Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Formula 1: Παγκόσμιος Πρωταθλητής ο Μαξ Φερστάπεν!

Ο Μαξ Φερστάπεν νίκησε με επιβλητικό τρόπο στο χαοτικό αγώνα της Σουζούκα και «σφράγισε» τον τίτλο.

Published

on

Το Grand Prix Ιαπωνίας, ο 18ος φετινός αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula 1, είχε για μεγάλο νικητή τον Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull Racing.

Σε έναν αγώνα που διακόπηκε από τη δυνατή βροχή λίγο μετά την εκκίνηση και ολοκληρώθηκε όταν έληξε το όριο χρόνου, ο Ολλανδός ήταν αχτύπητος και δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του.

Ο Σέρχιο Πέρεζ πήρε τη δεύτερη θέση, μετά την ποινή του Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrrari που ήταν τελικά 3ος. Μετά από μια μικρή σύγχυση στο τέλος, ο Φερστάπεν ανακηρύχθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής για δεύτερη φορά.

Εκκίνηση και διακοπή

Οι προγνώσεις για βροχή επιβεβαιώθηκαν και τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στην εκκίνηση έχοντας τα ενδιάμεσα (πράσινα) ελαστικά της Pirelli. Υπήρχε αρκετό νερό στην πίστα, κάτι που δημιουργούσε πολύ έντονο σπρέι πίσω από τα μονοθέσια και δυσκόλευε ιδιαίτερα την ορατότητα για τους οδηγούς. Ο Πιέρ Γκασλί ξεκίνησε από το pit lane.

Η εκκίνηση έγινε κανονικά, από στάση, και μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Σαρλ Λεκλέρ έδειξε να ξεκινάει καλύτερα από τον Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός όμως επέμεινε και παρότι βρισκόταν στην εξωτερική της στροφής κατάφερε να περάσει και να ξαναπάρει την πρώτη θέση. Πιο πίσω ο Σέρχιο Πέρεζ κατάφερε να περάσει τον Κάρλος Σάινθ και να πάρει την 3η θέση, ενώ καλή εκκίνηση έκανε ο Εστεμπάν Οκόν, που κρατήθηκε μπροστά από τους Λούις Χάμιλτον και Φερνάντο Αλόνσο.

Σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες, ο πρώτος γύρος του αγώνα είχε αρκετά περιστατικά, που -αναμενόμενα- οδήγησαν στη διακοπή του με κόκκινη σημαία. Ο Κάρλος Σάινθ είχε έξοδο και εγκατέλειψε. Οι Σεμπάστιαν Φέτελ και Φερνάντο Αλόνσο είχαν μια επαφή, που έστειλε τον Γερμανό στην τελευταία θέση, ο Γκασλί «μάζεψε» μια διαφημιστική πίνακίδα και ο Άλεξ Άλμπον εγκατέλειψε από βλάβη.

Με τη βροχή να δυναμώνει διαρκώς, πρώτα βγήκε στην πίστα το Αυτοκίνητο Ασφαλείας και με τη συμπλήρωση του 2ου γύρου οι αγωνοδίκες έβγαλαν τις κόκκινες σημαίες και διέκοψαν προσωρινά τον αγώνα. Έτσι, όλοι οι οδηγοί επέστρεψαν στο pit lane και περίμεναν τις εντολές για επανεκκίνηση. Κατά τη διάρκεια του SC όμως συνέβη ένα πολύ επικίνδυνο περιστατικό. Ο Γκασλί είδε ξαφνικά μπροστά του, μέσα στην πίστα, ένα γερανό, που πήγαινε να περισυλλέξει το μονοθέσιο του Σάινθ. Ο Γάλλος ήταν έξαλλος με αυτό το περιστατικό, και δικαίως, τόσο στον ασύρματο όσο και στο γκαράζ της ομάδας του, όταν επέστρεψε σε αυτό.

Κεφάλαιο Νο 2

Έπειτα από μια πολύ μεγάλη διακοπή, που κράτησε πάνω από δύο ώρες, οι οδηγοί επέστρεψαν στην πίστα για την επανεκκίνηση, η οποία δεν ήταν στατική αλλά έγινε πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Όλα τα μονοθέσια είχαν υποχρεωτικά -αν και κανείς δεν θα επέλεγε κάτι διαφορετικό- τα ελαστικά ακραίων συνθηκών (μπλε).

Οι πρώτοι τρεις γύροι έγιναν πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, για να αξιολογηθεί η κατάσταση της πίστας προτού ο αγώνας μπορέσει να συνεχιστεί κανονικά. Όταν βγήκε η πράσινη σημαία, ο Φερστάπεν έφυγε πολύ καλά και διατήρησε την πρώτη θέση, με τον Λεκλέρ όμως να τον ακολουθεί κατά πόδας. Οι δυο τους ξέφυγαν αμέσως από τον Πέρεζ που ακολουθούσε στην 3η θέση, ενώ ο Οκόν στην 4η θέση δέχτηκε αμέσως μεγάλη πίεση από τον Χάμιλτον.

Κίνηση στα pit

Δύο οδηγοί μπήκαν στα pit για να αλλάξουν τα βρόχινα ελαστικά με ενδιάμεσα. Αυτοί ήταν οι Φέτελ και Λατίφι, που αμέσως άρχισαν να κινούνται ταχύτερα από όλους. Στους επόμενους δύο γύρους όλοι έκαναν την ίδια κίνηση και για λίγα λεπτά το pit lane ήταν το κομμάτι της πίστας με τη μεγαλύτερη κίνηση, με τους μηχανικούς να αλλάζουν ελαστικά σε πολλές περιπτώσεις και στα δύο μονοθέσια των ομάδων διαδοχικά.

Ο Μικ Σουμάχερ δεν άλλαξε ελαστικά και έμεινε στην πίστα με τα βρόχινα, ελπίζοντας σε ένα Αυτοκίνητο Ασφαλείας που θα άλλαζε και πάλι τα δεδομένα του αγώνα. Αυτό όμως δεν ήρθε και οι πρωτοπόροι άρχισαν να τον περνούν διαδοχικά μέσα στην πίστα.

Και πάλι οι Φερστάπεν και Λεκλέρ ήταν οι ταχύτεροι οδηγοί στην πίστα, ανοίγοντας διαρκώς τη διαφορά από τον Πέρεζ και τους Οκόν και Χάμιλτον. Ιδιαίτερα ωφελημένος ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ, που με την προνοητική κίνηση της Aston Martin είχε ανέβει στην 6η θέση, μπροστά από τον Αλόνσο, όπως και ο Νίκολας Λατίφι, που ήταν 8ος, με τους Νόρις και Τσουνόντα να συμπληρώνουν την 10άδα. Το double stack της Mercedes «χαντάκωσε» τον Τζορτζ Ράσελ, που έπεσε στην 11η θέση.

Ιπτάμενος Ολλανδός και στη βροχή

Ο Μαξ Φερστάπεν είχε τρομερό ρυθμό και άρχισε να απομακρύνεται από τον Λεκλέρ. Περίπου 10 γύρους μετά την επανεκκίνηση είχε ήδη φτιάξει διαφορά της τάξης των 10 δευτερολέπτων από τη Ferrari και έδειχνε αχτύπητος. Ο Λεκλέρ αντιθέτως έβλεπε τον Πέρεζ σιγά-σιγά να τον πλησιάζει και να τον απειλεί.

Η μεγάλη μάχη όμως γινόταν για την 4η θέση, ανάμεσα στον Εστεμπάν Οκόν και τον Λούις Χάμιλτον, με τους δύο οδηγούς να παλεύουν τροχό με τροχό. Ο Γάλλος έπαιζε καλή άμυνα και κατάφερνε να κρατήσει τη θέση, από τον Χάμιλτον που ήταν σαφώς ταχύτερος αλλά δεν μπορούσε να περάσει. Λίγο πιο πίσω γινόταν κι άλλη μάχη, για την 6η θέση, με τον Φέτελ να προσπαθεί να κρατήσει πίσω του τον Αλόνσο.

Τα ενδιάμεσα ελαστικά έδειχναν έντονα σημάδια φθοράς και ο Αλόνσο αποφάσισε να μπει στα pit για να βάλει ένα φρέσκο σετ, πάλι ενδιάμεσων. Ο Ισπανός ήταν ταχύτατος με αυτά και άρχισε πολύ γρήγορα να κερδίζει θέσεις, αν και βρισκόταν ακόμα χαμηλότερα από την 7η που είχε όταν μπήκε στα pit.

Ενώ συνέβαιναν αυτά, ο Πέρεζ έφτασε πίσω από τον Λεκλέρ και άλλη μία μάχη ξεκίνησε, με ακόμα μεγαλύτερο διακύβευμα, αφού ήταν για τη 2η θέση. Και οι δύο οδηγοί επίσης ήξεραν ότι αν εγκατέλειπαν τον αγώνα αυτόματα θα έδιναν το πρωτάθλημα στον Φερστάπεν, που πλέον ήταν πάνω από 20 δευτερόλεπτα μπροστά τους.

Έχουμε Πρωταθλητή

Μέχρι την καρό σημαία, ο Φερστάπεν δεν κινδύνευσε και πήρε τη νίκη. Η αμυντική οδήγηση του Λεκλέρ απέδωσε και κράτησε τη 2η θέση, μπροστά από τον Πέρεζ, που τερμάτισε 3ος.

Ωστόσο, ο Λεκλέρ «έκοψε το σικέιν στον τελευταίο γύρο και αυτό του έδωσε ποινή 5 δευτερολέπτων, που τον έριξε στην 3η θέση και ανέβασε τον Πέρεζ στη 2η. Ο Οκόν επίσης κρατήθηκε στην 4η θέση, αφήνοντας τον Χάμιλτον στην 5η. Ακολούθησαν οι Χάμιλτον, Φέτελ, Αλόνσο, Ράσελ, Λατίφι και Νόρις.

Καθώς αποδώθηκαν ολόκληροι οι βαθμοί, επειδή ο αγώνας συνεχίστηκε μετά τη διακοπή, ο Φερστάπεν κατέκτησε το δεύτερο διαδοχικό παγκόσμιο τίτλο του μέσα στην έδρα της Honda.

Αποτελέσματα

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα 1: Θρίαμβος Πέρεζ και δεύτερο σερί 1-2 η… άπαιχτη Reb Bull στην Τζέντα!

Ο Σέρχιο Πέρεζ κράτησε την pole position και πανηγύρισε τη νίκη στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας, με 2ο τον απίθανο Μαξ Φερστάπεν που κέρδισε 13 θέσεις και 3ο τον μυθικό Φερνάντο Αλόνσο!

Published

on

Την πέμπτη νίκη της καριέρας του στη Formula 1 πανηγυρίζει ο Σέρχιο Πέρεζ, με τον Μεξικανό να είναι ο μεγάλος θριαμβευτής στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας! Ο «Τσέκο» κράτησε την pole pistion που είχε πάρει με το… σπαθί του και σε έναν γενικά άνετο αγώνα, έκανε το καλύτερο δυνατό!

Τα πράγματα πήγαν… απίστευτα τέλεια για την Red Bull, που είδε τον Μαξ Φερστάπεν αν και ξεκίνησε 15ος, να ολοκληρώνει πίσω από τον ομόσταβλό του, δίνοντας πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα του, ενώ ο Ολλανδός «τσίμπησε» στον τελευταίο γύρο και τον έξτρα πόντο από τον ταχύτερο γύρο.

Στην τρίτη θέση της βαθμολογίας βρέθηκε ο λατρεμένος Φερνάντο Αλόνσο, που ανέβηκε για 100η φορά στην καριέρα του στο βάθρο! Ο Ισπανός αν και δέχθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων για αντικανονική θέση στο ξεκίνημα, τα κατάφερε και βάζει τα γυαλιά σε όλους.

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα 1: Δεύτερη συνεχόμενη pole στη Σαουδική Αραβία ο Πέρεζ – 15ος ο Φερστάπεν!

Αποχώρησε με μηχανική βλάβη ο Φερστάπεν.

Published

on

Όπως πέρσι έτσι και φέτος, ο Σέρχιο Πέρεζ πήρε την pole position ενόψει του αυριανού (19/3, 19:00) Grand Prix στη Σαουδική Αραβία, όμως η Red Bull είδε τον Φερστάπεν να αποχωρεί λόγω μηχανικής βλάβης στο Q2, μένοντας στη 15η θέση των κατατακτήριων.

Ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari του έκαναν τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο, αλλά θα εκκινήσουν στην 12η θέση εξαιτίας της ποινής που επιβλήθηκε στον Μονεγάσκο για αλλαγή ηλεκτρονικής μονάδας στον κινητήρα του μονοθεσίου του. Έτσι, ο Φερνάντο Αλόνσο με την Aston Martin του θα βρεθεί στην πρώτη γραμμή της εκκίνησης, έχοντας πίσω του τους Τζορτζ Ράσελ και Κάρλος Σάινθ.

Το Q1 ξεκίνησε με τον Φερστάπεν να κάνει τον ταχύτερο γύρο με 1:28.761, αφήνοντας δεύτερο και μισό δευτερόλεπτο πιο αργό τον ομόσταυλό του, Σέρχιο Πέρεζ. Ο Λεκλέρ βρέθηκες την τρίτη θέση, ενώ ο Αλόνσο έκανε τον τέταρτο ταχύτερο γύρο, πριν βγει εκτός πίστας με τε-τα-κε. Τελικά, από τη συνέχεια αποκλείστηκαν ΤσουνόνταΆλμπονΝτε ΦράιςΛάντο Νόρις και Σάρτζεντ, με τον τελευταίο να μην έχει καταμετρημένο χρόνο.

 

Στο ξεκίνημα του Q2 ο Φερνάντο Αλόνσο ανέβηκε πρώτος με 1:28.7 και είχε πίσω του τον Λεκλέρ, ενώ ο Φερστάπεν κινούνταν αργά στην πίστα όταν βγήκε από τα pits, αντιμετωπίζοντας μηχανικό πρόβλημα. Τελικά, δεν κατάφερε να ολοκληρώσει γύρο και να χρονομετρηθεί, μένοντας εκτός συνέχειας μαζί με τους ΧούλκενμπεργκΖουΜάγκνουσεν και Μπότας, ενώ ο Πέρεζ με τη δικιά του Red Bull μπήκε στο Q3 όντας ο ταχύτερος όλων με 1:28.635 και έχοντας πίσω του Αλόνσο, Λεκλέρ και Σάινθ.

 

Πρώτος βγήκε στην πίστα για το Q3 ο Αλόνσο, διεκδικώντας την πρώτη του pole από το 2012 και σημειώνοντας χρόνο 1:28.925, όμως ο Λεκλέρ δεν άργησε να τον ξεπεράσει, πριν ο Πέρεζ περάσει στην κορυφή με 1:28.265. Στην τελευταία του προσπάθεια ο Αλόνσο ήταν 4 δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργός από τον πιλότο της Red Bull και αρκέστηκε στη δεύτερη θέση, αφού ο Λεκλέρ μπορεί να έκανε ταχύτερο χρόνο, αλλά αύριο θα ξεκινήσει 12ος, λόγω της ποινής που του επιβλήθηκε για αλλαγή ηλεκτρονικής μονάδας στον κινητήρα του. Στη δεύτερη σειρά εκκίνησης θα βρίσκονται οι Ράσελ με Mercedes και ο Σάινθ με Ferrari, ενώ την πρώτη οχτάδα συμπλήρωσαν οι Στρολ, Οκόν, Χάμιλτον, Πιάστρι.

Η τελική κατάταξη των κατατακτήριων δοκιμών:

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Ρεκόρ και θέαμα από τους οδηγούς στην Ανάβαση Πιτίτσας

Ο Παναγιώτης Παρθένης έκοψε πρώτος το νήμα στην Ανάβαση Πιτίτσας

Published

on

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων για το 2023 ξεκίνησε από την Ανάβαση Πιτίτσα – Πλατάνι, με τον Αυτοκινητιστικό Όμιλο Πατρών (ΑΟΠ) να συμπληρώνει φέτος τα 53 χρόνια από την ίδρυση του. Ο αγώνας προσμετρά  στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων, στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων και στο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος και διεξάγεται με την συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος το Σάββατο και την Κυριακή 11-12 Μαρτίου 2023. 

Με 64 οδηγούς να βλέπουν τη σημαία εκκίνησης το Σάββατο 11 Μαρτίου 2023 πραγματοποιήθηκαν το Ελεύθερα Δοκιμαστικά, που πραγματικά έδωσαν τον παλμό για τις μάχες που θα ακολουθούσαν την μέρα του αγώνα, Κυριακή 12 Μαρτίου. 

Ο καιρός έκανε την χάρη σε όλους, με αποτέλεσμα αρκετές εκατοντάδες θεατών να βρεθούν στο Πλατάνι, για να παρακολουθήσουν ένα πραγματικά εξαιρετικό θέαμα, αφού στις περισσότερες κατηγορίες ο νικητής κρίθηκε στο νήμα. Ο αγώνας κύλησε σχεδόν χωρίς κανένα απρόοπτο, με την οργάνωση πραγματικά να υπερβάλει εαυτό και να αντιμετωπίζει τα συμβάντα σε απόλυτους χρόνους, με αποτέλεσμα ο αγώνας να ολοκληρωθεί αρκετά νωρίς, χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση. 

Στην «μεγάλη» κατηγορία της Formula Saloon, απόλυτος κυρίαρχος ήταν χωρίς αμφισβήτηση ο Παναγιώτης Παρθένης με Mitsubishi EVO, να παίρνει την νίκη και να πραγματοποιεί ταχύτερο χρόνο ημέρας, ενώ ήταν ο μοναδικός οδηγός του αγώνα που έσπασε το φράγμα του 1:47. Τον “Pete” ακολούθησε ο δικίνητος  Παπαδόπουλος Νίκος με το Ford Escort του, που πραγματικά, σε κάθε πέρασμά του, ξεσήκωνε τους θεατές με τον εντυπωσιακό ήχο του. Το τρίτο σκαλί του βάθρου, ανήξιε στον Κακαλέτρης Γεώργιος με Opel Astra G της κλάσης FST2. 

Στην Ομάδα Α είχαμε ανατροπή προγνωστικών, αφού ο υποψήφιος για την νίκη Μιχάλης Ευθυμίου, είχε ένα τετακέ στην «Κ2», με αποτέλεσμα να χάσει αρκετό χρόνο και να πέσει πίσω στην κατάταξη. Έτσι μεγάλος νικητής της Ομάδας είναι ο Μητσάκος Αλέξης με Peugeot 106, κάνοντας εντυπωσιακά περάσματα. Πίσω του με λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο διαφορά τερμάτισε ο Βασίλης Μπάντζανος με Citroen Saxo, μετατρέποντας την επιστροφή του οδηγού στους αγώνες, γιορτή. Τρίτος τερμάτισε ο Νομικός Ανδρέας με το πανέμορφο και εργοστασιακό Skoda Fabia S2000. 

Στην Ομάδα Ε οι υποσχέσεις για θέαμα ήταν μεγάλες από τη μέρα τον δοκιμών, με τους οδηγούς να προσφέρουν μια φανταστική μάχη σε όλες τις κλάσεις. Η επιστροφή του Τσιούρη Βαγγέλη και το ντεμπούτο για το Renault Clio 2, στέφθηκαν με απόλυτη επιτυχία, αφού οδηγός και αμάξι, πήραν την νίκη από τον Μόσχο Θανάση με το πανέμορφο Renault Clio 1, για μόλις 0,06 δευτερόλεπτα. Τρίτος τερμάτισε ο Ντόφης Κωνσταντίνος με Ford Escort Mk2.

Στην Ομάδα Ν οι Θανάσης Γιώργος και Μπενής Μηνάς με Mitsubishi EVO και οι δύο, είχαν την δική τους μάχη, με τον πρώτο να παίρνει την νίκη, με σχεδόν 3,5 δευτερόλεπτα διαφορά, κάνοντας την πρεμιέρα του στον θεσμό, πανηγυρική. Τρίτος για την ομάδα, τερμάτισε ο Γιαννούλης Διονύσης με Honda Civic Type R, με οδήγηση για σεμινάριο. 

Στα Ιστορικά την νίκη πήρε ο Παλαιολόγος Γιώργος με Ford Escort Mk2, αφήνοντας πίσω του τον Κατσαρό Γιώργο με Ford Escort, που αντιμετώπισε προβλήματα, αφού η ανακατασκευή του αυτοκινήτου του, ήταν ολοκληρωτική.  

Στην Ομάδα Α έως 2000 ήταν δεδομένη η μάχη για το βάθρο με τον Μητσάκο Αλέξη με Peugeot 106, να παίρνει την νίκη, αφήνοντας τον Βασίλη Μπάντζανο με Citroen Saxo στο δεύτερο σκαλί και τον Αναδιώτη Γιώργο με Renault Clio στο τρίτο σκαλί. 

Στην Ομάδα Ε έως 2000 το βάθρο δεν ήταν διαφορετικό από αυτό της Ομάδας Ε με τους Τσιούρη Βαγγέλη, Μόσχο Θανάση και Ντόφη Κωνσταντίνο να κάνουνε το 1-2-3. 

Στην Ομάδα Ν έως 2000 την νίκη πήρε ο Γιαννούλης Διονύσης με Honda Civic Type R, αφήνοντας τους Παπαλεωνίδα Γιάννη με Renault Clio 3 και Σμυρναίο Παναγιώτη με Peugeot 106 S16, να παλεύουν για την δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.

Στις επιμέρους κλάσεις πραγματικά, οι πιο «διαβασμένοι» θεατές είχαν την τύχη να παρακολουθήσουν μάχες με περάσματα που έκοβαν την ανάσα, αφού οι διαφορές ήταν μικρές στις περισσότερες περιπτώσεις, με τους νικητές να κρίνονται στις λεπτομέρειες. 

Για την Κλάση FSA2L ο «Κανέλλος» δεν άφησε περιθώρια στον ανταγωνισμό, οδηγώντας στο όριο για ακόμα μία φορά το ιδιαίτερο Peugeot 106 του, κατακτόντας την νίκη. Στο δεύτερο σκαλί ανέβηκε ο τοπικός Λάτσης Βασίλης με Citroen Saxo και το βάθρο συμπλήρωσε ο Καραπιπέρης Παναγιώτης με Peugeot 106. 

Στην Κλάση Α7 νικητής αναδείχθηκε ο Αναδιώτης Γιώργος με Renault Clio, δεύτερος ο ανεβασμένος Ντέκος Γιώργος με Citroen Saxo και το βάθρο συμπλήρωσε ο Καλαιτζιάν Γιάννης με το εργοστασιακό Ford Puma. Αξίζει να σημειωθεί η ατυχία του Τζικόπουλου Παντελή που έχασε πολύτιμο χρόνο μετά από τετακέ στην Κ2, ρίχνοντας το κουκλί Renault Clio του, πίσω στην κατάταξη, ευτυχώς χωρίς να το τραυματίσει.

Στην Κλάση Α6 η μάχη για το 1-2 ήταν επική με τους Μητσάκο Αλέξη με Peugeot 106, να παίρνει την νίκη, αφήνοντας τον Βασίλη Μπάντζανο με Citroen Saxo με πολύ μικρή διαφορά δεύτερο. Τρίτος τερμάτισε ο Πατρινός Παναγόπουλος Ζαχαρίας με Honda Civic EK4.

Για την Κλάση Ε10 δεν υπήρχε αμφισβήτηση στα προγνωστικά που απλά επιβεβαιώθηκαν, με τον Αυγερόπουλο Χρήστο με Citroen Saxo, να παίρνει μια εύκολη νίκη, με μεγάλη διαφορά. Δεύτερος ο Ντέκας Κωνσταντίνος με Peugeot 205 και τρίτος ο Μπράτσος Γιώργος και αυτός με Peugeot 205.   

Στην Κλάση Ε11 είχαμε το ίδιο σκηνικό, όμως την ομάδα Ε και την ομάδα Ε έως 2000 με τους Τσιούρη Βαγγέλη, Μόσχο Θανάση και Ντόφη Κωνσταντίνο να κάνουνε το 1-2-3. 

Στην πολυπληθή Κλάση Ν2 οι μάχες ήταν στα δέκατα από την μέρα των δοκιμών μέχρι και το δεύτερο σκέλος του αγώνα. Νικητής αναδείχθηκε ο έμπειρος Σμυρναίος Παναγιώτης με Peugeot 106 με διαφορά μόλις 0,5 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο «Άστριο» με ίδιο αμάξι. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Ρέκκας Βίκτωρας με Citroen Saxo VTS που έδωσε μάχη με τον αδερφό του Ρέκκα Πανάγγελο, για το τρίτο σκαλί. 

Η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα θέλει να ευχαριστήσει την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος, τον Δήμο Πατρέων, την Ελληνική Αστυνομία και την Πυροσβεστική Υπηρεσία για την αμέριστη συμπαράστασή τους, σε όλη αυτή την προσπάθεια. 

Το ραντεβού με τους λάτρεις της Ανάβασης Πιτίτσας ανανεώνει ο ΑΟΠ για το 2024, ενώ ο επόμενος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων είναι στις 1 και 2 Απριλίου με την Ανάβαση Ομαλού από την ΑΛΑ Χανίων. Ο δεύτερος γύρος για το Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος είναι στις 8 και 9 Απριλίου με την Ανάβαση Τσακώνας από την ΑΛΑ Καλαμάτας.  

Continue Reading
Advertisement

Facebook

Copyright © 2019 Mikad Εκδοτικές Διαφημιστικές Υπηρεσίες. --- Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών της ιστοσελίδας matchnews.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.