Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα 1: Θρίαμβος Φερστάπεν, δράμα Λεκλέρ στη Γαλλία

Published

on

Ενδεχομένως καθοριστικό στην πορεία του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1 μπορεί να αποδειχθεί το Grand Prix της Γαλλίας, αφού ο Μαξ Φερστάπεν κατέκτησε μία πολύ σημαντική νίκη, την ώρα που ο Σαρλ Λεκλέρ έμενε εκτός μάχης!

Ο Μονεγάσκος κατέληξε στον τοίχο της στροφής 11, ενώ μάλιστα είχε τα ηνία του αγώνα. Πράγμα που άνοιξε το δρόμο για την άνετη νίκη του πρωτοπόρου της βαθμολογίας. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Mercedes των Λούις Χάμιλτον και Τζορτζ Ράσελ!

Ας δούμε όμως αναλυτικά πως κύλησε ο αγώνας στο Λε Καστελέ.

To grid

Για όγδοη φορά φέτος είχαμε στην pole position μία Ferrari F1-75, για έβδομη φορά με τον Σαρλ Λεκλέρ πίσω από το τιμόνι. Κι όπως συνήθως συμβαίνει, ο Μονεγάσκος μοιραζόταν την πρώτη σειρά του grid με τη Red Bull RB18 του Μαξ Φερστάπεν. Πίσω από τους δύο μεγάλους διεκδικητές του τίτλου εκκινούσε ο τρίτος της βαθμολογίας Σέρχιο Πέρεζ, με τον έτερο «ταύρο» να έχει πλάι του τη Mercedes του Λούις Χάμιλτον.

Grid

Στην 3η σειρά του grid ήταν δύο μεγάλα ταλέντα της Μεγάλης Βρετανίας – ο Λάντο Νόρις με τη McLaren και ο Τζορτζ Ράσελ με τη δεύτερη Mercedes. Πίσω τους παρατάχθηκαν η Alpine του Φερνάντο Αλόνσο η Scuderia AlphaTauri του Γιούκι Τσουνόντα. Όσο για τον Κάρλος Σάινθ, είχε βρεθεί στην τελευταία σειρά του grid, λόγω αλλαγής μονάδας ισχύος.

Η εκκίνηση

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, έλλειψαν τα απρόοπτα. Ο Λεκλέρ αντέδρασε σωστά και έστριψε πρώτος 400 μετά, ο Φερστάπεν τον ακολουθούσε αλλά ο Χάμιλτον έκανε πολύ καλή εκκίνηση και πέρασε τον Πέρεζ, ανεβαίνοντας τρίτος.

Καλή εκκίνηση έκανε και ο Αλόνσο, που πήρε δύο θέσεις, την ώρα που Ράσελ περνούσε μπροστά από τον Νόρις που ήταν ο χαμένος του πρώτου γύρου.

Ασφυκτική πίεση

Εξ αρχής ήταν σαφές πως η RB18 είχε πολύ καλό ρυθμό με τη μέση γόμα (την οποία είχαν επιλέξει όλοι στην πρώτη δεκάδα) και ο Φερστάπεν πίεζε τον Λεκλέρ. Ειδικά με το DRS που ενεργοποιείται μετά από τρεις γύρους, ο Ολλανδός είχε γεμίσει τους καθρέφτες της Ferrari. Όμως δεν βρέθηκε σε σημείο να επιδιώξει προσπέρασμα.

Έτσι, μετά τους πρώτους 10-11 γύρους, ο πρωταθλητής σήκωσε λίγο το πόδι από το γκάζι, δεν υπήρχε νόημα στο να πιέζει τα ελαστικά του τόσο πολύ και τόσο νωρίς. Περίμενε τα παιχνίδια στρατηγικής και με το pit stop του στον γύρο 16 για να βάλει τη σκληρή γόμα, έριξε το μπαλάκι στην πλευρά του αντιπάλου του.

Στον τοίχο ο Λεκλέρ

Η Ferrari δεν «τσίμπησε» και ο Μονεγάσκος συνέχιζε δίχως αλλαγή ελαστικών. Όμως δε θα μάθουμε ποτέ πότε σκόπευε να επισκεφτεί το pit lane αφού στον γύρο 18 έχασε τον έλεγχο στη στροφή 11 και κατέληξε στον τοίχο από προστατευτικά ελαστικά της στροφής 11.

Ήταν η τρίτη φορά μετά την Ισπανία και το Αζερμπαϊτζάν που ο Λεκλέρ βγήκε εκτός αγώνα ενώ είχε τα ηνία. Ο 24χρoνος ήταν αρκετά εκδηλωτικός μετά την έξοδό του – ήξερε πόσο σημαντική ήταν στην προσπάθειά του να καθίσει φέτος στο θρόνο.

«Ήταν δικό μου λάθος. Μετά την Ίμολα που έχασα 7 βαθμούς, έχασα άλλους 25 εδώ. Αν χάσω τον τίτλο με διαφορά έως 32 πόντους, θα ξέρω που τον έχασα», είπε ο Λεκλέρ.

Διαχείριση από Φερστάπεν

Από εκεί και πέρα, το γαλλικό Grand Prix εξελίχθηκε σε βόλτα στο πάρκο για τον Φερστάπεν. Άνοιξε εύκολα και γρήγορα διαφορά από τη Mercedes του Χάμιλτον, διαχειρίστηκε τα ελαστικά σκληρής γόμας και είδε πρώτος την καρό σημαία με προβάδισμα 10 δευτερολέπτων!

Αυτή ήταν η 27η νίκη στην καριέρα του οδηγού της Red Bull Racing και έβδομη μέσα στο 2022. Ίσως και η σημαντικότερη αφού ανακόπτει την αντεπίθεση του Λεκλέρ και του επιτρέπει να ανοίξει τη μεταξύ τους διαφορά στους 63 βαθμούς!

Η αναρρίχηση του Σάινθ

Ο Ισπανός προσπάθησε να αναρριχηθεί στην κατάταξη έχοντας εκκινήσει δέκατος-ένατος και χρειάστηκε μόλις 13 γύρους για να μπει στη βαθμολογούμενη δεκάδα.

Σταδιακά άρχισε να πιέζει και στο midfield αλλά και να κερδίζει θέσεις. Τον βοήθησε και το αυτοκίνητο ασφαλείας από το ατύχημα του ομόσταβλού του, με αποτέλεσμα να μπει για τα καλά στο παιχνίδι διεκδίκησης μίας θέσης στο βάθρο.

Όμως λογάριαζε χωρίς τον «ξενοδόχο» – στη συγκεκριμένη περίπτωση την ομάδα του.

Σύγχυση στη Ferrari

Η Scuderia έχασε ένα βάθρο σήμερα και ακολουθεί το γιατί. Αρχικά, ο Σάινθ πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων γιατί στο pit stop τον έβγαλαν στο pit lane σε επικίνδυνη χρονικά στιγμή κι από τύχη δεν υπήρχε ατύχημα.

Έπειτα, ήταν αναποφάσιστοι σχετικά με το αν πρέπει να κάνει δεύτερο pit stop, του έδωσαν εντολή να συνεχίσει παρά τα θέλω του κι όταν το έκανε και προσπέρασε τον Πέρεζ, άλλαξαν γνώμη! Ο Ισπανός είχε περάσει τρίτος και είχε το ρυθμό να ανοίξει διαφορά άνω των 5 δευτερολέπτων.

Προσθέστε και τα λάθη στην επικοινωνία, όπου του ανακοίνωσαν λάθος ποινή και θα καταλάβετε πως ήταν ένα κακό απόγευμα για το pit wall της Ferrari.

Διπλό βάθρο για τη Mercedes

Μετά από εντυπωσιακή μάχη με τον Πέρεζ, που διακόπηκε από το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας λόγω της εγκατάλειψης της Alfa Romeo του Γκουάνγιου Ζου, ο Ράσελ κατάφερε να περάσει τον Μεξικανό. Με το που είδε πράσινη σημαία, ο ταλαντούχος Βρετανός επιτέθηκε και πήρε την τρίτη θέση.

Με τον Χάμιλτον δεύτερο, η Mercedes είχε για πρώτη φορά φέτος διπλή παρουσία στο βάθρο ενός αγώνα! Και για πολλοστή διαφορά, πήρε τα μέγιστα βαθμολογικά, ενισχύοντας τη θέση της παρότι υστερεί σε απόδοση έναντι των Ferrari και Red Bull.

Το φινάλε

Ο Φερστάπεν πανηγύρισε και φέτος λοιπόν στη Γαλλία, η Mercedes έκανε το 2-3 και πίσω τους, ο Πέρες έμεινε τέταρτος και ο Σάινθ πέμπτος και με πολλά ερωτήματα να απευθύνει στην ομάδα του.

Πίσω τους, οι Alpine κέρδισαν τις μάχες με τις McLaren. Ο Αλόνσο τερμάτισε μπροστά από τον Νόρις και ο Όκον μπροστά από τον Νόρις, επιτρέποντας στη γαλλική ομάδα να περάσει μόνη στην τέταρτη θέση των κατασκευαστών.

Τον τελευταίο βαθμό τον πήρε ο Λανς Στρολ, μετά από «εμφύλιο» με τον έτερο οδηγό της Aston Martin, Σεμπάστιαν Φέτελ.

Η κατάταξη

Κατάταξη Grand Prix Γαλλίας

Η συνέχεια

Το πρωτάθλημα συνεχίζεται δίχως ανάσα – έχουμε αγώνα και την επόμενη Κυριακή! Το σκηνικό μεταφέρεται στην Ουγγαρία και την πίστα του Χανγκαρόρινγκ, που στις 31 Ιουλίου φιλοξενεί τον δέκατο-τρίτο γύρο της σεζόν.

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Η “απρόσμενη” πολ ποζίσιον του Φερστάπεν και το ρεκόρ του Σένα που ισοφάρισε στην Ίμολα

Published

on

Ο Ολλανδός κατάφερε, μαζί με τον μηχανικό του Τζιανπιέρο Λαμπιάσε, να λύσει τα μεγάλα προβλήματα που είχε μέχρι και σήμερα (18/05) το πρωί με τις ρυθμίσεις της Red Bull RB20. Και απέναντι στη μεγάλη αναβάθμιση της McLaren, κατάφερε με την οδηγική του δεξιότητα να κερδίσει μία από τις δυσκολότερές του πολ ποζίσιονς των τελευταίων 2,5 ετών.

Οι Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις με τις δύο McLaren ήταν λιγότερο από ένα δέκατο του δευτερολέπτου πίσω του, στον τερματισμό, και ο Φερστάπεν είπε σχετικά: Ήταν ένα αληθινά δύσκολο διήμερο μέχρι τώρα, και ακόμα και σήμερα το πρωί, οπότε είμαι εκπληκτικά χαρούμενος που πήρα την πολ ποζίσιον εδώ.

Δεν το περίμενα, αλλά κάναμε κάποιες αλλαγές πριν τις κατατακτήριες και δείχνουν να έκαναν το αυτοκίνητο λίγο καλύτερο σε αίσθηση, και μπορούσα να πιέσω λίγο περισσότερο. Αυτή η πίστα είναι εκπληκτική, το να είσαι σε ρυθμό κατατακτήριων εδώ και στο όριο, τόσο κοντά στην αμμοπαγίδα… – ακούμπησα τα χαλίκια στην τελευταία στροφή και ακόμα χτυπάει η καρδιά μου, η εσωτερική ένταση είναι πολύ υψηλή”, πρόσθεσε ο 26χρονος.

Και σχετικά με την ισοφάριση του ρεκόρ του Άιρτον Σένα, τόνισε: “Προφανώς ήταν ένα σπουδαίο ξεκίνημα της χρονιάς, αλλά είναι κάτι πολύ ιδιαίτερο. Έχουν περάσει 30 χρόνια από τότε που έφυγε σε αυτή την πίστα, και φυσικά είμαι πολύ ικανοποιημένος που κέρδισα την πολ ποζίσιον εδώ, είναι μια καλή στιγμή για τη μνήμη του.

Υπήρξε ένας εκπληκτικός οδηγός της Formula 1, ειδικά στο γύρο των δοκιμών κατάταξης, και είναι μια σπουδαία μέρα για μένα και μια σπουδαία μέρα για την ομάδα. Είμαι πολύ χαρούμενος”, κατέληξε ο Μαξ Φερστάπεν.

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Στην μνήμη του Χρήστου Μπαντούνα η Ανάβαση Πιτίτσας 2024

Published

on

Ο 4ος γύρος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων του 2024, θα διεξαχθεί στις 22 και 23 Ιουνίου από τον ΑΟΠ (Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών), με την Ανάβαση Πιτίτσας, να είναι για ακόμα μία χρονιά στο καλεντάρι, επιβεβαιώνοντας πως είναι μία από τις πιο αγαπημένες όλων των οδηγών.

Για το 2024 η Ανάβαση Πιτίτσας θα ονομαστεί «Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας», στην μνήμη του Χρήστου Μπαντούνα που η μοίρα τον πήρε από κοντά μας τόσο νωρίς και άδικα.

Ο Χρήστος Μπαντούνας, υπηρέτησε πιστά τον μηχανοκίνητο αθλητισμό επί δεκαετίες από το πόστο του φωτογράφου, με την επάρατη νόσο να τον «κερδίζει» στα 68 του χρόνια.

Ο Χρήστος Μπαντούνας γεννήθηκε το 1956 στο Κακοτάρι Ηλείας, ενώ από μικρή ηλικία αποφάσισε να μετακομίσει στην πρωτεύουσα και να ασχοληθεί με την φωτογραφία στον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό. Μαζί με τους Γιώργο Κακολύρη και Φώτη Φλώρο, ξεκίνησαν να αποθανατίζουν στιγμές που μέχρι σήμερα βλέπουμε σε ασπρόμαυρες εικόνες σε περιοδικά και εφημερίδες, για να μας θυμίζουν την ύπαρξη του Ελληνικού Μηχανοκίνητου Αθλητισμού από την δεκαετία του 50.

Τον Χρήστο δεν μπορεί να μην τον θυμάται κάποιος, για το χαμόγελό και τον σεβασμό του. Σίγουρα όμως οι άνθρωποι του χώρου δεν θα τον ξεχάσουν για το θάρρος του, να κάθεται στα πιο «ψαγμένα» σημεία για να πάρει το ιδανικό «κλικ».

Το 2003 δημιούργησε με τον Γιώργο Καλφόπουλο το Photo Rally Press, όπου δημιουργούσαν μαζί εικόνες μέχρι πριν λίγο διάστημα.

Το τελευταίο διάστημα υπέφερε από την επάρατη νόσο, την οποία αντιμετώπισε αθόρυβα, μην αφήνοντας πέραν από τους στενούς του συνεργάτες, να καταλάβει κάποιος το παραμικρό. Στήριγμα του εδώ και πολλές δεκαετίες η σύζυγός του και καμάρι του οι τρεις του κόρες και υπερηφάνεια, τα δύο του εγγόνια.

Με νέα Δελτία Τύπου και ανακοινώσεις η Οργανωτική Επιτροπή του Αγώνα θα ενημερώνει για τις λεπτομέρειες του Αγώνα, τις παροχές, αλλά και τους υποστηρικτές – χορηγούς του Αγώνα.

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Σημαντικά διαφοροποιημένη η διαδρομή του εφετινού Ράλι Ακρόπολις

Published

on

Αρκετά διαφοροποιημένη σε σχέση με αυτές των προηγουμένων ετών θα είναι η αγωνιστική διαδρομή του εφετινού Ράλι Ακρόπολις, που θα διεξαχθεί το διάστημα 5-8 Σεπτεμβρίου και το οποίο αποτελεί τον δέκατο «γύρο» στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) του 2024, καθώς οι διοργανωτές ανακοίνωσαν σήμερα (2/5) αλλαγές στις ειδικές του ελληνικού αγώνα του WRC.

Έτσι, τα πληρώματα που θα λάβουν μέρος στο «Ράλι των Θεών» θα βρεθούν μπροστά σε μια νέα πρόκληση, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι και άλλες, ενώ έχουν επανέλθει ειδικές διαδρομές που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές.

Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ειδικών διαδρομών είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής Παύλιανης, όπως και της Δάφνης, που είναι μια πιο μικρή εκδοχή της ειδικής διαδρομής Πύργος των προηγούμενων ετών.

Η σημαντικότερη αλλαγή στο φετινό ωράριο έχει να κάνει με τη σειρά που οι αγωνιζόμενοι θα βρεθούν στις περιφέρειες Στερεάς Ελλάδας, Πελοποννήσου και Αττικής, οι οποίες διαδοχικά θα υποδεχθούν το Ράλι Ακρόπολις. Ειδικότερα, για πρώτη φορά στην ιστορία του ως γύρος του WRC, ο αγώνας θα εκκινήσει από την έδρα του, τη Λαμία. Η πανηγυρική εκκίνηση (Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου) θα λάβει χώρα εμπρός από την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, όπου θα βρίσκονται το Service Park και το Αρχηγείο του αγώνα, με τους συμμετέχοντες να διανυκτερεύουν στην περιοχή, καθώς το πρώτο σκέλος θα εξελιχθεί μεταξύ Φωκίδας και Ευρυτανίας. Με το μήκος των τριών επαναλαμβανόμενων ειδικών διαδρομών της ημέρας να αγγίζει τα 133,96 χιλιόμετρα, είναι δεδομένο πως κανείς δεν θα επιλέξει να προσεγγίσει τον αγώνα «αμυντικά», με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εξέλιξή του.

Το ίδιο απαιτητικό αναμένεται το σκέλος του Σαββάτου. Οι πρώτοι αγωνιστικοί ήχοι θα ακουστούν στην ειδική διαδρομή Ρεγκίνι, η οποία είναι όμοια με την περυσινή Ελάτεια με αντίθετη φορά, ενώ στην πορεία τα πληρώματα θα συνεχίσουν με την ειδική διαδρομή Θήβα. Επόμενος σταθμός το νοτιότερο άκρο της διαδρομής, για τους Αγίους Θεοδώρους και το Λουτράκι, που αποτελούν παραλλαγές των γνωστών διαδρομών της περιοχής. Η ημέρα θα κλείσει με μια νέα υπερειδική διαδρομή (θα ανακοινωθεί εν ευθέτω χρόνω) με ελεύθερη είσοδο, που αναμένεται να προσελκύσει πλήθος θεατών.

Τα συνολικά 303,23 αγωνιστικά χιλιόμετρα του αγώνα θα συμπληρωθούν την τελευταία ημέρα, Κυριακή, με τις ειδικές διαδρομές Οινοχώρι και Ελευθεροχώρι, με την τελευταία να αποτελεί και την Power Stage του Ράλι Ακρόπολις για το 2024.

 

Πηγή

Continue Reading
Advertisement
Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ53 mins ago

Πυρσός: Γκολ-χρυσάφι από τον Βαγγελάτο

SUPER LEAGUE 21 hour ago

Super League 2: Οι 20 ομάδες της νέας σεζόν

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ3 hours ago

Παναχαϊκή: «Αποχαιρετάει» τη χρονιά με στόχο την κορυφή και το γόητρο

NATIONAL LEAGUE 24 hours ago

National League 2: Ο Προμηθέας 2014 πρωταθλητής, αδυναμία συμμετοχής της Αχαγιάς ’82

ΔΙΕΘΝΗ12 hours ago

Αταλάντα – Λεβερκούζεν 3-0: Ο Λούκμαν έβαλε τέλος στο αήττητο σερί και έδωσε το πρώτο Europa League

ΤΟΠΙΚΟ ΜΠΑΣΚΕΤ13 hours ago

Ο Τρίτωνας «καθάρισε» τον Πυρσό και συνεχίζει στο Κύπελλο ΕΣΚΑ-Η

Α1 ΕΣΚΑΗ13 hours ago

Α1 ΕΣΚΑ-Η (πλέι-οφ): Ο Κεραυνός Αιγίου πήρε το πρώτο ραντεβού τίτλου με Γαλήνη

Α1 ΕΣΚΑΗ13 hours ago

Α1 ΕΣΚΑ-Η (πλέι-άουτ): Προβάδισμα παραμονής για Δύμη ’07 με «δύσκολη» νίκη

ΔΙΕΘΝΗ13 hours ago

Μεγάλη ένταση στο Βερολίνο: Οπαδοί της Φενέρ την «έπεσαν» στους παίκτες του Παναθηναϊκού και έβρισαν τον Αταμάν!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ14 hours ago

Απογορευτικό της ΕΛ.ΑΣ. σε οποιαδήποτε μετακίνηση φιλάθλων για τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας

NATIONAL LEAGUE 24 hours ago

National League 2: Ο Προμηθέας 2014 πρωταθλητής, αδυναμία συμμετοχής της Αχαγιάς ’82

Α1 ΕΣΚΑΗ13 hours ago

Α1 ΕΣΚΑ-Η (πλέι-οφ): Ο Κεραυνός Αιγίου πήρε το πρώτο ραντεβού τίτλου με Γαλήνη

Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ20 hours ago

Β΄ κατηγορία, πλέι-οφ και πλέι-άουτ: Συγκατοίκηση στην κορυφή των σκόρερ

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ18 hours ago

Παναχαϊκή: Με νέα πρόσωπα και τους πρωταθλητές της Κ19 κόντρα στο Αιγάλεω

Α1 ΕΣΚΑΗ13 hours ago

Α1 ΕΣΚΑ-Η (πλέι-άουτ): Προβάδισμα παραμονής για Δύμη ’07 με «δύσκολη» νίκη

ΤΟΠΙΚΟ ΜΠΑΣΚΕΤ13 hours ago

Ο Τρίτωνας «καθάρισε» τον Πυρσό και συνεχίζει στο Κύπελλο ΕΣΚΑ-Η

Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ23 hours ago

Θύελλα Πατρών: Άφησε “πληγές” ο τελικός Κυπέλλου

ΔΙΕΘΝΗ20 hours ago

Ποστέκογλου για Εθνική: «Θα με δείτε στο μέλλον στην Ελλάδα, πιθανόν σε ξαπλώστρα σε κάποιο νησί»

ΔΙΕΘΝΗ16 hours ago

Τρομερή κίνηση από τη Ντόρτμουντ: Θα πάρει μαζί της 500 υπαλλήλους της ομάδας στον τελικό του Champions League

Α1 ΕΣΚΑΗ22 hours ago

Με τηλεοπτική κάλυψη ο πρώτος τελικός των πλέι-οφ της Α1 ΕΣΚΑ-Η

Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ53 mins ago

Πυρσός: Γκολ-χρυσάφι από τον Βαγγελάτο

SUPER LEAGUE 21 hour ago

Super League 2: Οι 20 ομάδες της νέας σεζόν

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ3 hours ago

Παναχαϊκή: «Αποχαιρετάει» τη χρονιά με στόχο την κορυφή και το γόητρο

NATIONAL LEAGUE 24 hours ago

National League 2: Ο Προμηθέας 2014 πρωταθλητής, αδυναμία συμμετοχής της Αχαγιάς ’82

ΔΙΕΘΝΗ12 hours ago

Αταλάντα – Λεβερκούζεν 3-0: Ο Λούκμαν έβαλε τέλος στο αήττητο σερί και έδωσε το πρώτο Europa League

ΤΟΠΙΚΟ ΜΠΑΣΚΕΤ13 hours ago

Ο Τρίτωνας «καθάρισε» τον Πυρσό και συνεχίζει στο Κύπελλο ΕΣΚΑ-Η

Α1 ΕΣΚΑΗ13 hours ago

Α1 ΕΣΚΑ-Η (πλέι-οφ): Ο Κεραυνός Αιγίου πήρε το πρώτο ραντεβού τίτλου με Γαλήνη

Α1 ΕΣΚΑΗ13 hours ago

Α1 ΕΣΚΑ-Η (πλέι-άουτ): Προβάδισμα παραμονής για Δύμη ’07 με «δύσκολη» νίκη

ΔΙΕΘΝΗ13 hours ago

Μεγάλη ένταση στο Βερολίνο: Οπαδοί της Φενέρ την «έπεσαν» στους παίκτες του Παναθηναϊκού και έβρισαν τον Αταμάν!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ14 hours ago

Απογορευτικό της ΕΛ.ΑΣ. σε οποιαδήποτε μετακίνηση φιλάθλων για τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας

Facebook