Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Κανένα θετικό κρούσμα Covid-19 στη Formula 1

Published

on

Κανένα θετικό κρούσμα στις 1.461 εξετάσεις για κορονοϊό, που έγιναν από 17-23 Ιουλίου δεν διαπιστώθηκε, σύμφωνα με ανακοίνωση της διεθνούς ομοσπονδίας αυτοκινήτου, FIA (Federation Internationale de l’Automobile).

«Η FIA και η Formula 1 μπορούν σήμερα να επιβεβαιώσουν ότι μεταξύ Παρασκευής 17 Ιουλίου και Πέμπτης 23 Ιουλίου, έχουν πραγματοποιηθεί 1.461 εξετάσεις για τον COVID-19 σε οδηγούς, ομάδες και προσωπικό. Από αυτά, κανένας δεν βρέθηκε θετικός», ανέφερε η σχετική ανακοίνωση.

«Ο χαμηλότερος αριθμός εξετάσεων που διεξήχθησαν σε αυτήν την περίοδο σε σύγκριση με τις προηγούμενες εβδομάδες αντικατοπτρίζει το γεγονός ότι υπάρχει ένα διάλειμμα στο πρόγραμμα αγώνων μετά από τρεις αγώνες. Η FIA και η Formula 1 παρέχουν αυτές τις συγκεντρωτικές πληροφορίες για λόγους ακεραιότητας και διαφάνειας. Δεν θα δοθούν συγκεκριμένες λεπτομέρειες σχετικά με τις ομάδες ή τα άτομα από τη FIA ή τη Formula 1 και τα αποτελέσματα θα δημοσιοποιούνται κάθε 7 ημέρες».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Πρώτος ο Φερστάπεν στο Επετειακό Grand Prix

Published

on

Η Red Bull επέλεξε πιο σκληρά ελαστικά και ο Φερστάπεν κατάφερε να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, στο επετειακό Grand Prix του Σίλβερστόουν.

Η ομάδα της Ρεντ Μπουλ, ακολούθησε μία εκπληκτική στρατηγική διαχείρισης ελαστικών και βρέθηκε μπροστά από τους Χάμιλτον και Μπότας που τερμάτισαν στην2η και 3η θέση αντίστοιχα.

Ο Μπότας ξεκίνησε καλά, έφυγε ταχύτερα από τον Χάμιλτον και παρά την επίθεση του Βρετανού κράτησε την θέση του. Την ίδια ώρα με μία καλή εκκίνηση ο Φερστάπεν πέρασε στην 3η θέση τον Χούλκενμπεργκ.

Πιο πίσω μία έξοδος του Φέτελ τον έφερε στην τελευταία θέση.

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Pole Position: Κυρίαρχος ο Μπότας στο Σίλβερστοουν

Published

on

Την δεύτερη φετινή pole position πήρε ο Βάλτερι Μπότας!

Ο Φινλανδός ήταν ταχύτερος από τον ομόσταυλό του και παγκόσμιο πρωταθλητή Λιούις Χάμιλτον και αύριο, στο επετειακό Γκραν Πρι του Σίλβερστοουν, θα ξεκινήσει από την πρώτη θέση, με την Mercedes πάντως να κάνει το 1-2.

Στην τρίτη θέση ακόμη η εταιρεία η Racing Point, με τον Νίκο Χούλκενμπεργκ να κάνει την έκπληξη καθώς πρόκειται για οδηγό που έχει μπει ως συμπληρωματικός και έχει πάρει για τα δύο αυτά Γκραν Πρι τη θέση του Σέρχιο Πέρεθ που βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό.

Δίπλα του, στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης θα βρίσκεται ο Μαξ Φερστάπεν με Red Bull Racing.

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Ανανέωσε με Mercedes ο Μπότας

Published

on

Ομάδα που κερδίζει, δεν αλλάζει… Κάπως έτσι πρέπει να σκέφτηκαν οι άνθρωποι της Mercedes, η οποία έχει… σαρώσει τους τίτλους σε οδηγούς και κατασκευαστές της Φόρμουλα 1 την τελευταία εξαετία, και ανακοίνωσαν την ανανέωση του συμβολαίου του Βάλτερι Μπότας για το 2021.

Ο Φινλανδός «πιλότος» κλήθηκε να καλύψει στη γερμανική ομάδα το κενό που άφησε η ξαφνική αποχώρηση του Νίκο Ρόσμπεργκ από την ενεργό δράση στο τέλος του 2016 και, στα τέσσερα χρόνια που οδηγεί το μονοθέσιο της Mercedes, έχει βοηθήσει σημαντικά στην κυριαρχία της στο πρωτάθλημα.

Πέρυσι ο Μπότας κατετάγη δεύτερος στη βαθμολογία των οδηγών, μένοντας πίσω από τον Βρετανό «ομόσταυλό» του, Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος έχει κατακτήσει έξι τίτλους, ενώ μετράει οκτώ νίκες στην καριέρα του με τη γερμανική ομάδα.

Ενόψει του γκραν πρι της 70ής επετείου, το οποίο θα διεξαχθεί την Κυριακή στην πίστα του Σίλβερστοουν, η Mercedes ανακοίνωσε ότι θα κρατήσει στο δυναμικό της τον Μπότας «τουλάχιστον έως το τέλος του 2021», με αποτέλεσμα να «κλειδώνει» η μια θέση οδηγού της για την επόμενη χρονιά.

Μετά την ανανέωση της συνεργασίας με τον Μπότας, οι άνθρωποι της γερμανικής ομάδας θα επιταχύνουν τις συζητήσεις για την παραμονή και του Χάμιλτον, καθώς το συμβόλαιό του λήγει στο τέλος της σεζόν.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

Facebook

Copyright © 2019 Mikad Εκδοτικές Διαφημιστικές Υπηρεσίες. --- Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών της ιστοσελίδας matchnews.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.