ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ
Formula 1: Ο Φερστάπεν πήρε την pole από τον Λεκλέρ για χιλιοστά, στην Ιαπωνία
Μεγάλη μάχη στις κατατακτήριες της Σουζούκα με τον Ολλανδό της Red Bull Racing να επικρατεί οριακά.

Ο Μαξ Φερστάπεν έκανε στις κατατακτήριες δοκιμές του GP Ιαπωνίας το πρώτο βήμα προς την εξασφάλιση του δεύτερου τίτλου του, κατακτώντας την pole position στη Σουζούκα.
Ο οδηγός της Red Bull Racing ήταν μόλις 10 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον Σαρλ Λεκλέρ της Scuderia Ferrari, ο οποίος θα ξεκινήσει από τη 2η θέση. Οι Κάρλος Σάινθ και Σέρχιο Πέρεζ ακολούθησαν στην 3η και 4η θέση αντίστοιχα. Ο Φερστάπεν είναι υπό διερέυνηση από τους αγωνοδίκες για ένα συμβάν με τον Νόρις στο Q3.
Η κατάσταση της πίστας βελτιωνόταν σε κάθε πέρασμα, καθώς η επιφάνειά της στρωνόταν με ελαστικό, και οι περισσότεροι κράτησαν τις γρήγορες προσπάθειές τους για τα τελευταία λεπτά. Ωστόσο, ο Μαξ Φερστάπεν και οι οδηγοί της Ferrari, κατά σειρά Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ έκαναν νωρίς από ένα γρήγορο γύρο, ανέβηκαν στις τρεις πρώτες θέσεις και επέστρεψαν στα γκαράζ τους. Εντυπωσιακός ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο με την Alpine που σημείωσε τον 4ο χρόνο, μπροστά από τον Σέρχιο Πέρεζ.
Οι Λούις Χάμιλτον και Τζορτζ Ράσελ ήταν οι μοναδικοί που έκαναν τους πρώτους γύρους τους με μεσαία γόμα ελαστικών, αλλά μετά την άλλαξαν με μαλακή και ανέβηκαν μέσα στη 10άδα, απλώς για να εξασφαλίσουν τις θέσεις τους στη συνέχεια των κατατακτήριων, χωρίς να δείχνουν ότι έχουν την ταχύτητα να απειλήσουν τους πρωτοπόρους.
Στα τελευταία δευτερόλεπτα επικράτησε η γνωστή φρενίτιδα του Q1, με πολλούς οδηγούς να βελτιώνουν τους χρόνους τους για να αποφύγουν τις πέντε τελευταίες θέσεις που οδηγούσαν στον αποκλεισμό. Τελικά, οι οδηγοί που δεν τα κατάφεραν ήταν οι Άλεξ Άλμπον, Πιέρ Γκασλί (που είχε πρόβλημα με τα φρένα), Κέβιν Μάγκνουσεν, Λανς Στρολ και Νίκολας Λατίφι.
Στο ξεκίνημα του δεύτερου σκέλους μαζί με τα μονοθέσια στην πίστα έκανε την εμφάνισή του και ο ήλιος πάνω από την πίστα, ανεβάζοντας λίγο τη θερμοκρασία. Και πάλι ο Φερστάπεν ήταν εκείνος που σημείωσε τον καλύτερο χρόνο και πήρε την πρώτη θέση, λίγο μπροστά από τις δύο Ferrari, με τον Σάινθ να είναι ξανά λίγο ταχύτερος από τον Λεκλέρ.
Ο Ντάνιελ Ρικάρντο με τη McLaren εντυπωσίασε περισσότερο στο Q2, ανεβαίνοντας στην 5η θέση, πίσω από τον επίσης εντυπωσιακό Εστεμπάν Οκόν. Και οι δύο τους βρέθηκαν μπροστά από ονόματα όπως των Χάμιλτον, Πέρεζ και Ράσελ. Ειδικά ο Μεξικανός της Red Bull και ο Βρετανός της Mercedes είχαν σημειώσει ακριβώς τον ίδιο χρόνο.
Στα τελευταία λεπτά όλοι οι οδηγοί εκτός από τους τρεις πρώτους (Φερστάπεν, Σάινθ, Λεκλέρ) βγήκαν στην πίστα για μια τελευταία προσπάθεια. Η ολοένα βελτιούμενη κατάσταση της πίστας βοήθησε να κατέβουν οι χρόνοι, με τον Σέρχιο Πέρεζ να ανεβαίνει στην πρώτη θέση και τον Φερνάντο Αλόνσο να παίρνει τη δεύτερη. Ο Οκόν ανέβηκε 4ος, μπροστά από Χάμιλτον και Σάινθ. Ο Λεκλέρ πέρασε στο Q3 μόλις στην 9η θέση, μπροστά από τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που έφερε την Aston Martin στη 10άδα.
Ο Ρικάρντο τελικά δεν κατάφερε να βελτιώσει αρκετά το χρόνο του, όπως έκανε ο Νόρις, και στο τέλος του Q2 βρέθηκε στην 11η θέση, μόλις 3 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από τον Φέτελ. Μαζί με τον Αυστραλό αποκλείστηκαν από τη συνέχεια οι Βάλτερι Μπότας, Γιούκι Τσουνόντα, Γκουάνγιου Ζου και Μικ Σουμάχερ.
Το τρίτο σκέλος των κατατακτήριων ξεκίνησε με μεγάλο ενδιαφέρον καθώς πολλοί οδηγοί είχαν δείξει αξιοπρόσεκτη ταχύτητα νωρίτερα και οι εκπλήξεις παραμόνευαν. Στην πρώτη γρήγορη προσπάθεια των οδηγών, ωστόσο, η καθεστηκυία τάξη δεν διαταράχτηκε, με τον Μαξ Φεραστάπεν να είναι και πάλι ταχύτερος, με τις δύο Ferrari να ακολουθούν, που αυτήν τη φορά όμως είχαν τον Σαρλ Λεκλέρ μπροστά από τον Κάρλος Σάινθ. Ο Σέρχιο Πέρεζ ήταν 4ος ενώ ο Φερνάντο Αλόνσο συνέχιζε να εντυπωσιάζει και ήταν 5ος.
Οι οδηγοί επέστρεψαν στα γκαράζ τους για φρέσκα ελαστικά και ανασύνταξη και ξαναβγήκαν στην πίστα για την τελευταία και αποφασιστική προσπάθειά τους, που θα έκρινε τελικά τις θέσεις τους στην εκκίνηση του αγώνα της Κυριακής. Πριν από αυτό όμως ο Φερστάπεν βρέθηκε στο δρόμο του Νόρις, πάνω στην αγωνιστική γραμμή και οι αγωνοδίκες θα διερευνήσουν το συμβάν για πιθανή παρεμπόδιση από τον Ολλανδό. Ωστόσο κανείς από τους δύο δεν ήταν σε γρήγορο γύρο.
Ο χρόνος του Φερστάπεν από το πρώτο πέρασμα ήταν τόσο καλός που φάνηκε αρκετός για να του χαρίσει την pole position, αφού κανείς εκ των Λεκλέρ, Σάινθ και Πέρεζ, που ακολούθησαν στις θέσεις 2, 3 και 4 αντίστοιχα, δεν κατάφερε να τον περάσει. Ο Ολλανδός πήρε την pole με διαφορά 10 χιλιοστών του δευτερολέπτου από τον Λεκλέρ. Ο Εστεμπάν Οκόν ήταν ταχύτατος και πήρε την 5η θέση, μπροστά από τους Χάμιλτον και Αλόνσο και τη 10άδα έκλεισαν οι Ράσελ, Φέτελ και Νόρις.
Ο αγώνας της Κυριακής στη Σουζούκα θα ξεκινήσει στις 8:00 π.μ. ώρα Ελλάδας.

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ
Φόρμουλα 1: Θρίαμβος Πέρεζ και δεύτερο σερί 1-2 η… άπαιχτη Reb Bull στην Τζέντα!
Ο Σέρχιο Πέρεζ κράτησε την pole position και πανηγύρισε τη νίκη στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας, με 2ο τον απίθανο Μαξ Φερστάπεν που κέρδισε 13 θέσεις και 3ο τον μυθικό Φερνάντο Αλόνσο!

Την πέμπτη νίκη της καριέρας του στη Formula 1 πανηγυρίζει ο Σέρχιο Πέρεζ, με τον Μεξικανό να είναι ο μεγάλος θριαμβευτής στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας! Ο «Τσέκο» κράτησε την pole pistion που είχε πάρει με το… σπαθί του και σε έναν γενικά άνετο αγώνα, έκανε το καλύτερο δυνατό!
Τα πράγματα πήγαν… απίστευτα τέλεια για την Red Bull, που είδε τον Μαξ Φερστάπεν αν και ξεκίνησε 15ος, να ολοκληρώνει πίσω από τον ομόσταβλό του, δίνοντας πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα του, ενώ ο Ολλανδός «τσίμπησε» στον τελευταίο γύρο και τον έξτρα πόντο από τον ταχύτερο γύρο.
Στην τρίτη θέση της βαθμολογίας βρέθηκε ο λατρεμένος Φερνάντο Αλόνσο, που ανέβηκε για 100η φορά στην καριέρα του στο βάθρο! Ο Ισπανός αν και δέχθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων για αντικανονική θέση στο ξεκίνημα, τα κατάφερε και βάζει τα γυαλιά σε όλους.
Nobody could stop @SChecoPerez in Jeddah 💪#SaudiArabianGP #F1 pic.twitter.com/h0FUWND4Gz
— Formula 1 (@F1) March 19, 2023
ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ
Φόρμουλα 1: Δεύτερη συνεχόμενη pole στη Σαουδική Αραβία ο Πέρεζ – 15ος ο Φερστάπεν!
Αποχώρησε με μηχανική βλάβη ο Φερστάπεν.

Όπως πέρσι έτσι και φέτος, ο Σέρχιο Πέρεζ πήρε την pole position ενόψει του αυριανού (19/3, 19:00) Grand Prix στη Σαουδική Αραβία, όμως η Red Bull είδε τον Φερστάπεν να αποχωρεί λόγω μηχανικής βλάβης στο Q2, μένοντας στη 15η θέση των κατατακτήριων.
Ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari του έκαναν τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο, αλλά θα εκκινήσουν στην 12η θέση εξαιτίας της ποινής που επιβλήθηκε στον Μονεγάσκο για αλλαγή ηλεκτρονικής μονάδας στον κινητήρα του μονοθεσίου του. Έτσι, ο Φερνάντο Αλόνσο με την Aston Martin του θα βρεθεί στην πρώτη γραμμή της εκκίνησης, έχοντας πίσω του τους Τζορτζ Ράσελ και Κάρλος Σάινθ.
Sergio Perez is a polesitter again!
And he does it again at the Jeddah Corniche Circuit ✌️#SaudiArabianGP #F1 pic.twitter.com/VFrI8PLn57
— Formula 1 (@F1) March 18, 2023
Το Q1 ξεκίνησε με τον Φερστάπεν να κάνει τον ταχύτερο γύρο με 1:28.761, αφήνοντας δεύτερο και μισό δευτερόλεπτο πιο αργό τον ομόσταυλό του, Σέρχιο Πέρεζ. Ο Λεκλέρ βρέθηκες την τρίτη θέση, ενώ ο Αλόνσο έκανε τον τέταρτο ταχύτερο γύρο, πριν βγει εκτός πίστας με τε-τα-κε. Τελικά, από τη συνέχεια αποκλείστηκαν Τσουνόντα, Άλμπον, Ντε Φράις, Λάντο Νόρις και Σάρτζεντ, με τον τελευταίο να μην έχει καταμετρημένο χρόνο.
A chaotic Q1 session comes to an end in Jeddah, and it's Max Verstappen out in front 👊#SaudiArabianGP #F1 pic.twitter.com/5x0gf0IUho
— Formula 1 (@F1) March 18, 2023
Στο ξεκίνημα του Q2 ο Φερνάντο Αλόνσο ανέβηκε πρώτος με 1:28.7 και είχε πίσω του τον Λεκλέρ, ενώ ο Φερστάπεν κινούνταν αργά στην πίστα όταν βγήκε από τα pits, αντιμετωπίζοντας μηχανικό πρόβλημα. Τελικά, δεν κατάφερε να ολοκληρώσει γύρο και να χρονομετρηθεί, μένοντας εκτός συνέχειας μαζί με τους Χούλκενμπεργκ, Ζου, Μάγκνουσεν και Μπότας, ενώ ο Πέρεζ με τη δικιά του Red Bull μπήκε στο Q3 όντας ο ταχύτερος όλων με 1:28.635 και έχοντας πίσω του Αλόνσο, Λεκλέρ και Σάινθ.
Checo, Fernando and Charles are top of the class after Q2!#SaudiArabianGP #F1 pic.twitter.com/ekUXRrHZ2L
— Formula 1 (@F1) March 18, 2023
Πρώτος βγήκε στην πίστα για το Q3 ο Αλόνσο, διεκδικώντας την πρώτη του pole από το 2012 και σημειώνοντας χρόνο 1:28.925, όμως ο Λεκλέρ δεν άργησε να τον ξεπεράσει, πριν ο Πέρεζ περάσει στην κορυφή με 1:28.265. Στην τελευταία του προσπάθεια ο Αλόνσο ήταν 4 δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργός από τον πιλότο της Red Bull και αρκέστηκε στη δεύτερη θέση, αφού ο Λεκλέρ μπορεί να έκανε ταχύτερο χρόνο, αλλά αύριο θα ξεκινήσει 12ος, λόγω της ποινής που του επιβλήθηκε για αλλαγή ηλεκτρονικής μονάδας στον κινητήρα του. Στη δεύτερη σειρά εκκίνησης θα βρίσκονται οι Ράσελ με Mercedes και ο Σάινθ με Ferrari, ενώ την πρώτη οχτάδα συμπλήρωσαν οι Στρολ, Οκόν, Χάμιλτον, Πιάστρι.
Η τελική κατάταξη των κατατακτήριων δοκιμών:
Who expected this order in qualifying? 🙃#SaudiArabianGP #F1 pic.twitter.com/giPmt1pMkn
— Formula 1 (@F1) March 18, 2023
ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ
Ρεκόρ και θέαμα από τους οδηγούς στην Ανάβαση Πιτίτσας
Ο Παναγιώτης Παρθένης έκοψε πρώτος το νήμα στην Ανάβαση Πιτίτσας

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων για το 2023 ξεκίνησε από την Ανάβαση Πιτίτσα – Πλατάνι, με τον Αυτοκινητιστικό Όμιλο Πατρών (ΑΟΠ) να συμπληρώνει φέτος τα 53 χρόνια από την ίδρυση του. Ο αγώνας προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων, στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων και στο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος και διεξάγεται με την συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος το Σάββατο και την Κυριακή 11-12 Μαρτίου 2023.
Με 64 οδηγούς να βλέπουν τη σημαία εκκίνησης το Σάββατο 11 Μαρτίου 2023 πραγματοποιήθηκαν το Ελεύθερα Δοκιμαστικά, που πραγματικά έδωσαν τον παλμό για τις μάχες που θα ακολουθούσαν την μέρα του αγώνα, Κυριακή 12 Μαρτίου.
Ο καιρός έκανε την χάρη σε όλους, με αποτέλεσμα αρκετές εκατοντάδες θεατών να βρεθούν στο Πλατάνι, για να παρακολουθήσουν ένα πραγματικά εξαιρετικό θέαμα, αφού στις περισσότερες κατηγορίες ο νικητής κρίθηκε στο νήμα. Ο αγώνας κύλησε σχεδόν χωρίς κανένα απρόοπτο, με την οργάνωση πραγματικά να υπερβάλει εαυτό και να αντιμετωπίζει τα συμβάντα σε απόλυτους χρόνους, με αποτέλεσμα ο αγώνας να ολοκληρωθεί αρκετά νωρίς, χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση.
Στην «μεγάλη» κατηγορία της Formula Saloon, απόλυτος κυρίαρχος ήταν χωρίς αμφισβήτηση ο Παναγιώτης Παρθένης με Mitsubishi EVO, να παίρνει την νίκη και να πραγματοποιεί ταχύτερο χρόνο ημέρας, ενώ ήταν ο μοναδικός οδηγός του αγώνα που έσπασε το φράγμα του 1:47. Τον “Pete” ακολούθησε ο δικίνητος Παπαδόπουλος Νίκος με το Ford Escort του, που πραγματικά, σε κάθε πέρασμά του, ξεσήκωνε τους θεατές με τον εντυπωσιακό ήχο του. Το τρίτο σκαλί του βάθρου, ανήξιε στον Κακαλέτρης Γεώργιος με Opel Astra G της κλάσης FST2.
Στην Ομάδα Α είχαμε ανατροπή προγνωστικών, αφού ο υποψήφιος για την νίκη Μιχάλης Ευθυμίου, είχε ένα τετακέ στην «Κ2», με αποτέλεσμα να χάσει αρκετό χρόνο και να πέσει πίσω στην κατάταξη. Έτσι μεγάλος νικητής της Ομάδας είναι ο Μητσάκος Αλέξης με Peugeot 106, κάνοντας εντυπωσιακά περάσματα. Πίσω του με λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο διαφορά τερμάτισε ο Βασίλης Μπάντζανος με Citroen Saxo, μετατρέποντας την επιστροφή του οδηγού στους αγώνες, γιορτή. Τρίτος τερμάτισε ο Νομικός Ανδρέας με το πανέμορφο και εργοστασιακό Skoda Fabia S2000.
Στην Ομάδα Ε οι υποσχέσεις για θέαμα ήταν μεγάλες από τη μέρα τον δοκιμών, με τους οδηγούς να προσφέρουν μια φανταστική μάχη σε όλες τις κλάσεις. Η επιστροφή του Τσιούρη Βαγγέλη και το ντεμπούτο για το Renault Clio 2, στέφθηκαν με απόλυτη επιτυχία, αφού οδηγός και αμάξι, πήραν την νίκη από τον Μόσχο Θανάση με το πανέμορφο Renault Clio 1, για μόλις 0,06 δευτερόλεπτα. Τρίτος τερμάτισε ο Ντόφης Κωνσταντίνος με Ford Escort Mk2.
Στην Ομάδα Ν οι Θανάσης Γιώργος και Μπενής Μηνάς με Mitsubishi EVO και οι δύο, είχαν την δική τους μάχη, με τον πρώτο να παίρνει την νίκη, με σχεδόν 3,5 δευτερόλεπτα διαφορά, κάνοντας την πρεμιέρα του στον θεσμό, πανηγυρική. Τρίτος για την ομάδα, τερμάτισε ο Γιαννούλης Διονύσης με Honda Civic Type R, με οδήγηση για σεμινάριο.
Στα Ιστορικά την νίκη πήρε ο Παλαιολόγος Γιώργος με Ford Escort Mk2, αφήνοντας πίσω του τον Κατσαρό Γιώργο με Ford Escort, που αντιμετώπισε προβλήματα, αφού η ανακατασκευή του αυτοκινήτου του, ήταν ολοκληρωτική.
Στην Ομάδα Α έως 2000 ήταν δεδομένη η μάχη για το βάθρο με τον Μητσάκο Αλέξη με Peugeot 106, να παίρνει την νίκη, αφήνοντας τον Βασίλη Μπάντζανο με Citroen Saxo στο δεύτερο σκαλί και τον Αναδιώτη Γιώργο με Renault Clio στο τρίτο σκαλί.
Στην Ομάδα Ε έως 2000 το βάθρο δεν ήταν διαφορετικό από αυτό της Ομάδας Ε με τους Τσιούρη Βαγγέλη, Μόσχο Θανάση και Ντόφη Κωνσταντίνο να κάνουνε το 1-2-3.
Στην Ομάδα Ν έως 2000 την νίκη πήρε ο Γιαννούλης Διονύσης με Honda Civic Type R, αφήνοντας τους Παπαλεωνίδα Γιάννη με Renault Clio 3 και Σμυρναίο Παναγιώτη με Peugeot 106 S16, να παλεύουν για την δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
Στις επιμέρους κλάσεις πραγματικά, οι πιο «διαβασμένοι» θεατές είχαν την τύχη να παρακολουθήσουν μάχες με περάσματα που έκοβαν την ανάσα, αφού οι διαφορές ήταν μικρές στις περισσότερες περιπτώσεις, με τους νικητές να κρίνονται στις λεπτομέρειες.
Για την Κλάση FSA2L ο «Κανέλλος» δεν άφησε περιθώρια στον ανταγωνισμό, οδηγώντας στο όριο για ακόμα μία φορά το ιδιαίτερο Peugeot 106 του, κατακτόντας την νίκη. Στο δεύτερο σκαλί ανέβηκε ο τοπικός Λάτσης Βασίλης με Citroen Saxo και το βάθρο συμπλήρωσε ο Καραπιπέρης Παναγιώτης με Peugeot 106.
Στην Κλάση Α7 νικητής αναδείχθηκε ο Αναδιώτης Γιώργος με Renault Clio, δεύτερος ο ανεβασμένος Ντέκος Γιώργος με Citroen Saxo και το βάθρο συμπλήρωσε ο Καλαιτζιάν Γιάννης με το εργοστασιακό Ford Puma. Αξίζει να σημειωθεί η ατυχία του Τζικόπουλου Παντελή που έχασε πολύτιμο χρόνο μετά από τετακέ στην Κ2, ρίχνοντας το κουκλί Renault Clio του, πίσω στην κατάταξη, ευτυχώς χωρίς να το τραυματίσει.
Στην Κλάση Α6 η μάχη για το 1-2 ήταν επική με τους Μητσάκο Αλέξη με Peugeot 106, να παίρνει την νίκη, αφήνοντας τον Βασίλη Μπάντζανο με Citroen Saxo με πολύ μικρή διαφορά δεύτερο. Τρίτος τερμάτισε ο Πατρινός Παναγόπουλος Ζαχαρίας με Honda Civic EK4.
Για την Κλάση Ε10 δεν υπήρχε αμφισβήτηση στα προγνωστικά που απλά επιβεβαιώθηκαν, με τον Αυγερόπουλο Χρήστο με Citroen Saxo, να παίρνει μια εύκολη νίκη, με μεγάλη διαφορά. Δεύτερος ο Ντέκας Κωνσταντίνος με Peugeot 205 και τρίτος ο Μπράτσος Γιώργος και αυτός με Peugeot 205.
Στην Κλάση Ε11 είχαμε το ίδιο σκηνικό, όμως την ομάδα Ε και την ομάδα Ε έως 2000 με τους Τσιούρη Βαγγέλη, Μόσχο Θανάση και Ντόφη Κωνσταντίνο να κάνουνε το 1-2-3.
Στην πολυπληθή Κλάση Ν2 οι μάχες ήταν στα δέκατα από την μέρα των δοκιμών μέχρι και το δεύτερο σκέλος του αγώνα. Νικητής αναδείχθηκε ο έμπειρος Σμυρναίος Παναγιώτης με Peugeot 106 με διαφορά μόλις 0,5 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο «Άστριο» με ίδιο αμάξι. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Ρέκκας Βίκτωρας με Citroen Saxo VTS που έδωσε μάχη με τον αδερφό του Ρέκκα Πανάγγελο, για το τρίτο σκαλί.
Η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα θέλει να ευχαριστήσει την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος, τον Δήμο Πατρέων, την Ελληνική Αστυνομία και την Πυροσβεστική Υπηρεσία για την αμέριστη συμπαράστασή τους, σε όλη αυτή την προσπάθεια.
Το ραντεβού με τους λάτρεις της Ανάβασης Πιτίτσας ανανεώνει ο ΑΟΠ για το 2024, ενώ ο επόμενος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων είναι στις 1 και 2 Απριλίου με την Ανάβαση Ομαλού από την ΑΛΑ Χανίων. Ο δεύτερος γύρος για το Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος είναι στις 8 και 9 Απριλίου με την Ανάβαση Τσακώνας από την ΑΛΑ Καλαμάτας.