δέκατα) από τον Σέρχιο Πέρεζ, που πήρε τη 2η θέση. Ο Μαξ Φερστάπεν έμεινε στην 3η θέση, ενώ ο Σάινθ δεν κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του και θα ξεκινήσει από την 4η θέση. Ακολούθησαν οι Τζορτζ Ράσελ, Πιέρ Γκασλί, Λούις Χάμιλτον, Γιούκι Τσουνόντα, Σεμπάστιαν Φέτελ και Φερνάντο Αλόνσο.

Αποτελέσματα

qp

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Γκάζια σε υψηλό επίπεδο για Σταύρο Χατούπη και Κίμωνα Θέο

Οι Σταύρος Χατούπης και Κίμωνας Θέος εξηγούν στη «Match» το πως καταφέρνουν να κρατούν ψηλά τον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό της πόλης μας, αλλά και τις δυσκολίες μέχρι την επίτευξη των επιτυχιών τους

Published

on

Μια ξεχωριστή διάκριση στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού είχαμε για την Πάτρα με τον Σταύρο Χατούπη και τον Κίμωνα Θέο να κατακτούν το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων και το Κύπελλο για το 2023, στις κατηγορίες τους.

Συγκεκριμένα ο Σταύρος Χατούπης αναδείχθηκε πρωταθλητής Ελλάδας Αναβάσεων της κατηγορίας Γενικής Ε στα 2000 και 1600 κυβικά και ο Κίμωνας Θέος αναδείχθηκε πρωταθλητής για το 2023 στην κατηγορία Ν έως 200 και Ν2, κατακτώντας και οι δύο το κύπελλο Ελλάδας.

Για άλλη μία φορά η Πάτρα κατάφερε να αναδείξει στο μηχανοκίνητο αθλητισμό δύο πρωταθλητές, σε διαφορετικές μάλιστα κατηγορίες. Οι δύο οδηγοί μοιράζονται στη «Match» τις εμπειρίες τους από τους αγώνες, αφού δίνουν δυναμικό παρών σχεδόν σε όλες τις αναβάσεις του πρωταθλήματος, ενώ όπως μας εξήγησαν χρειάζονται 6 τουλάχιστον αγώνες να προσμετρηθούν στην γενική βαθμολογία για να μπορέσουν να αναδειχθούν πρωταθλητές, όπως έγινε την περσινή χρονιά.

Συγκεκριμένα εδώ και 7 χρόνια είναι οι μοναδικοί οδηγοί στην Πάτρα με πλήρη συμμετοχή σε όλους τους αγώνες (υποχρεωτικοί οι 6 για τη βαθμολογία).

Ο Σταύρος Χατούπης εξηγεί: «Είμαστε οδηγοί με πλήρη εμπλοκή σε όλο το πρωτάθλημα καταφέρνοντας να κερδίσουμε στις κατηγορίες μας. Δώσαμε τις δικές μας μάχες στους αγώνες και καταφέραμε να βγούμε νικητές στο τέλος», ενώ για τις δυσκολίες του μηχανοκίνητου αθλητισμού μας είπε: «Επειδή το άθλημα είναι πολυέξοδο σε ένα χρόνο μας στοιχίζει από 12-15.000 ευρώ, αλλά με τις επιτυχίες μας καταφέραμε να εξασφαλίσουμε τους χορηγούς μας. Δεν παίρνεις χρήματα όταν αναδειχθείς πρωταθλητής, απλά εξασφαλίζεις τους χορηγούς σου. Πλέον έχουμε καταφέρει να μην βάζουμε πολλά λεφτά από την τσέπη μας».

 

Από την πλευρά του ο Κίμωνας Θέος μας έδωσε τις δική του οπτική για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό: «Και στο μηχανοκίνητο αθλητισμό χρειάζεται φυσική κατάσταση αν κάποιος θέλει να πρωταγωνιστήσει, η φυσική κατάσταση μόνο καλό σου κάνει και χρειάζεται. Για να φτάσεις σε επίπεδο να πρωταγωνιστήσεις πρέπει να έχεις καλά αντανακλαστικά, να έχεις την αντίληψη να σώσεις το αυτοκίνητό σου σε μία δυσκολία και πολλά άλλα».

Σε ότι αφορά στην προετοιμασία ο Κίμωνας Θέος δήλωσε: «Κοιτάμε να φτιάξουμε σωστά το αυτοκίνητό μας και να προβλέψουμε το πρόβλημα που μπορεί να έρθει για να μην υπάρχει εγκατάλειψη σε έναν αγώνα. Έχουμε έναν μηχανικό από την Αθήνα, τον Δημήτρη Τσούργιαννη, που είναι από τους καλύτερους στην Ελλάδα και μας έχει φτάσει σε άλλο επίπεδο (σ.σ. συμφωνούν και οι δύο σε αυτό). Υπάρχει σεβασμός και εμπιστοσύνη και ο ένας βοηθάει τον άλλο στους αγώνες μας, αφού ο ένας ξέρει πως οδηγεί ο άλλος».

Σε ότι αφορά τις δυσκολίες μιας ανάβασης ο Σταύρος Χατούπης τόνισε: «Κάθε αγώνας ξεκινά από τότε που τελειώνει ο προηγούμενος, ειδικά την τελευταία εβδομάδα όπου προετοιμάζουμε το αυτοκίνητο και την κάθε διαδρομή ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες που αυτές μας δυσκολεύουν».

Τη δική του άποψη μοιράστηκε ο Κίμωνας Θέος: «Πολλά μπορούν να σε δυσκολεύουν σε μία ανάβαση, ο κάθε αγώνας είναι διαφορετικός. Έχει να κάνει με τον καιρό, το κρύο, τη ζέστη, τη βροχή όπου εκεί αλλάζουν όλα. Η κάθε λεπτομέρεια κάνει διαφορετική την πρόσφυση του αυτοκινήτου στην άσφαλτο. Για παράδειγμα η σκόνη μπορεί να σε δυσκολέψει πάρα πολύ».

Οι θεατές που… κρέμονται σαν τα τσαμπιά

Πολλές φορές μας τρομάζει η εικόνα των θεατών στα κιγκλιδώματα για να παρακολουθήσουν έναν αγώνα. Για να δούμε όμως τι έχουν να πουν για το θέμα αυτό οι δύο οδηγοί, με τον Σταύρο Χατούπη να δηλώνει:

«Η αλήθεια είναι ότι δεν βλέπω τίποτα άλλο πέρα απ’ το οδηγικό σκέλος στη διάρκεια ενός αγώνα, παρόλο που για παράδειγμα στην τελευταία Ριτσώνα που έγινε, υπήρχε τόσος κόσμος, όσος και στο καρναβάλι της Πάτρας. Για 3χλμ υπήρχαν ανθρωπομπαριέρες σε όλη την διαδρομή. Πρέπει να είχε 50.000 κόσμο, αλλά δεν έβλεπα τίποτα, παρά μόνο τη διαδρομή μου. Τα υπόλοιπα είναι αρμοδιότητες της εκάστοτε οργανωτικής επιτροπής που ξέρει πως να βάλει τον κόσμο και να προστατεύσει τους θεατές. Στους αγώνες λοιπόν, υπάρχουν κανόνες που ακολουθούμε, κάτι που μας βοηθάει και στην πόλη αφού κυκλοφορούμε έχοντας την κατάλληλη οδηγική συμπεριφορά. Έτσι προφυλασσόμαστε και από οδηγούς που οδηγούν απρόσεκτα».

Για το πόσο επικίνδυνη είναι μία ανάβαση ο Κίμωνας Θέος μας είπε: «Οι δικοί μας άνθρωποι φοβούνται, αλλά δεν θα έπρεπε γιατί στον αγώνα είναι άλλα τα επίπεδα ασφαλείας, είναι μονόδρομος κάτι τέτοιο. Θα ήταν πολύ χειρότερα αν… έτρεχα στο δρόμο με μηχανή ή αυτοκίνητο. Η τρέλα της ταχύτητας υπάρχει μέσα μου και αν δεν ήταν σε αγωνιστικό πλαίσιο, ίσως να υπήρχε πρόβλημα. Πάντα υπάρχει κίνδυνος στους αγώνες, αλλά με ποσοστό πιθανοτήτων πολύ μικρό και επικινδυνότητα μηδαμινή θα έλεγα, αν και είναι πάντα ανοιχτό κάθε ενδεχόμενο».

Ολοκληρώνοντας αναφέρθηκαν στο συναίσθημα που αισθάνονται όταν αναγκάζονται να εγκαταλείψουν μία διαδρομή, κάτι βέβαια που τους έχει συμβεί ελάχιστες φορές:

«Εκείνη την στιγμή δεν το πιστεύεις ότι μπορεί να έχει συμβεί σε σένα, αλλά δεν μπορείς να κάνεις τίποτα», ενώ συμπληρώνει ο Σταύρος Χατούπης: «Θα πρέπει να πούμε και πάλι όμως ότι ο μηχανικός μας Δημήτρης Τσούργιαννης που τρέχει και ο ίδιος σε αγώνες, μας έχει βοηθήσει σημαντικά και δεν έχουμε εγκαταλείψεις από την εξαιρετική δουλειά που κάνει στα αυτοκίνη-
τά μας».

Τέλος για το γεγονός του ότι μπορεί να χαθεί ένας αγώνας για κλάσματα του δευτερολέπτου και οι δύο οδηγοί συμφώνησαν στο εξής: «Όπως κερδίζουμε τους αγώνες με τόσο μικρή διαφορά, έτσι χάνουμε κιόλας, οπότε έχουμε συνηθίσει».

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ

Ο Σταύρος Χατούπης και ο Κίμωνας Θέος για να μπορέσουν να κάνουν πρωταθλητισμό, έχουν πάντα στο πλευρό τους γνωστές επιχειρήσεις που τους στηρίζουν σε κάθε τους βήμα. Μέσω της «Match» απευθύνουν ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στους:

Akzo Nobel,

Sikkens Hellas,

Lesonal Hellas,

WURTH HELLAS,

TSOURGIANNIS,

PAPALEXOPOULOS cooler,

Karagiannis exhaust,

Kalantzis Geometric

και MIGOS TECH.

Αμαλία Λαλιώτη

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Τρίτος στην Αρχαία Αιγείρα ο Πατρινός οδηγός Σάκης Καλούδης

Published

on

Ξεκίνησε το πρωτάθλημα Κυπέλλου Αναβάσεων Νότιου Ελλάδας με τον Σάκη Καλούδη να δείχνει από την αρχή τις προθέσεις του κατακτώντας την τρίτη θέση στην ανάβαση Αιγείρας στις κατηγορίες Ε10 και CAT3.

Ο νεαρός οδηγός τόνισε στη «Match»: «Ήταν ένα πολύ ευχάριστο διήμερο για εμάς, με έναν χρόνο αξιοπρεπέστατο σε μία από τις πιο δυνατές κατηγορίες του αγώνα και είμαι ικανοποιημένος γι’ αυτό.

Θέλω να εκφράσω ένα τεράστιο ευχαριστώ στους ανθρώπους που στέκονται δίπλα μου βράχοι και στηρίζουν την προσπάθεια μου και είναι οι χορηγοί μου: Αυτοκίνητα Νεκτάριος Σκόνδρας, ZACHARIAS AUTOMOBILE, ΤΖΑΚΙΑ-SUPER-F, ΚΟΛΟΚΥΘΑΣ-GAS, Pa p a l e xo p o u l o s – p ow e r co o l , Hliopoulos-Tuning, Καλαντζής-Ευθυγράμμιση».

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα 1: Ο Φερστάπεν έκανε εκδρομή στην έρημο της Σ. Αραβίας

Κέρδισε με χαρακτηριστική άνεση και το δεύτερο αγώνα της χρονιάς με τη Red Bull να κάνει ξανά το 1-2.

Published

on

Οι εκδρομές στην έρημο είναι μια από τις αγαπημένες ασχολίες των κατοίκων και των τουριστών στη Μέση Ανατολή και στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας η άνετη νίκη του Μαξ Φερστάπεν και της Red Bull Racing έμοιαζε σαν τέτοια. Ο Ολλανδός πρωταθλητής δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα και τον ολοκλήρωσε σε ρυθμό βόλτας, με τον ομόσταβλό του Σέρχιο Πέρεζ να παίρνει το ίδιο άνετα τη δεύτερη θέση. Ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari ήταν ο best of the rest και ανέβηκε στο βάθρο, τερματίζοντας στην 3η θέση.

 

 

Εκκίνηση

Τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους κάτω από το φως των προβολέων στην Τζέντα για τη δεύτερη εκκίνηση της χρονιάς. Τα κόκκινα φώτα έσβησαν και ο poleman Φερστάπεν πετάχτηκε μπροστά και χωρίς πρόβλημα διατήρησε την πρωτοπορία. Πίσω του, ο Πέρεζ από την 3η θέση προσπάθησε να περάσει τον Λεκλέρ αλλά ο Μονεγάσκος της Ferrari με αποφασιστικότητα κράτησε τη 2η θέση.

 

 

Ο Αλόνσο κράτησε την 4η θέση αλλά ο Πιάστρι με μια πολύ ωραία κίνηση τον πέρασε και του την πήρε, με τον Νόρις να ακολουθεί στην 6η θέση, μπροστά από το δίδυμο των Mercedes με τον Ράσελ μπροστά από τον Χάμιλτον και τους Στρολ και Τσουνόντα να κλείνουν τη 10άδα. Ο Όλιβερ Μπέρμαν, που αντικαθιστά στη Σ. Αραβία τον Κάρλος Σάινθ, ήταν ο ένας από τους δύο οδηγούς που ξεκίνησαν με τη μαλακή γόμα ελαστικών -ο άλλος ήταν ο Μπότας- και κράτησε την 11η θέση που είχε στο grid.

Ο ιδιωτικός αγώνας των Red Bull

Χρειάστηκε να περάσουν μόνο τρεις γύροι για να επιτεθεί ο Σέρχιο Πέρεζ στον Σαρλ Λεκλέρ και να του πάρει την 3η θέση. Ο Μεξικανός αμέσως άρχισε να απομακρύνεται από τη Ferrari, αν και δεν πλησίαζε τον Φερστάπεν, ο οποίος από την πρώτη θέση απλώς άνοιγε τη διαφορά, όπως κάνει σχεδόν πάντα.

Πίσω από τον Λεκλέρ, ο Πιάστρι βρισκόταν υπό διαρκή πίεση από τον Αλόνσο, ο οποίος από τη στιγμή που προσπεράστηκε από τον Αυστραλό έμεινε κολλημένος στο διαχύτη του και δεν τον άφηνε να ανασάνει.

Και… Αυτοκίνητο Ασφαλείας

Στην πίστα της Τζέντα η πιθανότητα να βγει Αυτοκίνητο Ασφαλείας είναι… 100% και φυσιολογικά στον 7ο γύρο έκανε την εμφάνισή του. Η αιτία ήταν η έξοδος του Λανς Στρολ, ο οποίος έχασε τον έλεγχο της Aston Martin και χτύπησε με δύναμη στις μπαριέρες. Ο Καναδός βγήκε ανέπαφος από το μονοθέσιο και έγινε ο δεύτερος που εγκατέλειψε τον αγώνα, ύστερα από τον Γκασλί που πάρκαρε στο γκαράζ στο τέλος του πρώτου γύρου με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων.

 

 

Η εμφάνιση του Αυτοκίνητου Ασφαλείας έδωσε το σύνθημα και πολλοί από τους οδηγούς «βούτηξαν» στο pit lane για να αλλάξουν τα μεσαία ελαστικά τους με σκληρά. Ενδιαφέρον είχε όμως ποιοι δεν το έκαναν και από τους πρωτοπόρους αυτοί ήταν οι Νόρις, ο οποίος πήρε την πρωτοπορία στον αγώνα μπροστά από τον Φερστάπεν, και ο Χάμιλτον, που ανέβηκε 3ος.

Σε αυτόν το «χαμό» στο pit lane, υπήρχαν φυσικά και διάφορα συμβάντα, καθώς οδηγοί έμπαιναν και έβγαιναν από τα box. Στη Red Bull δεν υπολόγισαν καλά την εντολή στον Πέρεζ να επιστρέψει στο pit lane και τον έβγαλαν σχεδόν πάνω στον Αλόνσο, με τους αγωνοδίκες να τιμωρούν τον Μεξικανό με ποινή 5 δευτερολέπτων.

Στην επανεκκίνηση ο Νόρις αντέδρασε πολύ καλά και διατήρησε την πρώτη θέση από τον Φερστάπεν και πιο πίσω ο Λεκλέρ κράτησε την 5η θέση από την επίθεση του Πιάστρι. Δεν υπήρξαν αλλαγές θέσεων στην πρώτη 10άδα, μέσα στην οποία βρίσκονταν τέσσερις οδηγοί που δεν έκαναν pit stop, οι Νόρις, Χάμιλτον, Χούλκενμπεργκ και Ζου.

Οι Red Bull ανεβαίνουν ξανά

Και πάλι δεν χρειάστηκε να περάσουν πολλοί γύροι για να αποδείξουν οι Red Bull ότι για άλλον έναν αγώνα είναι το σημείο αναφοράς. Πρώτα ο Φερστάπεν πέρασε εύκολα τον Νόρις για να ξαναπάρει την πρωτοπορία του αγώνα και αμέσως μετά ο Πέρεζ πέρασε τον Χάμιλτον και ανέβηκε στην 3η θέση.

Ο Λεκλέρ επίσης πέρασε τον Χάμιλτον λίγο αργότερα, εκμεταλλευόμενος το γεγονός ότι είχε πιο φρέσκα ελαστικά και μάλλον ταχύτερο μονοθέσιο. Πολύ καλά τα πήγαινε και ο νεαρός Μπέρμαν, ο οποίος πέρασε τον Ζου και ανέβηκε στη 10η θέση.

Ο Πέρεζ, που κουβαλούσε μαζί του την ποινή των 5 δευτερολέπτων, πέρασε και τον Νόρις και πήρε ξανά τη 2η θέση, αν και πλέον είχε μείνει πάνω από 5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Φερστάπεν – όχι βέβαια ότι θα μπορούσε να τον απειλήσει για την πρωτιά.

Ο Λεκλέρ σώζει ό,τι σώζεται για τη Ferrari

Ο Σαρλ Λεκλέρ ήταν ο επόμενος που έφτασε πίσω από τον Νόρις και τον πέρασε, για να πάρει την 3η θέση στον αγώνα, που όπως αποδεικνυόταν ήταν το «ταβάνι» για όποιον δεν οδηγούσε μονοθέσιο της Red Bull. Πίσω του, ο Πιάστρι έδινε τα πάντα για να περάσει τον Χάμιλτον αλλά η ανώτερη ταχύτητα της Mercedes στην ευθεία βοηθούσε τον 7 φορές πρωταθλητή να υπερασπίζεται την 5η θέση.

 

 

Ο Μπέρμαν στο μεταξύ είχε περάσει τον Χούλκενμπεργκ και είχε ανέβει στην 9η θέση ενώ πιο πίσω οι μάχες για τον τελευαίο βαθμό ήταν επικές. Οι Τσουνόντα, Μάγκνουσεν, Οκόν, Άλμπον και Σάρτζεντ διεκδικούσαν σε πολλές περιπτώσεις το ίδιο κομμάτι της πίστας και πρόσφεραν άφθονο θέαμα. Από αυτούς ο Μάγκνουσεν είχε ήδη πάρει δύο ποινές 10 δευτερολέπτων και δεν είχε ελπίδες για βαθμούς, ωστόσο έκανε πολύ καλή δουλειά για την ομάδα και όταν ο Χούλκενμπεργκ επέστρεψε στην πίστα μετά το pit stop του βρήκε ελεύθερο χώρο μπροστά από τον Δανό στην 11η θέση για να διεκδικήσει βαθμούς.

Ελαστικά αντοχής

Τα μεσαία ελαστικά με τα οποία οι Νόρις και Χάμιλτον ξεκίνησαν τον αγώνα κράτησαν περισσότερο από το 70% των γύρων του αγώνα. Ο Χάμιλτον μπήκε πρώτος από τους δύο στον 37ο από τους 50 γύρους ενώ ο Νόρις τον ακολούθησε στον επόμενο. Και οι δύο έβαλαν τη μαλακή γόμα, και επέστρεψαν στην πίστα πολύ κοντά μεταξύ τους, στην 8η θέση ο Νόρις και στην 9η ο Χάμιλτον.

 

 

Οι δυο τους, όπως ήταν αναμενόμενο, σε μια πολύ δυνατή μάχη, με τον Χάμιλτον να προσπαθεί να περάσει χρησιμοποιώντας την ταχύτητα της Mercedes στην ευθεία και ο Νόρις αμυνόταν εξίσου μανιασμένα. Και οι δυο τους πλησίαζαν γρήγορα τον Όλι Μπέρμαν, που είχε ανέβει στην 7η θέση.

Όλα αυτά ελάχιστα -έως καθόλου- απασχολούσαν τον Μαξ Φερστάπεν και τον Σέρχιο Πέρεζ στις πρώτες δύο θέσεις. Ο Ολλανδός βρισκόταν σε cruise mode, 8 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Μεξικανό, ο οποίος με τη σειρά του είχε σχεδόν ξεχάσει την ύπαρξη του Λεκλέρ, που ακολουθούσε 12 δευτερόλεπτα πιο πίσω.

Μια βόλτα στην έρημο

Μέχρι το τέλος του αγώνα το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στον εντυπωσιακό ρούκι της Ferrari, τον Όλιβερ Μπέρμαν, και στο αν θα κατάφερνε να αμυνθεί στην αναπόφευκτη επίθεση των Νόρις και Χάμιλτον, που τον πλησίαζαν γοργά. Οι υπόλοιπες θέσεις της 10άδας είχαν λίγο-πολύ ξεκαθαρίσει. Ο νεαρός Βρετανός κατάφερε να μην κινδυνεύσει και στο ντεμπούτο του στην F1 και στο τέλος επιβραβεύτηκε με τους βαθμούς της 7ης θέσης.

 

 

Ο πιο άνετος από όλους ήταν φυσικά ο Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος έφτασε σε άλλη μία εύκολη νίκη, κάνοντας το δύο στα δύο φέτος. Αντίστοιχα άνετος ήταν και ο Σέρχιο Πέρεζ στη δεύτερη θέση, ο οποίος ούτε απείλησε τον Φερστάπεν ούτε απειλήθηκε από τον Λεκλέρ που τερμάτισε μακριά πίσω του στην τρίτη θέση. Τόσο μακριά, που τα 5 δευτερόλεπτα της ποινής του δεν επηρέασαν στο ελάχιστο τη θέση του. Πίσω από τον Λεκλέρ ακολούθησαν οι Πιάστρι, Αλόνσο, Ράσελ, Μπέρμαν, Νόρις, Χάμιλτον και Χούλκενμπεργκ.

Επόμενος αγώνας σε δύο εβδομάδες, το 3ήμερο 22-24 Μαρτίου, είναι το GP Αυστραλίας.

Αποτελέσματα

race

Φωτογραφία: Red Bull Content Pool

Continue Reading
Advertisement
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ11 mins ago

Η ΕΛ.ΑΣ. ανέβαλε τον αγώνα της Κυριακής του Προμηθέα με τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ54 mins ago

Προμηθέας: Ο Νάσος Μπαζίνας ανεβαίνει σε συμμετοχές

ΧΑΝΤΜΠΟΛ1 hour ago

Αυλαία για την Ακαδημία των Σπορ στην Νέα Ιωνία

ΑΘΛΗΜΑΤΑ2 hours ago

Ενόργανη: Βλέπει Ιταλία η Αθανασία Μεσίρη του Άτλαντα Πατρών

ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΩΝ3 hours ago

Απόλλων Carna: «Γύρος θανάτου» πέντε αγωνιστικών!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ3 hours ago

Εθνική Ελλάδας: Τα δεδομένα για τον Γιοβάνοβιτς και η απόφαση για τον προπονητή της γαλανόλευκης

ΒΟΛΕΙ4 hours ago

Επόμενος σταθμός στην καριέρα του Αλέξανδρου Ράπτη η Ιταλία

ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ4 hours ago

ΝΕΠ: Στην Εθνική ομάδα ο Φάνης Κουρής για την Πολυεθνή συνάντηση κολύμβησης 2024

ΠΟΛΟ5 hours ago

Έφυγε από την ζωή ο παλαίμαχος αθλητής του ΝΟΠ Κώστας Θεοχάρης – Η ανακοίνωση των “δαιμόνων”

Α2 ΕΣΚΑΗ5 hours ago

Α2 ΕΣΚΑ-Η: Ο Σείριος «ζωντανός» για παραμονή, μεγάλη νίκη επί του Πήγασου * ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

Α2 ΕΣΚΑΗ18 hours ago

Α2 ΕΣΚΑ-Η: Ο Πυρσός έβαλε «φωτιά» στη μάχη τίτλου νικώντας (πάλι) τον Διαγόρα (pics)

Α2 ΕΣΚΑΗ17 hours ago

Α2 ΕΣΚΑ-Η: Ο Τρίτωνας «καθάρισε» το Σκαγιοπούλειο, βήμα για τα πλέι-οφ (pics)

Α2 ΕΣΚΑΗ17 hours ago

Α2 ΕΣΚΑ-Η: Ο Προφήτης Ηλίας σπουδαίο «διπλό» με τον ΠΑΣ Ναυπάκτου στην παράταση

Α2 ΕΣΚΑΗ5 hours ago

Α2 ΕΣΚΑ-Η: Ο Σείριος «ζωντανός» για παραμονή, μεγάλη νίκη επί του Πήγασου * ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ21 hours ago

Πρόκριση στα ημιτελικά για Διαγόρα σε ματς θρίλερ

BASKET LEAGUE18 hours ago

Basket League: Ανάκρουση Εθνικού Ύμνου και ελληνική σημαία σε όλα τα γήπεδα στον γ’ γύρο!

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ6 hours ago

Παναχαϊκή: Πότε παίζει με Διαγόρα και Παναθηναϊκό Β’

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ23 hours ago

Αντώνης Νικοπολίδης: «Αντί για την κριτική ας επικεντρωθούμε στην ενθάρρυνση και την στήριξη»

ΜΠΑΣΚΕΤ19 hours ago

Ο Γιώργος Βασιλακόπουλος επίτιμος πρόεδρος της ΕΟΚ

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ24 hours ago

Ορίστηκε ο διαιτητής στο Ολυμπιακός Β΄-Παναχαϊκή

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ11 mins ago

Η ΕΛ.ΑΣ. ανέβαλε τον αγώνα της Κυριακής του Προμηθέα με τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ54 mins ago

Προμηθέας: Ο Νάσος Μπαζίνας ανεβαίνει σε συμμετοχές

ΧΑΝΤΜΠΟΛ1 hour ago

Αυλαία για την Ακαδημία των Σπορ στην Νέα Ιωνία

ΑΘΛΗΜΑΤΑ2 hours ago

Ενόργανη: Βλέπει Ιταλία η Αθανασία Μεσίρη του Άτλαντα Πατρών

ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΩΝ3 hours ago

Απόλλων Carna: «Γύρος θανάτου» πέντε αγωνιστικών!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ3 hours ago

Εθνική Ελλάδας: Τα δεδομένα για τον Γιοβάνοβιτς και η απόφαση για τον προπονητή της γαλανόλευκης

ΒΟΛΕΙ4 hours ago

Επόμενος σταθμός στην καριέρα του Αλέξανδρου Ράπτη η Ιταλία

ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ4 hours ago

ΝΕΠ: Στην Εθνική ομάδα ο Φάνης Κουρής για την Πολυεθνή συνάντηση κολύμβησης 2024

ΠΟΛΟ5 hours ago

Έφυγε από την ζωή ο παλαίμαχος αθλητής του ΝΟΠ Κώστας Θεοχάρης – Η ανακοίνωση των “δαιμόνων”

Α2 ΕΣΚΑΗ5 hours ago

Α2 ΕΣΚΑ-Η: Ο Σείριος «ζωντανός» για παραμονή, μεγάλη νίκη επί του Πήγασου * ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

Facebook