Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Η ιστορία του Βασίλη Βάρρα, από τα… αλώνια του τοπικού, στο μονοθέσιο της Renault!

Published

on

Μια απίστευτη εμπειρία έζησε ο Πατρινός ποδοσφαιριστής Βασίλης Βάρρας,  οδηγώντας μονοθέσιο F1.

Ο Βάρρας θεωρείται από τα καλύτερα «ονόματα» του τοπικού ποδοσφαίρου με θητεία στον Κεραυνό Αγίου Βασιλείου, το Διαγόρα Βραχνεΐκων, τον Δαβουρλή, ενώ αυτή τη στιγμή παίζει στο Πάτραι.

Πως βρέθηκε λοιπόν ένας ταλαντούχος ποδοσφαιριστής πίσω από το τιμόνι ενός μονοθέσιου, που όλοι οι λάτρεις του σπορ ονειρεύονται; Ο ταλαντούχος ποδοσφαιριστής μάλιστα έγινε από τους λίγους Έλληνες, αν όχι ο μοναδικός που έκανε γύρους σε πίστα δοκιμών.

Όλα ξεκίνησαν όταν συμμετείχε σε διαγωνισμό, όπου βγήκε στους πρώτους 6 ανάμεσα σε 30.000 και ταξίδεψε στην Αγγλία όπου ξεναγήθηκε στο Enstone στην έδρα της Renault και γνώρισε τους οδηγούς  Palmer και Hulkenberg από κοντά.

Περνώντας διάφορα τεστ  μέσα σε δυο ημέρες, προσωπικότητας, αντοχής και οδηγικών ικανοτήτων με τον «πύραυλο» Renault RS 01, ο Βάρρας είχε την ευκαιρία να οδηγήσει την F1.

Ας μην… υποτιμούμε το γεγονός ότι οδήγησε και το Renault RS 01. Μιλάμε για πύραυλο!

Ο Βασίλης Βάρρας  ήταν ο νικητής και μια ολόκληρη ομάδα είχε στηθεί έτσι ώστε να οδηγήσει την F1 για τρεις γύρους.

Ας τον αφήσουμε όμως να μας διηγηθεί ο ίδιος την ιστορία της ζωής του, μέσω της εφημερίδας Match Αχαΐας

 «Εάν δεν έχεις όνειρα, δεν έχεις λόγο να ζεις»

«Θα ξεκινήσω την ιστορία μου με ένα ρητό που είχε πει ο αείμνηστος Ayrton Senna. “Εάν ένα άτομο δεν έχει όνειρα, δεν έχει κάποιον λόγο για να ζει… Το να ονειρεύεσαι είναι απαραίτητο, παρ’όλα αυτά στο όνειρο η πραγματικότητα δεν θα πρέπει να αγνοείται.”

Παρακολουθώ F1 από μικρό παιδάκι και από την πρώτη στιγμή μια ομάδα με κέρδισε, η Renault. Ποιος θα μου έλεγε λοιπόν ότι μόλις στα 24 μου χρόνια θα βρισκόμουν μέσα σε ένα μονοθέσιο F1 και μάλιστα της Renault, της αγαπημένης μου ομάδας.

Αυτό που έχει περισσότερο ενδιαφέρον  όμως είναι το πώς έφτασα εκεί. Μια μέρα όπως κοίταζα την σελίδα της Renault στο facebook είδα έναν διαγωνισμό.  Ήταν 4 παιχνιδάκια στο κινητό τύπου ταχύτητας, μνήμης κλπ, από τα οποία οι 6 πρώτοι θα ταξίδευαν στο Enstone, στην έδρα της Renault. Μετά από πολλή προσπάθεια βγήκα 3ος ανάμεσα σε περίπου 30.000 άτομα.

Ταξίδεψα λοιπόν στο Enstone όπου εκεί γνώρισα από κοντά τους οδηγούς του 2017 Nico Hulkenberg και Jolyon Palmer, καθώς επίσης μας έκαναν γνωστό ότι μέσα από διάφορα τεστ όπως αντοχής, προσωπικότητας και οδηγικών ικανοτήτων, ο 1ος θα οδηγούσε για 2 γύρους το μονοθέσιο F1 της Renault.

 «Ήθελα να αισθανθώ τα πάντα»

«Και εδώ έρχεται να κολλήσει τέλεια η ενασχόληση μου με το ποδόσφαιρο. Η αντοχή που είχα δημιουργήσει καθώς και η προσωπικότητα που έχτισα μέσα από τον αθλητισμό με έφτασαν στην 1η θέση. Έτσι λοιπόν όλο το πλήρωμα της Renault ήταν έτοιμο για να οδηγήσω στην ιστορική πίστα του Silverstone το μονοθέσιοF1. Φυσικά δεν με ενδιέφερε να κάνω τον ταχύτερο γύρο αλλά να αισθανθώ τα πάντα.

Και αυτό έκανα. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την στιγμή που βγαίνοντας από το pitlane με χτυπάει ο ήλιος στο κράνος και από πίσω μου ένας απίστευτος ήχος του κινητήρα να με συνοδεύει.

Σε όλη την διαδρομή λοιπόν αυτά τα 6 λεπτά που διήρκησε περίπου, προσπαθώ από την μία να μείνω συγκεντρωμένος και από την άλλη παλεύω με συναισθήματα χαράς, συγκίνησης και φόβου λόγω εξωπραγματικής για τα δεδομένα ενός μέσου ανθρώπου ταχύτητας. Το κοντέρ έγραψε 280 χλμ/ώρα την στιγμή που πάτησα τέρμα το γκάζι στην ευθεία Wellington Straight»

 «Τα πιο έντονα 6 λεπτά της ζωής μου»

«Και αυτό ήταν. Το μόνο που μπορώ να πω με βεβαιότητα είναι ότι αυτά τα 6 λεπτά θα παραμείνουν για πάντα ως τα πιο έντονα λεπτά της ζωής μου. Ακραία συναισθήματα και αδρεναλίνη στα ύψη. Ήταν κάτι που θα το θυμάμαι για πάντα. Στην πραγματικότητα ήταν ένα παράθυρο σε μια άλλη ζωή. Πλέον, βλέπω τους αγώνες από την τηλεόραση και έχω την τεράστια τιμή να πω, ξέρεις κάτι; Ξέρω πως αισθάνονται αυτοί οι οδηγοί, ξέρω πως είναι να βρίσκεσαι πίσω από αυτό το τιμόνι».

Ηλίας Μάτσας

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Η “απρόσμενη” πολ ποζίσιον του Φερστάπεν και το ρεκόρ του Σένα που ισοφάρισε στην Ίμολα

Published

on

Ο Ολλανδός κατάφερε, μαζί με τον μηχανικό του Τζιανπιέρο Λαμπιάσε, να λύσει τα μεγάλα προβλήματα που είχε μέχρι και σήμερα (18/05) το πρωί με τις ρυθμίσεις της Red Bull RB20. Και απέναντι στη μεγάλη αναβάθμιση της McLaren, κατάφερε με την οδηγική του δεξιότητα να κερδίσει μία από τις δυσκολότερές του πολ ποζίσιονς των τελευταίων 2,5 ετών.

Οι Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις με τις δύο McLaren ήταν λιγότερο από ένα δέκατο του δευτερολέπτου πίσω του, στον τερματισμό, και ο Φερστάπεν είπε σχετικά: Ήταν ένα αληθινά δύσκολο διήμερο μέχρι τώρα, και ακόμα και σήμερα το πρωί, οπότε είμαι εκπληκτικά χαρούμενος που πήρα την πολ ποζίσιον εδώ.

Δεν το περίμενα, αλλά κάναμε κάποιες αλλαγές πριν τις κατατακτήριες και δείχνουν να έκαναν το αυτοκίνητο λίγο καλύτερο σε αίσθηση, και μπορούσα να πιέσω λίγο περισσότερο. Αυτή η πίστα είναι εκπληκτική, το να είσαι σε ρυθμό κατατακτήριων εδώ και στο όριο, τόσο κοντά στην αμμοπαγίδα… – ακούμπησα τα χαλίκια στην τελευταία στροφή και ακόμα χτυπάει η καρδιά μου, η εσωτερική ένταση είναι πολύ υψηλή”, πρόσθεσε ο 26χρονος.

Και σχετικά με την ισοφάριση του ρεκόρ του Άιρτον Σένα, τόνισε: “Προφανώς ήταν ένα σπουδαίο ξεκίνημα της χρονιάς, αλλά είναι κάτι πολύ ιδιαίτερο. Έχουν περάσει 30 χρόνια από τότε που έφυγε σε αυτή την πίστα, και φυσικά είμαι πολύ ικανοποιημένος που κέρδισα την πολ ποζίσιον εδώ, είναι μια καλή στιγμή για τη μνήμη του.

Υπήρξε ένας εκπληκτικός οδηγός της Formula 1, ειδικά στο γύρο των δοκιμών κατάταξης, και είναι μια σπουδαία μέρα για μένα και μια σπουδαία μέρα για την ομάδα. Είμαι πολύ χαρούμενος”, κατέληξε ο Μαξ Φερστάπεν.

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Στην μνήμη του Χρήστου Μπαντούνα η Ανάβαση Πιτίτσας 2024

Published

on

Ο 4ος γύρος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων του 2024, θα διεξαχθεί στις 22 και 23 Ιουνίου από τον ΑΟΠ (Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών), με την Ανάβαση Πιτίτσας, να είναι για ακόμα μία χρονιά στο καλεντάρι, επιβεβαιώνοντας πως είναι μία από τις πιο αγαπημένες όλων των οδηγών.

Για το 2024 η Ανάβαση Πιτίτσας θα ονομαστεί «Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας», στην μνήμη του Χρήστου Μπαντούνα που η μοίρα τον πήρε από κοντά μας τόσο νωρίς και άδικα.

Ο Χρήστος Μπαντούνας, υπηρέτησε πιστά τον μηχανοκίνητο αθλητισμό επί δεκαετίες από το πόστο του φωτογράφου, με την επάρατη νόσο να τον «κερδίζει» στα 68 του χρόνια.

Ο Χρήστος Μπαντούνας γεννήθηκε το 1956 στο Κακοτάρι Ηλείας, ενώ από μικρή ηλικία αποφάσισε να μετακομίσει στην πρωτεύουσα και να ασχοληθεί με την φωτογραφία στον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό. Μαζί με τους Γιώργο Κακολύρη και Φώτη Φλώρο, ξεκίνησαν να αποθανατίζουν στιγμές που μέχρι σήμερα βλέπουμε σε ασπρόμαυρες εικόνες σε περιοδικά και εφημερίδες, για να μας θυμίζουν την ύπαρξη του Ελληνικού Μηχανοκίνητου Αθλητισμού από την δεκαετία του 50.

Τον Χρήστο δεν μπορεί να μην τον θυμάται κάποιος, για το χαμόγελό και τον σεβασμό του. Σίγουρα όμως οι άνθρωποι του χώρου δεν θα τον ξεχάσουν για το θάρρος του, να κάθεται στα πιο «ψαγμένα» σημεία για να πάρει το ιδανικό «κλικ».

Το 2003 δημιούργησε με τον Γιώργο Καλφόπουλο το Photo Rally Press, όπου δημιουργούσαν μαζί εικόνες μέχρι πριν λίγο διάστημα.

Το τελευταίο διάστημα υπέφερε από την επάρατη νόσο, την οποία αντιμετώπισε αθόρυβα, μην αφήνοντας πέραν από τους στενούς του συνεργάτες, να καταλάβει κάποιος το παραμικρό. Στήριγμα του εδώ και πολλές δεκαετίες η σύζυγός του και καμάρι του οι τρεις του κόρες και υπερηφάνεια, τα δύο του εγγόνια.

Με νέα Δελτία Τύπου και ανακοινώσεις η Οργανωτική Επιτροπή του Αγώνα θα ενημερώνει για τις λεπτομέρειες του Αγώνα, τις παροχές, αλλά και τους υποστηρικτές – χορηγούς του Αγώνα.

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Σημαντικά διαφοροποιημένη η διαδρομή του εφετινού Ράλι Ακρόπολις

Published

on

Αρκετά διαφοροποιημένη σε σχέση με αυτές των προηγουμένων ετών θα είναι η αγωνιστική διαδρομή του εφετινού Ράλι Ακρόπολις, που θα διεξαχθεί το διάστημα 5-8 Σεπτεμβρίου και το οποίο αποτελεί τον δέκατο «γύρο» στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) του 2024, καθώς οι διοργανωτές ανακοίνωσαν σήμερα (2/5) αλλαγές στις ειδικές του ελληνικού αγώνα του WRC.

Έτσι, τα πληρώματα που θα λάβουν μέρος στο «Ράλι των Θεών» θα βρεθούν μπροστά σε μια νέα πρόκληση, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι και άλλες, ενώ έχουν επανέλθει ειδικές διαδρομές που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές.

Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ειδικών διαδρομών είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής Παύλιανης, όπως και της Δάφνης, που είναι μια πιο μικρή εκδοχή της ειδικής διαδρομής Πύργος των προηγούμενων ετών.

Η σημαντικότερη αλλαγή στο φετινό ωράριο έχει να κάνει με τη σειρά που οι αγωνιζόμενοι θα βρεθούν στις περιφέρειες Στερεάς Ελλάδας, Πελοποννήσου και Αττικής, οι οποίες διαδοχικά θα υποδεχθούν το Ράλι Ακρόπολις. Ειδικότερα, για πρώτη φορά στην ιστορία του ως γύρος του WRC, ο αγώνας θα εκκινήσει από την έδρα του, τη Λαμία. Η πανηγυρική εκκίνηση (Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου) θα λάβει χώρα εμπρός από την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, όπου θα βρίσκονται το Service Park και το Αρχηγείο του αγώνα, με τους συμμετέχοντες να διανυκτερεύουν στην περιοχή, καθώς το πρώτο σκέλος θα εξελιχθεί μεταξύ Φωκίδας και Ευρυτανίας. Με το μήκος των τριών επαναλαμβανόμενων ειδικών διαδρομών της ημέρας να αγγίζει τα 133,96 χιλιόμετρα, είναι δεδομένο πως κανείς δεν θα επιλέξει να προσεγγίσει τον αγώνα «αμυντικά», με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εξέλιξή του.

Το ίδιο απαιτητικό αναμένεται το σκέλος του Σαββάτου. Οι πρώτοι αγωνιστικοί ήχοι θα ακουστούν στην ειδική διαδρομή Ρεγκίνι, η οποία είναι όμοια με την περυσινή Ελάτεια με αντίθετη φορά, ενώ στην πορεία τα πληρώματα θα συνεχίσουν με την ειδική διαδρομή Θήβα. Επόμενος σταθμός το νοτιότερο άκρο της διαδρομής, για τους Αγίους Θεοδώρους και το Λουτράκι, που αποτελούν παραλλαγές των γνωστών διαδρομών της περιοχής. Η ημέρα θα κλείσει με μια νέα υπερειδική διαδρομή (θα ανακοινωθεί εν ευθέτω χρόνω) με ελεύθερη είσοδο, που αναμένεται να προσελκύσει πλήθος θεατών.

Τα συνολικά 303,23 αγωνιστικά χιλιόμετρα του αγώνα θα συμπληρωθούν την τελευταία ημέρα, Κυριακή, με τις ειδικές διαδρομές Οινοχώρι και Ελευθεροχώρι, με την τελευταία να αποτελεί και την Power Stage του Ράλι Ακρόπολις για το 2024.

 

Πηγή

Continue Reading
Advertisement
ΜΠΑΣΚΕΤ26 mins ago

Elite League: Ιστορικό ραντεβού Πανιώνιου – Ηρακλή με έπαθλο τη μεγάλη κατηγορία

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ11 hours ago

«15 χρόνια αγώνας με κορυφαίες στιγμές! Αγάπη και στήριξη στην ομάδα ΜΑΣ!»: Αποσύρθηκε από την Εθνική ο Τζαβέλλας

NATIONAL LEAGUE 112 hours ago

Η Νήαρ Ηστ στην Elite League, νίκησε 57-45 τα Τρίκαλα στους τελικούς της National League 1

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ13 hours ago

Η “απρόσμενη” πολ ποζίσιον του Φερστάπεν και το ρεκόρ του Σένα που ισοφάρισε στην Ίμολα

Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ13 hours ago

Β΄κατηγορία, πλέι-οφ: Πανηγύρισαν την άνοδο στην Α΄κατηγορία, Πυρσός και Ηρακλής Πατρών (+pic)

BASKET LEAGUE14 hours ago

ΑΕΚ – Ολυμπιακός 68-100: Καθάρισε την πρόκριση και φτιάχνει βαλίτσες για το Βερολίνο

ΠΟΛΟ15 hours ago

Ο ΝΟΠ επικράτησε με 18-8 της ΝΕΠ στο τοπικό ντέρμπι των εφήβων

ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΩΝ15 hours ago

Απόλλων: Ιστορική πρόκριση των Κορασίδων στο Final-8 με δεύτερη νίκη!

ΔΙΕΘΝΗ16 hours ago

Premier League: Για το τρίποντο – τίτλου η Σίτι, νίκη και… θαύμα θέλει η Άρσεναλ

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ18 hours ago

Προμηθέας: Οι Νεανίδες πήραν την κούπα κατάκτησης του τοπικού πρωταθλήματος

Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ22 hours ago

Β΄κατηγορία, πλέι-οφ: Φινάλε θρίλερ σε Ζαρουχλέικα και Καμάρες

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ21 hours ago

Τότε πέφτει η αυλαία για την Παναχαϊκή με Αιγάλεω

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ18 hours ago

Προμηθέας: Οι Νεανίδες πήραν την κούπα κατάκτησης του τοπικού πρωταθλήματος

ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΩΝ15 hours ago

Απόλλων: Ιστορική πρόκριση των Κορασίδων στο Final-8 με δεύτερη νίκη!

Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ13 hours ago

Β΄κατηγορία, πλέι-οφ: Πανηγύρισαν την άνοδο στην Α΄κατηγορία, Πυρσός και Ηρακλής Πατρών (+pic)

BASKET LEAGUE20 hours ago

Basket League: Για την πρόκριση οι “αιώνιοι” πριν φύγουν για Βερολίνο

SUPER LEAGUE 118 hours ago

Μάντζιος για το Άρης-ΠΑΟΚ: «Είναι ένα ντέρμπι που θέλουμε να το κερδίσουμε για εμάς και τον κόσμο μας»

ΔΙΕΘΝΗ16 hours ago

Premier League: Για το τρίποντο – τίτλου η Σίτι, νίκη και… θαύμα θέλει η Άρσεναλ

ΔΙΕΘΝΗ18 hours ago

Premier League: Ο Φόντεν ψηφίστηκε ως ο καλύτερος παίκτης της χρονιάς

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ18 hours ago

Διπλό ρεκόρ για Κάουαν στη νίκη επί του Άρη

ΜΠΑΣΚΕΤ26 mins ago

Elite League: Ιστορικό ραντεβού Πανιώνιου – Ηρακλή με έπαθλο τη μεγάλη κατηγορία

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ11 hours ago

«15 χρόνια αγώνας με κορυφαίες στιγμές! Αγάπη και στήριξη στην ομάδα ΜΑΣ!»: Αποσύρθηκε από την Εθνική ο Τζαβέλλας

NATIONAL LEAGUE 112 hours ago

Η Νήαρ Ηστ στην Elite League, νίκησε 57-45 τα Τρίκαλα στους τελικούς της National League 1

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ13 hours ago

Η “απρόσμενη” πολ ποζίσιον του Φερστάπεν και το ρεκόρ του Σένα που ισοφάρισε στην Ίμολα

Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ13 hours ago

Β΄κατηγορία, πλέι-οφ: Πανηγύρισαν την άνοδο στην Α΄κατηγορία, Πυρσός και Ηρακλής Πατρών (+pic)

BASKET LEAGUE14 hours ago

ΑΕΚ – Ολυμπιακός 68-100: Καθάρισε την πρόκριση και φτιάχνει βαλίτσες για το Βερολίνο

ΠΟΛΟ15 hours ago

Ο ΝΟΠ επικράτησε με 18-8 της ΝΕΠ στο τοπικό ντέρμπι των εφήβων

ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΩΝ15 hours ago

Απόλλων: Ιστορική πρόκριση των Κορασίδων στο Final-8 με δεύτερη νίκη!

ΔΙΕΘΝΗ16 hours ago

Premier League: Για το τρίποντο – τίτλου η Σίτι, νίκη και… θαύμα θέλει η Άρσεναλ

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ18 hours ago

Προμηθέας: Οι Νεανίδες πήραν την κούπα κατάκτησης του τοπικού πρωταθλήματος

Facebook