Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα 1: Πρίγκιπας στο Μονακό ο Πέρες, μετά την γκάφα της Ferrari!

Published

on

O Σέρχιο Πέρεζ πήρε μια ανέλπιστη νίκη σε ένα χαοτικό αγώνα, ο Λεκλέρ τερμάτισε 4ος.

Το GP Μονακό του 2022 ήταν ένας επεισοδιακός αγώνας, ο οποίος είχε τόσες διακοπές και καθυστερήσεις που ολοκληρώθηκε λόγω λήξης χρόνου και χωρίς να γίνουν όλοι οι προβλεπόμενοι γύροι. Ο Σέρχιο Πέρεζ ήταν ο μεγάλος νικητής του αγώνα, εκμεταλλευόμενος την πολύ καλή στρατηγική της Red Bull Racing.

Ο Κάρλος Σάινθ ήταν δεύτερος και ο Μαξ Φερστάπεν ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Ένα λάθος της Ferrari κόστισε ακριβά στον Σαρλ Λεκλέρ, που παρότι ξεκίνησε από την pole position τερμάτισε τελικά στην 4η θέση.

Η βροχή που ξεκίνησε να πέφτει στο Μόντε Κάρλο λίγο πριν από την έναρξη έφερε φρενίτιδα στο γκριντ και οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να καθυστερήσουν την εκκίνηση του αγώνα για να δώσουν στις ομάδες τη δυνατότητα να τοποθετήσουν τα κατάλληλα ελαστικά για τις συνθήκες. Αυτό όμως ήταν από μόνο του ένας γρίφος, καθώς δεν δεν είχε βρέξει καθόλου μέχρι στιγμής όλο το 3ήμερο και τα διαθέσιμα στοιχεία ήταν ελάχιστα, ιδιαίτερα αν συνυπολογίσουμε ότι η άσφαλτος στη διαδρομή είναι καινούρια.

Τελικά, ύστερα από μια 16λεπτη καθυστέρηση, ο γρίφος λύθηκε και τα μονοθέσια ξεκίνησαν το γύρο σχηματισμού πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, έχοντας τα ελαστικά για βροχή (μπλε), όπως προβλέπουν οι κανονισμοί. Η βροχή όμως συνέχισε να δυναμώνει και μέσα στα επόμενα λεπτά μετατράπηκε σε καταιγίδα και έτσι οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να βγάλουν τις κόκκινες σημαίες και να διακόψουν τον αγώνα, προτού καν ξεκινήσει επίσημα.

Πέρασε περίπου μία ώρα μέχρι οι συνθήκες να βελτιωθούν και τα μονοθέσια να επιστρέψουν στην πίστα, Όπως και την πρώτη φορά, μπροστά πήγαινε το αυτοκίνητο ασφαλείας και πίσω ακολουθούσαν οι οδηγοί, με τη σειρά στην οποία κατατάχθηκαν το Σάββατο. Λόγω του ενός έξτρα γύρου σχηματισμού, η διάρκεια του αγώνα μειώθηκε από 78 σε 77 γύρους.

Και τα 20 μονοθέσια είχαν τα ελαστικά για βροχή. Ακόμα και πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας δεν έλειψαν τα συμβάντα, με τους Λατίφι και Στρολ να χάνουν τον έλεγχο και να πέφτουν, με μικρή ταχύτητα, στις μπαριέρες. Και οι δύο όμως κατάφεραν να συνεχίσουν και να επιστρέψουν στα pit.

Η εκκίνηση δόθηκε εν κινήσει, όταν το Αυτοκίνητο Ασφαλείας έφυγε από την πίστα, και όλοι διατήρησαν τις θέσεις τους στην πολύ γλιστερή πίστα. Ο Λεκλέρ διατήρησε την πρωτοπορία, μπροστά από τον Σάινθ και τις δύο Red Bull των Πέρεζ και Φερστάπεν.

Καθώς η βροχή είχε σταματήσει, το ερώτημα ήταν πότε θα ήταν η κατάλληλη στιγμή να βγουν τα βρόχινα ελαστικά και να μπουν τα ενδιάμεσα. Στο μεταξύ, ο Λεκλέρ προσπαθούσε να φτιάξει όσο μπορούσε μεγαλύτερη διαφορά από τον Σάινθ, ο οποίος δεν ένιωθε ουσιαστική απειλή από τις Red Bull. Ο Φερστάπεν έδειχνε να είναι ταχύτερος από τον Πέρεζ αλλά ήταν αδύνατο να περάσει.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ μπήκε για να αλλάξει τα βρόχινα σε ενδιάμεσα στον 7ο γύρο, κάτι που είχαν κάνει από πολύ νωρίτερα οι Γκασλί και Λατίφι. Δεν ήταν όμως ταχύτεροι από τον Λεκλέρ στην πρώτη θέση και έτσι οι πρωτοπόροι δεν έκαναν ακόμα την κίνησή τους. Με την πίστα να στεγνώνει γρήγορα, άρχισε να εμφανίζεται το ενδεχόμενο η αλλαγή να μη γίνει από τα βρόχινα στα ενδιάμεσα αλλά απευθείας στα σλικ.

Όσο περνούσαν οι γύροι, η πίστα στέγνωνε και όσοι είχαν ενδιάμεσα άρχιζαν να κινούνται σαφώς ταχύτερα από εκείνους με τα βρόχινα ελαστικά. Το ερώτημα όμως για το ποια είναι η βέλτιστη στρατηγική παρέμενε. Η Red Bull έκανε την πρώτη κίνηση και κάλεσε τον Σέρχιο Πέρεζ στα pit για να του βάλει βρόχινα ελαστικά στον 16ο γύρο. Στη Ferrari αντέδρασαν δύο γύρους αργότερα και έβαλαν τον Λεκλέρ για ενδιάμεσα, αλλά στο μεταξύ ο Πέρεζ είχε προλάβει να κάνει δύο γρήγορους γύρους και έτσι ο Μονεγάσκος επέστρεψε στην πίστα πίσω από τον Μεξικανό.

Ο Σάινθ όμως έμεινε στην πίστα, με προφανή στόχο να μη βάλει καθόλου ενδιάμεσα και να πάει απευθείας στα σλικ. Ήταν το σημείο του αγώνα που τα σλικ άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους στις πιο πίσω θέσεις, με κάποιους από τους οδηγούς να παίρνουν το ρίσκο.

Στη Ferrari αποφάσισαν να κινηθούν πιο επιθετικά και κάλεσαν και τους δύο οδηγούς στον ίδιο γύρο για να βάλουν ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα. Η κίνηση αυτή προκάλεσε την οργή του Λεκλέρ, που αναγκάστηκε να κάνει δύο pit stop μέσα σε λίγους γύρους και επιπλέον βρέθηκε πίσω από τον Σάινθ. Ήταν ένα τραγικό λάθος στην επικοινωνία, γιατί αρχικά ο Λεκλέρ έλαβε εντολή να μπει στα pit και μετά πήρε άλλη εντολή να μείνει έξω, η οποία όμως ήρθε καθυστερημένα, όταν ο Μονεγάσκος είχε ήδη μπει στην είσοδο των pit.

Στον επόμενο γύρο μπήκαν και οι οδηγοί της Red Bull Racing για να κάνουν ακριβώς το ίδιο πράγμα. Ο χρονισμός των «ταύρων» ήταν σαφώς καλύτερος, καθώς όταν όλος αυτός ο χαμός ολοκληρώθηκε ο Πέρεζ ήταν πρώτος, ο Σάινθ δεύτερος, ο Φερστάπεν 3ος και ο Λεκλέρ ακολουθούσε στην 4η θέση. Ο Ράσελ είχε ανέβει 5ος, μπροστά από τον Νόρις και ακολουθούσαν οι Αλόνσο, Χάμιλτον, Οκόν, Μπότας και Φέτελ.

Με τις συνθήκες στην πίστα να σταθεροποιούνται, ο αγώνας άρχισε να παίρνει τη συνηθισμένη μορφή των grand prix του Μονακό. Τα μονοθέσια κινούνταν σε παράταξη, χωρίς να μπορούν να προσπεράσουν και απλώς περίμεναν να υπάρξει ένα συμβάν που θα άλλαζε την κατάσταση.

Μια και μιλάμε για Μονακό, το συμβάν δεν άργησε να έρθει. Ο Μικ Σουμάχερ έχασε τον έλεγχο της Haas στο σικέιν της Πισίνας και έπεσε με δύναμη στις μπαριέρες, σε ένα θεαματικό ατύχημα στο οποίο το μονοθέσιο του Γερμανού κόπηκε στα δύο. Ο Σουμάχερ πάντως βγήκε από αυτό φαινομενικά άθικτος. Όπως ήταν φυσικό, το Αυτοκίνητο Ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του για να καθαριστεί η πίστα και να επισκευαστούν οι μπαριέρες.

Η ζημιά στις μπαριέρες όμως ήταν τόσο μεγάλη που οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να διακόψουν τον αγώνα με κόκκινη σημαία. Έτσι, όλα τα μονοθέσια επέστρεψαν για δεύτερη φορά στο pit lane, περιμένοντας την επανεκκίνηση. Ο Σαρλ Λεκλέρ ήταν, δικαιολογημένα, πολύ θυμωμένος από το λάθος της ομάδας του, που τον έριξε στην 4η θέση, σε έναν αγώνα που έδειχνε ικανός να κερδίσει.

Για τρίτη φορά σε αυτόν τον αγώνα τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας για άλλη μία εκκίνηση εν κινήσει. Οι πρωτοπόροι ακολούθησαν διαφορετικές στρατηγικές με τα ελαστικά τους, με τις Red Bull να επιλέγουν τη μεσαία γόμα και τις Ferrari να μένουν με τη σκληρή γόμα που είχαν πριν από τη διακοπή.

Η επανεκκίνηση δεν είχε συμβάντα και όλοι διατήρησαν τις θέσεις τους. Με την πίστα να είναι πλέον σχεδόν στεγνή, δεν αναμένονταν άλλα προσπεράσματα και η κατάταξη έμενε σταθερή, με τους Πέρεζ, Σάινθ, Φερστάπεν και Λεκλέρ στις πρώτες θέσεις και τους Ράσελ, Νόρις, Αλόνσο, Χάμιλτον, Οκόν και Μπότας να ακολουθούν.

Με όλες τις διακοπές και τις καθυστερήσεις, ο αγώνας δεν ολοκληρώθηκε ύστερα από 77 γύρους αλλά όταν συμπληρώθηκε ο διαθέσιμος χρόνος που προβλέπουν οι κανονισμοί, δηλαδή δύο ώρες μετά την εκκίνηση, που δόθηκε επίσημα μετά την πρώτη διακοπή. Καθώς όμως συμπληρώθηκε το 75% του αγώνα (64 γύροι), οι οδηγοί πήραν ολόκληρους τους βαθμούς.

Το μόνο ενδιαφέρον στους τελευταίους γύρους ήταν ποιος θα έκανε την προσπάθεια να πάρει τον έναν επιπλέον βαθμό που έδινε ο ταχύτερος γύρος. Αυτό το κατάφερε ο Λάντο Νόρις, που είχε την ευκαιρία να μπει στα pit και να βάλει φρέσκα ελαστικά χωρίς να χάσει τη θέση του.

Στο τέλος ο Σάινθ προσπάθησε να ασκήσει πίεση στον Πέρεζ, που αντιμετώπιζε προβλήματα με τα ελαστικά του, μένοντας κολλημένος πίσω από τη Red Bull για αρκετούς γύρους. Αυτό έφερε και τους Φερστάπεν και Λεκλέρ κοντά τους, με άλλο ένα «τρενάκι» να σχηματίζεται στην πρωτοπορία του αγώνα. Δεν είχαμε προσπεράσματα όμως.

Έτσι, ο Σέρχιο Πέρεζ πήρε στο GP Μονακό μια νίκη που μάλλον δεν περίμενε, με τον Κάρλος Σάινθ να τερματίζει στη 2η θέση και τον Μαξ Φερστάπεν να παίρνει την 3η θέση. Ο σίγουρα απογοητευμένος Λεκλέρ ήταν 4ος και ακολούθησαν οι Τζορτζ Ράσελ, Λάντο Νόρις, Φερνάντο Αλόνσο, Λούις Χάμιλτον, Βάλτερι Μπότας και Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Οκόν τερμάτισε 9ος στην πίστα αλλά είχε ποινή 5 δευτερολέπτων και έπεσε εκτός 10άδας στην τελική κατάταξη.

Επόμενος αγώνας είναι το GP Αζερμπαϊτζάν το 3ήμερο 10-12 Ιουνίου.

Αποτελέσματα

race

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Αντίστροφη μέτρηση για την «Ανάβαση Πιτίτσας»

Ο 4ος γύρος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων του 2024 θα διεξαχθεί στις 22 και 23 Ιουνίου από τον ΑΟΠ

Published

on

Ο 4ος γύρος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων του 2024, θα διεξαχθεί στις 22 και 23 Ιουνίου από τον ΑΟΠ (Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών), με την Ανάβαση Πιτίτσας, να είναι για ακόμα μία χρονιά στο καλεντάρι, επιβεβαιώνοντας πως είναι μία από τις πιο αγαπημένες διαδρομές όλων των οδηγών.

Είναι ίσως ιστορικότερος αγώνας Ανάβασης στην Ελλάδα, αφού διεξάγεται από το 1973 και ο τίτλος «στυλοβάτης» του Ελληνικού Πρωταθλήματος δεν είναι άδικος. Για το 2024 η Ανάβαση Πιτίτσας θα ονομαστεί «Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας», στην μνήμη του Χρήστου Μπαντούνα.

Τα πασίγνωστα 3 χιλιόμετρα της Ειδικής Διαδρομής, δεν αφήνουν κανέναν ασυγκίνητο, αφού όλοι οι οδηγοί μιλούν με τα καλύτερα λόγια για το γρήγορο «S» μετά την αφετηρία, την φουρκέτα «δυναμόμετρο» της Κ4 με τους χιλιάδες θεατές, το γρήγορο «S» της Κ8 όπου αναδεικνύει νικητές και την αριστερή Κ10 όπου προτιμούν οι «ψαγμένοι» θεατές.

Οι συμμετοχές έχουν ήδη ανοίξει και λήγουν εμπρόθεσμα, την Παρασκευή 14 Ιουνίου ώρα 23:59, με τους ενδιαφερόμενους να δηλώνουν συμμετοχή μέσω Σ.Δ.Δ.Α. (www.e-omae-epa.gr). H Γραμματεία του Αγώνα θα λειτουργεί έως την Παρασκευή 21 Ιουνίου, στα γραφεία του ΑΟΠ (Ναυμαχίας Έλλης 37-39, Πάτρα) και ώρες 19.00-22.30).

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα 1: Πανηγύρισε την έκτη φετινή του νίκη στον βροχερό Καναδά ο Φερστάπεν!

Published

on

Αντίκρισε πρώτος την καρό σημαία στο Μόντρεαλ του Καναδά και επέστρεψε στις νίκες ο Μαξ Φερστάπεν!

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής και πρωτοπόρος στη συνολική βαθμολογία, ξεπέρασε τις δυσκολίες που αντιμετώπισε λόγω της βροχής και εκμεταλλεύτηκε την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στον 25ο γύρο για να προσπεράσει τον Νόρις, πανηγυρίζοντας τελικά την έκτη του νίκη στους εννιά αγώνες της φετινής σεζόν της Formula 1!

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Λάντο Νόρις (McLaren), ο οποίος αναδείχθηκε καλύτερος πιλότος της βραδιάς, ενώ στο βάθρο ανέβηκε και ο Τζορτζ Ράσελ (Mercedes), ο οποίος είχε εκκινήσει από την pole position. Στην τέταρτη θέση ο Λιούις Χάμιλτον και στην πέμπτη ο Όσκαρ Πιάστρι, ενώ εφιαλτικός ήταν ο αγώνας για τη Ferrari, η οποία είδε τους Λεκλέρ και Σάινθ να αποσύρονται ενώ ήδη βρίσκονταν εκτός δεκάδας.

Ο Ράσελ εκκίνησε από την πρώτη θέση και κατάφερε να παραμείνει πρωτοπόρος στο ξεκίνημα, με τον Μάγκνουσεν να κερδίζει 10 (!) θέσεις στους πρώτους γύρους, ανεβαίνοντας 4ος, όμως λίγο αργότερα μπήκε στα pitsγια να αλλάξει ελαστικά, με την ομάδα του να καθυστερεί πάρα πολύ (8,2’’ pit stop), με τον Δανό να επιστρέφει στην πίστα 11ος.

Ο Φερστάπεν μείωνε τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο Ράσελ, αλλά έχασε πολύτιμο χρόνο μετά από λάθος που έκανε έχοντας έξοδο στο ξεκίνημα του 17ου γύρου, βλέποντας τον Νόρις να τον πλησιάζει. Μάλιστα, τέσσερις γύρους αργότερα ο Νόρις εκμεταλλεύτηκε το DRS και αφού πρώτα προσπέρασε τον Φερστάπεν, πήρε και την πρώτη θέση από τον Ράσελ, ο οποίος στη συνέχεια «έκοψε» το τελευταίο σικέιν, πέφτοντας πίσω και από τον Ολλανδό πιλότο της Red Bull. Παράλληλα, ο 4ος Πιάστρι ήταν ο ταχύτερος στην πίστα, ενώ οι Ferrari των Λεκλέρ και Σάινθ παρέμεναν εκτός δεκάδας.

Στον 25ο γύρο ο Σάρτζεντ έχασε τον έλεγχο, ρίχνοντας το μονοθέσιό του στις μπάρες και με το αυτοκίνητο ασφαλείας να κάνει την εμφάνισή του, με όλους τους πιλότους πλην του Νόρις, να μπαίνουν στα pits. Όταν τελικά μπήκε για αλλαγή ελαστικών ο πιλότος της McLaren, επέστρεψε 3ος, πίσω από Φερστάπεν και Ράσελ.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχώρησε στον 30ο γύρο, με τον Φερστάπεν να έχει ωφεληθεί πάρα πολύ από την παρουσία του, αφού πριν το τρακάρισμα του Σάρτζεντ ήταν 10’’ πίσω από τον Νόρις και βρέθηκε πρωτοπόρος. Παράλληλα, ο Λεκλέρ συνέχισε να έχει έναν πολύ άσχημο αγώνα, αντιμετωπίζοντας πρόβλημα στον κινητήρα του μονοθεσίου του και καθυστερώντας στα pits, πέφτοντας τελευταίος και βλέποντας τους Φερστάπεν, Ράσελ και Νόρις να του… ρίχνουν γύρο. Τελικά αποσύρθηκε οριστικά από τον αγώνα στον 43ο γύρο, ενώ λίγο νωρίτερα ο Νόρις είχε έξοδο στην πρώτη στροφή, παραμένοντας 3ος αλλά επηρεάζοντας τον Ράσελ, ο οποίος είδε τον Φερστάπεν να αυξάνει τη μεταξύ τους διαφορά.

Φερστάπεν και Ράσελ μπήκαν στα pits για αλλαγή ελαστικών στον 46ο γύρο, με τον Νόρις να μπαίνει έναν γύρο αργότερα, κερδίζοντας μία θέση από τον Ράσελ αλλά παραμένοντας πίσω από τη Red Bull του Ολλανδού. Ωστόσο, ο Νόρις έκανε λάθος τον 50ο γύρο, επιτρέποντας στον Ράσελ να πάρει πίσω τη 2η θέση, πριν ο πιλότος της Mercedes κάνει και εκείνος με τη σειρά του λάθος, πέφτοντας ξανά 3ος.

Στον 55ο γύρο ο Ράσελ μπήκε στα pits, χάνοντας την 3η θέση από τον Πιάστρι, ενώ στον 54ο αποσύρθηκε και η δεύτερη Ferrari, με τον Σάινθ να μην μπορεί να συνεχίζει μετά από τρακάρισμά του με τον Άλμπον. Λίγο αργότερα αποχώρησε και ο Πέρεζ, μετά από έξοδό του στις μπαριέρες, ενώ ο Φερστάπεν άνοιγε τη διαφορά από τους διώκτες του. Στον 66ο ο Χάμιλτον πέρασε τον Ράσελ, ανεβαίνοντας 3ος, αλλά στον προτελευταίο γύρο ο Ράσελ πήρε πίσω τη θέση του, παίρνοντας τη θέση του βάθρου. Τελικά, ο Φερστάπεν πήρε με άνεση τη νίκη, αφήνοντας πίσω του Νόρις και Ράσελ.

To επόμενο Grand Prix της Formula 1 είναι προγραμματισμένο να διεξαχθεί στη Βαρκελώνη, το τριήμερο 21-23 Ιουνίου.

Αναλυτικά η κατάταξη στο Grand Prix του Καναδά:
Formula 1: Πανηγύρισε την έκτη φετινή του νίκη στον Καναδά ο Φερστάπεν

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα 1: Η Ferrari φέρεται να απέσυρε το ενδιαφέρον της για τον Άντριαν Νιούι

Published

on

Η πληροφορία της απόσυρσης του ενδιαφέροντος της Ferrari για τις υπηρεσίες του Άντριαν Νιούι αναφέρεται σε δημοσίευμα του αξιόπιστου γερμανικού περιοδικού Auto Motor und Sport, που έχει πολύ καλά πληροφορημένες πηγές στη Formula 1.

Και ειδικά πηγές από την ομάδα της Mercedes, η οποία φέρεται πλέον να συγκεντρώνει και πάλι αρκετές πιθανότητες να αποσπάσει την υπογραφή του Βρετανού σχεδιαστή – μαζί με την Aston Martin, τη McLaren και τη Williams.

Μέχρι τη διαρροή της πληροφορίας αυτής έμοιαζε να είναι το πιθανότερο σενάριο η μετακόμιση του Νιούι στο Μαρανέλο, μετά τη συμφωνία του με τη Red Bull για τη διακοπή του συμβολαίου τους τον Μάρτιο του 2025. Οι Ιταλοί, μάλιστα, έγραφαν ότι έχει ήδη αποφασίσει να “μετακομίσει” στην Ιταλία τον Απρίλιο του 2025.

Όμως ο μάνατζερ του Νιούι, Έντι Τζόρνταν, πρόσφατα είπε με τον πλέον εμφατικό τρόπο ότι ο Νιούι έρχεται σε επαφή με όσες ομάδες τον προσεγγίζουν, αλλά ακόμα δεν έχει λάβει την απόφασή του σχετικά με τον μελλοντικό του προορισμό.

Ο Βρετανός είναι 65 ετών, εξάλλου, και ο νυν σχολιαστής και πρώην οδηγός της F1 Ντέιβιντ Κούλθαρντ θεωρεί ότι η αποχώρηση από το σπορ παραμένει μία από τις πιθανές επιλογές για τον Νιούι.

Ξεκάθαρα, εάν σκέφτηκε εκ νέου ένα συμβόλαιο που υπέγραψε πριν από ένα χρόνο και αποφάσισε ότι δεν θέλει να τηρήσει αυτό το συμβόλαιο για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, αυτό πρέπει να είναι αποτέλεσμα αμφιβολιών ή κάποιας δυσαρέσκειας.

Καμιά φορά το κυνήγι μιας νέας ευκαιρίας, η σκέψη ότι μπορεί να σε κάνει ευχαριστημένο, μπορεί να εξελιχθεί έτσι ώστε στο τέλος να σε κάνει να το μετανιώσεις. Στη θέση του ξέρω τι θα έκανα αν ήμουν 65 χρονών, με περισσότερα χρήματα από ό,τι χρόνο – θα ήμουν μέσα σε μια βάρκα πιο γρήγορα κι από το χρόνο που θα χρειαζόταν να φορέσω το μαγιό μου”, είπε ο Κούλθαρντ στο προσωπικό του podcast.

Continue Reading
Advertisement

Facebook