Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Ρεκόρ και θέαμα από τους οδηγούς στην Ανάβαση Πιτίτσας

Ο Παναγιώτης Παρθένης έκοψε πρώτος το νήμα στην Ανάβαση Πιτίτσας

Published

on

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων για το 2023 ξεκίνησε από την Ανάβαση Πιτίτσα – Πλατάνι, με τον Αυτοκινητιστικό Όμιλο Πατρών (ΑΟΠ) να συμπληρώνει φέτος τα 53 χρόνια από την ίδρυση του. Ο αγώνας προσμετρά  στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων, στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων και στο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος και διεξάγεται με την συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος το Σάββατο και την Κυριακή 11-12 Μαρτίου 2023. 

Με 64 οδηγούς να βλέπουν τη σημαία εκκίνησης το Σάββατο 11 Μαρτίου 2023 πραγματοποιήθηκαν το Ελεύθερα Δοκιμαστικά, που πραγματικά έδωσαν τον παλμό για τις μάχες που θα ακολουθούσαν την μέρα του αγώνα, Κυριακή 12 Μαρτίου. 

Ο καιρός έκανε την χάρη σε όλους, με αποτέλεσμα αρκετές εκατοντάδες θεατών να βρεθούν στο Πλατάνι, για να παρακολουθήσουν ένα πραγματικά εξαιρετικό θέαμα, αφού στις περισσότερες κατηγορίες ο νικητής κρίθηκε στο νήμα. Ο αγώνας κύλησε σχεδόν χωρίς κανένα απρόοπτο, με την οργάνωση πραγματικά να υπερβάλει εαυτό και να αντιμετωπίζει τα συμβάντα σε απόλυτους χρόνους, με αποτέλεσμα ο αγώνας να ολοκληρωθεί αρκετά νωρίς, χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση. 

Στην «μεγάλη» κατηγορία της Formula Saloon, απόλυτος κυρίαρχος ήταν χωρίς αμφισβήτηση ο Παναγιώτης Παρθένης με Mitsubishi EVO, να παίρνει την νίκη και να πραγματοποιεί ταχύτερο χρόνο ημέρας, ενώ ήταν ο μοναδικός οδηγός του αγώνα που έσπασε το φράγμα του 1:47. Τον “Pete” ακολούθησε ο δικίνητος  Παπαδόπουλος Νίκος με το Ford Escort του, που πραγματικά, σε κάθε πέρασμά του, ξεσήκωνε τους θεατές με τον εντυπωσιακό ήχο του. Το τρίτο σκαλί του βάθρου, ανήξιε στον Κακαλέτρης Γεώργιος με Opel Astra G της κλάσης FST2. 

Στην Ομάδα Α είχαμε ανατροπή προγνωστικών, αφού ο υποψήφιος για την νίκη Μιχάλης Ευθυμίου, είχε ένα τετακέ στην «Κ2», με αποτέλεσμα να χάσει αρκετό χρόνο και να πέσει πίσω στην κατάταξη. Έτσι μεγάλος νικητής της Ομάδας είναι ο Μητσάκος Αλέξης με Peugeot 106, κάνοντας εντυπωσιακά περάσματα. Πίσω του με λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο διαφορά τερμάτισε ο Βασίλης Μπάντζανος με Citroen Saxo, μετατρέποντας την επιστροφή του οδηγού στους αγώνες, γιορτή. Τρίτος τερμάτισε ο Νομικός Ανδρέας με το πανέμορφο και εργοστασιακό Skoda Fabia S2000. 

Στην Ομάδα Ε οι υποσχέσεις για θέαμα ήταν μεγάλες από τη μέρα τον δοκιμών, με τους οδηγούς να προσφέρουν μια φανταστική μάχη σε όλες τις κλάσεις. Η επιστροφή του Τσιούρη Βαγγέλη και το ντεμπούτο για το Renault Clio 2, στέφθηκαν με απόλυτη επιτυχία, αφού οδηγός και αμάξι, πήραν την νίκη από τον Μόσχο Θανάση με το πανέμορφο Renault Clio 1, για μόλις 0,06 δευτερόλεπτα. Τρίτος τερμάτισε ο Ντόφης Κωνσταντίνος με Ford Escort Mk2.

Στην Ομάδα Ν οι Θανάσης Γιώργος και Μπενής Μηνάς με Mitsubishi EVO και οι δύο, είχαν την δική τους μάχη, με τον πρώτο να παίρνει την νίκη, με σχεδόν 3,5 δευτερόλεπτα διαφορά, κάνοντας την πρεμιέρα του στον θεσμό, πανηγυρική. Τρίτος για την ομάδα, τερμάτισε ο Γιαννούλης Διονύσης με Honda Civic Type R, με οδήγηση για σεμινάριο. 

Στα Ιστορικά την νίκη πήρε ο Παλαιολόγος Γιώργος με Ford Escort Mk2, αφήνοντας πίσω του τον Κατσαρό Γιώργο με Ford Escort, που αντιμετώπισε προβλήματα, αφού η ανακατασκευή του αυτοκινήτου του, ήταν ολοκληρωτική.  

Στην Ομάδα Α έως 2000 ήταν δεδομένη η μάχη για το βάθρο με τον Μητσάκο Αλέξη με Peugeot 106, να παίρνει την νίκη, αφήνοντας τον Βασίλη Μπάντζανο με Citroen Saxo στο δεύτερο σκαλί και τον Αναδιώτη Γιώργο με Renault Clio στο τρίτο σκαλί. 

Στην Ομάδα Ε έως 2000 το βάθρο δεν ήταν διαφορετικό από αυτό της Ομάδας Ε με τους Τσιούρη Βαγγέλη, Μόσχο Θανάση και Ντόφη Κωνσταντίνο να κάνουνε το 1-2-3. 

Στην Ομάδα Ν έως 2000 την νίκη πήρε ο Γιαννούλης Διονύσης με Honda Civic Type R, αφήνοντας τους Παπαλεωνίδα Γιάννη με Renault Clio 3 και Σμυρναίο Παναγιώτη με Peugeot 106 S16, να παλεύουν για την δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.

Στις επιμέρους κλάσεις πραγματικά, οι πιο «διαβασμένοι» θεατές είχαν την τύχη να παρακολουθήσουν μάχες με περάσματα που έκοβαν την ανάσα, αφού οι διαφορές ήταν μικρές στις περισσότερες περιπτώσεις, με τους νικητές να κρίνονται στις λεπτομέρειες. 

Για την Κλάση FSA2L ο «Κανέλλος» δεν άφησε περιθώρια στον ανταγωνισμό, οδηγώντας στο όριο για ακόμα μία φορά το ιδιαίτερο Peugeot 106 του, κατακτόντας την νίκη. Στο δεύτερο σκαλί ανέβηκε ο τοπικός Λάτσης Βασίλης με Citroen Saxo και το βάθρο συμπλήρωσε ο Καραπιπέρης Παναγιώτης με Peugeot 106. 

Στην Κλάση Α7 νικητής αναδείχθηκε ο Αναδιώτης Γιώργος με Renault Clio, δεύτερος ο ανεβασμένος Ντέκος Γιώργος με Citroen Saxo και το βάθρο συμπλήρωσε ο Καλαιτζιάν Γιάννης με το εργοστασιακό Ford Puma. Αξίζει να σημειωθεί η ατυχία του Τζικόπουλου Παντελή που έχασε πολύτιμο χρόνο μετά από τετακέ στην Κ2, ρίχνοντας το κουκλί Renault Clio του, πίσω στην κατάταξη, ευτυχώς χωρίς να το τραυματίσει.

Στην Κλάση Α6 η μάχη για το 1-2 ήταν επική με τους Μητσάκο Αλέξη με Peugeot 106, να παίρνει την νίκη, αφήνοντας τον Βασίλη Μπάντζανο με Citroen Saxo με πολύ μικρή διαφορά δεύτερο. Τρίτος τερμάτισε ο Πατρινός Παναγόπουλος Ζαχαρίας με Honda Civic EK4.

Για την Κλάση Ε10 δεν υπήρχε αμφισβήτηση στα προγνωστικά που απλά επιβεβαιώθηκαν, με τον Αυγερόπουλο Χρήστο με Citroen Saxo, να παίρνει μια εύκολη νίκη, με μεγάλη διαφορά. Δεύτερος ο Ντέκας Κωνσταντίνος με Peugeot 205 και τρίτος ο Μπράτσος Γιώργος και αυτός με Peugeot 205.   

Στην Κλάση Ε11 είχαμε το ίδιο σκηνικό, όμως την ομάδα Ε και την ομάδα Ε έως 2000 με τους Τσιούρη Βαγγέλη, Μόσχο Θανάση και Ντόφη Κωνσταντίνο να κάνουνε το 1-2-3. 

Στην πολυπληθή Κλάση Ν2 οι μάχες ήταν στα δέκατα από την μέρα των δοκιμών μέχρι και το δεύτερο σκέλος του αγώνα. Νικητής αναδείχθηκε ο έμπειρος Σμυρναίος Παναγιώτης με Peugeot 106 με διαφορά μόλις 0,5 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο «Άστριο» με ίδιο αμάξι. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Ρέκκας Βίκτωρας με Citroen Saxo VTS που έδωσε μάχη με τον αδερφό του Ρέκκα Πανάγγελο, για το τρίτο σκαλί. 

Η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα θέλει να ευχαριστήσει την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος, τον Δήμο Πατρέων, την Ελληνική Αστυνομία και την Πυροσβεστική Υπηρεσία για την αμέριστη συμπαράστασή τους, σε όλη αυτή την προσπάθεια. 

Το ραντεβού με τους λάτρεις της Ανάβασης Πιτίτσας ανανεώνει ο ΑΟΠ για το 2024, ενώ ο επόμενος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων είναι στις 1 και 2 Απριλίου με την Ανάβαση Ομαλού από την ΑΛΑ Χανίων. Ο δεύτερος γύρος για το Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος είναι στις 8 και 9 Απριλίου με την Ανάβαση Τσακώνας από την ΑΛΑ Καλαμάτας.  

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Αυτό είναι το πρόγραμμα της Formula 1 για το 2025

Published

on

Η 75η σεζόν της ιστορίας της Formula 1, το 2025, δεν θα ξεκινήσει από τη Μέση Ανατολή -όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια- αλλά από τη Μελβούρνη της Αυστραλίας, η οποία ανέκτησε την περίοπτη θέση του εναρκτήριου αγώνα του προγράμματος, στις 16 Μαρτίου 2025.

Παρόλα αυτά, ο τελευταίος αγώνας θα εξακολουθήσει να είναι το GP του Άμπου Ντάμπι, που θα κλείσει τη σεζόν του 2025 στις 7 Δεκεμβρίου. Δύο εβδομάδες πριν από τα Χριστούγεννα. Ανάμεσα στους αγώνες αυτούς ούτε θα φύγει, ούτε θα έρθει κάποιο καινούριο GP σε σχέση με τα φετινά. Ωστόσο, πολλά από αυτά θα αλλάξουν ημερομηνία.

Λόγω του μήνα του ραμαζανίου, οι αγώνες του Μπαχρέιν και της Σαουδικής Αραβίας θα διεξαχθούν τον Απρίλιο, μετά από τους αγώνες της Αυστραλίας, της Κίνας και της Ιαπωνίας. Ο Αύγουστος και πάλι έχει εξασφαλιστεί για τις παραδοσιακές διακοπές του σπορ, μεταξύ των αγώνων της Ουγγαρίας και της Ολλανδίας στις αρχές και στο τέλος του μήνα αυτού.

Άλλες αλλαγές ημερομηνιών, για καλύτερο προγραμματισμό των μεταφορών των ομάδων. Εξαιρώντας το Μαϊάμι, που μένει στο Μάιο, και τον Καναδά που παραμένει στον Ιούνιο, οι ευρωπαϊκοί αγώνες έχουν όλοι συγκεντρωθεί στην Άνοιξη και το καλοκαίρι, και οι Ασιατικοί και έπειτα οι αγώνες στην αμερικανική ήπειρο θα διεξαχθούν το Φθινόπωρο.

Η χρονιά θα κλείσει, όπως και φέτος, με δύο διαδοχικά αγωνιστικά τριήμερα στη Μέση Ανατολή, στο Κατάρ και στο Άμπου Ντάμπι. Δείτε παρακάτω το αναλυτικό πρόγραμμα της F1 2025:

FORMULA 1
Πρόγραμμα F1 2025 FORMULA 1
Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Δυναμικό ξεκίνημα στην Ριτσώνα για τους Πατρινούς οδηγούς

Published

on

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων ξεκίνησε για τη φετινή σεζόν με την Ανάβαση Ριτσώνας να αποτελεί τον πρώτο γύρο του θεσμού για τη φετινή χρονιά με τη συμμετοχή πατρινών οδηγών. Η πιο ιστορική ανάβαση του πρωταθλήματος, η οποία πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1956.

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon.

Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, νικητής στην FST2 αναδείχθηκε ο Ευάγγελος Χαντζής (Alfa Romeo 75), ενώ στην FSA2L κέρδισε ο «Κανέλλος» (Peugeot 106).

Σπουδαία μάχη εκτυλίχθηκε στην Ομάδα Ν, με τον Μηνά Μπενή (Mitsubishi Lancer Evo IX) να αναδεικνύεται νικητής για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στη Ριτσώνα, αφήνοντας πίσω του τον περσινό Πρωταθλητή της κατηγορίας, Γιώργο Θανάση (Mitsubishi Lancer Evo IX). Χαρακτηριστικό της μεταξύ τους κόντρας είναι πως οι δύο οδηγοί πέτυχαν την ίδια ακριβώς επίδοση στο δεύτερο σκέλος του αγώνα. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου της Ν ανέβηκε ο νεαρός Γιώργος Κεχαγιάς (Mitsubishi Lancer Evo IX) στη δεύτερη χρονιά εμπλοκής με τους αγώνες, μόλις 1 δλ. μακριά από τον νικητή.

Ο Μηνάς Μπενής τερμάτισε στην κορυφή και στη Ν4. Στη Ν έως 2 Λίτρα, ο Διονύσης Γιαννούλης (Honda Civic Type R EP3) ήταν ο νικητής στην πρώτη συνάντηση της χρονιάς, πετυχαίνοντας την ταχύτερη επίδοση και στα δύο ανεβάσματα του αγώνα. Αντιστάθηκε στην πίεση των αντιπάλων του ο Πανάγγελος Ρέκκας (Citroen Saxo), ολοκληρώνοντας την Ανάβαση Ριτσώνας στη δεύτερη θέση της Ν έως 2 Λίτρα και στην πρώτη της ιδιαίτερα ανταγωνιστικής Ν2.  Ο Κίμωνας Θέος (Peugeot 106) αν και ανέβασε ρυθμό στο δεύτερο σκέλος δεν κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Κορίνθιου οδηγού, τερματίζοντας πίσω του.

Στην Ομάδα Α, τα πάνω-κάτω έφερε ο Στάθης Κουκέας στο δεύτερο σκέλος. Ο οδηγός του Ford Fiesta R5 με αντεπίθεση στην επανάληψη, ανέτρεψε την εις βάρος του κατάσταση και ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στην Α, καθώς και στην Α8. Ο 32χρονος Αλέξης Μητσάκος ήταν ο πρωταγωνιστής στην Ομάδα Α έως 2 Λίτρα, πετυχαίνοντας μια δύσκολη νίκη, τερματίζοντας παράλληλα στη δεύτερη θέση της Α.

Ο οδηγός του μαύρου Peugeot 106 που ήταν ο ταχύτερος και στην Α6, κατάφερε να κρατήσει πίσω και στα δύο σκέλη τον μεγάλο του αντίπαλο, Βασίλη Μπάτζανο (Citroen Saxo). Ο περσινός πρωταθλητής της Α και της Α έως 2 Λίτρα, αρκέστηκε στη δεύτερη θέση της Α έως 2 Λίτρα, τερματίζοντας μόλις μισό (!) δευτερόλεπτο μακριά από τον νικητή. Ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort) αν και είχε αποκτήσει προβάδισμα νίκης μετά το πρώτο σκέλος του αγώνα, υποχώρησε στη συνέχεια, τερματίζοντας στην τρίτη θέση της Α. Το βάθρο της Α έως 2 Λίτρα συμπλήρωσε ο Σταμάτης Δημητρόπουλος με Citroen Saxo. Στην Α7, τη νίκη κατέκτησε ο Αλέξιος Μενούνος με Honda Civic Type R FN2.

Με το δεξί ξεκίνησε τις υποχρεώσεις του στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων ο Βασίλης Δαμασκηνός Ευθυμίου (Ford Escort), που δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στην Ομάδα Ε. Ο Διονύσης Τροβάς (BMW M3 E30) αρκέστηκε στη δεύτερη θέση, με τον Βαγγέλη Τσιούρη να τερματίζει τρίτος. Ο Γιαννιώτης οδηγός του Renault Clio ήταν ο ταχύτερος στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα, διατηρώντας πίσω του τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας, Σταύρο Χατούπη (φωτό-Opel Corsa B). Την τριάδα στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα συμπλήρωσε ο Χαράλαμπος Μπουροθανασόπουλος με Citroen Saxo. Στις επιμέρους κλάσεις, νικητής στην Ε12 ήταν ο Διονύσης Τροβάς, στην Ε11 επικράτησε ο Ευάγγελος Τσιούρης (Renault Clio RS) και στην Ε10 ο Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B).

Στα Ιστορικά, εύκολη ήταν η επικράτηση του Παναγιώτη Ευθυμίου (BMW M3 E30), με τους Ιωάννη Κάτσικα (Ford Escort MKII) και Γιώργο Γαβριηλίδη (Ford Escort MKI) να συμπληρώνουν το βάθρο της κατηγορίας. Νικητής στην κατηγορία των Ιστορικών 1+2 αναδείχθηκε ο Ιωάννης Κάτσικας, ενώ στην κατηγορία 3 πρώτευσε ο Γιώργος Γαβριηλίδης.

Αξίζει να σημειωθεί πως ένα ατυχές και επικίνδυνο περιστατικό έλαβε χώρα στην Ανάβαση Ριτσώνας κατά τη διάρκεια του πρώτου σκέλους. Ένας αναβάτης, μην υπακούοντας στις εντολές της Ελληνικής Αστυνομίας και των κριτών, εισήλθε στη διαδρομή από τον τερματισμό της κι ενώ σε αυτή βρίσκονταν δύο αυτοκίνητα. Ευχαριστούμε τους οδηγούς, Στάθη Κουκέα και Μιχάλη Ευθυμίου για την υποδειγματική συμπεριφορά που επέδειξαν. Το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού θα κάνει ότι περνάει από το χέρι του ώστε στο μέλλον να μην επαναληφθούν παρόμοια περιστατικά.

Διοργανωτής της Ανάβασης Ριτσώνας ήταν το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.). Στο πλευρό των οργανωτών στάθηκε η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.), η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Χαλκιδέων, που στήριξαν έμπρακτα το σημαντικό αυτό γεγονός για την ευρύτερη περιοχή της Χαλκίδας, ενώ και το STAR Κεντρικής Ελλάδας έδωσε δυναμικό παρών σε άλλη μία Ανάβαση Ριτσώνας. Υποστηρικτές του αγώνα ήταν το myKTEO (Όμιλος Επιχειρήσεων Μ.Γ. Θαλάσση), η Seajets και η Clevermedia. Χορηγοί επικοινωνίας ήταν το 321Go και το music radio 101.2.

Επόμενο ραντεβού για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων είναι η Ανάβαση Ψάθας που θα διεξαχθεί στις 27 και 28 Απριλίου.

Συνοπτικά τα αποτελέσματα των κατηγοριών και των κλάσεων έχουν ως εξής:

Ομάδα Α: Στάθης Κουκέας (Ford Fiesta R5)

Ομάδα Α έως 2 Λίτρα: Αλέξης Μητσάκος (Peugeot 106)

Ομάδα Ν: Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer Evo IX)

Ομάδα Ν έως 2 Λίτρα: Διονύσιος Γιαννούλης (Honda Civic Type R EP3)

Ομάδα Ε: Βασίλειος Δαμασκηνός Ευθυμίου (Ford Escort)

Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα: Ευάγγελος Τσιούρης (Renault Clio)

Formula Saloon: Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta)

Ιστορικά: Παναγιώτης Ιωάννης Ευθυμίου (BMW M3 E30)

Α6: Αλέξης Μητσάκος (Peugeot 106)

Α7: Αλέξιος Μενούνος (Honda Civic Type R FN2)

Α8: Στάθης Κουκέας (Ford Fiesta R5)

Ν2: Πανάγγελος Ρέκκας (Peugeot 106)

Ν3: Διονύσιος Γιαννούλης (Honda Civic Type R EP3) – Δεν προσμέτρησε

Ν4: Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer Evo IX)

Ε9: Δημήτρης Μαθιόπουλος (Fiat 128 3p) – Δεν προσμέτρησε

Ε10: Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B)

Ε11: Ευάγγελος Τσιούρης (Renault Clio)

Ε12: Διονύσης Τροβάς (BMW M3 E30)

FST: Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta)

FST2: Ευάγγελος Χαντζής (Alfa Romeo 75)

FSA: Γεώργιος Κατσαρός (Ford Escort MKI)

FSA2L: «Κανέλλος» (Peugeot 106)

Ιστορικά 1+2: Γιώργος Γαβριηλίδης (Ford Escort MKI)

Ιστορικά 3: Ιωάννης Κάτσικας (Ford Escort MKII)

Ιστορικά έως 2000 cc: Ιωάννης Κάτσικας (Ford Escort MKII)

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Η αυλαία του πρωταθλήματος αναβάσεων ανοίγει στη Ριτσώνα με Πατρινές συμμετοχές!

Published

on

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων εκκινεί σήμερα, με την Ανάβαση Ριτσώνας να αποτελεί τον πρώτο γύρο του θεσμού για τη φετινή χρονιά.

Η πιο ιστορική ανάβαση του πρωταθλήματος, η οποία διεξήχθη για πρώτη φορά το 1956, θα πραγματοποιηθεί το διήμερο 6 και 7 Απριλίου και αναμένεται και φέτος να συγκεντρώσει τριψήφιο αριθμό αγωνιζομένων. Το μήκος της διαδρομής ανέρχεται στα 3100 μέτρα. Σημειώνεται πως ο αγώνας προσμετρά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών αυτοκινήτων.

Διοργανωτής είναι το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.). Στο πλευρό του βρίσκονται η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.), η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Χαλκιδέων. Υποστηρικτής του αγώνα είναι το myKTEO (Όμιλος Επιχειρήσεων Μ.Γ. Θαλάσση).

Ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος πραγαμτοποιήθηκε  την Παρασκευή 5 Απριλίου από τις 17:30 έως τις 20:30 στο myKTEO Θαλάσση Γλύφας, καθώς και το Σάββατο 6 Απριλίου στο χώρο των πιτς από τις 08:00 έως τις 09:30. Οι χρονομετρημένες δοκιμές είναι προγραμματισμένες να διεξαχθούν στις 10:30. Τα δύο σκέλη του αγώνα θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 7 Απριλίου στις 10.30. Ο δρόμος για τους θεατές κλείνει 90 λεπτά πριν τη διέλευση του πρώτου αγωνιστικού αυτοκινήτου και τις δύο ημέρες (09.00).

Πηγή

Continue Reading
Advertisement
ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ1 hour ago

Παναχαϊκή: Το γκολ του Ζαμόρα στη νίκη επί του Αιγάλεω (vid)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ2 hours ago

ΕΟΚΑΝ: Ενημερωθήκαμε επίσημα από τη FIFA πως δεν υπάρχει θετικό δείγμα ποδοσφαιριστή της Εθνικής Ελλάδας

ΜΠΑΣΚΕΤ2 hours ago

Μπαρτζώκας: «Μου επιτίθεται εδώ και μήνες ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού, στο ΟΑΚΑ μου λένε να πεθάνει το παιδί μου και να πάθω καρκίνο»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ2 hours ago

Παναθηναϊκός: «Πληρώνει τα 4 εκατ. ευρώ για Ακαϊντίν»

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ3 hours ago

Καλή παρουσία του Προμηθέα στο ΣΕΦ και ήττα (80-69) από τον Ολυμπιακό

ΔΙΕΘΝΗ3 hours ago

Παρί Σεν Ζερμέν: Έστειλε επιστολή στην UEFA για ρατσιστικές συμπεριφορές οπαδών της Μπαρτσελόνα στον Ντεμπελέ

ΔΙΕΘΝΗ3 hours ago

Μπαρτσελόνα: Στα «ραντάρ» ο Ντιμπάλα, η… αστεία ρήτρα που έχει ο Αργεντινός με τη Ρόμα

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ4 hours ago

Ανταγωνιστικός ο Προμηθέας στο πρώτο ημίχρονο (44-36) με τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ

SUPER LEAGUE 14 hours ago

ΑΕΚ: Παραμένουν εκτός κανονικού προγράμματος Άμραμπατ και Μουκουντί ενόψει Άρη

ΔΙΕΘΝΗ5 hours ago

ΝΒΑ: Αγωνία στους Χιτ, πονάει στο γόνατο ο Μπάτλερ – Φόβοι για μεγάλη ζημιά

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ12 hours ago

Παναχαϊκή: Ανατροπή με Μούλντερ;

Α2 ΕΣΚΑΗ22 hours ago

Α2 ΕΣΚΑ-Η: Ο Τρίτωνας πήρε το… ντέρμπι με τον ουραγό Ίφιτο Πύργου! * ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΩΝ10 hours ago

Χρ. Σαλούστρος: «Ηχηρή» προσθήκη μόνο στα… χαρτιά!

ΒΟΛΕΙ9 hours ago

Φιλικό με τον ΑΓΣ Ιωαννίνων και απονομή στις πρωταθλήτριες της Παναχαϊκής

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ8 hours ago

Παναχαϊκή: Ο Ηλίας Κοκκόρης της ΕΠΣ Αρκαδίας έχει οριστεί για να διευθύνει τον αγώνα με τον Γιούχτα

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ13 hours ago

Προμηθέας: Με γεμάτο το «οπλοστάσιο» για το καλύτερο δυνατό (17:15) με Ολυμπιακό 

ΜΠΑΣΚΕΤ9 hours ago

Στο πένθος βυθίστηκε ο Εργκίν Αταμάν και η οικογένεια του Παναθηναϊκού

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ10 hours ago

Με «όπλο» την Τούμπα ο ΠΑΟΚ απειλεί την Κλαμπ Μπριζ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ12 hours ago

Ο Ολυμπιακός θέλει να γράψει ιστορία στην Τουρκία

ΠΟΛΟ11 hours ago

Ο ΝΟΠ θέλει να κάνει το πρώτο βήμα παραμονής το Σάββατο με τα Χανιά στην Πάτρα

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ1 hour ago

Παναχαϊκή: Το γκολ του Ζαμόρα στη νίκη επί του Αιγάλεω (vid)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ2 hours ago

ΕΟΚΑΝ: Ενημερωθήκαμε επίσημα από τη FIFA πως δεν υπάρχει θετικό δείγμα ποδοσφαιριστή της Εθνικής Ελλάδας

ΜΠΑΣΚΕΤ2 hours ago

Μπαρτζώκας: «Μου επιτίθεται εδώ και μήνες ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού, στο ΟΑΚΑ μου λένε να πεθάνει το παιδί μου και να πάθω καρκίνο»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ2 hours ago

Παναθηναϊκός: «Πληρώνει τα 4 εκατ. ευρώ για Ακαϊντίν»

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ3 hours ago

Καλή παρουσία του Προμηθέα στο ΣΕΦ και ήττα (80-69) από τον Ολυμπιακό

ΔΙΕΘΝΗ3 hours ago

Παρί Σεν Ζερμέν: Έστειλε επιστολή στην UEFA για ρατσιστικές συμπεριφορές οπαδών της Μπαρτσελόνα στον Ντεμπελέ

ΔΙΕΘΝΗ3 hours ago

Μπαρτσελόνα: Στα «ραντάρ» ο Ντιμπάλα, η… αστεία ρήτρα που έχει ο Αργεντινός με τη Ρόμα

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ4 hours ago

Ανταγωνιστικός ο Προμηθέας στο πρώτο ημίχρονο (44-36) με τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ

SUPER LEAGUE 14 hours ago

ΑΕΚ: Παραμένουν εκτός κανονικού προγράμματος Άμραμπατ και Μουκουντί ενόψει Άρη

ΔΙΕΘΝΗ5 hours ago

ΝΒΑ: Αγωνία στους Χιτ, πονάει στο γόνατο ο Μπάτλερ – Φόβοι για μεγάλη ζημιά

Facebook