Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Formula 1: Mercedes και Petronas συνεχίζουν μαζί και μετά το 2026

Η χορηγία ονόματος της Petronas με τη γερμανική ομάδα άρχισε το 2010.

Published

on

Η Mercedes γνωστοποίησε σήμερα (28/9) ότι θα ανανεώσει τη χορηγία του ονόματός της με την Petronas και μετά το 2026.

Βάσει αυτής της συμφωνίας, η πετρελαϊκή εταιρεία από τη Μαλαισία θα συνεργαστεί με τους οκτώ φορές πρωταθλητές κατασκευαστών και στη νέα εποχή της Formula 1.

Η χορηγία ονόματος της Petronas με τη γερμανική ομάδα άρχισε το 2010, όταν δημιουργήθηκε η Mercedes μετά την εξαγορά της Brawn GP, και σήμερα ανακοινώθηκε ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να είναι χορηγός των νυν κατόχων του τίτλου στους κατασκευαστές και στη νέα εποχή των μονάδων ισχύος, οι κανονισμοί της οποίας θα τεθούν σε ισχύ το 2026.

«Σήμερα κάνουμε κάτι που είναι λίγο ασυνήθιστο, ανακοινώνουμε μια συνεργασία που θα αρχίσει σε τέσσερα χρόνια. Αυτό στέλνει ένα μήνυμα: η ομάδα μας και η Petronas δεν είναι πια απλά συνεργάτες, είμαστε οικογένεια και θα είμαστε ομάδα για πολλά χρόνια ακόμη» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος και επικεφαλής της ομάδας της Mercedes, Τότο Βολφ, και συμπλήρωσε λέγοντας:

«Από το 2026, το προηγμένο βιώσιμο καύσιμο θα βρίσκεται στην “καρδιά” των επιδόσεων της Φόρμουλα Ένα -και αυτό μας δίνει μια φανταστική ευκαιρία να επιδείξουμε την τεχνογνωσία μας σε αυτόν τον τομέα, τόσο μέσω της μονάδας ισχύος όσο και μέσω της Petronas Fluid Technology Solutions. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα “τρέχουμε” στο μέλλον μαζί με την Petronas, με τη φιλοδοξία να θέσουμε γι’ άλλη μια φορά τον πήχη, στην απόδοσή μας εντός πίστας και πρωτοπορώντας στη μετάβαση μιας παγκόσμιας αθλητικής ομάδας σε ένα μέλλον με μηδενικές εκπομπές άνθρακα».

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Formula 1: Παραιτήθηκε ο Μπινότο από τη Ferrari!

Η Scuderia ανακοίνωσε πως αποδέχθηκε την παραίτηση του Ιταλού.

Published

on

Τέλος από τη Ferrari ο Ματία Μπινότο!

Η Scuderia ανακοίνωσε πως αποδέχθηκε την παραίτηση του Ιταλού, ο οποίος αφήνει τη θέση του team principal από τις 31 Δεκεμβρίου.

«Αποφάσισα να ολοκληρώσω τη συνεργασία μου με τη Ferrari. Αποχωρώ από μια εταιρεία που αγαπώ, στην οποία είμαι μέλος εδώ και 28 χρόνια. Ξέρω πως έχω καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να πετύχω τους στόχους που τέθηκαν. Αφήνω μια ενωμένη και αναπτυσσόμενη ομάδα.

Μια δυνατή ομάδα, έτοιμη να πετύχει τους υψηλότερους στόχους. Νομίζω ότι είναι σωστό να κάνω αυτό το βήμα αυτή τη στιγμή όσο δύσκολη ήταν αυτή η απόφαση για μένα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους στο Gestione Sportiva που μοιράστηκαν αυτό το ταξίδι μαζί μου», ανέφερε ο Μπινότο.

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Formula 1: Τελευταίος… poleman της σεζόν ο Φερστάπεν

Η «πρωτιά» του Ολλανδού πιλότου, με χρόνο 1 λεπτό και 23.824 δευτερόλεπτα, ήταν η 7η σε 22 γκραν πρι στην τρέχουσα σεζόν.

Published

on

Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής (2021, 2022) της Formula 1, Μαξ Φερστάπεν, θα εκκινήσει από την pole position στον τελευταίο αγώνα της σεζόν που θα διεξαχθεί στο Αμπου Ντάμπι, ενώ δίπλα του θα βρεθεί ο ομόσταυλος του στην Red Bull, Σέρχιο Πέρες.

Η «πρωτιά» του Ολλανδού πιλότου, με χρόνο 1 λεπτό και 23.824 δευτερόλεπτα, ήταν η 7η σε 22 γκραν πρι στην τρέχουσα σεζόν και η 20ή συνολικά στην καριέρα του.

Στη δεύτερη σειρά εκκίνησης του αγώνα τηε Κυριακής (20/11) θα βρεθούν οι οδηγοί της Ferrari, Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ, όπως συνέβη και πέρυσι στην πίστα της Γιας Μαρίνα.

Από την 5η και 6η θέση, αντίστοιχα, θα ξεκινήσουν οι οδηγοί της Mercedes, Λιούις Χάμιλτον και Τζορτζ Ράσελ.

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φερστάπεν: «Επρεπε να επιστρέψω στην πίστα»

Είδε πρώτος την καρό σημαία και στο GP της Formula 1 στις ΗΠΑ.

Published

on

Ο Μαξ Φερστάπεν, είδε πρώτος την καρό σημαία και στο GP της Formula 1 στις ΗΠΑ και δεδομένου ότι ήδη έχει κατακτήσει το πρωτάθλημα στους οδηγούς, βοήθησε καταλυτικά την Red Bull, να στεφθεί παγκόσμια πρωταθλήτρια και στις εταιρείς κατασκευαστών, για πέμπτη φορά στην Ιστορία της.

«Δεν ήταν εύκολο στο τέλος. Κάναμε μια καλή αρχή. Και ο υπόλοιπος αγώνας πήγε πολύ καλά, αν και χάσαμε πολύ από το προβάδισμά μας, λόγω των αυτοκινήτων ασφαλείας.

Στο τέλος ήμασταν γρήγοροι, αλλά σε εκείνο το pit stop χάσαμε οκτώ με εννέα δευτερόλεπτα περισσότερο από το κανονικό», είπε ο Ολλανδός «πιλότος», μετά το τέλος του αγώνα και πρόσθεσε: «Γίνεται αρκετά δύσκολο όταν όλοι είναι αρκετά κοντά. Επρεπε να επιστρέψουμε στον δρόμο».

Continue Reading
Advertisement

Facebook

Copyright © 2019 Mikad Εκδοτικές Διαφημιστικές Υπηρεσίες. --- Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών της ιστοσελίδας matchnews.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.