Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Η ιστορία του Βασίλη Βάρρα, από τα… αλώνια του τοπικού, στο μονοθέσιο της Renault!

Published

on

Μια απίστευτη εμπειρία έζησε ο Πατρινός ποδοσφαιριστής Βασίλης Βάρρας,  οδηγώντας μονοθέσιο F1.

Ο Βάρρας θεωρείται από τα καλύτερα «ονόματα» του τοπικού ποδοσφαίρου με θητεία στον Κεραυνό Αγίου Βασιλείου, το Διαγόρα Βραχνεΐκων, τον Δαβουρλή, ενώ αυτή τη στιγμή παίζει στο Πάτραι.

Πως βρέθηκε λοιπόν ένας ταλαντούχος ποδοσφαιριστής πίσω από το τιμόνι ενός μονοθέσιου, που όλοι οι λάτρεις του σπορ ονειρεύονται; Ο ταλαντούχος ποδοσφαιριστής μάλιστα έγινε από τους λίγους Έλληνες, αν όχι ο μοναδικός που έκανε γύρους σε πίστα δοκιμών.

Όλα ξεκίνησαν όταν συμμετείχε σε διαγωνισμό, όπου βγήκε στους πρώτους 6 ανάμεσα σε 30.000 και ταξίδεψε στην Αγγλία όπου ξεναγήθηκε στο Enstone στην έδρα της Renault και γνώρισε τους οδηγούς  Palmer και Hulkenberg από κοντά.

Περνώντας διάφορα τεστ  μέσα σε δυο ημέρες, προσωπικότητας, αντοχής και οδηγικών ικανοτήτων με τον «πύραυλο» Renault RS 01, ο Βάρρας είχε την ευκαιρία να οδηγήσει την F1.

Ας μην… υποτιμούμε το γεγονός ότι οδήγησε και το Renault RS 01. Μιλάμε για πύραυλο!

Ο Βασίλης Βάρρας  ήταν ο νικητής και μια ολόκληρη ομάδα είχε στηθεί έτσι ώστε να οδηγήσει την F1 για τρεις γύρους.

Ας τον αφήσουμε όμως να μας διηγηθεί ο ίδιος την ιστορία της ζωής του, μέσω της εφημερίδας Match Αχαΐας

 «Εάν δεν έχεις όνειρα, δεν έχεις λόγο να ζεις»

«Θα ξεκινήσω την ιστορία μου με ένα ρητό που είχε πει ο αείμνηστος Ayrton Senna. “Εάν ένα άτομο δεν έχει όνειρα, δεν έχει κάποιον λόγο για να ζει… Το να ονειρεύεσαι είναι απαραίτητο, παρ’όλα αυτά στο όνειρο η πραγματικότητα δεν θα πρέπει να αγνοείται.”

Παρακολουθώ F1 από μικρό παιδάκι και από την πρώτη στιγμή μια ομάδα με κέρδισε, η Renault. Ποιος θα μου έλεγε λοιπόν ότι μόλις στα 24 μου χρόνια θα βρισκόμουν μέσα σε ένα μονοθέσιο F1 και μάλιστα της Renault, της αγαπημένης μου ομάδας.

Αυτό που έχει περισσότερο ενδιαφέρον  όμως είναι το πώς έφτασα εκεί. Μια μέρα όπως κοίταζα την σελίδα της Renault στο facebook είδα έναν διαγωνισμό.  Ήταν 4 παιχνιδάκια στο κινητό τύπου ταχύτητας, μνήμης κλπ, από τα οποία οι 6 πρώτοι θα ταξίδευαν στο Enstone, στην έδρα της Renault. Μετά από πολλή προσπάθεια βγήκα 3ος ανάμεσα σε περίπου 30.000 άτομα.

Ταξίδεψα λοιπόν στο Enstone όπου εκεί γνώρισα από κοντά τους οδηγούς του 2017 Nico Hulkenberg και Jolyon Palmer, καθώς επίσης μας έκαναν γνωστό ότι μέσα από διάφορα τεστ όπως αντοχής, προσωπικότητας και οδηγικών ικανοτήτων, ο 1ος θα οδηγούσε για 2 γύρους το μονοθέσιο F1 της Renault.

 «Ήθελα να αισθανθώ τα πάντα»

«Και εδώ έρχεται να κολλήσει τέλεια η ενασχόληση μου με το ποδόσφαιρο. Η αντοχή που είχα δημιουργήσει καθώς και η προσωπικότητα που έχτισα μέσα από τον αθλητισμό με έφτασαν στην 1η θέση. Έτσι λοιπόν όλο το πλήρωμα της Renault ήταν έτοιμο για να οδηγήσω στην ιστορική πίστα του Silverstone το μονοθέσιοF1. Φυσικά δεν με ενδιέφερε να κάνω τον ταχύτερο γύρο αλλά να αισθανθώ τα πάντα.

Και αυτό έκανα. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την στιγμή που βγαίνοντας από το pitlane με χτυπάει ο ήλιος στο κράνος και από πίσω μου ένας απίστευτος ήχος του κινητήρα να με συνοδεύει.

Σε όλη την διαδρομή λοιπόν αυτά τα 6 λεπτά που διήρκησε περίπου, προσπαθώ από την μία να μείνω συγκεντρωμένος και από την άλλη παλεύω με συναισθήματα χαράς, συγκίνησης και φόβου λόγω εξωπραγματικής για τα δεδομένα ενός μέσου ανθρώπου ταχύτητας. Το κοντέρ έγραψε 280 χλμ/ώρα την στιγμή που πάτησα τέρμα το γκάζι στην ευθεία Wellington Straight»

 «Τα πιο έντονα 6 λεπτά της ζωής μου»

«Και αυτό ήταν. Το μόνο που μπορώ να πω με βεβαιότητα είναι ότι αυτά τα 6 λεπτά θα παραμείνουν για πάντα ως τα πιο έντονα λεπτά της ζωής μου. Ακραία συναισθήματα και αδρεναλίνη στα ύψη. Ήταν κάτι που θα το θυμάμαι για πάντα. Στην πραγματικότητα ήταν ένα παράθυρο σε μια άλλη ζωή. Πλέον, βλέπω τους αγώνες από την τηλεόραση και έχω την τεράστια τιμή να πω, ξέρεις κάτι; Ξέρω πως αισθάνονται αυτοί οι οδηγοί, ξέρω πως είναι να βρίσκεσαι πίσω από αυτό το τιμόνι».

Ηλίας Μάτσας

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Ενημέρωση Ζαΐμη για τις ενέργειες Φαρμάκη για το εργοστάσιο ηλεκτροκίνησης

Published

on

Για τις συντονισμένες ενέργειες που κάνει ο Περιφερειάρχης κ. Νεκτάριος Φαρμάκης ώστε να γίνει το εργοστάσιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος ενημέρωσε τα μέλη του Δικτύου «Συμμαχία για την Επιχειρηματικότητα και την Ανάπτυξη στη Δυτική Ελλάδα» ο Αντιπεριφερειάρχης Επιχειρηματικότητας Έρευνας και Καινοτονίας Φωκίωνας Ζαΐμης.   

Αναλυτικά, ο κ. Ζαΐμης, κατά τη συνεδρίαση της Τετάρτης 13 Ιανουαρίου 2020 πέραν των οικονομικών θεμάτων της αντζέντας, αναφέρθηκε και στην πρόσφατη επικοινωνία του Περιφερειάρχη με τον Υφυπουργό κ. Κώστα Φραγκογιάνννη τονίζοντας ότι γίνονται όλα τα απαραίτητα βήματα στο πλαίσιο της διεκδίκησης για να επιτευχθεί ο στόχος της επένδυσης, που είναι η δημιουργία του εργοστασίου στη Δυτική Ελλάδα καθώς η περιοχή μας καλύπτει όλα τα απαιτούμενα κριτήρια ενώ θα αποτελέσει μοχλό ανάπτυξης μιας αδύναμης οικονομικά περιοχής της χώρας. 

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με πρόσφατες εξαγγελίες της κυβέρνησης πρόκειται για επένδυση ύψους 100 εκ. ευρώ της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας “Next.e.Go” στη χώρα μας για την κατασκευή εργοστασίου παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που θα δημιουργήσει 1.000 άμεσες θέσεις εργασίας  και περίπου 5.000 έμμεσες θέσεις εργασίας.

Η επένδυση αναμένεται να οριστικοποιηθεί σε τρεις με έξι μήνες και η κατασκευή του εργοστασίου συναρμολόγησης αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί σε 24 μήνες, δηλαδή η παραγωγή προβλέπεται να ξεκινήσει την άνοιξη του 2023. 

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Αναβολή στα Grand Prix Κίνας και Αυστραλίας

Published

on

H νέα σεζόν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 θα εκκινήσει από το Μπαχρέιν στις 28 Μαρτίου.

Η εκτελεστική επιτροπή ανακοίνωσε την αναβολή των Grand Prix σε Κίνα και Αυστραλία, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.

Αναλυτικά το νέο πρόγραμμα των Grand Prix:

28 Απριλίου: Μπαχρέιν (Σακχίρ)

18 Απριλίου: Ιταλία (Ίμολα)

2 Μαΐου: Δεν έχει ανακοινωθεί

9 Μαΐου: Ισπανία (Βαρκελώνη)

23 Μαΐου: Μονακό

6 Ιουνίου: Αζερμπαϊτζάν (Μπακού)

13 Ιουνίου: Καναδάς (Μόντρεαλ)

27 Ιουνίου: Γαλλία (Λε Καστελέτ)

4 Ιουλίου: Αυστρία (Σπίλμπεργκ)

18 Ιουλίου: Βρετανία (Σίλβερστόουν)

1 Αυγούστου: Ουγγαρία (Βουδαπέστη)

29 Αυγούστου: Βέλγιο (Σπα)

5 Σεπτεμβρίου: Ολλανδία (Ζάντφοορτ)

12 Σεπτεμβρίου: Ιταλία (Μόντσα)

26 Σεπτεμβρίου: Ρωσία (Σότσι)

3 Οκτωβρίου: Σιγκαπούρη (Μαρίνα Μπέι)

10 Οκτωβρίου: Ιαπωνία (Σουζούκα)

24 Οκτωβρίου: ΗΠΑ (Οστιν)

31 Οκτωβρίου: Μεξικό (Μεξικό Σίτι)

7 Νοεμβρίου: Βραζιλία (Σάο Πάουλο)

21 Νοεμβρίου: Αυστραλία (Μελβούρνη)

5 Δεκεμβρίου: Σαουδική Αραβία (Τζέντα)

12 Δεκεμβρίου: Άμπου Ντάμπι (Γιας Μαρίνα)

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Ράλλυ Ακρόπολις: Επιστρέφει στο WRC

Published

on

Η επιστροφή του Ράλλυ Ακρόπολις στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ αποτελεί γεγονός, με τις σχετικές λεπτομέρειες να ορίζονται με Μνημόνιο Συνεργασίας που υπεγράφη από τον Υφυπουργό Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, τον Πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής Διοργανώσεων Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, Τάκη Πουρναράκη και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του WRC Promoter, Jona Siebel.

Ταυτόχρονα, περιγράφει τα βήματα που θα ακολουθηθούν ώστε να εξασφαλιστεί, σε μόνιμη βάση, η παρουσία του εθνικού μας αγώνα στο πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ τα επόμενα χρόνια (κατόπιν της απαραίτητης αξιολόγησης της οργανωτικής δομής και του σχεδιασμού του αγώνα από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου).

Λευτέρης Αυγενάκης: «Βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να εκπληρώσουμε την υπόσχεση που δώσαμε στον ελληνικό λαό και τους φίλους του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.

Από την πρώτη ημέρα που αναλάβαμε τα καθήκοντά μας, τονίσαμε ότι θα κάνουμε ό,τι χρειαστεί για την επαναφορά της χώρας μας, σε επίπεδο μηχανοκίνητου αθλητισμού, στη θέση που της αξίζει. Η σημερινή συμφωνία εντάσσει το Ράλλυ Ακρόπολις εκεί που πραγματικά ανήκει.

Θέλω να ευχαριστήσω τους επιτελείς του WRC Promoter για την άριστη συνεργασία και την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πλάνο μας, όπως και τα μέλη της Επιτροπής που δούλεψαν μεθοδικά για να έρθει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Από σήμερα κιόλας ξεκινάει η προσπάθεια ώστε να οργανώσουμε τον κορυφαίο αγώνα του θεσμού, μια προσπάθεια που απαιτεί τη συστράτευση όλων των δυνάμεων του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας!»

Jona Siebel: «Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το Ράλλυ Ακρόπολις είναι ένα εμβληματικό κομμάτι της ιστορίας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ – ιδρυτικός αγώνας του θεσμού από το 1973.

Είμαστε ενθουσιασμένοι από το επίπεδο υποστήριξης και δέσμευσης από τα υψηλότερα κλιμάκια της Ελληνικής κυβέρνησης και πιστεύουμε ότι θα δούμε την επιστροφή του αγώνα στο WRC το συντομότερο δυνατό, είτε ως αναπληρωματικό αγώνα το 2021, ή σαν κανονικό αγώνα στο πρόγραμμα του 2022».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Οργανωτική Επιτροπή Διοργανώσεων Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, που συστάθηκε με απόφαση του Υφυπουργού Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, έχει ήδη ξεκινήσει τη λειτουργία της για την προετοιμασία της διοργάνωσης του Ράλλυ Ακρόπολις, ενώ σήμερα διαμορφώνει τους χώρους που θα την φιλοξενήσουν με έδρα το ΟΑΚΑ.

Την Motorsport Greece απαρτίζουν στελέχη που διαθέτουν μεγάλη εμπειρία στις διεθνείς διοργανώσεις, στελέχη της ΟΜΑΕ, οδηγοί αγώνων, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, στελέχη του κλάδου του αυτοκινήτου και γενικότερα εμβληματικές προσωπικότητες από το χώρο του αγωνιστικού αυτοκινήτου.

Continue Reading
Advertisement

Facebook