Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα 1: Θρίαμβος Φερστάπεν στη Σαουδική Αραβία

Published

on

Ο Μαξ Φερστάπεν φώναξε δυνατά «παρών» στη Σαουδική Αραβία και πήρε με τη Red Bull Racing μια τεράστιας σημασίας νίκη τόσο βαθμολογική όσο και ψυχολογική.

Ο Ολλανδός έδωσε πολύ μεγάλη μάχη με τον Σαλρ Λεκλέρ της Ferrari μέχρι τον τελευταίο γύρο, με τον Μονεγάσκο να παίρνει τελικά τη 2η θέση. Ο Κάρλος Σάινθ πήρε την 3η θέση, δίνοντας ακόμα πιο κόκκινο χρώμα στο βάθρο.

Εκκίνηση

Οι οδηγοί πήραν κανονικά τις θέσεις τους στην εκκίνηση, μετά το καρδιοχτύπι στο γκαράζ της Ferrai με το μονοθέσιο του Κάρλος Σάινθ. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Σέρχιο Πέρεζ ξεκίνησε καλά, κάλυψε την εσωτερική του και έστριψε πρώτος, μπροστά από τον Σαρλ Λεκλέρ. Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν πολύ επιθετικός στην εκκίνηση και ύστερα από μια σύντομη μάχη με τον Σάινθ στις πρώτες στροφές κατάφερε να περάσει στην 3η θέση και να αφήσει τον Ισπανό της Ferrari στην 4η.

Ήταν μια «καθαρή» εκκίνηση, χωρίς συμβάντα και επαφές σε όλο το μήκος του γκριντ. Ο Οκόν κράτησε την 5η θέση ενώ ο Τζορτζ Ράσελ ξεκίνησε πολύ καλά και ανέβηκε 6ος, μπροστά από τους Αλόνσο, Μπότας Μάγκνουσεν και Νόρις. Ο Λούις Χάμιλτον, που ξεκίνησε από τη 15η θέση, κατάφερε να κερδίσει μία θέση και να ανέβει 14ος, πίσω από τον Ρικάρντο.

Οι διαφορές ανάμεσα στους πρώτους άνοιξαν σε λίγο πάνω από 1 δευτερόλεπτο στους πρώτους γύρους και έτσι δεν είχε κανείς το πλεονέκτημα του DRS. Ο Τζορτζ Ράσελ όμως με μια αποφασιστική κίνηση κατάφερε να περάσει τον Εστεμπάν Οκόν και να ανέβει στην 5η θέση. Θα ήταν δύσκολο ωστόσο να ανέβει περισσότερο, καθώς μπροστά του ήταν ο Σάινθ, ο οποίος είχε ήδη ξεφύγει κατά 5 δευτερόλεπτα.

«Εμφύλιος» στην Alpine

Ένας άλλος οδηγός που είχε επιθετική διάθεση ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος έδινε σκληρή μάχη με τον ομόσταβλό του στην Alpine, τον Εστεμπάν Οκόν. Οι δυο τους πάλεψαν τροχό με τροχό για μερικούς γύρους, μέχρι τελικά καταφέρει να περάσει με μια ωραία κίνηση από την εξωτερική. Ο Οκόν προσπάθησε να αμυνθεί αλλά η αποφασιστικότητα του έμπειρου Ισπανού δεν του άφησε περιθώρια.

Στον επόμενο γύρο ο Οκόν είχε το DRS και στο τέλος της ευθείας πέρασε τον Alonso, αλλά επειδή «έκοψε» τη στροφή έπρεπε να δώσει τη θέση του πίσω. Η αψιμαχία αυτή των οδηγών της Alpine επέτρεψε στους Μπότας και Μάγκνουσεν να πλησιάσουν και να σχηματιστεί ένα «τρενάκι» τεσσάρων μονοθέσιων με τον Αλόνσο μπροστά. Λίγο πιο πίσω, ο Λούις Χάμιλτον κατάφερε να περάσει διαδοχικα τους Στρολ, Ζου και Νόρις και να ανέβει στην 11η θέση.

Περιμένοντας τα pit stop

Η μάχη ανάμεσα σε Αλόνσο και Οκόν δεν έδειχνε να κοπάζει, τελικά από την Apline δόθηκε η εντολή από τον ασύρματο στους οδηγούς να κρατήσουν τις θέσεις τους και να σταματήσουν να προσπαθούν να περάσουν ο ένας τον άλλο. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στον Μπότας να περάσει τον Οκόν και να ανέβει στην 7η θέση.

Στην κορυφή όμως γινόταν αγώνας αναμονής. Οι Red Bull και Ferrari περίμεναν το pit stop για να εφαρμόσουν τη στρατηγική τους και να προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες. Η πρώτη κίνηση έγινε από τη Red Bull, που φώναξε στα pit τον Σέρχιο Πέρεζ για να αλλάξει τη μεσαία γόμα με τη σκληρή. Και τότε άλλαξαν όλα.

Ο Λατίφι έχασε τον έλεγχο της Williams και έπεσε στην μπαριέρα της τελευταίας στροφής, προκαλώντας την εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στους Λεκλέρ και Φερστάπεν να κάνουν ένα «δωρεάν» pit stop και να επιστρέψουν στην πίστα μπροστά από τον Μεξικανό. Μεγάλη ατυχία για τον Πέρεζ, που το μόνο που κατάφερε να κρατήσει ήταν η 3η θέση, μπροστά από τον Σάινθ. Ο Μεξικανός όμως υπέπεσε σε παράβαση, καθώς καθώς ο Σάινθ έβγαινε από τα pit ήταν μπροστά του και έπρεπε να κρατήσει τη θέση.

Και τώρα οι δυο τους

Η νέα κατάταξη που σχηματίστηκε μετά το Αυτοκίνητο Ασφαλείας είχε τον Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari στην πρώτη θέση και τον Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull Racing στη δεύτερη. Με 30 γύρους να απομένουν στον αγώνα, κανένας από τους δύο δεν αναμενόταν να κάνει δεύτερο pit stop και η νίκη θα κρινόταν μέσα στην πίστα.

Στην επανεκκίνηση ο Λεκλέρ κατάφερε να κρατήσει την πρώτη θέση και δεν απειλήθηκε ουσιαστικά από τον Φερστάπεν. Ο Πέρεζ έδωσε αμέσως τη θέση πίσω στον Σαινθ, και έτσι ο Ολλανδός της Red Bull βρέθηκε ανάμεσα σε ένα σάντουιτς από Ferrari. Πιο πίσω ο Ράσελ κρατούσε την 5η θέση ενώ ο Χάμιλτον πέρασε τον Μάγκνουσεν για να πάρει την 6η θέση από τον Δανό. Και οι δύο τους όμως δεν είχαν κάνει ακόμα pit stop.

Στην κορυφή της κατάταξης, ο Λεκλέρ δεν κατάφερνε να ξεφύγει από τον Φερστάπεν, με τη διαφορά τους να παραμένει σταθερή ανάμεσα στο 1 και στο 1,5 δευτερόλεπτο. Από κοντά όμως ακολουθούσε και ο Σάινθ, περίπου 2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Φερστάπεν, ενώ και ο Ισπανός είχε πίσω του τον Πέρεζ να ακολουθεί.

Αγωνία μέχρι το τέλος

Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν πολύ μαχητικός και δεν άφηνε τον Λεκλέρ να «ανασάνει». Οι δύο πρωτοπόροι είχαν πια ξεφύγει πολύ από τους Σάινθ και Πέρεζ, που έδιναν το δικό τους αγώνα. Πιο πίσω όμως άρχισαν να παρουσιάζονται προβλήματα. Οι Βάλτερι Μπότας, Φερνάντο Αλόνσο και Ντάνιελ Ρικάρντο εγκατέλειψαν από μηχανικά προβλήματα στον ίδιο γύρο, προκαλώντας την εμφάνιση του Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας, με 12 γύρους να απομένουν. Ιδιαίτερα οι Αλόνσο και Μπότας έχασαν πολλούς βαθμούς καθώς διεκδικούσαν την 6η θέση στον αγώνα.

Όταν βγήκε η πράσινη σημαία και η δράση στην πίστα ξαναξεκίνησε, ο Φερστάπεν εξαπέλυσε την επίθεσή του στον Λεκλέρ, καθώς ήταν η τελευταία του ευκαιρία να πάρει την πρωτοπορία στον αγώνα. Σε μια επανάληψη όσων είδαμε πριν από μία εβδομάδα στο Μπαχρέιν, ο Φερστάπεν πέρασε μπροστά αλλά ο Λεκλέρ τον ξαναπέρασε στην επόμενη ζώνη DRS.

Η μάχη συνεχίστηκε, με τον Λεκλέρ να μην καταφέρνει να πάρει αυτό το κρίσιμο ένα δευτερόλεπτο διαφοράς από τον Φερστάπεν και να μην απειλείται σε κάθε γύρο. Πλησιάζοντας προς το τέλος, ο Φερστάπεν έκανε τελικά την κίνησή του και κατάφερε να περάσει 5 γύρους πριν από το τέλος. Η κατάσταση τώρα αντιστράφηκε, με τον Φερστάπεν μπροστά και τον Λεκλέρ να είναι κολλημένος πίσω του. Έτσι πήγαν μέχρι το τέλος, με τον Ολλανδό τελικά να παίρνει την καρό σημαία και τη νίκη, με τον Μονεγάσκο ακριβώς πίσω του. Ο Κάρλος Σάινθ τερμάτισε στην 3η θέση, μπροστά από τον Σέρχιο Πέρεζ. Ακολούθησαν οι Τζορτζ Ράσελ, Εστεμπάν Οκόν, Λάντο Νόρις, Πιέρ Γκασλί, Κέβιν Μάγκνουσεμ και Λούις Χάμιλτον.

Ο επόμενος αγώνας είναι το GP Αυστραλίας στην πίστα του Άλμπερτ Παρκ στη Μελβούρνη, το 3ήμερο 8-10 Απριλίου. Όπως πάντα, θα παρακολουθήσετε την εξέλιξή του μέσα από το LIVE του Gazzetta.

Αποτελέσματα GP Σαουδικής Αραβίας

race

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Αυτό είναι το πρόγραμμα της Formula 1 για το 2025

Published

on

Η 75η σεζόν της ιστορίας της Formula 1, το 2025, δεν θα ξεκινήσει από τη Μέση Ανατολή -όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια- αλλά από τη Μελβούρνη της Αυστραλίας, η οποία ανέκτησε την περίοπτη θέση του εναρκτήριου αγώνα του προγράμματος, στις 16 Μαρτίου 2025.

Παρόλα αυτά, ο τελευταίος αγώνας θα εξακολουθήσει να είναι το GP του Άμπου Ντάμπι, που θα κλείσει τη σεζόν του 2025 στις 7 Δεκεμβρίου. Δύο εβδομάδες πριν από τα Χριστούγεννα. Ανάμεσα στους αγώνες αυτούς ούτε θα φύγει, ούτε θα έρθει κάποιο καινούριο GP σε σχέση με τα φετινά. Ωστόσο, πολλά από αυτά θα αλλάξουν ημερομηνία.

Λόγω του μήνα του ραμαζανίου, οι αγώνες του Μπαχρέιν και της Σαουδικής Αραβίας θα διεξαχθούν τον Απρίλιο, μετά από τους αγώνες της Αυστραλίας, της Κίνας και της Ιαπωνίας. Ο Αύγουστος και πάλι έχει εξασφαλιστεί για τις παραδοσιακές διακοπές του σπορ, μεταξύ των αγώνων της Ουγγαρίας και της Ολλανδίας στις αρχές και στο τέλος του μήνα αυτού.

Άλλες αλλαγές ημερομηνιών, για καλύτερο προγραμματισμό των μεταφορών των ομάδων. Εξαιρώντας το Μαϊάμι, που μένει στο Μάιο, και τον Καναδά που παραμένει στον Ιούνιο, οι ευρωπαϊκοί αγώνες έχουν όλοι συγκεντρωθεί στην Άνοιξη και το καλοκαίρι, και οι Ασιατικοί και έπειτα οι αγώνες στην αμερικανική ήπειρο θα διεξαχθούν το Φθινόπωρο.

Η χρονιά θα κλείσει, όπως και φέτος, με δύο διαδοχικά αγωνιστικά τριήμερα στη Μέση Ανατολή, στο Κατάρ και στο Άμπου Ντάμπι. Δείτε παρακάτω το αναλυτικό πρόγραμμα της F1 2025:

FORMULA 1
Πρόγραμμα F1 2025 FORMULA 1
Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Δυναμικό ξεκίνημα στην Ριτσώνα για τους Πατρινούς οδηγούς

Published

on

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων ξεκίνησε για τη φετινή σεζόν με την Ανάβαση Ριτσώνας να αποτελεί τον πρώτο γύρο του θεσμού για τη φετινή χρονιά με τη συμμετοχή πατρινών οδηγών. Η πιο ιστορική ανάβαση του πρωταθλήματος, η οποία πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1956.

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon.

Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, νικητής στην FST2 αναδείχθηκε ο Ευάγγελος Χαντζής (Alfa Romeo 75), ενώ στην FSA2L κέρδισε ο «Κανέλλος» (Peugeot 106).

Σπουδαία μάχη εκτυλίχθηκε στην Ομάδα Ν, με τον Μηνά Μπενή (Mitsubishi Lancer Evo IX) να αναδεικνύεται νικητής για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στη Ριτσώνα, αφήνοντας πίσω του τον περσινό Πρωταθλητή της κατηγορίας, Γιώργο Θανάση (Mitsubishi Lancer Evo IX). Χαρακτηριστικό της μεταξύ τους κόντρας είναι πως οι δύο οδηγοί πέτυχαν την ίδια ακριβώς επίδοση στο δεύτερο σκέλος του αγώνα. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου της Ν ανέβηκε ο νεαρός Γιώργος Κεχαγιάς (Mitsubishi Lancer Evo IX) στη δεύτερη χρονιά εμπλοκής με τους αγώνες, μόλις 1 δλ. μακριά από τον νικητή.

Ο Μηνάς Μπενής τερμάτισε στην κορυφή και στη Ν4. Στη Ν έως 2 Λίτρα, ο Διονύσης Γιαννούλης (Honda Civic Type R EP3) ήταν ο νικητής στην πρώτη συνάντηση της χρονιάς, πετυχαίνοντας την ταχύτερη επίδοση και στα δύο ανεβάσματα του αγώνα. Αντιστάθηκε στην πίεση των αντιπάλων του ο Πανάγγελος Ρέκκας (Citroen Saxo), ολοκληρώνοντας την Ανάβαση Ριτσώνας στη δεύτερη θέση της Ν έως 2 Λίτρα και στην πρώτη της ιδιαίτερα ανταγωνιστικής Ν2.  Ο Κίμωνας Θέος (Peugeot 106) αν και ανέβασε ρυθμό στο δεύτερο σκέλος δεν κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Κορίνθιου οδηγού, τερματίζοντας πίσω του.

Στην Ομάδα Α, τα πάνω-κάτω έφερε ο Στάθης Κουκέας στο δεύτερο σκέλος. Ο οδηγός του Ford Fiesta R5 με αντεπίθεση στην επανάληψη, ανέτρεψε την εις βάρος του κατάσταση και ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στην Α, καθώς και στην Α8. Ο 32χρονος Αλέξης Μητσάκος ήταν ο πρωταγωνιστής στην Ομάδα Α έως 2 Λίτρα, πετυχαίνοντας μια δύσκολη νίκη, τερματίζοντας παράλληλα στη δεύτερη θέση της Α.

Ο οδηγός του μαύρου Peugeot 106 που ήταν ο ταχύτερος και στην Α6, κατάφερε να κρατήσει πίσω και στα δύο σκέλη τον μεγάλο του αντίπαλο, Βασίλη Μπάτζανο (Citroen Saxo). Ο περσινός πρωταθλητής της Α και της Α έως 2 Λίτρα, αρκέστηκε στη δεύτερη θέση της Α έως 2 Λίτρα, τερματίζοντας μόλις μισό (!) δευτερόλεπτο μακριά από τον νικητή. Ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort) αν και είχε αποκτήσει προβάδισμα νίκης μετά το πρώτο σκέλος του αγώνα, υποχώρησε στη συνέχεια, τερματίζοντας στην τρίτη θέση της Α. Το βάθρο της Α έως 2 Λίτρα συμπλήρωσε ο Σταμάτης Δημητρόπουλος με Citroen Saxo. Στην Α7, τη νίκη κατέκτησε ο Αλέξιος Μενούνος με Honda Civic Type R FN2.

Με το δεξί ξεκίνησε τις υποχρεώσεις του στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων ο Βασίλης Δαμασκηνός Ευθυμίου (Ford Escort), που δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στην Ομάδα Ε. Ο Διονύσης Τροβάς (BMW M3 E30) αρκέστηκε στη δεύτερη θέση, με τον Βαγγέλη Τσιούρη να τερματίζει τρίτος. Ο Γιαννιώτης οδηγός του Renault Clio ήταν ο ταχύτερος στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα, διατηρώντας πίσω του τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας, Σταύρο Χατούπη (φωτό-Opel Corsa B). Την τριάδα στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα συμπλήρωσε ο Χαράλαμπος Μπουροθανασόπουλος με Citroen Saxo. Στις επιμέρους κλάσεις, νικητής στην Ε12 ήταν ο Διονύσης Τροβάς, στην Ε11 επικράτησε ο Ευάγγελος Τσιούρης (Renault Clio RS) και στην Ε10 ο Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B).

Στα Ιστορικά, εύκολη ήταν η επικράτηση του Παναγιώτη Ευθυμίου (BMW M3 E30), με τους Ιωάννη Κάτσικα (Ford Escort MKII) και Γιώργο Γαβριηλίδη (Ford Escort MKI) να συμπληρώνουν το βάθρο της κατηγορίας. Νικητής στην κατηγορία των Ιστορικών 1+2 αναδείχθηκε ο Ιωάννης Κάτσικας, ενώ στην κατηγορία 3 πρώτευσε ο Γιώργος Γαβριηλίδης.

Αξίζει να σημειωθεί πως ένα ατυχές και επικίνδυνο περιστατικό έλαβε χώρα στην Ανάβαση Ριτσώνας κατά τη διάρκεια του πρώτου σκέλους. Ένας αναβάτης, μην υπακούοντας στις εντολές της Ελληνικής Αστυνομίας και των κριτών, εισήλθε στη διαδρομή από τον τερματισμό της κι ενώ σε αυτή βρίσκονταν δύο αυτοκίνητα. Ευχαριστούμε τους οδηγούς, Στάθη Κουκέα και Μιχάλη Ευθυμίου για την υποδειγματική συμπεριφορά που επέδειξαν. Το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού θα κάνει ότι περνάει από το χέρι του ώστε στο μέλλον να μην επαναληφθούν παρόμοια περιστατικά.

Διοργανωτής της Ανάβασης Ριτσώνας ήταν το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.). Στο πλευρό των οργανωτών στάθηκε η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.), η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Χαλκιδέων, που στήριξαν έμπρακτα το σημαντικό αυτό γεγονός για την ευρύτερη περιοχή της Χαλκίδας, ενώ και το STAR Κεντρικής Ελλάδας έδωσε δυναμικό παρών σε άλλη μία Ανάβαση Ριτσώνας. Υποστηρικτές του αγώνα ήταν το myKTEO (Όμιλος Επιχειρήσεων Μ.Γ. Θαλάσση), η Seajets και η Clevermedia. Χορηγοί επικοινωνίας ήταν το 321Go και το music radio 101.2.

Επόμενο ραντεβού για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων είναι η Ανάβαση Ψάθας που θα διεξαχθεί στις 27 και 28 Απριλίου.

Συνοπτικά τα αποτελέσματα των κατηγοριών και των κλάσεων έχουν ως εξής:

Ομάδα Α: Στάθης Κουκέας (Ford Fiesta R5)

Ομάδα Α έως 2 Λίτρα: Αλέξης Μητσάκος (Peugeot 106)

Ομάδα Ν: Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer Evo IX)

Ομάδα Ν έως 2 Λίτρα: Διονύσιος Γιαννούλης (Honda Civic Type R EP3)

Ομάδα Ε: Βασίλειος Δαμασκηνός Ευθυμίου (Ford Escort)

Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα: Ευάγγελος Τσιούρης (Renault Clio)

Formula Saloon: Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta)

Ιστορικά: Παναγιώτης Ιωάννης Ευθυμίου (BMW M3 E30)

Α6: Αλέξης Μητσάκος (Peugeot 106)

Α7: Αλέξιος Μενούνος (Honda Civic Type R FN2)

Α8: Στάθης Κουκέας (Ford Fiesta R5)

Ν2: Πανάγγελος Ρέκκας (Peugeot 106)

Ν3: Διονύσιος Γιαννούλης (Honda Civic Type R EP3) – Δεν προσμέτρησε

Ν4: Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer Evo IX)

Ε9: Δημήτρης Μαθιόπουλος (Fiat 128 3p) – Δεν προσμέτρησε

Ε10: Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B)

Ε11: Ευάγγελος Τσιούρης (Renault Clio)

Ε12: Διονύσης Τροβάς (BMW M3 E30)

FST: Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta)

FST2: Ευάγγελος Χαντζής (Alfa Romeo 75)

FSA: Γεώργιος Κατσαρός (Ford Escort MKI)

FSA2L: «Κανέλλος» (Peugeot 106)

Ιστορικά 1+2: Γιώργος Γαβριηλίδης (Ford Escort MKI)

Ιστορικά 3: Ιωάννης Κάτσικας (Ford Escort MKII)

Ιστορικά έως 2000 cc: Ιωάννης Κάτσικας (Ford Escort MKII)

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Η αυλαία του πρωταθλήματος αναβάσεων ανοίγει στη Ριτσώνα με Πατρινές συμμετοχές!

Published

on

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων εκκινεί σήμερα, με την Ανάβαση Ριτσώνας να αποτελεί τον πρώτο γύρο του θεσμού για τη φετινή χρονιά.

Η πιο ιστορική ανάβαση του πρωταθλήματος, η οποία διεξήχθη για πρώτη φορά το 1956, θα πραγματοποιηθεί το διήμερο 6 και 7 Απριλίου και αναμένεται και φέτος να συγκεντρώσει τριψήφιο αριθμό αγωνιζομένων. Το μήκος της διαδρομής ανέρχεται στα 3100 μέτρα. Σημειώνεται πως ο αγώνας προσμετρά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών αυτοκινήτων.

Διοργανωτής είναι το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.). Στο πλευρό του βρίσκονται η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.), η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Χαλκιδέων. Υποστηρικτής του αγώνα είναι το myKTEO (Όμιλος Επιχειρήσεων Μ.Γ. Θαλάσση).

Ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος πραγαμτοποιήθηκε  την Παρασκευή 5 Απριλίου από τις 17:30 έως τις 20:30 στο myKTEO Θαλάσση Γλύφας, καθώς και το Σάββατο 6 Απριλίου στο χώρο των πιτς από τις 08:00 έως τις 09:30. Οι χρονομετρημένες δοκιμές είναι προγραμματισμένες να διεξαχθούν στις 10:30. Τα δύο σκέλη του αγώνα θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 7 Απριλίου στις 10.30. Ο δρόμος για τους θεατές κλείνει 90 λεπτά πριν τη διέλευση του πρώτου αγωνιστικού αυτοκινήτου και τις δύο ημέρες (09.00).

Πηγή

Continue Reading
Advertisement
ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ21 hours ago

Παναχαϊκή: Το γκολ του Ζαμόρα στη νίκη επί του Αιγάλεω (vid)

Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ3 hours ago

Άρης Πατρών: Ομάδα με δυναμική και με τον πήχη ψηλά

Α2 ΕΣΚΑΗ8 hours ago

Α2 ΕΣΚΑ-Η: Ο Πυρσός εύκολα νίκησε τον Αιγέα στο κλειστό Αλεξιώτισσας

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ17 hours ago

Στους 4 του Conference ο Ολυμπιακός, με ήρωα τον Τζολάκη στην πιο μεγάλη βραδιά της ιστορίας του

Α2 ΕΣΚΑΗ9 hours ago

Α2 ΕΣΚΑ-Η: Με επιθετική πολυφωνία «άσος»- χρυσάφι για τη Νίκη Πρ.

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ4 hours ago

Τέλος οι Μούλντερ και Μπόονεν από την Παναχαϊκή

ΜΠΑΣΚΕΤ22 hours ago

Μπαρτζώκας: «Μου επιτίθεται εδώ και μήνες ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού, στο ΟΑΚΑ μου λένε να πεθάνει το παιδί μου και να πάθω καρκίνο»

ΠΟΛΟ19 hours ago

Πρώτο βήμα ανόδου για ΝΕΠ, 11-10 τον Άρη Θεσσαλονίκης με ανατροπή

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ22 hours ago

Καλή παρουσία του Προμηθέα στο ΣΕΦ και ήττα (80-69) από τον Ολυμπιακό

NATIONAL LEAGUE 24 hours ago

Περιμένει αντίπαλο η Αχαγιά ΄82

Facebook