Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα 1: Ο Φερστάπεν πήρε την pole εντός έδρας στην Ολλανδία

Published

on

Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο νικητής των κατατακτηρίων δοκιμών και με χρόνο 1:10.342 θα εκκινήσει από την πρώτη σχάρα στον αγώνα της Κυριακής στο GP της Ολλανδίας. Δεύτερος ο Λεκλέρ, τρίτος ο Σάινθ.

Στο πρώτο πέρασμα του Q3, ο Μονεγάσκος ήταν ταχύτερος από τον Ολλανδό με χρόνο 1:10.456. Στην επιστροφή των οδηγών για τα τελευταία λεπτά της διαδικασίας, ο Φερστάπεν κατάφερε να βελτιώσει τον χρόνο του και να βρεθεί μπροστά από τον πιλότο της Ferrari. Έξοδο είχε ο Πέρεζ στο τρίτο σέκτορ.

Made with Flourish

Από μια άποψη, η σημερινή pole position του Φερστάπεν ήταν πιο επιβλητική από τον πρώτο του χρόνο με χαώδη διαφορά στις κατατακτήριες του Σπα. Μέσα σε ένα βράδυ ο ίδιος και η RBR κατάφεραν να βρουν λύσεις για τους μεγάλους χθεσινούς μπελάδες στο στήσιμο της RB18, και ο Ολλανδός στο τέλος του Q3 εκτέλεσε έναν γύρο απόλυτης αρτιότητας.

Και μάλιστα απέναντι σε μια Ferrari που τόσο πολύ της ταιριάζει το αργό, τεχνικό σχέδιο της πίστας του Ζάντβουρτ, δεδομένης της ανωτερότητας της F1-75 στις αργές και μέσες στροφές. Οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ έκαναν όντως δύο υπέροχους γύρους με το cavallino στο τέλος, και αν δεν ήταν η υπέρβαση του πρωταθλητή θα είχαν κλειδώσει την πρώτη σειρά της εκκίνησης.

Σε κάθε περίπτωση, με τόσο οριακές διαφορές μεταξύ των δύο κορυφαίων φετινών ομάδων της Formula 1 όλα θα κριθούν στο αυριανό 15ο GP της χρονιάς από τη διαχείριση των ελαστικών. Και κυρίως από το αν η RBR έχει καταφέρει να βρει λύσεις και για την υπέρμετρη φθορά της μαλακής γόμας που είχε ο Φερστάπεν στις σημερινές πρωινές ελεύθερες δοκιμές.

Στην πρώτη προσπάθεια των πρωταγωνιστών στο Q3 ο Λεκλέρ ήταν 59 χιλιοστά ταχύτερος από τον Φερστάπεν. Όλα όδευαν προς μια οριακή, εκπληκτική μονομαχία στη δεύτερή τους. Και οι δύο βελτίωσαν τους χρόνους τους, όμως η πολ ποζίσιον κρίθηκε στο μεσαίο τμήμα της πίστας.

Σε αυτό ο Λεκλέρ έχασε ενάμισι δέκατο, ενώ αντίθετα ο Φερστάπεν κέρδισε εκεί τον περισσότερο χρόνο του – δεδομένου ότι στο πρώτο και τρίτο τμήμα ταχύτερος ήταν ο Μονεγάσκος της Ferrari. Ήταν μια μάχη στο απόλυτο όριο, δύο εκπληκτικά πανομοιότυπων (και πάλι) σε απόδοση μονοθεσίων, αν και τόσο διαφορετικής σχεδιαστικής φιλοσοφίας.

«Απίστευτο!» είπε στο τέλος ο Φερστάπεν. “Μετά τη χθεσινή ημέρα, ειδικά, δουλέψαμε πολύ καλά το βράδυ για να αλλάξουμε την κατάσταση. Το αυτοκίνητο σήμερα ήταν απολαυστικό στην οδήγηση. Έναν γύρος κατατακτήριων εδώ είναι κάτι τρελό”.

Ο Λεκλέρ, από την πλευρά του, τόνισε: “Ο Μαξ έκανε έναν σπουδαίο γύρο στο τέλος, το αυτοκίνητό μας βελτιωνόταν συνεχώς. Αρχικά τρόμαξα γιατί ο Μαξ ήταν πολύ ταχύτερος από εμάς με την πατημένη γόμα. Είμαστε πολύ πιο δυνατοί εδώ σε σχέση με το προηγούμενο τριήμερο και ο αγωνιστικός μας ρυθμός για αύριο δείχνει αρκετά καλός. Πρέπει να κάνουμε καλή εκκίνηση, και μετά θα δούμε”.

Ο Κάρλος Σάινθ πρόλαβε και αυτός να βελτιώσει το χρόνο του για να ανέβει στην 3η θέση. Ο Ισπανός συμπλήρωσε πως “είναι αρκετά δύσκολα εκεί έξω, η πίστα είναι πολύ απαιτητική από τα ελαστικά. Θα είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα μέρα η αυριανή, θα γίνονται πολλά ταυτόχρονα και πολλές διαφορετικές στρατηγικές”.

Μετά το πέρασμα του Κάρλος τελείωσε πρόωρα η δεύτερη προσπάθεια των υπόλοιπων οδηγών λόγω του τετ-α-κε του Σέρτζιο Πέρεζ στην τελευταία στροφή. Ο Μεξικανός είχε πατήσει στο χώμα στην έξοδο της προτελευταίας, και κατέληξε κάθετα στο εσωτερικό κερμπ της εισόδου της τελευταίας, κεκλιμένης.

Έτσι, με τις κίτρινες σημαίες στο σημείο, κανείς από τους οδηγούς που ακολουθούσαν δεν είχε την ευκαιρία να βελτιώσει το χρόνο του. Δεν είναι γνωστό, κατά συνέπεια, αν η Mercedes -που ήταν κοντά στους πρωτοπόρους όλο το διήμερο- θα κατέβαζε το χρόνο της κάτω από τη διαφορά των τριών δεκάτων του Λιούις Χάμιλτον, που συμπλήρωσε τη δεύτερη σειρά της εκκίνησης.

Με όλα αυτά, ο Ράσελ έμεινε πίσω από τον Πέρεζ στην τρίτη σειρά και ο Λάντο Νόρις της McLaren δεν μείωσε κάτω από τα 8 δέκατα. Ο Γιούκι Τσουνόντα της Alpha Tauri βρισκόταν σε έναν αρκετά ταχύ γύρο, ενώ ο εξαιρετικός σήμερα Μικ Σουμάχερ μάλλον δεν θα μπορούσε να ελπίζει σε κάτι περισσότερο με τη Haas. Άλλωστε, μπήκε στη δεκάδα την ώρα που ο Κέβιν Μάγκνουσεν αποκλείστηκε στο Q1.

Ο Λανς Στρολ, τέλος, μετά από μια σειρά εκπληκτικών γύρων στις δύο πρώτες περιόδους, δεν κατάφερε να αγωνιστεί στο Q3 λόγω ενός τεχνικού προβλήματος που άφησε την AMR22 καθηλωμένη στο γκαράζ της Aston Martin.

Και ο Φέτελ θα μπορούσε να ήταν στη δεκάδα, με την ταχύτητα που είχε σήμερα το μονοθέσιο του Σίλβερστοουν, αλλά βγήκε εκτός πίστας και αποκλείστηκε στην πρώτη περίοδο. Εξίσου άτυχος ήταν και ο Φερνάντο Αλόνσο με την Alpine, που έχασε την είσοδο στο Q3 όταν στον τελευταίο του γρήγορο γύρο στο Q2 εμποδίστηκε από τη Red Bull του Πέρεζ στη στροφή 9.

Η δεύτερη περίοδος των σημερινών κατατακτήριων διακόπηκε για λίγα λεπτά με κόκκινες σημαίες, διότι έπεσε ένα καπνογόνο από την «πορτοκαλί στρατιά» των οπαδών του Φερστάπεν μέσα στην πίστα.

Η FIA ανέφερε ότι ο οπαδός που πέταξε το καπνογόνο εντοπίστηκε από την ασφάλεια του αγώνα και απομακρύνθηκε. Στη διάρκεια της διακοπής, οι κριτές στη στροφή 7 προσπαθούσαν, στο μεταξύ, να απομακρύνουν τα περιστέρια που είχαν μαζευτεί στο εσωτερικό κερμπ της στροφής 7.

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Μ.Ο.Π: Έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη πίτα του

Ο Μοτοσυκλετιστικός Όμιλος Πατρών έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη πίτα του, με βραβεύσεις μελών του που ξεχώρισαν τη χρονιά που έφυγε

Published

on

Την πρωτοχρονιάτική πίτα τους έκοψαν τα μέλη του Μοτοσυκλετιστικού Ομίλου Πατρών παρουσία παλιών και νέων φίλων. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης οι παρεβρισκόμενοι αντάλλαξαν εμπειρίες και ευχές, ενώ ξεκίνησαν να καταστρώνουν τα πλάνα τους για τις αποδράσεις της νέας χρονιάς.

Να θυμίσουμε ότι οι φίλοι του Μ.Ο.Π. όλη την χρονιά διοργανώνουν εκδρομές σε όλη την Ελλάδα για τα μέλη και τους φίλους της Μοτοσυκλέτας.

Σε ανακοίνωσή του ο Όμιλος αναφέρει: “Όλα τα όμορφα τελειώνουν γρήγορα έτσι και η φετινή μας εκδήλωση “κύλησε” τόσο γρήγορα και ωραία που πραγματικά ήδη μας λείπει! Αρκετός κόσμος(τα 400 σχεδόν κομμάτια της πίτας εξαντλήθηκαν) στο café Molos, μέλη, παλαιοί και νέοι φίλοι του ΜΟΠ , καθώς και επισκέπτες από διάφορα μέρη μας τίμησαν με την παρουσία τους.

Ανταλλαγή ευχών, απονομές στους καλεσμένους μας και όπως πάντα η αναμενόμενη κλήρωση για την λαχειοφορο κράτησαν “ζωντανή ” την μεγάλη παρέα μέχρι τις μεσημεριανές ώρες

Ευχαριστούμε πολύ όλους όσους βρεθήκατε σήμερα στην γιορτή μας και ιδιαίτερα τους: Αναπληρωτή Δήμαρχο και αντιδήμαρχο Διοίκησης και Οικονομικών κ.Διονυσιο Πλέσσα. Τους φίλους και συμπολίτες μοτοσυκλετιστες που βραβεύτηκαν και είναι οι Θανάσης Αργυρόπουλος, Διονύσης Δημόπουλος, Φώτης Τζούμας,  Λουκάς Σπηλιόπουλος, Θανάσης Μπαρλος και Χάρης Κογκος.

Τις λέσχες και παρέες που μας τίμησαν με την παρουσία τους ΠΑ.ΛΕ.ΜΟΤ, Pourangers – Μ.ΠΟ.Σ., Λέσχη Μοτοσυκλέτας Ναυπάκτου,Λε.Μο.Κατω Αχαιας, ΜΟΤΟΛΕΣΧΗ ΙΕΡΑΣ ΠΟΛΕΩΣ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ, ΜΟΤΟ.ΛΕ.Αμαλιαδας, Aces M.C Patras, Enduro cross team Patras, Ξαπλωτοι Τeam Patras, Africa Twin Patras και Vstrom mania Patras.

Τέλος τον φίλο (και μέλος πλέον) Πέτρο Χατζή  με τον φίλο Σπύρο που ταξίδεψαν από την Αθήνα αλλά και τους φίλους μας από την Πρέβεζα που συχνά μας συντροφεύουν στις βόλτες μας, τον φίλο μας Θεόδωρο Λυκούρη(που έστω για λίγο )ήρθε να μας δώσει την γελαστή πάντα καλημέρα τους, αλλά και τον Βασίλη Ορφανό που πλέον είναι “δικός μας άνθρωπος” και που έκανε σήμερα αρκετά χιλιόμετρα για να μας τιμήσει με την παρουσία του αλλά και να ομορφύνει την εκδήλωση με την άψογα αναπαλαιωμένη Triumph!!

Ραντεβού στην επόμενη εκδήλωση του ομίλου μας και φυσικά που αλλού, από τους δρόμους. Καλή χρονιά με όμορφα και ασφαλή χιλιόμετρα για ΟΛΟΥΣ. Οι φωτογραφίες είναι από την Evi Dakar”.

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Formula 1: H FIA απαγόρευσε στους οδηγούς να κάνουν πολιτικές δηλώσεις

Published

on

Η παγκόσμια ομοσπονδία, FIA προέβη σε αλλαγή του Διεθνούς Αγωνιστικού Κώδικα και δεν επιτρέπει σε οδηγούς να κάνουν πολιτικές, θρησκευτικές ή προσωπικές δηλώσεις.

Οι αλλαγές αυτές θα ισχύσουν στη Formula 1 από το 2023 και αφορούν όλους τους οδηγούς που συμμετέχουν σε πρωταθλήματα που τελούν υπό την αιγίδα της παγκόσμιας ομοσπονδίας.

Οι αλλαγές έχουν στόχο να σταματήσουν την προβολή πολιτικών, θρησκευτικών ή προσωπικών μηνυμάτων στο πλαίσιο αγωνιστικών τριημέρων.

O νέος κώδικας της FIA αναφέρει: «η μη συμμόρφωση με τις οδηγίες της FIA σχετικά με τον διορισμό και τη συμμετοχή προσώπων κατά τη διάρκεια επίσημων τελετών σε οποιοδήποτε πρωτάθλημα υπό την αιγίδα της FIA θα θεωρείται πλέον παραβίαση των κανονισμών».

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Formula 1: Η Mercedes υπέγραψε τον Μικ Σουμάχερ για τρίτο οδηγό το 2023

Στο μεταξύ, νωρίτερα σήμερα (15/12) η Ferrari ανακοίνωσε το τέλος της συνεργασίας της με τον 23χρονο οδηγό.

Published

on

Η Mercedes επιβεβαίωσε ότι ο Μικ Σουμάχερ θα είναι ο αναπληρωματικός οδηγός της ομάδας στη Formula 1 για το 2023.

Ο 23χρονος οδηγός, ο οποίος στέφθηκε πρωταθλητής στη Formula 2 το 2020, «έτρεξε» για δύο σεζόν στη Formula 1 με τη Haas, ωστόσο αποτελεί παρελθόν ενόψει της σεζόν του 2023, καθώς οι διοικούντες την ομάδα προτίμησαν την εμπειρία του συμπατριώτη του, Νίκο Χούλκενμπεργκ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η οικογένεια Σουμάχερ έχει δεσμούς με τη Mercedes, καθώς ο πατέρας του Μικ και επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, Μίκαελ, «έτρεξε» με τη γερμανική ομάδα σε αγώνες πριν γίνει οδηγός της Formula 1, ενώ τελείωσε την καριέρα του στα «ασημένια βέλη», όπου θήτευσε την τριετία 2010-12.

Επίσης, ο θείος του Μικ, Ραλφ, και ο εξάδελφός του, Νταβίντ, έχουν επίσης αγωνιστεί με τη Mercedes σε διάφορες κατηγορίες.

Ο Μικ Σουμάχερ θα καλύψει το κενό που υπάρχει στη θέση του αναπληρωματικού οδηγού της Mercedes, καθώς οι δύο αναπληρωματικοί «πιλότοι» της ομάδας για το 2022, ο Ολλανδός Νικ Ντε Φρις και ο Βέλγος Στόφελ Βάντουρν, «μετακόμισαν» στην AlphaTauri (ως οδηγός αγώνων) και στην Aston Martin (ως αναπληρωματικός), αντίστοιχα.

Στο μεταξύ, νωρίτερα σήμερα (15/12) η Ferrari ανακοίνωσε το τέλος της συνεργασίας της με τον Μικ Σουμάχερ ύστερα από τέσσερα χρόνια. Ο 23χρονος είχε ενταχθεί το 2019 στην ακαδημία νεαρών οδηγών της ομάδας, με την οποία ο πατέρας του κατέκτησε τους πέντε από τους επτά τίτλους της καριέρας του.

Continue Reading
Advertisement

Facebook

Copyright © 2019 Mikad Εκδοτικές Διαφημιστικές Υπηρεσίες. --- Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών της ιστοσελίδας matchnews.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.