Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Μείωση πωλήσεων καυσίμων τον Μάρτιο

Published

on

Στο πρώτο 15θήμερο του Μαρτίου οι πωλήσεις καυσίμων της Motor Oil στην ελληνική αγορά μειώθηκαν κατά 10%, όμως αν κρίνει κανείς από το γεγονός ότι οι δρόμοι είναι άδειοι, για όλο το μήνα το ποσοστό αυτό φαίνεται μάλλον μικρό.

Αυτό ανέφερε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος και γενικός διευθυντής Οικονομικών της εταιρείας, Πέτρος Τζαννετάκης (φωτογραφία) κατά την ενημέρωση των αναλυτών για τα οικονομικά αποτελέσματα του 2019, απαντώντας σε ερώτηση για τις επιπτώσεις του κορωνοϊού.

«Είναι κάτι που δεν έχει ξανασυμβεί. Αν θέλουμε να έχουμε πιθανότητα επιτυχίας τις επόμενες ημέρες και μήνες, οι επιχειρήσεις πρέπει να διασφαλίσουν επαρκή ρευστότητα για να καλύψουν τις υποχρεώσεις τους.

Τις επόμενες εβδομάδες εφόσον η πίεση στην οικονομική δραστηριότητα διατηρείται, οι επιχειρήσεις πρέπει να έχουν επαρκή οικονομική υποστήριξη και εμπιστοσύνη για να παραμείνουν σε λειτουργία», ανέφερε ο κ. Τζαννετάκης. Δεν απέκλεισε δε το ενδεχόμενο διυλιστήρια στην Ευρώπη να περιορίσουν την παραγωγή τους ή ακόμη και να κλείσουν για οικονομικούς λόγους.

«Όποιος μπορεί να καλύπτει τα κόστη του θα συνεχίσει να λειτουργεί. Η κατάσταση επιβάλλει ευελιξία και προσαρμοστικότητα. Είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης».

Αναφερόμενος στη Motor Oil ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος τόνισε ότι έχει την ευελιξία να διαχειριστεί τη μείωση της ζήτησης επειδή οι ποσότητες που εμπορεύεται υπερβαίνουν τη διυλιστική ικανότητα, καθώς δραστηριοποιείται και στην εμπορία προϊόντων όπου τα περιθώρια κέρδους είναι μικρότερα. ‘

Άρα, όπως είπε, η μείωση της ζήτησης μπορεί να απορροφηθεί χωρίς μεγάλες απώλειες. Πρόσθεσε δε ότι η γεωγραφική θέση του διυλιστηρίου μπορεί να επιτρέψει «ομαλή προσγείωση».

Αναφερόμενος στο επενδυτικό πρόγραμμα, το οποίο για εφέτος έχει καθοριστεί στα 210 εκατ. ευρώ, ο κ. Τζαννετάκης ανέφερε ότι εξακολουθεί να ισχύει, δεν απέκλεισε ωστόσο το ενδεχόμενο να υπάρξουν καθυστερήσεις.

Επιμέλεια: Μάρκος Καπετανάκης

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Υπερβολική ταχύτητα-Αλκοόλ: Σε 6.620 ανήλθαν οι παραβάσεις

Published

on

Σε 29.070 ελέγχους που πραγματοποίησε η Τροχαία, από 22 έως 28 Ιουνίου 2020, σε όλη την Ελλάδα, βεβαίωσε συνολικά 6.620 παραβάσεις για υπερβολική ταχύτητα (5.955) και οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ (665).

Σύμφωνα με την Τροχαία, οι περισσότερες παραβάσεις σημειώθηκαν στο οδικό δίκτυο της Αττικής (642), της Θεσσαλονίκης (565), της Πιερίας (429), του Κιλκίς (427), της Φθιώτιδας (321) και του Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης (277).

Σημειώνεται, ότι οι συγκεκριμένοι έλεγχοι εντάσσονται στο πλαίσιο του στοχευμένου προγράμματος «παράβαση της εβδομάδας», που σχεδιάστηκε και εφαρμόζεται από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αστυνόμευσης του αρχηγείου της ΕΛΑΣ.

Όπως επισημαίνει η Αστυνομία, οι έλεγχοι συνεχίζονται με αμείωτη ένταση, με στόχο την πρόληψη και τον περιορισμό των τροχαίων δυστυχημάτων και ατυχημάτων, καθώς και την αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας.

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Εκκίνησε από την Πάτρα το Arcadia Classic Tour 2020

Published

on

Η Ελληνική Λέσχη Ιστορικού Οχήματος (Ε.Λ.Ι.Α.) με την υποστήριξη των ΣΜΑ ΤΡΙΣΚΕΛΙΟΝ και ΦΙΛΠΑ διοργάνωσαν για 6η συνεχή χρονιά τον Αγώνα Ακριβείας Ιστορικών Αυτοκινήτων, Arcadia Classic Tour  (ACT2020) με επίκεντρο την παραδοσιακή Δημητσάνα.

Από την Πάτρα και την Μαρίνα της ξεκίνησε το Arcadia Classic Tour το Σάββατο 27 Ιουνίου με 80 Ιστορικά οχήματα να βλέπουν την σημαία της εκκίνησης.

Ο διήμερος αγώνας περιλάμβανε συνολικά 250 χιλιόμετρα, με 12 Ε.Δ.Α. μήκους σχεδόν 120 χιλιομέτρων και τουλάχιστον 36 χρονομετρήσεις! Οι διαδρομές κάλυψαν τμήματα της ορεινής Αχαΐας και Αρκαδίας με επίκεντρο το Δήμο Γορτυνίας.

Το πρόγραμμα ξεκίνησε με τα «γραφειοκρατικά» το πρωί του Σαββάτου και το μεσημέρι περίπου στη μία έπεσε η σημαία εκκίνησης στο πρώτο αυτοκίνητο. Αμέσως μετά, τα αυτοκίνητα κατευθύνθηκαν προς την «111» με τελικό στόχο την Δημητσάνα, όπου τελείωσε το πρώτο σκέλος και υπήρξε διανυκτέρευση.

Το πρωί της Κυριακής ξεκίνησε το Β’ Σκέλος στις 11:00, με 100 χλμ οδηγικής πανδαισίας με 5 ΕΔΑ στο πολύχρωμο καλοκαιρινό τοπίο της Αρκαδικής Γης ως τον τερματισμό και πάλι πίσω στην Δημητσάνα.

Κάτω από δύσκολες συνθήκες λόγω COVID19 και τηρώντας όλους τους κανονισμούς ασφαλείας καταφέραμε να σχεδιάσουμε το  Arcadia Classic Tour που υπόσχεται να προσφέρει στους συμμετέχοντες την απόλυτη εμπειρία ενός διημέρου Regularity Event.

Επιμέλεια: Μάρκος Καπετανάκης 

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Grand Prix Αυστρίας: Μπότας στην κορυφή

Published

on

Ο Βάλτερι Μπότας διατήρησε από την αρχή έως το τέλος την πρώτη θέση και κράτησε πίσω του τον Λιούις Χάμιλτον που πίεσε όσο μπορούσε για να τον προσπεράσει.

Η McLaren δίνοντας μεγάλη μάχη με τη Ferrari κατάφερε να μείνει μπροστά από τον Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος έκανε τε-τα-κε έπειτα από επαφή που είχε με τον Κάρλος Σάινθ.

Αν και η Scuderia εμφάνισε πρόβλημα στην ταχύτητα, ο Σαρλ Λεκλέρκ κατάφερε να μείνει σταθερός στην απόδοσή του και στο τέλος να πάρει τη δεύτερη θέση. Την τριάδα έκλεισε ο εκπληκτικός Λάντο Νόρις, που εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τις εναλλαγές των θέσεων, πανηγυρίζοντας έτσι την πρώτη του άνοδο στο βάθρο.

Ο Χάμιλτον αν και τερμάτισε δεύτερος δέχθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων λόγω της επαφής που είχε με τον Άλμπον και έπεσε στην τέταρτη θέση. Ο Ταϊλανδός προσπάθησε να προσπεράσει τον Βρετανό από την εξωτερική με αποτέλεσμα ο πιλότος της Red Bull να βγει εκτός πίστας, ξυπνώντας μνήμες από τον περσινό αγώνα της Βραζιλίας. Στη συνέχεια ο νεαρός, αφού έπεσε στην τελευταία θέση, αποσύρθηκε λόγω προβλήματος.

Στην πέμπτη θέση ακολούθησε ο Σάινθ, ενώ τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Πέρεθ, Πιέρ Γκασλί, Εστεμπάν Οκόν, Αντόνιο Τζιοβινάτσι και Φέτελ.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα:

Continue Reading
Advertisement

Facebook

Copyright © 2019 Mikad Εκδοτικές Διαφημιστικές Υπηρεσίες. --- Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών της ιστοσελίδας matchnews.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.