Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα 1: Πήρε «σβηστά» το sprint race στην Αυστρία ο Φερστάπεν

Published

on

Τα θέλει όλα και το δείχνει ο Μαξ Φερστάπεν! Ο παγκόσμιος πρωταθλητής πήρε με χαρακτηριστική άνεση το Sprint Race της Αυστρίας και μαζί τους οκτώ βαθμούς της νίκης, εκκινώντας μάλιστα από την pole position και στο Γκραν Πρι της Κυριακής.

Κάπως έτσι, ο Φερστάπεν στοχεύει πλέον στο απόλυτο, θέλοντας να επαναλάβει το περσινό του επίτευγμα όταν πήρε συνολικά 34 βαθμούς, νικώντας σε sprint race και Γκραν Πρι, ενώ έκανε και τον ταχύτερο γύρο (παίρνοντας τον έξτρα βαθμό). Σταθερά στο 2-3 οι δύο Ferrari με Λεκλέρ και Σάινθ αντίστοιχα, είχε επαφή στην εκκίνηση αλλά τερμάτισε στη οκτάδα ο Χάμιλτον.

Ο Φερστάπεν έκανε για ακόμη μια φορά εξαιρετική εκκίνηση, συνέχισε να προπορεύεται μετά την πρώτη στροφή και σταδιακά να ανεβάζει τη διαφορά από τις δύο Ferrari. Ούτε τρεις γύροι δεν πέρασαν και η διαφορά πλησίασε τα δύο δευτερόλεπτα, με τον Ολλανδό να δείχνει πως δεν έχει διάθεση για αστεία.

Πίσω του, οι μάχες μεγάλες, με τον Χάμιλτον να έχει επαφή με τον Γκασλί και ο δεύτερος να φεύγει εκτός πίστας αλλά τελικά να συνεχίζει, ενώ ο Ζου αντιμετώπισε ορισμένα προβλήματα με το μονοθέσιό του αλλά αυτή τη φορά τελείωσε το Γκραν Πρι. Ο Φερστάπεν συνέχιζε την… βόλτα του στη Στυρία και δεν ανησυχούσε για όσα γίνονταν πίσω του, κάνοντας εξαιρετική διαχείριση στα ελαστικά και στο μονοθέσιό του ενόψει του κυριακάτικου αγώνα, με τους Λεκλέρ-Σάινθ να δίνουν μάχη αλλά τον Μονεγάσκο να βγαίνει «νικητής» και να τερματίζει δεύτερος, αφήνοντας πίσω του τον teammate του.

Oι Ράσελ, Πέρες, Οκόν, Μάγκνουσεν και Χάμιλτον μπήκαν στη βαθμολογούμενη οκτάδα, ενώ οι Σουμάχερ, Μπότας συμπλήρωσαν τη δεκάδα, με τους Φέτελ, Αλόνσο να εκκινούν αύριο από την τελευταία σειρά της εκκίνησης.

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα 1: Τρομερός Σάινθ πήρε την pole position στη Σιγκαπούρη

Καταστροφή για Red Bull και… εκτός δεκάδας!

Published

on

Όλα… τούμπα στις κατατακτήριες της Σιγκαπούρης! Σε ένα ανατρεπτικό Σάββατο που ήρθαν τα πάνω-κάτω, ο Κάρλος Σάινθ πήρε τη δεύτερη στη σειρά pole position και 5η συνολικά της καριέρας του, αφήνοντας πίσω του κάθε άλλο οδηγό.

Ο Τζορτζ Ράσελ θα ξεκινήσει από την πρώτη σειρά της εκκίνησης, ενώ καταστροφικές ήταν οι κατατακτήριες δοκιμές για τις δύο Red Bull Racing, αφού οι Μαξ Φερστάπεν – Σέρχιο Πέρες έμειναν εκτός της πρώτης δεκάδας.

Ταιριάζει στον Λιούις Χάμιλτον η Σιγκαπούρη, αφού αποτελεί τον οδηγό που έχει μπει τις περισσότερες φορές από κάθε άλλον στο Q3 στην εν λόγω πίστα (σσ. 14).

Τα δοκιμαστικά είχαν απίστευτη διακύμανση, αλλά και μπόλικη καθυστέρηση μιας και υπήρξε κόκκινη σημαία όταν ο Λανς Στρολ χτύπησε στις μπαριέρες και διέλυσε το μονοθέσιό του με την πίστα να γεμίζει θραύσματα. Ο Καναδός πιλότος όπως είναι λογικό θα εκκινήσει από την τελευταία θέση του Γκραν Πρι της Κυριακής, ενώ εκτός συνέχειας από το Q1 έμειναν οι Ζου, Σάρτζεντ, Πιάστρι και Μπότας.

Οι δύο Red Bull Racing έδειχναν αρκετές αργές, ενώ ο Φερστάπεν πρωταγωνίστησε σε δύο συμβάντα, εμποδίζοντας αντιπάλους του να κάνουν γύρο και μένει να φανεί αν θα τιμωρηθεί από τους αγωνοδίκες. Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής έδειχνε να έχει θέμα, είχε τον 10ο ταχύτερο γύρο και κινδύνευε, με αποτέλεσμα εν τέλει να το πληρώσει αφού ο Λόσον στον μόλις 3ο αγώνα του, πέταξε εκτός του Ολλανδό οδηγό! Όπως και ο Φερστάπεν, έτσι και οι Γκασλί, Πέρες, Άλμπον και Τσουνόντα δεν κατάφεραν να μπουν στην πρώτη δεκάδα και να διεκδικήσουν την pole position.

Ο Φερστάπεν ήταν τρομερά εκνευρισμένος μετά τον αποκλεισμό του, ενώ η Red Bull Racing που αποτελεί την ομάδα που ως τώρα έχει κερδίσει όλα τα Γκραν Πρι στη φετινή σεζόν, δεν είχε μονοθέσιο στο Q3!

Τελικά, στο τελευταίο δεκάλεπτο των δοκιμαστικών δεν υπήρξε τεράστια μάχη για την pole position. Ο Σάινθ από τον πρώτο του γύρο έδειξε πως είναι σε εξαιρετική κατάσταση, αλλά και το πόσο έχει αδικηθεί από τη στρατηγική και το μονοθέσιο της Ferrari, καπαρώνοντας την πρωτιά. Με τον Ράσελ να ξεκινά στο πλάι του και τους Λεκλέρ, Νόρις, Χάμιλτον, Μάγκνουσεν, Αλόνσο, Οκόν, Χούλκενμπεργκ και Λόσον να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα της εκκίνησης.

 

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Μικρές αλλαγές στη διαδρομή του φετινού «43ου Ράλλυ Αχαιός»

Published

on

Μικρές αλλαγές από την αρχική διαδρομή θα γίνουν στο 43ο Ράλλυ Αχαιός, καθώς οι εργασίες στο οδόστρωμα που θα έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί και δυστυχώς δεν ολοκληρώθηκαν, αναγκάζουν τους διοργανωτές στην απόφαση της τελευταίας στιγμής.

Η διαδρομή μεταβάλλεται σε 11.800 μέτρα στο συνολικό μήκος της.

Το φιλόξενο και γραφικό Δημοτικό Διαμέρισμα Χαλανδρίτσας, θα φιλοξενήσει το ServicePark και θα είναι το επίκεντρο του Αγώνα στον Δήμο Ερυμάνθου, της Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας, της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος.

Η ειδική διαδρομή του αγώνα, θα είναι τρεις (3) φορές επαναλαμβανόμενη και θα ξεκινάει, 100 μέτρα μετά τον κόμβο που διασταυρώνεται η επαρχιακή οδός Πατρών-Καλαβρύτων, με την επαρχιακή οδό Αιγίου-Χαλανδρίτσας που οδηγεί στο Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίτσας, με προορισμό το χωριό Θωμαίικα, όπου μετά από 11.800 μέτρα θα είναι ο τερματισμός.

Η συνολική διαδρομή του αγώνα αναλυτικά, είναι η εξής:

Από το Servicepark στον κεντρικό δρόμο του χωριού Χαλανδρίτσα, μέσω της επαρχιακής οδού Πατρών – Καλαβρύτων οδηγούμαστε στην αφετηρία του αγώνα, που βρίσκεται επί της επαρχιακής οδού Αιγίου – Χαλανδριτσας, 100 μέτρα μετά την διασταύρωση.

Η διαδρομή συνεχίζει με αλλαγή πορείας προς το Δημοτικό σχολείο Χαλανδριτσας και φτάνει στον τερματισμό της ειδικής πριν το χωριό Θωμαίικα, απλή διαδρομή προς Βεταίικα, Δεμέστιχα, Αγρίδι και μέσω της Ε.Ο. Πατρών-Καλαβρύτων, με προορισμό το service park στο χωριό Χαλανδρίτσα.

Η Οργανωτική Επιτροπή σύντομα θα ανακοινώσει με σχετικά Δελτία Τύπου και άλλες λεπτομέρειες για πληρώματα, ομάδες και θεατές.

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Οι δηλώσεις συμμετοχής στο 43ο Rally Sprint «Αχαιός» 2023

Published

on

Όπως έγινε γνωστό από τον ΑΟ Πατρών, «προς ενημέρωση των αγωνιζομένων, οι δηλώσεις συμμετοχής για τον αγώνα έχουν ανοίξει στο διαδικτυακό σύστημα της ΟΜΑΕ την Δευτέρα 4/9/2023 και θα κλείσουν στις 15/9/2023 και ώρα 23:59.

Η οργανωτική επιτροπή του αγώνα προσπαθώντας να είναι αντάξια της ιστορίας του ομίλου που εκπροσωπεί, καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε ακόμα ένα ιστορικό Ράλλυ Αχαιός να διοργανωθεί με τις άψογα δυνατές συνθήκες».

Μίλτος Σπυρόπουλος

Continue Reading
Advertisement

Facebook