Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

«Λίγο πιο… γεμάτος ο Σουμάχερ, τίποτα άλλο δεν έχει αλλάξει»

Για τα όσα βίωση από την επίσκεψή του το 2016 στον “θρύλο” της Φόρμουλα, Μίκαελ Σουμάχερ, μίλησε ένας αρχιεπίσκοπος  από το Βατικανό εν ονόματι Georg Gänswein.

Αναλυτικά τα όσα είπε:

«Μίλησα πρώτα με τη σύζυγό του και έπειτα με την μητέρα του, έπειτα μία νοσοκόμα τον μετέφερε στο καθιστικό. Τους είπα ότι ήμουν ένας παλιός οπαδός του και πως με γοήτευε ο τρόπος με τον οποίο οδηγούσε ο Μίκαελ. Ακολούθως, κάθισα μπροστά του, τον ακούμπησα με τα δύο χέρια, τον κοίταξα και του έκανα το σημάδι του σταυρού με τον αντίχειρά του στο μέτωπο.

Το πρόσωπό του είναι όπως όλοι το γνωρίζουμε, μόνο που ήταν λίγο πιο γεμάτο. Αισθανόταν την αγάπη των ανθρώπων γύρω του οι οποίοι τον φροντίζουν (σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες είναι γύρω στους 15 γιατρούς και νοσοκόμες) και χάρη στο Θεό τον κρατούν μακριά από την υπερβολική περιέργεια του κόσμου.

Ένας άρρωστος άνθρωπος έχει ανάγκη από διακριτικότητα και κατανόηση. Η οικογένεια λειτουργεί ως μία προστατευτική φωλιά που είναι απολύτως απαραίτητη για τον Μίκαελ. Είναι σημαντικό να τους αισθάνεται δίπλα του.

Η γυναίκα του είναι η ψυχή της οικογένειας και προφανώς συμπεριλαμβάνω τον Μίκαελ και την οικογένειά του στις προσευχές μου, ειδικά σε αυτή τη χριστουγεννιάτικη περίοδο (σ.σ. στις 3 Ιανουαρίου 2019 ο Γερμανός πρώην πιλότος θα κλείσει τα 50 του χρόνια). Τα Χριστούγεννα είναι ο εορτασμός της γέννησης του Χριστού, η μετεμψύχωση της θεϊκής αγάπης».

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Η επέλαση των Ferrari θα γίνει στην Πάτρα

Η ΦΙΛ.Μ.Π.Α (Φίλοι Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Πάτρας) και το FERRARI OWNERS CLUB “PASSIONE ROSSA”, διοργάνωσαν Συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση του event PATRAS 2019 FERRARI DAYS “PASSIONE ROSSA”, που θα πραγματοποιηθεί στην ΠΑΤΡΑ τον Ιούνιο του 2019, με Συνδιοργανωτή την MEDIA WORLD ADVERTISING.

Η αντίστροφη μέτρηση για τους εορτασμούς των 20 χρόνων ζωής του Ferrari Owner΄s Club «Passione Rossa», στην φιλόξενη Πάτρα, ήδη ξεκίνησε, με τους διοργανωτές να παραθέτουν μια πολύ όμορφα διοργανωμένη Συνέντευξη Τύπου, όπου προσέλκυσε αρκετά Μέσα Ενημέρωσης, Φορείς και λάτρεις του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, στην φιλόξενη Αίθουσα του Εμπορικού Συλλόγου Πάτρας.

Στο πάνελ συμμετείχαν ο Εκπρόσωπος της ΦΙΛΜΠΑ κ. Νικόλαος Καπετανάκης, ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής της Εκδήλωσης κ. Κυριάκος Καπετανάκης, ο Πρόεδρος του “Passione Rossa” κ. Φάμπιο Μπαρόνε και ο κ. Πάολο Μελισσάνο ως Συνδιοργανωτής από την Media World advertising, ο οποίος εκτελούσε και χρέη μεταφραστή.

Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής κ. Κυριάκος Καπετανάκης :

Η ΦΙΛΜΠΑ ευχαριστεί όλους τους παρευρισκόμενους που μας τιμούν με την παρουσία τους και σας χαιρετίζω έναν έναν ξεχωριστά. Δεν θα σας κουράσω καθώς οι επόμενοι ομιλητές θα αναλύσουν τα της εκδήλωσης. Απλά να αναφέρω πως η ΦΙΛΜΠΑ με την συνεργασία του κ. Βασίλη Ακριβού και τον «αέρα» των Παγκόσμιων Ρεκόρ του κ. Μπαρόνε θα προσπαθήσει να σπάσει ένα ακόμα Ρεκόρ. Αλλά όλα στον καιρό τους. Το βασικό είναι ότι μπήκε το νερό στο αυλάκι και η ΦΙΛΜΠΑ κάνει την αρχή για εκδηλώσεις Παγκοσμίου επιπέδου με κοινό παρονομαστή τον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό. Με την στήριξη της πόλης και των θεσμών της θα προσπαθήσουμε και εμείς να βάλουμε ένα λιθαράκι για να επικοινωνήσουμε το Brand Name της πόλης μας, με αποτέλεσμα την ανάπτυξη της περιοχής μας τουριστικά και πολιτιστικά.

Εκπρόσωπος ΦΙΛΜΠΑ Νικόλαος Καπετανάκης :

Το επόμενο καλοκαίρι η Πάτρα μας θα έχει να ευκαιρία να υποδεχθεί περίπου 40 Ιταλίδες καλλονές της Αυτοκινητοβιομηχανίας Ferrari, σε ένα μοναδικό show πρωτόγνωρο για τα δεδομένα της ευρύτερης περιοχής μας. Σας καλούμε λοιπόν να αγκαλιάσετε αυτή την προσπάθεια και συνδράμετε ο καθένας από την σκοπιά του για την απόλυτη επιτυχία.
Σήμερα ανακοινώνουμε λοιπόν προς τον Πατραϊκό λαό αλλά και προς όλη την Ελλάδα πως η ΦΙΛΜΠΑ μαζί με την Media World Advertising θα διοργανώσουν την Εκδήλωση “PATRAS 2019 Ferrari Days”, όπου θα γιορτάσουμε τα 20 χρόνια από την ίδρυση του FERRARI OWNERS CLUB “PASSIONE ROSSA”, στις 14, 15 και 16 Ιουνίου 2019. Λεπτομέρειες και το αναλυτικό πρόγραμμα της Εκδήλωσης θα ανακοινωθούν σε επόμενη Συνέντευξη Τύπου.

Παράλληλα σας παρουσιάζουμε τον Πρόεδρο του Club κ. Φάμπιο Μπαρόνε, ο οποίος έχει ένα βιογραφικό στον χώρο του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, αρκετών σελίδων, με Παγκόσμια ρεκόρ και Βραβεύσεις που θα ζήλευαν πολλά μεγάλα ονόματα.

Πρόεδρος του FERRARI OWNERS CLUB “PASSIONE ROSSA” κ. Φάμπιο Μπαρόνε

«Ανυπομονούμε για αυτό το μεγάλο γεγονός, το οποίο θα συμβάλει και στην συνεργασία Ελλάδας και Ιταλίας, αλλά και στην οικονομική και τουριστική ανάπτυξη της περιοχής. Η Πάτρα είναι πόλη-λιμάνι, που βρίσκεται πολύ κοντά στην Ιταλία και διαθέτει ανθρώπους που αγαπούν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, οπότε δεν ήταν δύσκολη η επιλογή μας. Του χρόνου το καλοκαίρι θα ταξιδέψουν εδώ πολλά μέλη του κλαμπ μας. Σε ό,τι αφορά το συναίσθημα που νιώθει κάποιος οδηγώντας μια Ferrari, είναι αναμφίβολα κάτι το μοναδικό και κάθε φορά που κάθεσαι στο τιμόνι ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι σαν να είναι η πρώτη φορά».

Ο κ. Φάμπιο Μπαρόνε μετά το τέλος της ομιλίας του δέχτηκε αρκετές ερωτήσεις από τους παρευρισκόμενους Δημοσιογράφους, αλλά και από τους Εκπροσώπους Φορέων και τους λάτρεις του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ενώ στο τέλος παρουσιάστηκε και η συλλεκτικό μπλούζα της Εκδήλωσης.
Στην συνέντευξη Τύπου έδωσαν «παρών» εκπρόσωπος του Αντιπεριφεριάρχη Αχαΐας κ. Γρηγόρη Αλεξόπουλου, της Τροχαίας, ο Σύμβουλους του Επιμελητηρίου Αχαϊας κ. Παναγιώτης Κρίκης, , ο υποψήφιος δήμαρχος, Νίκος Τζανάκος, ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής της ΦΙΛΜΠΑ κ. Βασίλης Ακριβός του ΑΟΠ, ο Νίκος Τζελέπης από την ΕΛΙΑ, o πρωταθλητής των super bikes, Κώστας Φωτιάδης και πλήθος επιχειρηματιών και φιλάθλων.

Ακολουθούν περιγραφές για το Ferrari Owner’s Club «Passione Rossa» αλλά και για τον Πρόεδρό τους, Fabio Barone.

ΤΟ FERRARI CLUB «PASSIONE ROSSA»

Το FERRARI Club «Passione Rossa» ιδρύθηκε από τον Δρ. Fabio Barone το 1999, ο οποίος είναι και ο πρόεδρος του μέχρι σήμερα. Μέλη του Club (500 άτομα) είναι αποκλειστικά μεγάλοι Ιταλοί επιχειρηματίες, ιδιοκτήτες ή συλλέκτες αυτοκινήτων FERRARI. Έχει ως αποκλειστικό σκοπό τη διάδοση της πιο διάσημης μάρκας πολυτελών sport αυτοκινήτων στον κόσμο. Το Club εδώ και χρόνια είναι ένας απαραίτητος συντελεστής για εθνικές και διεθνείς εκδηλώσεις και παραστάσεις όπου τα αυτοκίνητα FERRARI είναι πρωταγωνιστές μαζί με τον τόπο που επισκέπτονται. To μότο τους είναι «Το Πάθος δεν έχει σημαίες, ούτε αφεντικά».

ΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΡΕΚΟΡ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ

FERRARI CLUB «PASSIONE ROSSA»
Ο πρόεδρος του FERRARI Club «Passione Rossa», Fabio Barone, είναι ένα ιδιαίτερα δημοφιλές πρόσωπο καθότι είναι κάτοχος τριών (3) παγκόσμιων ρεκόρ ταχύτητας (Guinness World Speed Records).

Συγκεκριμένα, με την ειδικά διαμορφωμένη Ferrari 458 Italia έχει διανύσει, με το μικρότερο δυνατό χρόνο:

1. Το Transfagarasan Highway (στην Ρουμάνια το 2015) που θεωρείται ο πιο ωραίος δρόμος του κόσμου,
2. Το Tienmen Mountain Road (στην Κίνα το 2016), που θεωρείται ο πιο επικίνδυνος δρόμος του κόσμου, με 99 στροφές, σε 1.800μ ύψος και χωρίς κανένα προστατευτικό κιγκλίδωμα (στηθαίο ασφαλείας) και
3. Τα φαράγγια «Dadès Gorges» (Οκτώβριο 2018) τα οποία είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά και γραφικά μέρη στο Μαρόκο και ένας από τους πιο επικίνδυνους δρόμους του κόσμου (ένα μέρος της διαδρομής το αυτοκίνητο περνάει μόλις 30 εκατοστά μακριά από την πλευρά του βουνού δίπλα από κοφτερά βράχια).

ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ

ΤΟΥ FERRARI CLUB «PASSIONE ROSSA»
Έτος 2004: τιμήθηκε από τον Πρόεδρο της Ιταλικής Δημοκρατίας με το Βραβείο υψηλής κοινωνικής αξιοσύνης.
Έτος 2006: οδηγώντας μια FERRARI F40, ανταγωνίστηκε με ένα αεροπλάνο της Ιταλικής Πολεμικής Αεροπορίας ΑΜΧ στην βάση της πόλης της Άμεντολας-Φότζια (Amendola-Foggia) της Ιταλίας.
Έτος 2013: οδηγώντας μια FERRARI 458 ΙΤALIA, ανταγωνίστηκε με ένα ακροβατικό αεροπλάνο στην διεθνή πίστα αγώνων αυτοκινήτων της πόλης της Βαλελούγκα (Vallelunga) της Ιταλίας.
Toν Μάιο 2017 o Fabio Barone ήταν πρωταγωνιστής μιας “μονομαχίας” στο χωμάτινο ιπποδρόμιο της Cinecittà World στη Ρώμη (όπου γυρίστηκε η θρυλική ταινία BEN HUR). Στην εκκίνηση βρέθηκαν από τη μια πλευρά ένα Ρωμαϊκό άρμα με δυο άλογα και από την άλλη, ο Fabio Barone με μια Ferrari 458 Italia. Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν δεκάδες δημοσιογράφοι απ’ όλο τον κόσμο.

Την Εκδήλωση υποστήριξαν οι Επιχειρήσεις:

Καύσιμα Κολοκυθάς
Avance Rent a Car
Buondi Cafe
Αχαικό Εντελβάις
Αναψυκτικά ΒΙΚΟΣ
Silent Creation
automotopatras.gr

Με εκτίμηση

Για την Οργανωτική Επιτροπή της ΦΙΛΜΠΑ

Διάβασε Περισσότερα

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

«Δυστυχώς φέτος δεν κατάφερα να κερδίσω σε κανέναν αγώνα»

Στο γεγονός πως δεν κέρδισε ούτε ένα αγώνα φέτος αναφέρθηκε στις δηλώσεις του ο Ιταλός αναβάτης της Yamaha, Βαλεντίνο Ρόσι.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο «Γιατρός»:

«Είναι σκ…τά αυτό το συναίσθημα. Πολύ κακό. Δυστυχώς φέτος δεν κατάφερα να κερδίσω σε κανέναν αγώνα, όμως σε δύο έφτασα πολύ κοντά. Είναι μεγάλο κρίμα. Λυπάμαι πολύ επειδή ήθελα να είμαι στο βάθρο, τόσο εγώ όσο και η Yamaha γενικά. Σε ο,τι αφορά την πτώση, έκανα ένα λάθος όμως κοιτώντας τα δεδομένα μετά, δεν μπορέσαμε να καταλάβουμε ακριβώς τι. Αρκετά παρόμοια κατάσταση με της Μαλαισίας, έχασα το πίσω μέρος όταν άνοιξα το γκάζι. Πρέπει στους τελευταίους γύρους να προσέχουμε το ελαστικό γιατί έχουμε μεγάλη φθορά».

Διάβασε Περισσότερα

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Ανάβαση Πιτίτσας: Χιλιάδες θεατές αποθέωσαν τους νικητές

Ο ΑΟΠ (ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΠΑΤΡΩΝ) διοργάνωσε τον τελευταίο γύρο του Valvoline Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων 2018 και του Κυπέλλου Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος, την Aegean Κολοκυθάς – Ανάβαση Πλατάνι ¨Πιτίτσα¨, το Σάββατο και την Κυριακή 10-11 Νοεμβρίου 2018.

Με τις συμμετοχές να φτάνουν τις 88 αλλά 80 αυτοκίνητα να βλέπουν την σημαία εκκίνησης και 69 να τερματίζουν, διεξήχθη ίσως ο πιο ανταγωνιστικός αγώνας της χρονιάς, με τον ΑΟΠ να δίνει τον καλύτερό του εαυτό, χωρίς να υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις και τα προβλήματα να αντιμετωπίζονται τάχιστα. Ο καιρός ασυνήθιστα σύμμαχος έδωσε το ερέθισμα σε χιλιάδες θεατές που κατέλαβαν το ιστορικό βουνό από άποψη Μηχανοκίνητου Αθλητισμού. Άλλωστε ο πρώτος αγώνας εκεί διεξήχθη το 1973, με τον ΑΟΠ να πρωτοστατεί και να διδάσκει.

Την σημαία εκκίνησης έδωσε αρκετές φορές ο Αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας κ. Γρηγόρης Αλεξόπουλος, ο οποίος δηλώνει φανατικός θαυμαστής του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού και συνοδοιπόρος των εκδηλώσεων που προσελκύουν τουρισμό στην περιοχή μας. Ο ΑΟΠ είχε καλέσει και τον Υφυπουργό Αθλητισμού κ. Γιώργο Βασιλειάδη ο οποίος απέστειλε επιστολή για τους λόγους που δεν μπόρεσε να παρευρεθεί.

Στο αγωνιστικό μέρος θα μπορούσαμε να άνετα να χαρακτηρίσουμε τον Αγώνα ως τον πιο ανταγωνιστικό της χρονιάς. Το είχαμε προβλέψει άλλωστε χωρίς να έχουμε και τίποτα ιδιαίτερες μαντικές ικανότητες, με δεδομένο ότι τα Πρωταθλήματα και τα Κύπελλα σε Ομάδες και Κλάσεις ήταν ανοιχτά.

Στην μάχη της Formula Saloon είχαμε πολλά απρόοπτα, αλλά όχι για τίτλο και την πρώτη θέση του Αγώνα. Σε FS και FST ο Μάριος Ηλιόπουλος με το Ford Focus του αισθάνθηκε μόνο από τον Κώστα Λαζαρίδη πίεση. Ο πρόεδρος του ΣΟΑΑ κατάφερε και κατέκτησε την πρώτη θέση σχετικά εύκολα, αφήνοντας πίσω του στη δεύτερη θέση τον Κώστα Λαζαρίδη με Mitsubishi Lancer EVO, που έγραψε πολύ καλούς χρόνους, αν σκεφτούμε πως ήταν η πρώτη φορά που έτρεχε στον συγκεκριμένο αγώνα. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Αργύρης Τσούλος με Mitsubishi Lancer EVO ο οποίος αντιμετώπισε προβλήματα με την μετάδοσή του. Μεγάλοι άτυχοι οι Κώστας Πατσουρέας, Κώστας Ραπαντζίκος που δεν κατάφεραν να τερματίσουν μετά από μηχανική βλάβη. Στους άτυχους συμπεριλαμβάνεται και ο Παναγιώτης Παρθένης όπου μετά από βλάβη στο σαζμάν και την μετάδοση το Σάββατο, ξενύχτησε με την πολύτιμη βοήθεια φίλων και συνεργατών και πρόλαβαν να επισκευάσουν το αμάξι στην κυριολεξία στο παρά πέντε. Ο Πατρινός αθλητής δεν κατάφερε να κάνει τον χρόνο που ήθελε αλλά ανταμείφθηκε με το χειροκρότημα των θεατών και την τέταρτη θέση ανάμεσα σε άξιους αντιπάλους. Τέλος αίσθηση προκάλεσε η απουσία του Παναγιώτη Σολδάτου ο οποίος δεν εμφανίστηκε ενώ ήταν ένας από τους διεκδικητές του τίτλου.

Για την Ομάδα Α και Ομάδα Α έως 2000 πρώτος τερμάτισε ο Βασίλης Ρέκκας μετά από έναν καταπληκτικό αγώνα με το Citroen Saxo του. Στην δεύτερη θέση ο «νεός» Μαραγκάκης Ανδρέας με το νέο του απόκτημα Honda Civic Type R (το γνωστό του Χρήστου Μάντεση), ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Αναδιώτης Γιώργος όπου εντυπωσίασε το Renault Clio του.

Στην Ομάδα Ν και την Κλάση Ν4 ο Ποτουρίδης Γιάννης ήταν ο ταχύτερος, με τον Κάκο Κώστα να ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου αλλά να κλέβει το χειροκρότημα για το πέρασμα στην Κ4 στο πρώτο σκέλους του Αγώνα που σήκωσε το EVO του στις δύο ρόδες. Ο  Γορίτσας Ποσειδώνας τερμάτισε τρίτος με διαφορά μόλις 0,25 του δευτερολέπτου από τον δεύτερο. Και οι τρεις συμμετείχαν με Mitsubishi Lancer EVO.

Στην Ομάδα Ν έως 2000 νικητής ήταν ο Γιαννούλης Διονύσης με το Honda Civic Type R του όπου θα συμμετάσχει στο Πρωτάθλημα του 2019. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Κίμωνας Θέος με Peugeot 106 και τρίτος ο Πολύδορος Φούντας με ίδιο αμάξι.

Για τις Ομάδες Ε και Ε έως 2000 είχαμε μια από τις εντυπωσιακότερες μάχες. Ο Σπύρος Βοργιάς κατάφερε και πήρε την νίκη από τον «αδερφό» του Τρύφωνα Χασάπη για λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα, κερδίζοντας παράλληλα και το Πρωτάθλημα για τις Ομάδες. Τρίτος τερμάτισε ο ταχύτατος Βασίλης Ντέρμας με Ford Escort MK2.

Στην Γενική Κατάταξη των Ιστορικών πρώτος τερμάτισε ο Γεωργούλας Ευάγγελος, δεύτερος ο Τσαλαματάς Ιωάννης και τρίτος ο Γιαννίκος Κωνσταντίνος. Και οι τρεις με Ford Escort RS.

Αναλυτικά για τις κλάσεις ξεκινώντας από την Α5 πρώτος τερμάτισε ο Παράβαλος Γιάννης με Toyota Yaris, δεύτερος ο Σπηλιοτόπουλος Παναγιώτης με Peugeot 106 και τρίτη η Βάσω Κουρτίδου με Toyota Yaris.

Στην Α6 ο Ρέκκας Βασίλης έκλεισε την χρονιά με νίκη απέναντι στον Μπάτζανο Βασίλη, όπου τερμάτισε δεύτερος, ενώ και οι δύο οδηγούσαν Citroen Saxo. Την τριάδα συμπλήρωσε ο τοπικός Αυγερόπουλος Χρήστος με Peugeot 106 Rally, γλυτώνοντας τα χειρότερα μετά από ένα πέρασμα στην Κ4 που τον «σήκωσε» στις 2 ρόδες.

Στην Α7 είχαμε μάχες μέχρι τελικής πτώσης με τον Μαραγκάκη Ανδρέα να κάνει το ντεμπούτο του με το νέο του Honda Civic Type R με δυνατή εμφάνιση. ΔΣτο δεύτερο σκαλί τερμάτισε ο Αναδιώτης Γιώργος με Renault Clio, ενώ ο Σταύρος Χατούπης συμπλήρωσε το βάθρο μετά από ένα πολύ καλό αγώνα με το Opel Corsa KIT CAR. Αξίζει να σημειώσουμε πως επιβλήθηκε ποινή στον Τσιόγκα Αλέξανδρο για την καθυστερημένη εμφάνισή του στο Parc Ferme, μετά από ένα ξεζανταρισμένο λάστιχο.

Στην Ν2 το βάθρο μύριζε Πάτρα και ΦΙΛΜΠΑ αφού πρώτος τερμάτισε ο Κίμωνας Θέος, δεύτερος ο Πολύδορος Φούντας και τρίτος ο Δεκής Νίκος μετά από απουσία αρκετών μηνών. Και οι τρεις οδηγούν Peugeot 106.

Στην κλάση Ε10 ο Σπύρος Βοργιάς ας μας επιτραπεί η έκφραση πως δεν έχει αντίπαλο. Ο Δημήτρης Τσούργιαννης φαίνεται πως αγώνα με τον αγώνα βελτιώνεται, κερδίζοντας την δεύτερη θέση του Αγώνα, ενώ ο Φάσσας Θανάσης έκανε πολύ καλή εμφάνιση τερματίζοντας στην Τρίτη θέση της κλάσης.

Στην Ε11 ο Τρύφωνας Χασάπης ήταν ο αδιαμφισβήτητος νικητής και πλέον Κυπελλούχος με το Citroen AX του. Δεύτερος τερμάτισε ο Βασίλης Ντέρμας με Ford Escort MK2, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο «Κανέλος» με Peugeot 106.

Στην κλάση FST2 ο Σουφλής Παναγιώτης ήταν ταχύτερος όλων με το FIAT Punto GT του, αφήνοντας στην δεύτερη θέση τον Χριστόφορο Γερολυμάτο με το πρησμένο Toyota Starlet του και τρίτο τον Ουίλιαμ Καμπέρο το Ford Escort MK2 του.

Τέλος για την FSA2L ο Παντελής Τζικόπουλος ήταν ο νικητής με το ανανεωμένο και εξωτερικά αλλά και εσωτερικά Ford Escort MK2 του. Δεύτερος ανέβηκε στο σκαλί του βάθρου ο Καλούδης Διονύσης με Peugeot 205 MAXI και τρίτος ο Ζαχαρίας Παναγόπουλος με Peugeot 106 Rallye.

Κατά την διάρκεια των απονομών ο Πρόεδρος του ΣΟΑΑ κ. Μάριος Ηλιόπουλος ως συνηθίζει, πήρε το μικρόφωνο και μίλησε για την φετινή Aegean Κολκυθάς – Ανάβαση Πιτίτσας με τα καλύτερα λόγια. Χαρακτηριστικά ανέφερε : Δεν έχω μάθει να χαιδεύω αυτιά. Πέρυσι είχα εισηγηθεί η Ανάβαση Πιτίτσας να τιμωρηθεί για τα Οργανωτικά της λάθη και τις παραλείψεις του παρελθόντος. Φέτος είμαι υποχρεωμένος να δώσω συγχαρητήρια για την προσπάθεια αλλά να τονίσω πως έχουμε καθήκον να μην επαναπαυόμαστε. Δεν παίζουμε με μέτρα ασφαλείας και διοργανώσεις.

Κάπου εδώ τελείωσε το Valvoline Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων του 2018.

Διάβασε Περισσότερα

Facebook