Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Η ιστορία του Βασίλη Βάρρα, από τα… αλώνια του τοπικού, στο μονοθέσιο της Renault!

Published

on

Μια απίστευτη εμπειρία έζησε ο Πατρινός ποδοσφαιριστής Βασίλης Βάρρας,  οδηγώντας μονοθέσιο F1.

Ο Βάρρας θεωρείται από τα καλύτερα «ονόματα» του τοπικού ποδοσφαίρου με θητεία στον Κεραυνό Αγίου Βασιλείου, το Διαγόρα Βραχνεΐκων, τον Δαβουρλή, ενώ αυτή τη στιγμή παίζει στο Πάτραι.

Πως βρέθηκε λοιπόν ένας ταλαντούχος ποδοσφαιριστής πίσω από το τιμόνι ενός μονοθέσιου, που όλοι οι λάτρεις του σπορ ονειρεύονται; Ο ταλαντούχος ποδοσφαιριστής μάλιστα έγινε από τους λίγους Έλληνες, αν όχι ο μοναδικός που έκανε γύρους σε πίστα δοκιμών.

Όλα ξεκίνησαν όταν συμμετείχε σε διαγωνισμό, όπου βγήκε στους πρώτους 6 ανάμεσα σε 30.000 και ταξίδεψε στην Αγγλία όπου ξεναγήθηκε στο Enstone στην έδρα της Renault και γνώρισε τους οδηγούς  Palmer και Hulkenberg από κοντά.

Περνώντας διάφορα τεστ  μέσα σε δυο ημέρες, προσωπικότητας, αντοχής και οδηγικών ικανοτήτων με τον «πύραυλο» Renault RS 01, ο Βάρρας είχε την ευκαιρία να οδηγήσει την F1.

Ας μην… υποτιμούμε το γεγονός ότι οδήγησε και το Renault RS 01. Μιλάμε για πύραυλο!

Ο Βασίλης Βάρρας  ήταν ο νικητής και μια ολόκληρη ομάδα είχε στηθεί έτσι ώστε να οδηγήσει την F1 για τρεις γύρους.

Ας τον αφήσουμε όμως να μας διηγηθεί ο ίδιος την ιστορία της ζωής του, μέσω της εφημερίδας Match Αχαΐας

 «Εάν δεν έχεις όνειρα, δεν έχεις λόγο να ζεις»

«Θα ξεκινήσω την ιστορία μου με ένα ρητό που είχε πει ο αείμνηστος Ayrton Senna. “Εάν ένα άτομο δεν έχει όνειρα, δεν έχει κάποιον λόγο για να ζει… Το να ονειρεύεσαι είναι απαραίτητο, παρ’όλα αυτά στο όνειρο η πραγματικότητα δεν θα πρέπει να αγνοείται.”

Παρακολουθώ F1 από μικρό παιδάκι και από την πρώτη στιγμή μια ομάδα με κέρδισε, η Renault. Ποιος θα μου έλεγε λοιπόν ότι μόλις στα 24 μου χρόνια θα βρισκόμουν μέσα σε ένα μονοθέσιο F1 και μάλιστα της Renault, της αγαπημένης μου ομάδας.

Αυτό που έχει περισσότερο ενδιαφέρον  όμως είναι το πώς έφτασα εκεί. Μια μέρα όπως κοίταζα την σελίδα της Renault στο facebook είδα έναν διαγωνισμό.  Ήταν 4 παιχνιδάκια στο κινητό τύπου ταχύτητας, μνήμης κλπ, από τα οποία οι 6 πρώτοι θα ταξίδευαν στο Enstone, στην έδρα της Renault. Μετά από πολλή προσπάθεια βγήκα 3ος ανάμεσα σε περίπου 30.000 άτομα.

Ταξίδεψα λοιπόν στο Enstone όπου εκεί γνώρισα από κοντά τους οδηγούς του 2017 Nico Hulkenberg και Jolyon Palmer, καθώς επίσης μας έκαναν γνωστό ότι μέσα από διάφορα τεστ όπως αντοχής, προσωπικότητας και οδηγικών ικανοτήτων, ο 1ος θα οδηγούσε για 2 γύρους το μονοθέσιο F1 της Renault.

 «Ήθελα να αισθανθώ τα πάντα»

«Και εδώ έρχεται να κολλήσει τέλεια η ενασχόληση μου με το ποδόσφαιρο. Η αντοχή που είχα δημιουργήσει καθώς και η προσωπικότητα που έχτισα μέσα από τον αθλητισμό με έφτασαν στην 1η θέση. Έτσι λοιπόν όλο το πλήρωμα της Renault ήταν έτοιμο για να οδηγήσω στην ιστορική πίστα του Silverstone το μονοθέσιοF1. Φυσικά δεν με ενδιέφερε να κάνω τον ταχύτερο γύρο αλλά να αισθανθώ τα πάντα.

Και αυτό έκανα. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την στιγμή που βγαίνοντας από το pitlane με χτυπάει ο ήλιος στο κράνος και από πίσω μου ένας απίστευτος ήχος του κινητήρα να με συνοδεύει.

Σε όλη την διαδρομή λοιπόν αυτά τα 6 λεπτά που διήρκησε περίπου, προσπαθώ από την μία να μείνω συγκεντρωμένος και από την άλλη παλεύω με συναισθήματα χαράς, συγκίνησης και φόβου λόγω εξωπραγματικής για τα δεδομένα ενός μέσου ανθρώπου ταχύτητας. Το κοντέρ έγραψε 280 χλμ/ώρα την στιγμή που πάτησα τέρμα το γκάζι στην ευθεία Wellington Straight»

 «Τα πιο έντονα 6 λεπτά της ζωής μου»

«Και αυτό ήταν. Το μόνο που μπορώ να πω με βεβαιότητα είναι ότι αυτά τα 6 λεπτά θα παραμείνουν για πάντα ως τα πιο έντονα λεπτά της ζωής μου. Ακραία συναισθήματα και αδρεναλίνη στα ύψη. Ήταν κάτι που θα το θυμάμαι για πάντα. Στην πραγματικότητα ήταν ένα παράθυρο σε μια άλλη ζωή. Πλέον, βλέπω τους αγώνες από την τηλεόραση και έχω την τεράστια τιμή να πω, ξέρεις κάτι; Ξέρω πως αισθάνονται αυτοί οι οδηγοί, ξέρω πως είναι να βρίσκεσαι πίσω από αυτό το τιμόνι».

Ηλίας Μάτσας

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα 1: Τρομερός Σάινθ πήρε την pole position στη Σιγκαπούρη

Καταστροφή για Red Bull και… εκτός δεκάδας!

Published

on

Όλα… τούμπα στις κατατακτήριες της Σιγκαπούρης! Σε ένα ανατρεπτικό Σάββατο που ήρθαν τα πάνω-κάτω, ο Κάρλος Σάινθ πήρε τη δεύτερη στη σειρά pole position και 5η συνολικά της καριέρας του, αφήνοντας πίσω του κάθε άλλο οδηγό.

Ο Τζορτζ Ράσελ θα ξεκινήσει από την πρώτη σειρά της εκκίνησης, ενώ καταστροφικές ήταν οι κατατακτήριες δοκιμές για τις δύο Red Bull Racing, αφού οι Μαξ Φερστάπεν – Σέρχιο Πέρες έμειναν εκτός της πρώτης δεκάδας.

Ταιριάζει στον Λιούις Χάμιλτον η Σιγκαπούρη, αφού αποτελεί τον οδηγό που έχει μπει τις περισσότερες φορές από κάθε άλλον στο Q3 στην εν λόγω πίστα (σσ. 14).

Τα δοκιμαστικά είχαν απίστευτη διακύμανση, αλλά και μπόλικη καθυστέρηση μιας και υπήρξε κόκκινη σημαία όταν ο Λανς Στρολ χτύπησε στις μπαριέρες και διέλυσε το μονοθέσιό του με την πίστα να γεμίζει θραύσματα. Ο Καναδός πιλότος όπως είναι λογικό θα εκκινήσει από την τελευταία θέση του Γκραν Πρι της Κυριακής, ενώ εκτός συνέχειας από το Q1 έμειναν οι Ζου, Σάρτζεντ, Πιάστρι και Μπότας.

Οι δύο Red Bull Racing έδειχναν αρκετές αργές, ενώ ο Φερστάπεν πρωταγωνίστησε σε δύο συμβάντα, εμποδίζοντας αντιπάλους του να κάνουν γύρο και μένει να φανεί αν θα τιμωρηθεί από τους αγωνοδίκες. Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής έδειχνε να έχει θέμα, είχε τον 10ο ταχύτερο γύρο και κινδύνευε, με αποτέλεσμα εν τέλει να το πληρώσει αφού ο Λόσον στον μόλις 3ο αγώνα του, πέταξε εκτός του Ολλανδό οδηγό! Όπως και ο Φερστάπεν, έτσι και οι Γκασλί, Πέρες, Άλμπον και Τσουνόντα δεν κατάφεραν να μπουν στην πρώτη δεκάδα και να διεκδικήσουν την pole position.

Ο Φερστάπεν ήταν τρομερά εκνευρισμένος μετά τον αποκλεισμό του, ενώ η Red Bull Racing που αποτελεί την ομάδα που ως τώρα έχει κερδίσει όλα τα Γκραν Πρι στη φετινή σεζόν, δεν είχε μονοθέσιο στο Q3!

Τελικά, στο τελευταίο δεκάλεπτο των δοκιμαστικών δεν υπήρξε τεράστια μάχη για την pole position. Ο Σάινθ από τον πρώτο του γύρο έδειξε πως είναι σε εξαιρετική κατάσταση, αλλά και το πόσο έχει αδικηθεί από τη στρατηγική και το μονοθέσιο της Ferrari, καπαρώνοντας την πρωτιά. Με τον Ράσελ να ξεκινά στο πλάι του και τους Λεκλέρ, Νόρις, Χάμιλτον, Μάγκνουσεν, Αλόνσο, Οκόν, Χούλκενμπεργκ και Λόσον να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα της εκκίνησης.

 

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Μικρές αλλαγές στη διαδρομή του φετινού «43ου Ράλλυ Αχαιός»

Published

on

Μικρές αλλαγές από την αρχική διαδρομή θα γίνουν στο 43ο Ράλλυ Αχαιός, καθώς οι εργασίες στο οδόστρωμα που θα έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί και δυστυχώς δεν ολοκληρώθηκαν, αναγκάζουν τους διοργανωτές στην απόφαση της τελευταίας στιγμής.

Η διαδρομή μεταβάλλεται σε 11.800 μέτρα στο συνολικό μήκος της.

Το φιλόξενο και γραφικό Δημοτικό Διαμέρισμα Χαλανδρίτσας, θα φιλοξενήσει το ServicePark και θα είναι το επίκεντρο του Αγώνα στον Δήμο Ερυμάνθου, της Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας, της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος.

Η ειδική διαδρομή του αγώνα, θα είναι τρεις (3) φορές επαναλαμβανόμενη και θα ξεκινάει, 100 μέτρα μετά τον κόμβο που διασταυρώνεται η επαρχιακή οδός Πατρών-Καλαβρύτων, με την επαρχιακή οδό Αιγίου-Χαλανδρίτσας που οδηγεί στο Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίτσας, με προορισμό το χωριό Θωμαίικα, όπου μετά από 11.800 μέτρα θα είναι ο τερματισμός.

Η συνολική διαδρομή του αγώνα αναλυτικά, είναι η εξής:

Από το Servicepark στον κεντρικό δρόμο του χωριού Χαλανδρίτσα, μέσω της επαρχιακής οδού Πατρών – Καλαβρύτων οδηγούμαστε στην αφετηρία του αγώνα, που βρίσκεται επί της επαρχιακής οδού Αιγίου – Χαλανδριτσας, 100 μέτρα μετά την διασταύρωση.

Η διαδρομή συνεχίζει με αλλαγή πορείας προς το Δημοτικό σχολείο Χαλανδριτσας και φτάνει στον τερματισμό της ειδικής πριν το χωριό Θωμαίικα, απλή διαδρομή προς Βεταίικα, Δεμέστιχα, Αγρίδι και μέσω της Ε.Ο. Πατρών-Καλαβρύτων, με προορισμό το service park στο χωριό Χαλανδρίτσα.

Η Οργανωτική Επιτροπή σύντομα θα ανακοινώσει με σχετικά Δελτία Τύπου και άλλες λεπτομέρειες για πληρώματα, ομάδες και θεατές.

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Οι δηλώσεις συμμετοχής στο 43ο Rally Sprint «Αχαιός» 2023

Published

on

Όπως έγινε γνωστό από τον ΑΟ Πατρών, «προς ενημέρωση των αγωνιζομένων, οι δηλώσεις συμμετοχής για τον αγώνα έχουν ανοίξει στο διαδικτυακό σύστημα της ΟΜΑΕ την Δευτέρα 4/9/2023 και θα κλείσουν στις 15/9/2023 και ώρα 23:59.

Η οργανωτική επιτροπή του αγώνα προσπαθώντας να είναι αντάξια της ιστορίας του ομίλου που εκπροσωπεί, καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε ακόμα ένα ιστορικό Ράλλυ Αχαιός να διοργανωθεί με τις άψογα δυνατές συνθήκες».

Μίλτος Σπυρόπουλος

Continue Reading
Advertisement

Facebook