Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Formula 1: Παγκόσμιος Πρωταθλητής ο Μαξ Φερστάπεν!

Ο Μαξ Φερστάπεν νίκησε με επιβλητικό τρόπο στο χαοτικό αγώνα της Σουζούκα και «σφράγισε» τον τίτλο.

Published

on

Το Grand Prix Ιαπωνίας, ο 18ος φετινός αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula 1, είχε για μεγάλο νικητή τον Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull Racing.

Σε έναν αγώνα που διακόπηκε από τη δυνατή βροχή λίγο μετά την εκκίνηση και ολοκληρώθηκε όταν έληξε το όριο χρόνου, ο Ολλανδός ήταν αχτύπητος και δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του.

Ο Σέρχιο Πέρεζ πήρε τη δεύτερη θέση, μετά την ποινή του Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrrari που ήταν τελικά 3ος. Μετά από μια μικρή σύγχυση στο τέλος, ο Φερστάπεν ανακηρύχθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής για δεύτερη φορά.

Εκκίνηση και διακοπή

Οι προγνώσεις για βροχή επιβεβαιώθηκαν και τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στην εκκίνηση έχοντας τα ενδιάμεσα (πράσινα) ελαστικά της Pirelli. Υπήρχε αρκετό νερό στην πίστα, κάτι που δημιουργούσε πολύ έντονο σπρέι πίσω από τα μονοθέσια και δυσκόλευε ιδιαίτερα την ορατότητα για τους οδηγούς. Ο Πιέρ Γκασλί ξεκίνησε από το pit lane.

Η εκκίνηση έγινε κανονικά, από στάση, και μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Σαρλ Λεκλέρ έδειξε να ξεκινάει καλύτερα από τον Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός όμως επέμεινε και παρότι βρισκόταν στην εξωτερική της στροφής κατάφερε να περάσει και να ξαναπάρει την πρώτη θέση. Πιο πίσω ο Σέρχιο Πέρεζ κατάφερε να περάσει τον Κάρλος Σάινθ και να πάρει την 3η θέση, ενώ καλή εκκίνηση έκανε ο Εστεμπάν Οκόν, που κρατήθηκε μπροστά από τους Λούις Χάμιλτον και Φερνάντο Αλόνσο.

Σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες, ο πρώτος γύρος του αγώνα είχε αρκετά περιστατικά, που -αναμενόμενα- οδήγησαν στη διακοπή του με κόκκινη σημαία. Ο Κάρλος Σάινθ είχε έξοδο και εγκατέλειψε. Οι Σεμπάστιαν Φέτελ και Φερνάντο Αλόνσο είχαν μια επαφή, που έστειλε τον Γερμανό στην τελευταία θέση, ο Γκασλί «μάζεψε» μια διαφημιστική πίνακίδα και ο Άλεξ Άλμπον εγκατέλειψε από βλάβη.

Με τη βροχή να δυναμώνει διαρκώς, πρώτα βγήκε στην πίστα το Αυτοκίνητο Ασφαλείας και με τη συμπλήρωση του 2ου γύρου οι αγωνοδίκες έβγαλαν τις κόκκινες σημαίες και διέκοψαν προσωρινά τον αγώνα. Έτσι, όλοι οι οδηγοί επέστρεψαν στο pit lane και περίμεναν τις εντολές για επανεκκίνηση. Κατά τη διάρκεια του SC όμως συνέβη ένα πολύ επικίνδυνο περιστατικό. Ο Γκασλί είδε ξαφνικά μπροστά του, μέσα στην πίστα, ένα γερανό, που πήγαινε να περισυλλέξει το μονοθέσιο του Σάινθ. Ο Γάλλος ήταν έξαλλος με αυτό το περιστατικό, και δικαίως, τόσο στον ασύρματο όσο και στο γκαράζ της ομάδας του, όταν επέστρεψε σε αυτό.

Κεφάλαιο Νο 2

Έπειτα από μια πολύ μεγάλη διακοπή, που κράτησε πάνω από δύο ώρες, οι οδηγοί επέστρεψαν στην πίστα για την επανεκκίνηση, η οποία δεν ήταν στατική αλλά έγινε πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Όλα τα μονοθέσια είχαν υποχρεωτικά -αν και κανείς δεν θα επέλεγε κάτι διαφορετικό- τα ελαστικά ακραίων συνθηκών (μπλε).

Οι πρώτοι τρεις γύροι έγιναν πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, για να αξιολογηθεί η κατάσταση της πίστας προτού ο αγώνας μπορέσει να συνεχιστεί κανονικά. Όταν βγήκε η πράσινη σημαία, ο Φερστάπεν έφυγε πολύ καλά και διατήρησε την πρώτη θέση, με τον Λεκλέρ όμως να τον ακολουθεί κατά πόδας. Οι δυο τους ξέφυγαν αμέσως από τον Πέρεζ που ακολουθούσε στην 3η θέση, ενώ ο Οκόν στην 4η θέση δέχτηκε αμέσως μεγάλη πίεση από τον Χάμιλτον.

Κίνηση στα pit

Δύο οδηγοί μπήκαν στα pit για να αλλάξουν τα βρόχινα ελαστικά με ενδιάμεσα. Αυτοί ήταν οι Φέτελ και Λατίφι, που αμέσως άρχισαν να κινούνται ταχύτερα από όλους. Στους επόμενους δύο γύρους όλοι έκαναν την ίδια κίνηση και για λίγα λεπτά το pit lane ήταν το κομμάτι της πίστας με τη μεγαλύτερη κίνηση, με τους μηχανικούς να αλλάζουν ελαστικά σε πολλές περιπτώσεις και στα δύο μονοθέσια των ομάδων διαδοχικά.

Ο Μικ Σουμάχερ δεν άλλαξε ελαστικά και έμεινε στην πίστα με τα βρόχινα, ελπίζοντας σε ένα Αυτοκίνητο Ασφαλείας που θα άλλαζε και πάλι τα δεδομένα του αγώνα. Αυτό όμως δεν ήρθε και οι πρωτοπόροι άρχισαν να τον περνούν διαδοχικά μέσα στην πίστα.

Και πάλι οι Φερστάπεν και Λεκλέρ ήταν οι ταχύτεροι οδηγοί στην πίστα, ανοίγοντας διαρκώς τη διαφορά από τον Πέρεζ και τους Οκόν και Χάμιλτον. Ιδιαίτερα ωφελημένος ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ, που με την προνοητική κίνηση της Aston Martin είχε ανέβει στην 6η θέση, μπροστά από τον Αλόνσο, όπως και ο Νίκολας Λατίφι, που ήταν 8ος, με τους Νόρις και Τσουνόντα να συμπληρώνουν την 10άδα. Το double stack της Mercedes «χαντάκωσε» τον Τζορτζ Ράσελ, που έπεσε στην 11η θέση.

Ιπτάμενος Ολλανδός και στη βροχή

Ο Μαξ Φερστάπεν είχε τρομερό ρυθμό και άρχισε να απομακρύνεται από τον Λεκλέρ. Περίπου 10 γύρους μετά την επανεκκίνηση είχε ήδη φτιάξει διαφορά της τάξης των 10 δευτερολέπτων από τη Ferrari και έδειχνε αχτύπητος. Ο Λεκλέρ αντιθέτως έβλεπε τον Πέρεζ σιγά-σιγά να τον πλησιάζει και να τον απειλεί.

Η μεγάλη μάχη όμως γινόταν για την 4η θέση, ανάμεσα στον Εστεμπάν Οκόν και τον Λούις Χάμιλτον, με τους δύο οδηγούς να παλεύουν τροχό με τροχό. Ο Γάλλος έπαιζε καλή άμυνα και κατάφερνε να κρατήσει τη θέση, από τον Χάμιλτον που ήταν σαφώς ταχύτερος αλλά δεν μπορούσε να περάσει. Λίγο πιο πίσω γινόταν κι άλλη μάχη, για την 6η θέση, με τον Φέτελ να προσπαθεί να κρατήσει πίσω του τον Αλόνσο.

Τα ενδιάμεσα ελαστικά έδειχναν έντονα σημάδια φθοράς και ο Αλόνσο αποφάσισε να μπει στα pit για να βάλει ένα φρέσκο σετ, πάλι ενδιάμεσων. Ο Ισπανός ήταν ταχύτατος με αυτά και άρχισε πολύ γρήγορα να κερδίζει θέσεις, αν και βρισκόταν ακόμα χαμηλότερα από την 7η που είχε όταν μπήκε στα pit.

Ενώ συνέβαιναν αυτά, ο Πέρεζ έφτασε πίσω από τον Λεκλέρ και άλλη μία μάχη ξεκίνησε, με ακόμα μεγαλύτερο διακύβευμα, αφού ήταν για τη 2η θέση. Και οι δύο οδηγοί επίσης ήξεραν ότι αν εγκατέλειπαν τον αγώνα αυτόματα θα έδιναν το πρωτάθλημα στον Φερστάπεν, που πλέον ήταν πάνω από 20 δευτερόλεπτα μπροστά τους.

Έχουμε Πρωταθλητή

Μέχρι την καρό σημαία, ο Φερστάπεν δεν κινδύνευσε και πήρε τη νίκη. Η αμυντική οδήγηση του Λεκλέρ απέδωσε και κράτησε τη 2η θέση, μπροστά από τον Πέρεζ, που τερμάτισε 3ος.

Ωστόσο, ο Λεκλέρ «έκοψε το σικέιν στον τελευταίο γύρο και αυτό του έδωσε ποινή 5 δευτερολέπτων, που τον έριξε στην 3η θέση και ανέβασε τον Πέρεζ στη 2η. Ο Οκόν επίσης κρατήθηκε στην 4η θέση, αφήνοντας τον Χάμιλτον στην 5η. Ακολούθησαν οι Χάμιλτον, Φέτελ, Αλόνσο, Ράσελ, Λατίφι και Νόρις.

Καθώς αποδώθηκαν ολόκληροι οι βαθμοί, επειδή ο αγώνας συνεχίστηκε μετά τη διακοπή, ο Φερστάπεν κατέκτησε το δεύτερο διαδοχικό παγκόσμιο τίτλο του μέσα στην έδρα της Honda.

Αποτελέσματα

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα 1: Τρομερός Σάινθ πήρε την pole position στη Σιγκαπούρη

Καταστροφή για Red Bull και… εκτός δεκάδας!

Published

on

Όλα… τούμπα στις κατατακτήριες της Σιγκαπούρης! Σε ένα ανατρεπτικό Σάββατο που ήρθαν τα πάνω-κάτω, ο Κάρλος Σάινθ πήρε τη δεύτερη στη σειρά pole position και 5η συνολικά της καριέρας του, αφήνοντας πίσω του κάθε άλλο οδηγό.

Ο Τζορτζ Ράσελ θα ξεκινήσει από την πρώτη σειρά της εκκίνησης, ενώ καταστροφικές ήταν οι κατατακτήριες δοκιμές για τις δύο Red Bull Racing, αφού οι Μαξ Φερστάπεν – Σέρχιο Πέρες έμειναν εκτός της πρώτης δεκάδας.

Ταιριάζει στον Λιούις Χάμιλτον η Σιγκαπούρη, αφού αποτελεί τον οδηγό που έχει μπει τις περισσότερες φορές από κάθε άλλον στο Q3 στην εν λόγω πίστα (σσ. 14).

Τα δοκιμαστικά είχαν απίστευτη διακύμανση, αλλά και μπόλικη καθυστέρηση μιας και υπήρξε κόκκινη σημαία όταν ο Λανς Στρολ χτύπησε στις μπαριέρες και διέλυσε το μονοθέσιό του με την πίστα να γεμίζει θραύσματα. Ο Καναδός πιλότος όπως είναι λογικό θα εκκινήσει από την τελευταία θέση του Γκραν Πρι της Κυριακής, ενώ εκτός συνέχειας από το Q1 έμειναν οι Ζου, Σάρτζεντ, Πιάστρι και Μπότας.

Οι δύο Red Bull Racing έδειχναν αρκετές αργές, ενώ ο Φερστάπεν πρωταγωνίστησε σε δύο συμβάντα, εμποδίζοντας αντιπάλους του να κάνουν γύρο και μένει να φανεί αν θα τιμωρηθεί από τους αγωνοδίκες. Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής έδειχνε να έχει θέμα, είχε τον 10ο ταχύτερο γύρο και κινδύνευε, με αποτέλεσμα εν τέλει να το πληρώσει αφού ο Λόσον στον μόλις 3ο αγώνα του, πέταξε εκτός του Ολλανδό οδηγό! Όπως και ο Φερστάπεν, έτσι και οι Γκασλί, Πέρες, Άλμπον και Τσουνόντα δεν κατάφεραν να μπουν στην πρώτη δεκάδα και να διεκδικήσουν την pole position.

Ο Φερστάπεν ήταν τρομερά εκνευρισμένος μετά τον αποκλεισμό του, ενώ η Red Bull Racing που αποτελεί την ομάδα που ως τώρα έχει κερδίσει όλα τα Γκραν Πρι στη φετινή σεζόν, δεν είχε μονοθέσιο στο Q3!

Τελικά, στο τελευταίο δεκάλεπτο των δοκιμαστικών δεν υπήρξε τεράστια μάχη για την pole position. Ο Σάινθ από τον πρώτο του γύρο έδειξε πως είναι σε εξαιρετική κατάσταση, αλλά και το πόσο έχει αδικηθεί από τη στρατηγική και το μονοθέσιο της Ferrari, καπαρώνοντας την πρωτιά. Με τον Ράσελ να ξεκινά στο πλάι του και τους Λεκλέρ, Νόρις, Χάμιλτον, Μάγκνουσεν, Αλόνσο, Οκόν, Χούλκενμπεργκ και Λόσον να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα της εκκίνησης.

 

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Μικρές αλλαγές στη διαδρομή του φετινού «43ου Ράλλυ Αχαιός»

Published

on

Μικρές αλλαγές από την αρχική διαδρομή θα γίνουν στο 43ο Ράλλυ Αχαιός, καθώς οι εργασίες στο οδόστρωμα που θα έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί και δυστυχώς δεν ολοκληρώθηκαν, αναγκάζουν τους διοργανωτές στην απόφαση της τελευταίας στιγμής.

Η διαδρομή μεταβάλλεται σε 11.800 μέτρα στο συνολικό μήκος της.

Το φιλόξενο και γραφικό Δημοτικό Διαμέρισμα Χαλανδρίτσας, θα φιλοξενήσει το ServicePark και θα είναι το επίκεντρο του Αγώνα στον Δήμο Ερυμάνθου, της Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας, της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος.

Η ειδική διαδρομή του αγώνα, θα είναι τρεις (3) φορές επαναλαμβανόμενη και θα ξεκινάει, 100 μέτρα μετά τον κόμβο που διασταυρώνεται η επαρχιακή οδός Πατρών-Καλαβρύτων, με την επαρχιακή οδό Αιγίου-Χαλανδρίτσας που οδηγεί στο Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίτσας, με προορισμό το χωριό Θωμαίικα, όπου μετά από 11.800 μέτρα θα είναι ο τερματισμός.

Η συνολική διαδρομή του αγώνα αναλυτικά, είναι η εξής:

Από το Servicepark στον κεντρικό δρόμο του χωριού Χαλανδρίτσα, μέσω της επαρχιακής οδού Πατρών – Καλαβρύτων οδηγούμαστε στην αφετηρία του αγώνα, που βρίσκεται επί της επαρχιακής οδού Αιγίου – Χαλανδριτσας, 100 μέτρα μετά την διασταύρωση.

Η διαδρομή συνεχίζει με αλλαγή πορείας προς το Δημοτικό σχολείο Χαλανδριτσας και φτάνει στον τερματισμό της ειδικής πριν το χωριό Θωμαίικα, απλή διαδρομή προς Βεταίικα, Δεμέστιχα, Αγρίδι και μέσω της Ε.Ο. Πατρών-Καλαβρύτων, με προορισμό το service park στο χωριό Χαλανδρίτσα.

Η Οργανωτική Επιτροπή σύντομα θα ανακοινώσει με σχετικά Δελτία Τύπου και άλλες λεπτομέρειες για πληρώματα, ομάδες και θεατές.

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Οι δηλώσεις συμμετοχής στο 43ο Rally Sprint «Αχαιός» 2023

Published

on

Όπως έγινε γνωστό από τον ΑΟ Πατρών, «προς ενημέρωση των αγωνιζομένων, οι δηλώσεις συμμετοχής για τον αγώνα έχουν ανοίξει στο διαδικτυακό σύστημα της ΟΜΑΕ την Δευτέρα 4/9/2023 και θα κλείσουν στις 15/9/2023 και ώρα 23:59.

Η οργανωτική επιτροπή του αγώνα προσπαθώντας να είναι αντάξια της ιστορίας του ομίλου που εκπροσωπεί, καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε ακόμα ένα ιστορικό Ράλλυ Αχαιός να διοργανωθεί με τις άψογα δυνατές συνθήκες».

Μίλτος Σπυρόπουλος

Continue Reading
Advertisement
Γ ΕΘΝΙΚΗ1 hour ago

Παναιγιάλειος: Ψάχνει το πρώτο θετικό αποτέλεσμα στη Μύκονο

ΤΟΠΙΚΟ ΜΠΑΣΚΕΤ13 hours ago

Τα Αραχωβίτικα/Ακταίο νίκησαν στην παράταση τη Δύμη 07 στο «Φ. Κολλιόπουλος»

Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ13 hours ago

Μοιρασιά στο ντέρμπι ανάμεσα σε Πάτραι και Άρη Πατρών (+pics)

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ14 hours ago

Στέφανο Φραντσιόζα: «Είμαι πολύ περήφανος για την ομάδα»

ΤΟΠΙΚΟ ΜΠΑΣΚΕΤ14 hours ago

Η Γαλήνη στον τελικό του τουρνουά «Φ. Κολλιόπουλος» νίκησε εύκολα την ΕΑΠ

ΜΠΑΣΚΕΤ15 hours ago

Μπάσκετ: Ήττα του Ληξουρίου από Ν. Κηφισιά, τέλος το Κύπελλο

ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΩΝ15 hours ago

Απόλλων Carna: «Καθάρισε» και το Λαύριο στο τουρνουά της Λευκάδας

Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ16 hours ago

Α’ κατηγορία (2η αγ.): Απόλυτο για τρεις στους δύο ομίλους

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ17 hours ago

Με Χέιλ σε ρόλο αντί-Κάουαν η φιλική νίκη επί του Άρη στα «Μαυροσκούφεια»

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ17 hours ago

Ξεκίνημα με ισοπαλία για την «ηρωική» Παναχαϊκή στην Καλλιθέα

Γ ΕΘΝΙΚΗ1 hour ago

Παναιγιάλειος: Ψάχνει το πρώτο θετικό αποτέλεσμα στη Μύκονο

ΤΟΠΙΚΟ ΜΠΑΣΚΕΤ13 hours ago

Τα Αραχωβίτικα/Ακταίο νίκησαν στην παράταση τη Δύμη 07 στο «Φ. Κολλιόπουλος»

Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ13 hours ago

Μοιρασιά στο ντέρμπι ανάμεσα σε Πάτραι και Άρη Πατρών (+pics)

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ14 hours ago

Στέφανο Φραντσιόζα: «Είμαι πολύ περήφανος για την ομάδα»

ΤΟΠΙΚΟ ΜΠΑΣΚΕΤ14 hours ago

Η Γαλήνη στον τελικό του τουρνουά «Φ. Κολλιόπουλος» νίκησε εύκολα την ΕΑΠ

ΜΠΑΣΚΕΤ15 hours ago

Μπάσκετ: Ήττα του Ληξουρίου από Ν. Κηφισιά, τέλος το Κύπελλο

ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΩΝ15 hours ago

Απόλλων Carna: «Καθάρισε» και το Λαύριο στο τουρνουά της Λευκάδας

Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ16 hours ago

Α’ κατηγορία (2η αγ.): Απόλυτο για τρεις στους δύο ομίλους

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ17 hours ago

Με Χέιλ σε ρόλο αντί-Κάουαν η φιλική νίκη επί του Άρη στα «Μαυροσκούφεια»

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ17 hours ago

Ξεκίνημα με ισοπαλία για την «ηρωική» Παναχαϊκή στην Καλλιθέα

Facebook