Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Η Ferrari είναι εδώ… Εμφατικό 1-2 στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος στο Μπαχρέιν

Published

on

Ο πρώτος αγώνας της νέας εποχής της Formula 1 μάς έδωσε αυτό που περιμέναμε. Το GP Μπαχρέιν ήταν ένας συναρπαστικός αγώνας, στον οποίο κέρδισε ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari.

Για να έρθει αυτή η νίκη, όμως, ο Μονεγάσκος έπρεπε να τα δώσει όλα για να κρατήσει σε μεγάλο μέρος του αγώνα πίσω του τον πρωταθλητή Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος ήταν ταχύτατος και μαχητικός όπως πάντα μέσα στο μονοθέσιο της Red Bull Racing, αλλά εγκατέλειψε λίγο πριν από το τελος.

Ο Κάρλος Σάινθ τερμάτισε δεύτερος σε αυτήν την ονειρική βραδιά για τη Scuderia και το βάθρο συμπλήρωσε ο Λούις Χαμιλτον με τη Mercedes.

 

 

Εκκίνηση

Τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στο grid για την πρώτη εκκίνηση του 2022. Με την αγωνία και τους σφυγμούς στα ύψη, τα κόκκινα φώτα στην πίστα του Σακχίρ έσβησαν και οι δύο πρώτοι έκαναν πολύ καλή εκκίνηση. Ο Λεκλέρ πολύ έξυπνα μπήκε στην εσωτερική της πρώτης στροφής και υπερασπίστηκε με επιτυχία την πρώτη θέση από τον Φερστάπεν. Ο Ολλανδός προσπάθησε να επιτεθεί αλλά δεν είχε αρκετό χώρο ενώ ταυτόχρονα έπρεπε να έχει το νου του στον Κάρλος Σάινθ.

Ο Χάμιλτον έκανε επίσης καλή εκκίνηση και πέρασε γρήγορα τον Πέρεζ για να πάρει την 4η θέση, ενώ την έκπληξη έκανε ο Κέβιν Μάγκνουσεν με τη Haas, ο οποίος επίσης πέρασε τον Πέρεζ και ανεβηκε 5ος. Λίγο αργότερα όμως ο Δανός έκανε ένα μικρό λάθος, το οποίο επέτρεψε στον Πέρεζ να πάρει πίσω την 5η θέση. Ο Ο Τζορτζ Ράσελ κέρδισε δύο θέσεις και ανέβηκε 7ος, μπροστά από τους Γκασλί, Αλόνσο και Οκόν. Ο τελευταίος χτύπησε από πίσω τον Σουμάχερ, που έκανε μια περιστροφή 360 μοιρών αλλά κατάφερε να συνεχίσει.

 

 

Και τώρα οι δυο τους

Αφού κατακάθισε η σκόνη της εκκίνησης, οι δύο πρωτοπόροι άρχισαν να κάνουν αυτό που περιμέναμε. Ο Λεκλέρ μπροστά και ο Φερστάπεν στα 1,5-2 δευτερόλεπτα πίσω του άνοιγαν συνεχώς τη διαφορά από τον Σάινθ, ο οποίος είχε τον Χάμιλτον κολλημένο στο διαχύτη της Ferrari του. Η Mercedes στον αγώνα έδειχνε σαφώς ταχύτερη από αυτό που είδαμε στις κατατακτήριες δοκιμές.

Ένα άλλο σημείο ενδιαφέροντος στον αγώνα ήταν η πορεία του Βάλτερι Μπότας. Ο Φινλανδός έκανε πολύ κακή εκκίνηση και έπεσε στη 14η θέση. Από εκεί ξεκίνησε την προσπάθειά του να ανέβει ψηλότερα, εκμεταλλευόμενος την ταχύτητα της Alfa Romeo, έχασε όμως πολύ χρόνο πίσω από τον Αλεξ Άλμπον με τη Williams.

Όσο περνούσαν οι γύροι ο Λούις Χάμιλτον το έβρισκε όλο και πιο δύσκολο να κρατηθεί πίσω από τον Σάινθ, ενώ αντίθετα ο Πέρεζ πλησίαζε συνεχώς τον Βρετανό της Mercedes. Όταν ο Πέρεζ έφτασε πίσω από τον Χάμιλτον ήταν αρκετά πιο γρήγορος και κατάφερε να τον περάσει για να πάρει πίσω την 4η θέση.

1ο pit stop

Ο Χάμιλτον ήταν ο πρώτος από όλους τους οδηγούς που μπήκε στα pit για να αλλάξει τα μαλακά ελαστικά με ένα φρέσκο σετ σκληρών. Ο Βρετανός δυσκολεύτηκε αρκετά στο γύρο εξόδου καθώς τα σκληρά ελαστικά του δεν είχαν θερμοκρασία και είδε τον Ζου να τον περνάει, προτού φυσικά τον φτάσει και τον ξαναπεράσει στον επόμενο γύρο.

Εδώ πρέπει να σημειώσουμε ότι η πλειονότητα των οδηγών ξεκίνησε με τη μαλακή γόμα των ελαστικών της Pirelli, με εξαίρεση τις δύο McLaren που ξεκίνησαν με τη μεσαία, και βρισκονταν πολύ μακρικά από τη βαθμολογούμενη 10άδα, με τον Νόρις στη 16η και τον Ρικάρντο στη 17η θέση.

Ο Μαξ Φερατάπεν μπήκε για τη δική του αλλαγή στον 15ο γύρο και έβαλε άλλο ένα σετ μαλακών ελαστικών, σε μια προσπάθεια να κάνει το undercut και να βρεθεί μπροστά από τον Λεκλέρ. Στη Ferrari αντέδρασαν άμεσα και φώναξαν τον Λεκλέρ στον επόμενο γύρο για να βάλει κι εκείνος τη μαλακή γόμα.

Τιτανομαχία

Αυτό που έγινε στους επόμενους τρεις γύρους ήταν η Formula 1 στα καλύτερά της. Ο Λεκλέρ επέστρεψε στην πίστα ακριβώς μπροστά από τον Φερστάπεν και οι δυο τους ξεκίνησαν μια μάχη που θα μείνει στην ιστορία του σπορ. Στο τέλος της ευθείας ο Φερστάπεν περνούσε, με τη βοήθεια του DRS, και αμέσως μετά ο Λεκλέρ τον περνούσε ξανά. Το σκηνικό επαναλήφθηκε άλλες δύο φορές, μέχρι να καταφέρει τελικά ο Λεκλέρ να βγει έξω από τη ζώνη DRS του Φερστάπεν και να διατηρήσει την πρωτοπορία.

 

 

Πιο πίσω ο Σάινθ επίσης διατηρούσε την 3η θέση αλλά πλέον έπρεπε να προσέχει τον Σέρχιο Πέρεζ, ο οποίος ακολουθούσε διαφορετική στρατηγική (είχε βάλει μεσαία γόμα) και διεκδικούσε τη θέση στο βάθρο. Ετελώς διαφορετική στρατηγική ακολουθούσαν οι δύο Mercedes, με τους Χάμιλτον και Ράσελ να έχουν σκληρή γόμα και να βρίσκονται στις θέσεις 5 και 6. Οι Μάγκνουσεν, Γκασλί, Αλόνσο και Οκόν συμπλήρωναν τη 10άδα – και δεν είχαμε φτάσει ακόμα στο μέσον του αγώνα.

2ο pit stop

Ο Αλόνσο άνοιξε το χορό των δεύτερων pit stop, μπαίνοντας για να αλλάξει τα μεσαία σε σκληρά ελαστικά. Δύο ηύρους αργότερα μπήκε και ο Χάμιλτον, ο οποίος έβγαλε τα σκληρά και έβαλε τα μεσαία ελαστικά, με τα οποία θα έπρεπε να κάνει άλλους 28 γύρους μέχρι τον τερματισμό. Τα τρια pit stop δεν φάνταζαν τόσο απίθανη περίπτωση σε εκείνο το σημείο.

Ενώ συνέβαιναν αυτά, ο Σαρλ Λεκλέρ είχε φτιάξει μια ωραία διαφορά άνω των τεσσάρων δευτερολέπτων από τον Φερστάπεν και όλα έδειχναν ότι η πρώτη θέση και κατά συνέπεια η νίκη θα κρινόταν στο επόμενο pit stop. O Φερστάπεν έκανε την κίνησή του στον 31ο γύρο και μπήκε για ένα φρέσκο σετ μεσαίας γόμας. Και πάλι η Ferrari αντέδρασε άμεσα και μπήκε στον επόμενο γύρο. Εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο κρατούσαν την ανάσα τους.

 

 

Αυτήν τη φορά όμως δεν έγινε το ίδιο. Ο Λεκλέρ επέστρεψε στην πίστα μετά το pit stop ξεκάθαρα μπροστά από τον Φερστάπεν, ο οποίος δεν κατάφερε να μπει στο DRS και να απειλήσει τον Μονεγάσκο. Ο Ολλανδός στον ασύρματο παραπονέθηκε στην ομάδα του, ότι του έδωσαν την εντολή να μην πιέσει πολύ τα ελαστικά του στο γύρο εξόδου και αυτό του στέρησε την ευκαιρία να βρεθεί μπροστά από τον αντίπαλό του και στην πρώτη θέση.

Η μάχη του βάθρου

Λίγο πιο πίσω, αρκετά πιο πίσω για την ακρίβεια, γύρω στα 15 δευτερόλεπτα, είχαμε μια μάχη καρμπόν. Ο Κάρλος Σάινθ βρισκόταν στην 3η θέση αλλά βρισκόταν επίσης υπό διαρκή πίεση από τον Σέρχιο Πέρεζ, που έμενε σε σταθερή απόσταση 2-3 δευτερολέπτων πίσω του. Και οι δύο γνώριζαν τη σημασία της 3ης θέσης για τις ομάδες τους και έκαναν αγώνα αναμονής. Ωστόσο, ο Σάινθ είχε μεσαία ελαστικά στο μονοθέσιό του ενώ ο Πέρεζ είχε τα μαλακά.

Αρκετά πιο πίσω, άλλα 15 δευτερόλεπτα, ακολουθούσαν οι δύο Mercedes των Χάμιλτον και Ράσελ. Τα «ασημί βέλη» ήταν ξεκάθαρα εκτός διεκδίκησης της νίκης και αυτό σίγουρα προκαλούσε προβληματισμό στην πρωταθλήτρια ομάδα. Ο Κέβιν Μάγκνουσεν συνέχιζε να εντυπωσιάζει στην 7η θέση και τη 10άδα έκλειναν οι Γκασλί, Οκόν και Αλόνσο.

3ο pit stop και Αυτοκίνητο Ασφαλείας

O Λεκλέρ συνέχιζε να ανοίγει τη διαφορά από τον Φερστάπεν και όταν αυτή ξεπέρασε τα 5 δευτερόλεπτα ο Ολλανδός μπήκε και για τρίτη αλλαγή ελαστικών, με σκοπό πιθανώς να κάνει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα και να πάρει τον ένα βαθμό. Αυτήν τη φορά στη Ferrari δεν αντέδρασαν και άφησαν τον Λεκλέρ στην πίστα. Αντίθετα, κάλεσαν τον Κάρλος Σάινθ για να τον προστατέψουν από τον Σέρχιο Πέρεζ. Ο Φερστάπεν ωστόσο ανέφερε πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης της RB18, που όμως του επέτρεπε να συνεχίσει.

 

 

Και τότε ανατράπηκαν όλα. Ο Πιέρ Γκασλί αναγκάστηκε να σταματήσει στην άκρη της πίστας, με το μονοθέσιο της AplhaTauri να έχει πάρει φωτιά. Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε στην πίστα, ο Λεκλέρ έκανε το δικό του pit stop και η διαφορά ανάμεσα στους δύο πρώτους μηδενίστηκε ξανά.

Η απομάκρυνση της AlphaTauri αποδείχτηκε σχετικά δύσκολη και πέρασαν αρκετοί γύροι μέχρι το Αυτοκίνητο Ασφαλείας να φύγει από την πίστα. Όταν έγινε αυτό απέμεναν μόνο 7 γύροι μέχρι την καρό σημαία και οι διεκδικητές της νίκης έπρεπε να παίξουν όλα για όλα.

Η νύχτα της Ferrari

Στην επανεκκίνηση ο Λεκλέρ κατφερε να φύγει καλά και δεν απειλήθηκε από τον Φερστάπεν. Αντίθετα, ο Ολλανδός είδε τον Σάινθ να έχει φτάσει δίπλα του και έπρεπε να αμυνθεί για να διατηρήσει τη 2η θέση. Ο Πέρεζ προσπάθησε να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία ενώ και ο Χάμιλτον καραδοκούσε για όποιο άνοιγμα παρουσιαζόταν.

Τελικά όμως όλοι οι πρωτοπόροι διατήρησαν της θέσεις τους. Ιδιαίτερα ο Λεκλέρ άρχισε να γράφει ταχύτερους γύρους και αμέσως απομακρύνθηκε από τον Φερστάπεν και έβαλε πλώρη για τη νίκη. Πιο πίσω, σημαντική πρόοδο είχε κάνει ο Μπότας, που ανέβηκε στην 8η θέση, μπροστά από τους Οκόν και Τσουνόντα.

 

 

Ο Σάινθ «ζωντάνεψε» στους τελευταίους γύρους και κόλλησε πίσω από τον Φερστάπεν, που αντιμετώπιζε προβλήματα με την μπαταρία στο μονοθέσιο της Red Bull. Ο Σάινθ πέρασε και αμέσως μετά ο Φερστάπεν επιβράδυνε, μπήκε στα pit και εγκατέλειψε. Έτσι, με το πανηγυρικό 1-2 της Ferrari έπεσε η καρό σημαία, με τον Χάμιλτον να παίρνει την 3η θέση, αφότου ο κινητήρας στο μονοθέσιο του Πέρεζ ξαφνικά σταμάτησε στον τελευταίο γύρο του αγώνα. Ο Ράσελ ήταν 4ος και ακολούθησαν οι Μάγκνουσεν, Μπότας, Οκόν, Τσουνόντα, Αλόνσο και Ζου.

 

 

Ο επόμενος αγώνας έρχεται το επόμενο Σαββατοκύριακο (25-27 Μαρτίου) και είναι το GP Σαουδικής Αραβίας.

Αποτελέσματα GP Μπαχρέιν

bahrain race

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Μ.Ο.Π: Έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη πίτα του

Ο Μοτοσυκλετιστικός Όμιλος Πατρών έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη πίτα του, με βραβεύσεις μελών του που ξεχώρισαν τη χρονιά που έφυγε

Published

on

Την πρωτοχρονιάτική πίτα τους έκοψαν τα μέλη του Μοτοσυκλετιστικού Ομίλου Πατρών παρουσία παλιών και νέων φίλων. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης οι παρεβρισκόμενοι αντάλλαξαν εμπειρίες και ευχές, ενώ ξεκίνησαν να καταστρώνουν τα πλάνα τους για τις αποδράσεις της νέας χρονιάς.

Να θυμίσουμε ότι οι φίλοι του Μ.Ο.Π. όλη την χρονιά διοργανώνουν εκδρομές σε όλη την Ελλάδα για τα μέλη και τους φίλους της Μοτοσυκλέτας.

Σε ανακοίνωσή του ο Όμιλος αναφέρει: “Όλα τα όμορφα τελειώνουν γρήγορα έτσι και η φετινή μας εκδήλωση “κύλησε” τόσο γρήγορα και ωραία που πραγματικά ήδη μας λείπει! Αρκετός κόσμος(τα 400 σχεδόν κομμάτια της πίτας εξαντλήθηκαν) στο café Molos, μέλη, παλαιοί και νέοι φίλοι του ΜΟΠ , καθώς και επισκέπτες από διάφορα μέρη μας τίμησαν με την παρουσία τους.

Ανταλλαγή ευχών, απονομές στους καλεσμένους μας και όπως πάντα η αναμενόμενη κλήρωση για την λαχειοφορο κράτησαν “ζωντανή ” την μεγάλη παρέα μέχρι τις μεσημεριανές ώρες

Ευχαριστούμε πολύ όλους όσους βρεθήκατε σήμερα στην γιορτή μας και ιδιαίτερα τους: Αναπληρωτή Δήμαρχο και αντιδήμαρχο Διοίκησης και Οικονομικών κ.Διονυσιο Πλέσσα. Τους φίλους και συμπολίτες μοτοσυκλετιστες που βραβεύτηκαν και είναι οι Θανάσης Αργυρόπουλος, Διονύσης Δημόπουλος, Φώτης Τζούμας,  Λουκάς Σπηλιόπουλος, Θανάσης Μπαρλος και Χάρης Κογκος.

Τις λέσχες και παρέες που μας τίμησαν με την παρουσία τους ΠΑ.ΛΕ.ΜΟΤ, Pourangers – Μ.ΠΟ.Σ., Λέσχη Μοτοσυκλέτας Ναυπάκτου,Λε.Μο.Κατω Αχαιας, ΜΟΤΟΛΕΣΧΗ ΙΕΡΑΣ ΠΟΛΕΩΣ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ, ΜΟΤΟ.ΛΕ.Αμαλιαδας, Aces M.C Patras, Enduro cross team Patras, Ξαπλωτοι Τeam Patras, Africa Twin Patras και Vstrom mania Patras.

Τέλος τον φίλο (και μέλος πλέον) Πέτρο Χατζή  με τον φίλο Σπύρο που ταξίδεψαν από την Αθήνα αλλά και τους φίλους μας από την Πρέβεζα που συχνά μας συντροφεύουν στις βόλτες μας, τον φίλο μας Θεόδωρο Λυκούρη(που έστω για λίγο )ήρθε να μας δώσει την γελαστή πάντα καλημέρα τους, αλλά και τον Βασίλη Ορφανό που πλέον είναι “δικός μας άνθρωπος” και που έκανε σήμερα αρκετά χιλιόμετρα για να μας τιμήσει με την παρουσία του αλλά και να ομορφύνει την εκδήλωση με την άψογα αναπαλαιωμένη Triumph!!

Ραντεβού στην επόμενη εκδήλωση του ομίλου μας και φυσικά που αλλού, από τους δρόμους. Καλή χρονιά με όμορφα και ασφαλή χιλιόμετρα για ΟΛΟΥΣ. Οι φωτογραφίες είναι από την Evi Dakar”.

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Formula 1: H FIA απαγόρευσε στους οδηγούς να κάνουν πολιτικές δηλώσεις

Published

on

Η παγκόσμια ομοσπονδία, FIA προέβη σε αλλαγή του Διεθνούς Αγωνιστικού Κώδικα και δεν επιτρέπει σε οδηγούς να κάνουν πολιτικές, θρησκευτικές ή προσωπικές δηλώσεις.

Οι αλλαγές αυτές θα ισχύσουν στη Formula 1 από το 2023 και αφορούν όλους τους οδηγούς που συμμετέχουν σε πρωταθλήματα που τελούν υπό την αιγίδα της παγκόσμιας ομοσπονδίας.

Οι αλλαγές έχουν στόχο να σταματήσουν την προβολή πολιτικών, θρησκευτικών ή προσωπικών μηνυμάτων στο πλαίσιο αγωνιστικών τριημέρων.

O νέος κώδικας της FIA αναφέρει: «η μη συμμόρφωση με τις οδηγίες της FIA σχετικά με τον διορισμό και τη συμμετοχή προσώπων κατά τη διάρκεια επίσημων τελετών σε οποιοδήποτε πρωτάθλημα υπό την αιγίδα της FIA θα θεωρείται πλέον παραβίαση των κανονισμών».

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Formula 1: Η Mercedes υπέγραψε τον Μικ Σουμάχερ για τρίτο οδηγό το 2023

Στο μεταξύ, νωρίτερα σήμερα (15/12) η Ferrari ανακοίνωσε το τέλος της συνεργασίας της με τον 23χρονο οδηγό.

Published

on

Η Mercedes επιβεβαίωσε ότι ο Μικ Σουμάχερ θα είναι ο αναπληρωματικός οδηγός της ομάδας στη Formula 1 για το 2023.

Ο 23χρονος οδηγός, ο οποίος στέφθηκε πρωταθλητής στη Formula 2 το 2020, «έτρεξε» για δύο σεζόν στη Formula 1 με τη Haas, ωστόσο αποτελεί παρελθόν ενόψει της σεζόν του 2023, καθώς οι διοικούντες την ομάδα προτίμησαν την εμπειρία του συμπατριώτη του, Νίκο Χούλκενμπεργκ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η οικογένεια Σουμάχερ έχει δεσμούς με τη Mercedes, καθώς ο πατέρας του Μικ και επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, Μίκαελ, «έτρεξε» με τη γερμανική ομάδα σε αγώνες πριν γίνει οδηγός της Formula 1, ενώ τελείωσε την καριέρα του στα «ασημένια βέλη», όπου θήτευσε την τριετία 2010-12.

Επίσης, ο θείος του Μικ, Ραλφ, και ο εξάδελφός του, Νταβίντ, έχουν επίσης αγωνιστεί με τη Mercedes σε διάφορες κατηγορίες.

Ο Μικ Σουμάχερ θα καλύψει το κενό που υπάρχει στη θέση του αναπληρωματικού οδηγού της Mercedes, καθώς οι δύο αναπληρωματικοί «πιλότοι» της ομάδας για το 2022, ο Ολλανδός Νικ Ντε Φρις και ο Βέλγος Στόφελ Βάντουρν, «μετακόμισαν» στην AlphaTauri (ως οδηγός αγώνων) και στην Aston Martin (ως αναπληρωματικός), αντίστοιχα.

Στο μεταξύ, νωρίτερα σήμερα (15/12) η Ferrari ανακοίνωσε το τέλος της συνεργασίας της με τον Μικ Σουμάχερ ύστερα από τέσσερα χρόνια. Ο 23χρονος είχε ενταχθεί το 2019 στην ακαδημία νεαρών οδηγών της ομάδας, με την οποία ο πατέρας του κατέκτησε τους πέντε από τους επτά τίτλους της καριέρας του.

Continue Reading
Advertisement
ΜΠΑΣΚΕΤ9 mins ago

Μπάσκετ: Η Αχαγιά ’82 με ελλείψεις ήττα από τον Μίλωνα στην Αθήνα

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ26 mins ago

Δύο στα δύο για τις «Κ» της Παναχαϊκής με τον Πανιώνιο στο «Attica»

ΜΠΑΣΚΕΤ40 mins ago

Μπάσκετ: Πικρή ήττα με την εκπνοή του Αίολου Αγυιάς από το Παγκράτι!

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ2 hours ago

Πήρε το «θρίλερ» με τον Κολοσσό ο Προμηθέας και… πάτησε τετράδα (pics)

ΠΟΛΟ3 hours ago

Αναμενόμενη ήττα από τον Ολυμπιακό για τη ΝΕΠ

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ3 hours ago

Μπροστά με 46-32 ο εντυπωσιακός Προμηθέας επί του Κολοσσού στο ημίχρονο (pics)

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ4 hours ago

Παναχαϊκή: Χωρίς Μυτίδη με 20 παίκτες στην Κρήτη για τον Ηρόδοτο

Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ4 hours ago

Α’ κατηγορία (12η): Θύελλα 12 “ταχυτήτων”, δεν πέρασε από το Προάστειο ο Κεραυνός Αγ. Βασιλείου

ΑΘΛΗΜΑΤΑ7 hours ago

Ο κύβος ερίφθη! – Υπογράφηκε το μνημόνιο συνεργασίας Δήμου Πατρέων – ΣΕΓΑΣ

ΜΠΑΣΚΕΤ7 hours ago

Αναβλήθηκε το παιχνίδι του ΝΕΟΛ με την Δάφνη Δαφνίου

Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ4 hours ago

Α’ κατηγορία (12η): Θύελλα 12 “ταχυτήτων”, δεν πέρασε από το Προάστειο ο Κεραυνός Αγ. Βασιλείου

Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ11 hours ago

Α’ κατηγορία (12η): Ντέρμπι στο Προάστειο, δοκιμασία για την Θύελλα Πατρών

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ10 hours ago

Προμηθέας- Κολοσσός Ρόδου: Θέλει να εκμεταλλευτεί έδρα και μομέντουμ

ΠΟΛΟ23 hours ago

Πόλο: Η ΚΟΕ βραβεύει τον Κώστα Αγουρίδη για την πολυετή προσφορά του

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ4 hours ago

Παναχαϊκή: Χωρίς Μυτίδη με 20 παίκτες στην Κρήτη για τον Ηρόδοτο

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ2 hours ago

Πήρε το «θρίλερ» με τον Κολοσσό ο Προμηθέας και… πάτησε τετράδα (pics)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ7 hours ago

Παρουσίασε το βιβλίο του ο πρώην παίκτης της Παναχαϊκής, Λεωνίδας Βόσδου

ΜΠΑΣΚΕΤ9 hours ago

Β’ Εθνική: Εντός με Παγκράτι ο Αίολος Αγυιάς, με τον ισχυρό Μίλωνα η Αχαγιά ’82

Α2 ΒΟΛΕΙ24 hours ago

Ενίσχυση για τις γυναίκες του Απόλλωνα

ΑΘΛΗΜΑΤΑ7 hours ago

Ο κύβος ερίφθη! – Υπογράφηκε το μνημόνιο συνεργασίας Δήμου Πατρέων – ΣΕΓΑΣ

ΜΠΑΣΚΕΤ9 mins ago

Μπάσκετ: Η Αχαγιά ’82 με ελλείψεις ήττα από τον Μίλωνα στην Αθήνα

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ26 mins ago

Δύο στα δύο για τις «Κ» της Παναχαϊκής με τον Πανιώνιο στο «Attica»

ΜΠΑΣΚΕΤ40 mins ago

Μπάσκετ: Πικρή ήττα με την εκπνοή του Αίολου Αγυιάς από το Παγκράτι!

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ2 hours ago

Πήρε το «θρίλερ» με τον Κολοσσό ο Προμηθέας και… πάτησε τετράδα (pics)

ΠΟΛΟ3 hours ago

Αναμενόμενη ήττα από τον Ολυμπιακό για τη ΝΕΠ

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ3 hours ago

Μπροστά με 46-32 ο εντυπωσιακός Προμηθέας επί του Κολοσσού στο ημίχρονο (pics)

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ4 hours ago

Παναχαϊκή: Χωρίς Μυτίδη με 20 παίκτες στην Κρήτη για τον Ηρόδοτο

Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ4 hours ago

Α’ κατηγορία (12η): Θύελλα 12 “ταχυτήτων”, δεν πέρασε από το Προάστειο ο Κεραυνός Αγ. Βασιλείου

ΑΘΛΗΜΑΤΑ7 hours ago

Ο κύβος ερίφθη! – Υπογράφηκε το μνημόνιο συνεργασίας Δήμου Πατρέων – ΣΕΓΑΣ

ΜΠΑΣΚΕΤ7 hours ago

Αναβλήθηκε το παιχνίδι του ΝΕΟΛ με την Δάφνη Δαφνίου

Facebook

Copyright © 2019 Mikad Εκδοτικές Διαφημιστικές Υπηρεσίες. --- Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών της ιστοσελίδας matchnews.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.