Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Grand Prix Αυστρίας: Μπότας στην κορυφή

Published

on

Ο Βάλτερι Μπότας διατήρησε από την αρχή έως το τέλος την πρώτη θέση και κράτησε πίσω του τον Λιούις Χάμιλτον που πίεσε όσο μπορούσε για να τον προσπεράσει.

Η McLaren δίνοντας μεγάλη μάχη με τη Ferrari κατάφερε να μείνει μπροστά από τον Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος έκανε τε-τα-κε έπειτα από επαφή που είχε με τον Κάρλος Σάινθ.

Αν και η Scuderia εμφάνισε πρόβλημα στην ταχύτητα, ο Σαρλ Λεκλέρκ κατάφερε να μείνει σταθερός στην απόδοσή του και στο τέλος να πάρει τη δεύτερη θέση. Την τριάδα έκλεισε ο εκπληκτικός Λάντο Νόρις, που εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τις εναλλαγές των θέσεων, πανηγυρίζοντας έτσι την πρώτη του άνοδο στο βάθρο.

Ο Χάμιλτον αν και τερμάτισε δεύτερος δέχθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων λόγω της επαφής που είχε με τον Άλμπον και έπεσε στην τέταρτη θέση. Ο Ταϊλανδός προσπάθησε να προσπεράσει τον Βρετανό από την εξωτερική με αποτέλεσμα ο πιλότος της Red Bull να βγει εκτός πίστας, ξυπνώντας μνήμες από τον περσινό αγώνα της Βραζιλίας. Στη συνέχεια ο νεαρός, αφού έπεσε στην τελευταία θέση, αποσύρθηκε λόγω προβλήματος.

Στην πέμπτη θέση ακολούθησε ο Σάινθ, ενώ τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Πέρεθ, Πιέρ Γκασλί, Εστεμπάν Οκόν, Αντόνιο Τζιοβινάτσι και Φέτελ.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα:

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα 1: O Φερστάπεν χάλασε το πάρτι της Ferrari μέσα στην έδρα της

Published

on

Ένας εκπληκτικός Μαξ Φερστάπεν ήταν ο θριαμβευτής του GP Εμίλια-Ρομάνια στην Ίμολα, κατακτώντας μια πολύ σημαντική νίκη τόσο για βαθμολογικά όσο και ψυχολογικά.

Ήταν μια σπουδαία ημέρα για τη Red Bull Racing, που έκανε το 1-2 μέσα στην έδρα της Ferrari, καθώς ο Σέρχιο Πέρεζ τερμάτισε στη 2η θέση. Ο Λάντο Νόρις της McLaren πήρε την 3η θέση και ανέβηκε στο βάθρο για πρώτη φορά φέτος.

Ο Σαρλ Λεκλέρ δεν μπορούσε να χτυπήσει τις Red Bull και στο τέλος δεν απέφυγε το λάθος. Τελικά πήρε την 6η θέση και παραμένει στην κορυφή της βαθμολογίας, αν και οι χιλιάδες τιφόζι που κατέκλυσαν την ιταλική πίστα περίμεναν σίγουρα κάτι περισσότερο.
Εκκίνηση και SC

Η βροχή είχε σταματήσει στην Ίμολα αλλά η πίστα ήταν αρκετά βρεγμένη και όλοι οι οδηγοί πήραν τις θέσεις τους στην εκκίνηση με τα ενδιάμεσα ελαστικά της Pirelli στα μονοθέσιά τους. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Μαξ Φερστάπεν ξεκίνησε πολύ καλά από την pole position και κράτησε τη δεύτερη θέση. Με μεγάλη χαρά στη Red Bull Racing είδαν και τον Σέρχιο Πέρεζ να κάνει καλή εκκίνηση και να ανεβαίνει δεύτερος, ενώ ο Σαρλ Λεκλέρ έχασε και την 3η θέση από τον Λάντο Νόρις, για να πέσει 4ος, προς μεγάλη απογοήτευση των τιφόζι. Πιο πίσω ο Μάγκνουσεν ήταν 5ος, μπροστά από τους Ράσελ, Μπότας, Αλόνσο, Φέτελ και Τσουνόντα. Ο Χάμιλτον ήταν 12ος.

Και πάλι ο πρώτος γύρος δεν ολοκληρώθηκε κανονικά, καθώς είχαμε εμφάνιση του Αυτοκίνητου Ασφαλείας, λόγω της σύγκρουσης ανάμεσα στους Ρικάρντο και Σάινθ, που άφησε το μονοθέσιο του Ισπανού της Ferrari ακινητοποιημένο στην αμμοπαγίδα για δεύτερο αγώνα, χωρίς να ευθύνεται ο ίδιος αυτήν τη φορά.

Επανεκκίνηση

Στην επανεκκίνηση, λίγους γύρους αργότερα, ο Φερστάπεν διατήρησε χωρίς πρόβλημα την πρωτοπορία, αφού είχε και την «προστασία» του Πέρεζ. Ο Λεκλέρ προσπάθησε αμέσως να επιτεθεί στον Νόρις αλλά χωρίς DRS ο Βρετανός της ΜcLaren διατήρησε την 3η θέση. Πιο πίσω ο Αλόνσο με μεγάλη ζημιά στο μονοθέσιό του, που προκλήθηκε όταν έπεσε πάνω του ο Σουμάχερ, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.

Ο Λεκλέρ έδωσε στους τιφόζι μια ευκαιρία να πανηγυρίσουν όταν κατάφερε επιτέλους να προσπεράσει τον Νόρις. Ο Μονεγάσκος όμως πλέον είχε μείνει πάνω από 6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Φερστάπεν και εκτός από αυτό έπρεπε πρώτα να φτάσει τον Πέρεζ που ήταν περίπου 3” μπροστά του. Οι Red Bull όμως ήταν πολύ γρήγορες σε εκείνο το σημείο του αγώνα και ο Λεκλέρ όχι μόνο δεν πλησίαζε αλλά έβλεπε τη διαφορά από τον Φερστάπεν να ανοίγει.

Πιο πίσω ο Ράσελ ήταν πολύ πιο γρήγορος από τον Μάγκνουσεν που ήταν μπροστά του αλλά δυσκολευόταν πολύ να περάσει. Ο Βρετανός της Mercedes το κατάφερε λίγους γύρους αργότερα, αφήνοντας τον Δανό της Ηaas να δίνει νέα μάχη με τον Βάλτερι Μπότας, Ο έμπειρος Φινλανδός της Alfa Romeo δεν άργησε να βρει κι εκείνος την ευκαιρία να περάσει και να ανέβει στην 6η θέση, πίσω από τον Ράσελ.

Το αίνιγμα των καιρικών συνθηκών

Στην πίστα της Ίμολα είχε αρχίσει να σχηματίζεται μια στεγνή γραμμή αλλά η πρόβλεψη ήταν ότι η βροχή θα επιστρέψει. Έτσι, ομάδες και οδηγοί δεν μπορούσαν εύκολα να αποφασίσουν τη στρατηγική τους, καθώς αυτή θα υπαγορευόταν πρωτίστως από τις συνθήκες. Αυτό τους έβαλε σε μια κατάσταση αναμονής και όλοι έμεναν με τα ελαστικά με τα οποία ξεκίνησαν τον αγώνα, μέχρι να αποφασίσουν ποια είναι η κατάλληλη κίνηση για τη συνέχεια.

Ο Ρικάρντο, που δεν είχε τίποτα να χάσει, αφού είχε πέσει τελευταίος μετά τη σύγκρουση του πρώτου γύρου, ήταν ο πρώτος που μπήκε στα pit για να αλλάξει τα ενδιάμεσα ελαστικά με σλικ. Το παράδειγμά του στον επόμενο γύρο ακολούθησαν κι άλλοι οδηγοί, αφού είδαν τον Αυστραλό να βελτιώνει τους χρόνους του θεαματικά. Στους επόμενους γύρους επικράτησε φρενίτιδα στα pit, καθώς όλοι οι οδηγοί μπήκαν για να βάλουν σλικ ελαστικά.

Η κατάσταση στην κορυφή δεν άλλαξε μετά τα pit stop, με τον Φερστάπεν να διατηρεί την πρωτοπορία και τον Πέρεζ να ξαναπαίρνει τη 2η θέση. Ο Μεξικανός μπήκε ένα γύρο νωρίτερα για τη δική του αλλαγή και έτσι όταν επέστρεψε στην πίστα πίσω από τον Λεκλέρ είχε τα ελαστικά του σε κανονική θερμοκρασία, ενώ του Λεκλέρ ήταν ακόμα κρύα, και έτσι πέρασε σχετικά εύκολα.

Η ανεπιτυχής επίθεση του Λεκλέρ

Όταν και τα ελαστικά του Λεκλέπ έφτασαν στη σωστή θερμοκρασία, ο Μονεγάσκος κόλλησε πίσω από τον Πέρεζ και άρχισε να τον πιέζει ασφυκτικά. Ο Λεκλέρ ήταν εμφανώς ταχύτερος αλλά χωρίς DRS, που λόγω συνθηκών δεν ήταν ενεργοποιημένο, δεν μπορούσε να περάσει. Για λίγους γύρους οι δυο τους έδωσαν μάχη, μέχρι ο Πέρεζ να ανεβάσει το ρυθμό του και να αρχίσει να απομακρύνεται, γράφοντας ταχύτερους γύρους.

Πιο πίσω ο Νόρις διατηρούσε με άνεση την 4η θέση, με διαφορά ασφαλείας από τον 5ο Ράσελ, ο οποίος είχε επίσης πολύ μεγάλη διαφορά από τον Μπότας που ακολουθούσε στην 6η θέση. Ο Φέτελ με πολύ καλή στρατηγική είχε ανέβει στην 7η θέση, μπροστά από τον Μάγκνουσεν. Για τις δύο τελευταίες θέσεις της 10άδας είχαμε μεγάλη μάχη ανάμεσα σε Τσουνόντα, Στρολ, Οκόν, Αλμπον, Γκασλί, Χάμιλτον και Ρικάρντο.

Η βροχή που δεν ήρθε

Οι Red Bull Racing έδειχναν αχτύπητες στην κορυφή, με τον Μαξ Φερστάπεν να έχει πάει τη διαφορά από τον Πέρεζ σε διψήφιο νούμερο και τον Μεξικανό να μην ξεφεύγει αλλά ταυτόχρονα να μην απειλείται ιδιαίτερα από τον Λεκλέρ που ήταν πίσω του στην 3η θέση. Ήταν δύσκολη κατάσταση για τον Μονεγάσκο, που καθώς δεν αναμένονταν άλλα pit stop δεν είχε πολλά βέλη στη φαρέτρα του για να προσπαθήσει να ανατρέψει την κατάσταση.

Η βροχή ωστόσο αργούσε να εμφανιστεί και καθώς η κατάσταση της πίστας βελτιωνόταν γύρο με το γύρο οι χρόνοι έπεφταν αλλά δεν είχαμε σημαντικές αλλαγές στην κατάταξη, παρότι στο μεταξύ ενεργοποιήθηκε το DRS. Το πιο χαρακτηριστικό δείγμα της κυριαρχίας του Φερστάπεν ήρθε περίπου 20 γύρους πριν από το τέλος, όταν ο Ολλανδός έριξε γύρο στον Χάμιλτον, τον οδηγό με τον οποίο μαχόταν τροχό με τροχό για τον τίτλο. Σε εκείνο το σημείο ο Βρετανός έδινε μάχη με τον Γκασλί και τον Άλμπον για τη 12η θέση. Υπύρξε πάντως πρόοδος για έναν οδηγό, και αυτός ήταν ο Γιούκι Τσουνόντα της AlphaTauri, που πέρασε τον Μάγκνουσεν για την 8η θέση.

Endgame και τέλος παιχνιδιού

Ο Σαρλ Λεκλέρ έπαιξε το τελευταίο του χαρτί, μπαίνοντας για αλλαγή ελαστικών 13 γύρους πριν από το τέλος, με τα μαλακά να αντικαθιστούν τα βρόχινα. Ο Μονεγάσκος της Ferrari βγήκε στην πίστα πίσω από τον Νόρις, αλλά λίγο αργότερα τον πέρασε εύκολα. Η Red Bull αντέδρασε άμεσα και φώναξε τον Σέρχιο Πέρεζ για αλλαγή ελαστικών στον επόμενο γύρο, και τον Μαξ Φερστάπεν στον μεθεπόμενο.

Η κίνηση της Ferrari έδειξε να αποδίδει, καθώς ο Λεκλέρ «εξαφάνισε» τη διαφορά από τον Πέρεζ και βρέθηκε ακριβώς πίσω του και μέσα στη ζώνη του DRS. Και πάλι όμως η Red Bull ήταν πολύ γρήγορη και ο Πέρεζ κρατήθηκε μπροστά. Ο Λεκλέρ προσπάθησε πολύ, αλλά τελικά δεν απέφυγε το λάθος και βγήκε εκτός πίστας. Ήταν τυχερός ότι χτύπησε ελαφριά στην μπαριέρα και δεν έκανε ζημιά στο μονοθέσιο, αλλά έπρεπε να μπει ξανά για αλλαγή ελαστικών και έπεσε στην 9η θέση.

Με την πίεση να έχει φύγει οριστικά από τις πλάτες τους, οι οδηγοί της Red Bull Racing τερμάτισαν σε παράταξη, με τον Μαξ Φερστάπεν να παίρνει μια τεράστια νίκη και τον Σέρχιο Πέρεζ να συμπληρώνει ένα εξαιρετικά σημαντικό 1-2. Ο Λάντο Νόρις «από το πουθενά» έφερε τη Mclaren στην 3η θέση και ανέβηκε στο βάθρο των νικητών. Ο Τζορτζ Ράσελ τερμάτισε 4ος, έχοντας δώσει στους τελευταίους γύρους επική μάχη με τον Βάλτερι Μπότας, που ήταν 5ος. Ο Σαρλ Λεκλέρ κατάφερε τελικά να τερματίσει στην 6η θέση και ακολούθησαν οι Τσουνόντα, Φέτελ, Μάγκνουσεν και Στρολ.

Επόμενος αγώνας είναι το το Grand Prix του Μαϊάμι, που θα διεξαχθεί το 3ήμερο 6-8 Μαΐου.

Αποτελέσματα GP Εμίλια-Ρομάνια

race

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα 1: Ο πρωταθλητής είναι εδώ στην έδρα της Ferrari!

Published

on

Φερστάπεν με… καρδιά πρωταθλητή! Ο Ολλανδός πιλότος της Red Bull Racing δεν μάσησε από το γεγονός πως έχασε την πρωτοπορία του από το ξεκίνημα του sprint race από τον Σαρλ Λεκλέρ, έμεινε σε απόσταση και έκανε την αντεπίθεσή του στο φινάλε, προσπερνώντας τον στον τελευταίο γύρο για να πάρει μεγάλη νίκη.

Τρομερή συγκέντρωση και οδήγηση από τον Φερστάπεν, που περίμενε την κατάλληλη στιγμή για να κάνει την επίθεσή του και έδειξε στον Λεκλέρ πως είναι «εδώ» και δεν θα τον αφήσει σε… ησυχία τη φετινή σεζόν.

Το πιο εντυπωσιακό και ανατρεπτικό sprint race που έχουμε δει την τελευταία διετία ήταν αυτό στην Ιμολα, με τον Λεκλέρ να κάνει εκκίνηση… πρωταθλητή και να αφήνει δεύτερο τον Φερστάπεν, με τον Πέρεθ να ανεβαίνει 5ος από 8ος που είχε ξεκινήσει και να δείχνει πως τόσο αυτός όσο και η Red Bull Racing βρίσκονται σε πολύ καλή κατάσταση. Αντιθέτως, οι Μercedes ολοένα και έχαναν έδαφος, δεν μπορούσαν να πλησιάσουν καν τη δεκάδα, ούτε και τη βαθμολογούμενη οκτάδα και συνεχίζουν να απογοητεύουν τους fans τους.

Ο Λεκλέρ σε όλη τη διάρκεια του sprint race έδειχνε να διατηρεί μια απόσταση ασφαλείας, κρατώντας σε απόσταση 1-1,2 δευτερόλεπτα τον Φερστάπεν, ο οποίος όμως λειτούργησε με εξαιρετική στρατηγική. Δεν έφθειρε τα ελαστικά του, τα κράτησε ζεστά και περίμενε το φινάλε, ώστε να ρίξει τους 4 τελευταίους γύρους τη διαφορά κάτω από το δευτερόλεπτο και έκανε την επίθεσή του σε ζώνη DRS, περνώντας τον Μονεγάσκο και αφήνοντας με τη χαρά τους οπαδούς της Ferrari που κατέκλεισαν την πίστα της Ίμολα. Οι Πέρες, Σάινθ συμπλήρωσαν την τετράδα, ενώ στην οκτάδα μπήκαν και οι Νόρις, Ρικιάρντο, Μπότας, Μάγκνουσεν.

Ίμολα: Πήρε το sprint race ο Φερστάπεν

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα 1: Θρίαμβος Φερστάπεν στη Σαουδική Αραβία

Published

on

Ο Μαξ Φερστάπεν φώναξε δυνατά «παρών» στη Σαουδική Αραβία και πήρε με τη Red Bull Racing μια τεράστιας σημασίας νίκη τόσο βαθμολογική όσο και ψυχολογική.

Ο Ολλανδός έδωσε πολύ μεγάλη μάχη με τον Σαλρ Λεκλέρ της Ferrari μέχρι τον τελευταίο γύρο, με τον Μονεγάσκο να παίρνει τελικά τη 2η θέση. Ο Κάρλος Σάινθ πήρε την 3η θέση, δίνοντας ακόμα πιο κόκκινο χρώμα στο βάθρο.

Εκκίνηση

Οι οδηγοί πήραν κανονικά τις θέσεις τους στην εκκίνηση, μετά το καρδιοχτύπι στο γκαράζ της Ferrai με το μονοθέσιο του Κάρλος Σάινθ. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Σέρχιο Πέρεζ ξεκίνησε καλά, κάλυψε την εσωτερική του και έστριψε πρώτος, μπροστά από τον Σαρλ Λεκλέρ. Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν πολύ επιθετικός στην εκκίνηση και ύστερα από μια σύντομη μάχη με τον Σάινθ στις πρώτες στροφές κατάφερε να περάσει στην 3η θέση και να αφήσει τον Ισπανό της Ferrari στην 4η.

Ήταν μια «καθαρή» εκκίνηση, χωρίς συμβάντα και επαφές σε όλο το μήκος του γκριντ. Ο Οκόν κράτησε την 5η θέση ενώ ο Τζορτζ Ράσελ ξεκίνησε πολύ καλά και ανέβηκε 6ος, μπροστά από τους Αλόνσο, Μπότας Μάγκνουσεν και Νόρις. Ο Λούις Χάμιλτον, που ξεκίνησε από τη 15η θέση, κατάφερε να κερδίσει μία θέση και να ανέβει 14ος, πίσω από τον Ρικάρντο.

Οι διαφορές ανάμεσα στους πρώτους άνοιξαν σε λίγο πάνω από 1 δευτερόλεπτο στους πρώτους γύρους και έτσι δεν είχε κανείς το πλεονέκτημα του DRS. Ο Τζορτζ Ράσελ όμως με μια αποφασιστική κίνηση κατάφερε να περάσει τον Εστεμπάν Οκόν και να ανέβει στην 5η θέση. Θα ήταν δύσκολο ωστόσο να ανέβει περισσότερο, καθώς μπροστά του ήταν ο Σάινθ, ο οποίος είχε ήδη ξεφύγει κατά 5 δευτερόλεπτα.

«Εμφύλιος» στην Alpine

Ένας άλλος οδηγός που είχε επιθετική διάθεση ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος έδινε σκληρή μάχη με τον ομόσταβλό του στην Alpine, τον Εστεμπάν Οκόν. Οι δυο τους πάλεψαν τροχό με τροχό για μερικούς γύρους, μέχρι τελικά καταφέρει να περάσει με μια ωραία κίνηση από την εξωτερική. Ο Οκόν προσπάθησε να αμυνθεί αλλά η αποφασιστικότητα του έμπειρου Ισπανού δεν του άφησε περιθώρια.

Στον επόμενο γύρο ο Οκόν είχε το DRS και στο τέλος της ευθείας πέρασε τον Alonso, αλλά επειδή «έκοψε» τη στροφή έπρεπε να δώσει τη θέση του πίσω. Η αψιμαχία αυτή των οδηγών της Alpine επέτρεψε στους Μπότας και Μάγκνουσεν να πλησιάσουν και να σχηματιστεί ένα «τρενάκι» τεσσάρων μονοθέσιων με τον Αλόνσο μπροστά. Λίγο πιο πίσω, ο Λούις Χάμιλτον κατάφερε να περάσει διαδοχικα τους Στρολ, Ζου και Νόρις και να ανέβει στην 11η θέση.

Περιμένοντας τα pit stop

Η μάχη ανάμεσα σε Αλόνσο και Οκόν δεν έδειχνε να κοπάζει, τελικά από την Apline δόθηκε η εντολή από τον ασύρματο στους οδηγούς να κρατήσουν τις θέσεις τους και να σταματήσουν να προσπαθούν να περάσουν ο ένας τον άλλο. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στον Μπότας να περάσει τον Οκόν και να ανέβει στην 7η θέση.

Στην κορυφή όμως γινόταν αγώνας αναμονής. Οι Red Bull και Ferrari περίμεναν το pit stop για να εφαρμόσουν τη στρατηγική τους και να προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες. Η πρώτη κίνηση έγινε από τη Red Bull, που φώναξε στα pit τον Σέρχιο Πέρεζ για να αλλάξει τη μεσαία γόμα με τη σκληρή. Και τότε άλλαξαν όλα.

Ο Λατίφι έχασε τον έλεγχο της Williams και έπεσε στην μπαριέρα της τελευταίας στροφής, προκαλώντας την εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στους Λεκλέρ και Φερστάπεν να κάνουν ένα «δωρεάν» pit stop και να επιστρέψουν στην πίστα μπροστά από τον Μεξικανό. Μεγάλη ατυχία για τον Πέρεζ, που το μόνο που κατάφερε να κρατήσει ήταν η 3η θέση, μπροστά από τον Σάινθ. Ο Μεξικανός όμως υπέπεσε σε παράβαση, καθώς καθώς ο Σάινθ έβγαινε από τα pit ήταν μπροστά του και έπρεπε να κρατήσει τη θέση.

Και τώρα οι δυο τους

Η νέα κατάταξη που σχηματίστηκε μετά το Αυτοκίνητο Ασφαλείας είχε τον Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari στην πρώτη θέση και τον Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull Racing στη δεύτερη. Με 30 γύρους να απομένουν στον αγώνα, κανένας από τους δύο δεν αναμενόταν να κάνει δεύτερο pit stop και η νίκη θα κρινόταν μέσα στην πίστα.

Στην επανεκκίνηση ο Λεκλέρ κατάφερε να κρατήσει την πρώτη θέση και δεν απειλήθηκε ουσιαστικά από τον Φερστάπεν. Ο Πέρεζ έδωσε αμέσως τη θέση πίσω στον Σαινθ, και έτσι ο Ολλανδός της Red Bull βρέθηκε ανάμεσα σε ένα σάντουιτς από Ferrari. Πιο πίσω ο Ράσελ κρατούσε την 5η θέση ενώ ο Χάμιλτον πέρασε τον Μάγκνουσεν για να πάρει την 6η θέση από τον Δανό. Και οι δύο τους όμως δεν είχαν κάνει ακόμα pit stop.

Στην κορυφή της κατάταξης, ο Λεκλέρ δεν κατάφερνε να ξεφύγει από τον Φερστάπεν, με τη διαφορά τους να παραμένει σταθερή ανάμεσα στο 1 και στο 1,5 δευτερόλεπτο. Από κοντά όμως ακολουθούσε και ο Σάινθ, περίπου 2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Φερστάπεν, ενώ και ο Ισπανός είχε πίσω του τον Πέρεζ να ακολουθεί.

Αγωνία μέχρι το τέλος

Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν πολύ μαχητικός και δεν άφηνε τον Λεκλέρ να «ανασάνει». Οι δύο πρωτοπόροι είχαν πια ξεφύγει πολύ από τους Σάινθ και Πέρεζ, που έδιναν το δικό τους αγώνα. Πιο πίσω όμως άρχισαν να παρουσιάζονται προβλήματα. Οι Βάλτερι Μπότας, Φερνάντο Αλόνσο και Ντάνιελ Ρικάρντο εγκατέλειψαν από μηχανικά προβλήματα στον ίδιο γύρο, προκαλώντας την εμφάνιση του Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας, με 12 γύρους να απομένουν. Ιδιαίτερα οι Αλόνσο και Μπότας έχασαν πολλούς βαθμούς καθώς διεκδικούσαν την 6η θέση στον αγώνα.

Όταν βγήκε η πράσινη σημαία και η δράση στην πίστα ξαναξεκίνησε, ο Φερστάπεν εξαπέλυσε την επίθεσή του στον Λεκλέρ, καθώς ήταν η τελευταία του ευκαιρία να πάρει την πρωτοπορία στον αγώνα. Σε μια επανάληψη όσων είδαμε πριν από μία εβδομάδα στο Μπαχρέιν, ο Φερστάπεν πέρασε μπροστά αλλά ο Λεκλέρ τον ξαναπέρασε στην επόμενη ζώνη DRS.

Η μάχη συνεχίστηκε, με τον Λεκλέρ να μην καταφέρνει να πάρει αυτό το κρίσιμο ένα δευτερόλεπτο διαφοράς από τον Φερστάπεν και να μην απειλείται σε κάθε γύρο. Πλησιάζοντας προς το τέλος, ο Φερστάπεν έκανε τελικά την κίνησή του και κατάφερε να περάσει 5 γύρους πριν από το τέλος. Η κατάσταση τώρα αντιστράφηκε, με τον Φερστάπεν μπροστά και τον Λεκλέρ να είναι κολλημένος πίσω του. Έτσι πήγαν μέχρι το τέλος, με τον Ολλανδό τελικά να παίρνει την καρό σημαία και τη νίκη, με τον Μονεγάσκο ακριβώς πίσω του. Ο Κάρλος Σάινθ τερμάτισε στην 3η θέση, μπροστά από τον Σέρχιο Πέρεζ. Ακολούθησαν οι Τζορτζ Ράσελ, Εστεμπάν Οκόν, Λάντο Νόρις, Πιέρ Γκασλί, Κέβιν Μάγκνουσεμ και Λούις Χάμιλτον.

Ο επόμενος αγώνας είναι το GP Αυστραλίας στην πίστα του Άλμπερτ Παρκ στη Μελβούρνη, το 3ήμερο 8-10 Απριλίου. Όπως πάντα, θα παρακολουθήσετε την εξέλιξή του μέσα από το LIVE του Gazzetta.

Αποτελέσματα GP Σαουδικής Αραβίας

race

Continue Reading
Advertisement

Facebook

Copyright © 2019 Mikad Εκδοτικές Διαφημιστικές Υπηρεσίες. --- Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών της ιστοσελίδας matchnews.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.