Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα 1: Θρίαμβος Λεκλέρ στην έδρα της Red Bull

Published

on

Το Grand Prix Αυστρίας στο Ρεντ Μπουλ Ρινγκ ήταν υπόθεση του Σαρλ Λεκλέρ της Scuderia Ferrari, ο οποίος ήταν με διαφορά ταχύτερος και πήρε μια σπουδαία νίκη, αν και με αρκετή αγωνία στο τέλος. Ο Μονεγάσκος ήταν άπιαστος και πέρασε τον Μαξ Φερστάπεν τρεις φορές μέσα στον αγώνα για να φτάσει σε αυτήν την επικράτηση.

Ο Ολλανδός της Red Bull Racing πήρε τελικά τη 2η θέση, εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη λόγω μηχανικού προβλήματος του Κάρλος Σάινθ, που με την άλλη Ferrari ήταν επίσης ταχύτατος. Ο Λούις Χάμιλτον με τη Mercedes-AMGγια δεύτερο αγώνα στη σειρά πήρε την 3η θέση και ανέβηκε στο βάθρο των νικητών. Ο Σέρχιο Πέρεζ εγκατέλειψε στο ξεκίνημα του αγώνα επίσης από μηχανική βλάβη.

 

 

Εκκίνηση

Τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στο grid με στεγνή πίστα και την απειλή της βροχής να είναι πολύ μικρή. Η συντριπτική πλειονότητα των οδηγών επέλεξε τη μεσαία γόμα της Pirelli για να ξεκινήσει τον αγώνα, με μοναδικές εξαιρέσεις τους Ζου (13), Τσουνόντα (16) Φέτελ (18) και Αλόνσο (19) που επέλεξαν τη σκληρή. Ο Βάλτερι Μπότας ξεκίνησε από το pit lane γιατί η ομάδα έκανε αλλαγές στο μονοθέσιό του μετά τις κατατακτήριες.

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, τόσο ο Φερστάπεν όσο και ο Λεκλέρ ξεκίνησαν εξίσου καλά από τις δύο πρώτες θέσεις και με αυτήν τη σειρά έστριψαν στην πρώτη στροφή πιο πίσω ο Σάινθ χρειάστηκε να παλέψει με τον Ράσελ για την 3η θέση και τελικά κατάφερε να την κρατήσει, αν και για λίγο βγήκε εκτός πίστας. Για τον Ράσε΄λ οι μάχες δεν σταμάτησαν εκεί, καθώς ο Πέρεζ αμέσως του επιτέθηκε για να του πάρει την 4η θέση. Στην προσπάθεια του Μεξικανού να προσπεράσει από την εξωτερική οι δύο τους είχαν επαφή και ο Πέρεζ βγήκε στην αμμοπαγίδα. Ο οδηγός της Red Bull κατάφερε να συνεχίσει αλλά πλέον είχε πέσει στην τελευταία θέση.

 

 

Ο Εστεμπάν Οκόν, έτσι, ανέβηκε στην 5η θέση, μπροστά από τις δύο Haas, με τον Μάγκνουσεν στην 6η και τον Σουμάχερ να έχει περάσει στην εκκίνηση τον Χάμιλτον και να είναι 7ος. Ο Βρετανός της Mercedes έπεσε στην 8η θέση και τη 10άδα έκλειναν οι δύο McLaren των Νόρις και Ρικάρντο. Ενδιαφέρον είχε και η πρόοδος του Αλόνσο, που ξεκίνησε τελευταίος αλλά στους πρώτους γύρους είχε κερδίσει μόνο μία θέση.

Μάχη κορυφής

Σε αντίθεση με ό,τι έγινε στον Αγώνα Σπριντ του Σαββάτου, ο Φερστάπεν δεν κατάφερε να ξεφύγει στην κορυφή, αφού ο Λεκλέρ έμενε κολλημένος πίσω του σε απόσταση σταθερά μικρότερη του 1 δευτερολέπτου, δηλαδή μέσα στη ζώνη του DRS. Η ταχύτητα του μονοθεσίου της Red Bull στις ευθείες και ο πολύ καλός στα φρένα Φερστάπεν δεν έδιναν στον οδηγό της Ferrari την ευκαιρία να προσπεράσει.

Ο Λεκλέρ δεν το έβαλε κάτω όμως και συνέχισε να προσπαθεί και ανταμείφθηκε στον 11ο γύρο, όταν με μια ωραία κίνηση στην 4η στροφή της πίστας «βούτηξε» στην εσωτερική του Φερστάπεν και πήρε την πρωτοπορία. Ο ρυθμός των Ferrari ήταν πολύ καλός και ο Σάινθ λίγο αργότερα επίσης έφτασε τον Φερστάπεν. Εκεί δεν είχαμε μάχη όμως, γιατί ο Ολλανδός μπήκε στα pit για να αλλάξει ελαστικά και να βάλει τη σκληρή γόμα, πέφτοντας στην 7η θέση.

 

 

Λίγο πριν από τον Φερστάπεν στα pit είχε μπει ο Ράσελ, που όμως είχε να εκτίσει και ποινή 5 δευτερολέπτων, που του επιβλήθηκε για την επαφή με τον Πέρεζ. Εκεί άλλαξε και εμπρός πτέρυγα και όταν επέστρεψε στην πίστα είχε πέσει στην προτελευταία θέση, μπροστά μόνο από τον Πέρεζ.

Η άνοδος του Φερστάπεν

Ο Λούις Χάμιλτον, αφού πέρασε αρκετούς γύρους πίσω από τις Haas, με δύο αποφασιστικές κινήσεις πέρασε πρώτα τον Σουμάχερ και μετά τον Μάγκνουσεν για να ανέβει στην 4η θέση, πίσω από τον Οκόν, που είχε «κληρονομήσει» την 3η θέση. Όλα αυτά είχαν φέρει στη 10η θέση τον Αλόνσο, που είχε ξεκινήσει με τα σκληρά ελαστικά και θα αργούσε αρκετά να κάνει pit stop.

Ο Φερστάπεν όμως ήταν ταχύτατος και γρήγορα έφτασε πίσω από τον Χάμιλτον. Η ανώτερη ταχύτητα της Red Bull βοήθησε τον Ολλανδό να περάσει εύκολα τον Βρετανό και με τον Οκόν να έχει μπει στα pit ήταν πλέον 3ος και είχε μπροστά του μόνο τις Ferrari, που δεν είχαν κάνει ακόμα pit stop, και τις πλησίαζε σταθερά.Η στρατηγική του ήταν να βρεθεί μπροστά τους, όταν οι Λεκλέρ και Σάινθ θα σταματούσαν για τη δική τους αλλαγή ελαστικών, το γνωστό undercut. Ωστόσο, καθώς ο Φερστάπεν σταμάτησε πολύ νωρίς, ήταν ανοιχτό το ενδεχόμενο να κάνει ένα pit stop, ενώ οι Ferrari έδειχναν ότι θα έκαναν ένα.

 

 

Πιο πίσω από τη μάχη των πρωτοπόρων όμως διεξαγόταν κανονικός πόλεμος. Πέντε οδηγοί, οι Τσουνόντα, Μάγκνουσεν, Νόρις, Σουμάχερ και Αλόνσο τα έδιναν όλα για να διεκδικήσουν θέσεις μέσα στην 10άδα. Κάπου σε εκείνο το σημείο ολοκληρώθηκε άδοξα ο αγώνας του Σέρχιο Πέρεζ, που μπήκε στο γκαράζ της Red Bull και εγκατέλειψε.

Timing is everything

Επομένως, η μεγάλη απόφαση για τη Ferrari ήταν το πότε θα φώναζε για pit stop τους οδηγούς της και σε ποια θέση θα επέστρεφαν στην πίστα. Η κίνηση της Scuderia έγινε στον 26ο γύρο, με τον Λεκλέρ να μπαίνει πρώτος και τον Σάινθ να ακολουθεί ένα γύρο αργότερα. Στο μεταξύ ο Φερστάπεν είχε περάσει στην πρωτοπορία του αγώνα και βρισκόταν περίπου 5 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Μονεγάσκο.

 

 

Ο Λεκλέρ όμως επιστρέφοντας στην πίστα έβαλε το κεφάλι κάτω και άρχισε να γράφει τον ένα ταχύτερο γύρο μετά τον άλλο, «ροκανίζοντας» με ταχύ ρυθμό τη διαφορά από τον Φερστάπεν. Ο Σάινθ ακολουθούσε αρκετά πιο πίσω, αλλά διατηρούσε επαφή. Ο Χάμιλτον είχε ανέβει στην 4η θέση, μπροστά από τους Οκόν, Μάγκνουσεν και Σουμάχερ. Ο Νόρις ήταν 8ος, ο Ράσελ είχε ανέβει στην 9η θέση και ο Ρικάρντο έκλεινε τη 10άδα.

«Πύραυλος» Λεκλέρ

Με απίστευτο ρυθμό ο Σαρλ Λεκλέρ εξαφάνισε τη διαφορά από τον Φερστάπεν και όταν έφτασε πίσω του δεν είχε κανένα πρόβλημα να περάσει, πολύ πιο εύκολα από ότι έκανε στην αρχή του αγώνα, και να αρχίσει να εξαφανίζεται στον ορίζοντα. Ο Φερσταπεν, που αντιμετώπιζε κάποια προβλήματα με τη συμπεριφορά του μονοθεσίου του, είχε πλέον να ανησυχεί για την απειλή του Κάρλος Σάινθ, που επίσης τον πλησίαζε με ταχύ ρυθμό.

 

 

Πολύ καλό αγώνα έκανε η Haas, που είχε και τους δύο οδηγούς της μέσα στη βαθμολογούμενη 10άδα. Ο Σουμάχερ μάλιστα κατάφερε να περάσει τον Μάγκνουσεν και να ανέβει στην 6η θέση.

Ο αγώνας του Φερστάπεν πήγαινε από το κακό στο χειρότερο και ο Σάινθ τον έφτασε και ήταν έτοιμος να τον περάσει, όταν η Red Bull για να ελαχιστοποιήσει τις απώλειες τον κάλεσε για δεύτερη φορά στα pit για να του βάλει ένα φρέσκο σετ σκληρών ελαστικών. Ο Ολλανδός επέστρεψε στην πίστα στην 3η θέση, αλλά πλέον είχε χάσει την επαφή του με τις Ferrari.

Στρατηγικές για όλους

Έχοντας μπει για τα καλά στο δεύτερο κομμάτι του αγώνα, το pit lane ήταν ένα από τα πιο πολυσύχναστα σημεία της πίστας, με τους οδηγούς να ακολουθούν στρατηγική δύο pit stop, που είτε είχαν προαποφασίσει είτε την προσάρμοσαν κατά τη διάρκεια του αγώνα. Το αποτέλεσμα ήταν να υπάρχουν αρκετές μάχες μέσα στην πίστα και την κατάταξη να αλλάζει σχεδόν σε κάθε γύρο.

Τελικά, και η Ferrari αποφάσισε στρατηγική δύο pit stop και κάλεσε τον Λεκλέρ για αλλαγή με 22 γύρους να απομένουν μέχρι το τέλος. Στον επόμενο γύρο μπήκε και ο Κάρλος Σάινθ. Ο Λεκλέρ επέστρεψε στην πίστα λίγα δευτερόλεπτα πίσω από τον Φερστάπεν και αυτό σήμαινε ότι αν ήθελε να κερδίσει αυτόν τον αγώνα έπρεπε να περάσει τον Ολλανδό στην πίστα για 3η φορά στον ίδιο αγώνα.

 

 

Ο Μονεγάσκος με τη Ferrari όμως ήταν τόσο ξεκάθαρα ταχύτερος σε αυτόν τον αγώνα, που δεν είχε κανένα πρόβλημα να (ξανα)περάσει και να πάρει την πρωτοπορία στον αγώνα. Για άλλη μία φορά ο Φερστάπεν είδε τη μία Ferrari να τον περνάει και άρχισε να κοιτάζει τους καθρέπτες του για να δει πού βρίσκεται η δεύτερη. Λίγους γύρους αργότερα την είδε, με τον Σάινθ να φτάνει πίσω του εύκολα.

Η σκληρή μοίρα του Σάινθ

Όμως οι ανατροπές δεν είχαν τελειώσει. Τη στιγμή που ο Ισπανός ήταν έτοιμος να περάσει, ο κινητήρας της Ferrari τον πρόδωσε και «παρέδωσε το πνεύμα». Ο αποκαρδιωμένος Σάινθ σταμάτησε στην άκρη της πίστας με τη Ferrari του να φλέγεται και o αγώνας «ουδετεροποιήθηκε» με την εμφάνιση του εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας.

 

 

Οι Λεκλέρ και Φερστάπεν βρήκαν την ευκαιρία και έκαναν ένα «δωρεάν» pit stop, για να βάλουν τα μεσαία ελαστικά για τους 12 γύρους που έμεναν μέχρι το τέλος του αγώνα και με τη διαφορά μεταξύ τους στα 4 δευτερόλεπτα. Ο Χάμιλτον ακολουθούσε στην 3η θέση και ο Ράσελ βρήκε την ευκαιρία να ανέβει στην 4η θέση, προσπερνώντας τον Οκόν.

Πιο πίσω οι Haas έμεναν μέσα στους βαθμούς, με τον Σουμάχερ στην 6η θέση και τον Μάγκνουσεν στην 8η, με τον Νόρις να έχει μπει ανάμεσά τους και τους Ρικάρντο και Άλπον να κλείνουν την πρώτη 10άδα.

Η τελευταία επίθεση

Στους τελευταίους γύρους ο Φερστάπεν, με τα μεσαία ελαστικά, άρχισε να πλησιάζει λίγο-λίγο τον Λεκλέρ, με τον τελευταίο να αναφέρει προβλήματα με το πεντάλ του γκαζιού στο μονοθέσιο της Ferrari. Η διαφορά έπεφτε με αργό ρυθμό, λίγα δέκατα ανά γύρο και η αγωνία κορυφωνόταν.

Τελικά όμως, έστω και με την ψυχή στο στόμα, ο Λεκλέρ κατάφερε να πάρει μια τεράστια νίκη και μια μεγάλη βαθμολογική ανάσα. Ο Φερστάπεν πήρε μια υπερπολύτιμη 2η θέση, ελαχιστοποιώντας τις απώλειες σε ένα αγώνα που είδε τις Ferrari να είναι σαφώς ταχύτερες. Ο Λούις Χάμιλτον πήρε την 3η θέση και πανηγύρισε άλλο ένα βάθρο αν και σε μεγάλη απόσταση από τους πρώτους. Ακολουθησαν οι Ράσελ, Οκόν, Σουμάχερ, Νόρις, Μάγκνουσεν, Ρικάρντο και Αλόνσο.

 

 

Αποτελέσματα

race

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Μ.Ο.Π: Έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη πίτα του

Ο Μοτοσυκλετιστικός Όμιλος Πατρών έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη πίτα του, με βραβεύσεις μελών του που ξεχώρισαν τη χρονιά που έφυγε

Published

on

Την πρωτοχρονιάτική πίτα τους έκοψαν τα μέλη του Μοτοσυκλετιστικού Ομίλου Πατρών παρουσία παλιών και νέων φίλων. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης οι παρεβρισκόμενοι αντάλλαξαν εμπειρίες και ευχές, ενώ ξεκίνησαν να καταστρώνουν τα πλάνα τους για τις αποδράσεις της νέας χρονιάς.

Να θυμίσουμε ότι οι φίλοι του Μ.Ο.Π. όλη την χρονιά διοργανώνουν εκδρομές σε όλη την Ελλάδα για τα μέλη και τους φίλους της Μοτοσυκλέτας.

Σε ανακοίνωσή του ο Όμιλος αναφέρει: “Όλα τα όμορφα τελειώνουν γρήγορα έτσι και η φετινή μας εκδήλωση “κύλησε” τόσο γρήγορα και ωραία που πραγματικά ήδη μας λείπει! Αρκετός κόσμος(τα 400 σχεδόν κομμάτια της πίτας εξαντλήθηκαν) στο café Molos, μέλη, παλαιοί και νέοι φίλοι του ΜΟΠ , καθώς και επισκέπτες από διάφορα μέρη μας τίμησαν με την παρουσία τους.

Ανταλλαγή ευχών, απονομές στους καλεσμένους μας και όπως πάντα η αναμενόμενη κλήρωση για την λαχειοφορο κράτησαν “ζωντανή ” την μεγάλη παρέα μέχρι τις μεσημεριανές ώρες

Ευχαριστούμε πολύ όλους όσους βρεθήκατε σήμερα στην γιορτή μας και ιδιαίτερα τους: Αναπληρωτή Δήμαρχο και αντιδήμαρχο Διοίκησης και Οικονομικών κ.Διονυσιο Πλέσσα. Τους φίλους και συμπολίτες μοτοσυκλετιστες που βραβεύτηκαν και είναι οι Θανάσης Αργυρόπουλος, Διονύσης Δημόπουλος, Φώτης Τζούμας,  Λουκάς Σπηλιόπουλος, Θανάσης Μπαρλος και Χάρης Κογκος.

Τις λέσχες και παρέες που μας τίμησαν με την παρουσία τους ΠΑ.ΛΕ.ΜΟΤ, Pourangers – Μ.ΠΟ.Σ., Λέσχη Μοτοσυκλέτας Ναυπάκτου,Λε.Μο.Κατω Αχαιας, ΜΟΤΟΛΕΣΧΗ ΙΕΡΑΣ ΠΟΛΕΩΣ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ, ΜΟΤΟ.ΛΕ.Αμαλιαδας, Aces M.C Patras, Enduro cross team Patras, Ξαπλωτοι Τeam Patras, Africa Twin Patras και Vstrom mania Patras.

Τέλος τον φίλο (και μέλος πλέον) Πέτρο Χατζή  με τον φίλο Σπύρο που ταξίδεψαν από την Αθήνα αλλά και τους φίλους μας από την Πρέβεζα που συχνά μας συντροφεύουν στις βόλτες μας, τον φίλο μας Θεόδωρο Λυκούρη(που έστω για λίγο )ήρθε να μας δώσει την γελαστή πάντα καλημέρα τους, αλλά και τον Βασίλη Ορφανό που πλέον είναι “δικός μας άνθρωπος” και που έκανε σήμερα αρκετά χιλιόμετρα για να μας τιμήσει με την παρουσία του αλλά και να ομορφύνει την εκδήλωση με την άψογα αναπαλαιωμένη Triumph!!

Ραντεβού στην επόμενη εκδήλωση του ομίλου μας και φυσικά που αλλού, από τους δρόμους. Καλή χρονιά με όμορφα και ασφαλή χιλιόμετρα για ΟΛΟΥΣ. Οι φωτογραφίες είναι από την Evi Dakar”.

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Formula 1: H FIA απαγόρευσε στους οδηγούς να κάνουν πολιτικές δηλώσεις

Published

on

Η παγκόσμια ομοσπονδία, FIA προέβη σε αλλαγή του Διεθνούς Αγωνιστικού Κώδικα και δεν επιτρέπει σε οδηγούς να κάνουν πολιτικές, θρησκευτικές ή προσωπικές δηλώσεις.

Οι αλλαγές αυτές θα ισχύσουν στη Formula 1 από το 2023 και αφορούν όλους τους οδηγούς που συμμετέχουν σε πρωταθλήματα που τελούν υπό την αιγίδα της παγκόσμιας ομοσπονδίας.

Οι αλλαγές έχουν στόχο να σταματήσουν την προβολή πολιτικών, θρησκευτικών ή προσωπικών μηνυμάτων στο πλαίσιο αγωνιστικών τριημέρων.

O νέος κώδικας της FIA αναφέρει: «η μη συμμόρφωση με τις οδηγίες της FIA σχετικά με τον διορισμό και τη συμμετοχή προσώπων κατά τη διάρκεια επίσημων τελετών σε οποιοδήποτε πρωτάθλημα υπό την αιγίδα της FIA θα θεωρείται πλέον παραβίαση των κανονισμών».

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Formula 1: Η Mercedes υπέγραψε τον Μικ Σουμάχερ για τρίτο οδηγό το 2023

Στο μεταξύ, νωρίτερα σήμερα (15/12) η Ferrari ανακοίνωσε το τέλος της συνεργασίας της με τον 23χρονο οδηγό.

Published

on

Η Mercedes επιβεβαίωσε ότι ο Μικ Σουμάχερ θα είναι ο αναπληρωματικός οδηγός της ομάδας στη Formula 1 για το 2023.

Ο 23χρονος οδηγός, ο οποίος στέφθηκε πρωταθλητής στη Formula 2 το 2020, «έτρεξε» για δύο σεζόν στη Formula 1 με τη Haas, ωστόσο αποτελεί παρελθόν ενόψει της σεζόν του 2023, καθώς οι διοικούντες την ομάδα προτίμησαν την εμπειρία του συμπατριώτη του, Νίκο Χούλκενμπεργκ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η οικογένεια Σουμάχερ έχει δεσμούς με τη Mercedes, καθώς ο πατέρας του Μικ και επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, Μίκαελ, «έτρεξε» με τη γερμανική ομάδα σε αγώνες πριν γίνει οδηγός της Formula 1, ενώ τελείωσε την καριέρα του στα «ασημένια βέλη», όπου θήτευσε την τριετία 2010-12.

Επίσης, ο θείος του Μικ, Ραλφ, και ο εξάδελφός του, Νταβίντ, έχουν επίσης αγωνιστεί με τη Mercedes σε διάφορες κατηγορίες.

Ο Μικ Σουμάχερ θα καλύψει το κενό που υπάρχει στη θέση του αναπληρωματικού οδηγού της Mercedes, καθώς οι δύο αναπληρωματικοί «πιλότοι» της ομάδας για το 2022, ο Ολλανδός Νικ Ντε Φρις και ο Βέλγος Στόφελ Βάντουρν, «μετακόμισαν» στην AlphaTauri (ως οδηγός αγώνων) και στην Aston Martin (ως αναπληρωματικός), αντίστοιχα.

Στο μεταξύ, νωρίτερα σήμερα (15/12) η Ferrari ανακοίνωσε το τέλος της συνεργασίας της με τον Μικ Σουμάχερ ύστερα από τέσσερα χρόνια. Ο 23χρονος είχε ενταχθεί το 2019 στην ακαδημία νεαρών οδηγών της ομάδας, με την οποία ο πατέρας του κατέκτησε τους πέντε από τους επτά τίτλους της καριέρας του.

Continue Reading
Advertisement
ΜΠΑΣΚΕΤ19 mins ago

Με πρωταγωνιστή τον Κασπίρη (28π.) το Ληξούρι «καθάρισε» τον Ζωγράφου

Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ2 hours ago

Α΄κατηγορία (13η): Νίκες για Διαγόρα, Αστέρα Τσουκαλ. και Αναγέννηση Ψαθ.

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ7 hours ago

Πρωταγωνιστής ο Κουλμπόκα στη νίκη του Προμηθέα με την Καρδίτσα

Γ ΕΘΝ. ΜΠΑΣΚΕΤ7 hours ago

Γ’ Εθνική: Ντέρμπι της Παναχαϊκής με την Αγία Παρασκευή στην Αγυιά (το πρόγραμμα της 16ης)

Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ8 hours ago

Α’ κατηγορία: Πέφτει η αυλαία στον 1ο Γύρο με τρεις αναμετρήσεις

ΠΟΛΟ20 hours ago

Η ΚΟΕ τίμησε μεγάλες μορφές του πατραϊκού αθλητισμού

Α1 ΕΣΚΑΗ22 hours ago

Α1 ΕΣΚΑ-Η: Η Απολλωνιάδα νίκησε τον Πυρσό εκτός έδρας 67-52

ΜΠΑΣΚΕΤ22 hours ago

Μπάσκετ: Ο Αίολος Αγυιάς έδωσε μάχη δίχως όμως να αποφύγει την ήττα 

ΠΟΛΟ22 hours ago

Κυπελλούχος Ελλάδας για 5η φορά στην ιστορία του ο Ολυμπιακός

ΠΟΛΟ23 hours ago

Ο Ολυμπιακός πήρε το Κύπελλο με επίδειξη δύναμης απέναντι στον Παναθηναϊκό στην Πάτρα (14-4)

Α1 ΕΣΚΑΗ22 hours ago

Α1 ΕΣΚΑ-Η: Η Απολλωνιάδα νίκησε τον Πυρσό εκτός έδρας 67-52

Γ ΕΘΝ. ΜΠΑΣΚΕΤ7 hours ago

Γ’ Εθνική: Ντέρμπι της Παναχαϊκής με την Αγία Παρασκευή στην Αγυιά (το πρόγραμμα της 16ης)

Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ8 hours ago

Α’ κατηγορία: Πέφτει η αυλαία στον 1ο Γύρο με τρεις αναμετρήσεις

ΠΟΛΟ20 hours ago

Η ΚΟΕ τίμησε μεγάλες μορφές του πατραϊκού αθλητισμού

Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ2 hours ago

Α΄κατηγορία (13η): Νίκες για Διαγόρα, Αστέρα Τσουκαλ. και Αναγέννηση Ψαθ.

ΜΠΑΣΚΕΤ22 hours ago

Μπάσκετ: Ο Αίολος Αγυιάς έδωσε μάχη δίχως όμως να αποφύγει την ήττα 

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ7 hours ago

Πρωταγωνιστής ο Κουλμπόκα στη νίκη του Προμηθέα με την Καρδίτσα

ΠΟΛΟ23 hours ago

Ο Ολυμπιακός πήρε το Κύπελλο με επίδειξη δύναμης απέναντι στον Παναθηναϊκό στην Πάτρα (14-4)

ΜΠΑΣΚΕΤ19 mins ago

Με πρωταγωνιστή τον Κασπίρη (28π.) το Ληξούρι «καθάρισε» τον Ζωγράφου

ΠΟΛΟ22 hours ago

Κυπελλούχος Ελλάδας για 5η φορά στην ιστορία του ο Ολυμπιακός

ΜΠΑΣΚΕΤ19 mins ago

Με πρωταγωνιστή τον Κασπίρη (28π.) το Ληξούρι «καθάρισε» τον Ζωγράφου

Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ2 hours ago

Α΄κατηγορία (13η): Νίκες για Διαγόρα, Αστέρα Τσουκαλ. και Αναγέννηση Ψαθ.

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ7 hours ago

Πρωταγωνιστής ο Κουλμπόκα στη νίκη του Προμηθέα με την Καρδίτσα

Γ ΕΘΝ. ΜΠΑΣΚΕΤ7 hours ago

Γ’ Εθνική: Ντέρμπι της Παναχαϊκής με την Αγία Παρασκευή στην Αγυιά (το πρόγραμμα της 16ης)

Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ8 hours ago

Α’ κατηγορία: Πέφτει η αυλαία στον 1ο Γύρο με τρεις αναμετρήσεις

ΠΟΛΟ20 hours ago

Η ΚΟΕ τίμησε μεγάλες μορφές του πατραϊκού αθλητισμού

Α1 ΕΣΚΑΗ22 hours ago

Α1 ΕΣΚΑ-Η: Η Απολλωνιάδα νίκησε τον Πυρσό εκτός έδρας 67-52

ΜΠΑΣΚΕΤ22 hours ago

Μπάσκετ: Ο Αίολος Αγυιάς έδωσε μάχη δίχως όμως να αποφύγει την ήττα 

ΠΟΛΟ22 hours ago

Κυπελλούχος Ελλάδας για 5η φορά στην ιστορία του ο Ολυμπιακός

ΠΟΛΟ23 hours ago

Ο Ολυμπιακός πήρε το Κύπελλο με επίδειξη δύναμης απέναντι στον Παναθηναϊκό στην Πάτρα (14-4)

Facebook

Copyright © 2019 Mikad Εκδοτικές Διαφημιστικές Υπηρεσίες. --- Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών της ιστοσελίδας matchnews.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.