Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Ρεκόρ και θέαμα από τους οδηγούς στην Ανάβαση Πιτίτσας

Ο Παναγιώτης Παρθένης έκοψε πρώτος το νήμα στην Ανάβαση Πιτίτσας

Published

on

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων για το 2023 ξεκίνησε από την Ανάβαση Πιτίτσα – Πλατάνι, με τον Αυτοκινητιστικό Όμιλο Πατρών (ΑΟΠ) να συμπληρώνει φέτος τα 53 χρόνια από την ίδρυση του. Ο αγώνας προσμετρά  στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων, στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων και στο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος και διεξάγεται με την συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος το Σάββατο και την Κυριακή 11-12 Μαρτίου 2023. 

Με 64 οδηγούς να βλέπουν τη σημαία εκκίνησης το Σάββατο 11 Μαρτίου 2023 πραγματοποιήθηκαν το Ελεύθερα Δοκιμαστικά, που πραγματικά έδωσαν τον παλμό για τις μάχες που θα ακολουθούσαν την μέρα του αγώνα, Κυριακή 12 Μαρτίου. 

Ο καιρός έκανε την χάρη σε όλους, με αποτέλεσμα αρκετές εκατοντάδες θεατών να βρεθούν στο Πλατάνι, για να παρακολουθήσουν ένα πραγματικά εξαιρετικό θέαμα, αφού στις περισσότερες κατηγορίες ο νικητής κρίθηκε στο νήμα. Ο αγώνας κύλησε σχεδόν χωρίς κανένα απρόοπτο, με την οργάνωση πραγματικά να υπερβάλει εαυτό και να αντιμετωπίζει τα συμβάντα σε απόλυτους χρόνους, με αποτέλεσμα ο αγώνας να ολοκληρωθεί αρκετά νωρίς, χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση. 

Στην «μεγάλη» κατηγορία της Formula Saloon, απόλυτος κυρίαρχος ήταν χωρίς αμφισβήτηση ο Παναγιώτης Παρθένης με Mitsubishi EVO, να παίρνει την νίκη και να πραγματοποιεί ταχύτερο χρόνο ημέρας, ενώ ήταν ο μοναδικός οδηγός του αγώνα που έσπασε το φράγμα του 1:47. Τον “Pete” ακολούθησε ο δικίνητος  Παπαδόπουλος Νίκος με το Ford Escort του, που πραγματικά, σε κάθε πέρασμά του, ξεσήκωνε τους θεατές με τον εντυπωσιακό ήχο του. Το τρίτο σκαλί του βάθρου, ανήξιε στον Κακαλέτρης Γεώργιος με Opel Astra G της κλάσης FST2. 

Στην Ομάδα Α είχαμε ανατροπή προγνωστικών, αφού ο υποψήφιος για την νίκη Μιχάλης Ευθυμίου, είχε ένα τετακέ στην «Κ2», με αποτέλεσμα να χάσει αρκετό χρόνο και να πέσει πίσω στην κατάταξη. Έτσι μεγάλος νικητής της Ομάδας είναι ο Μητσάκος Αλέξης με Peugeot 106, κάνοντας εντυπωσιακά περάσματα. Πίσω του με λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο διαφορά τερμάτισε ο Βασίλης Μπάντζανος με Citroen Saxo, μετατρέποντας την επιστροφή του οδηγού στους αγώνες, γιορτή. Τρίτος τερμάτισε ο Νομικός Ανδρέας με το πανέμορφο και εργοστασιακό Skoda Fabia S2000. 

Στην Ομάδα Ε οι υποσχέσεις για θέαμα ήταν μεγάλες από τη μέρα τον δοκιμών, με τους οδηγούς να προσφέρουν μια φανταστική μάχη σε όλες τις κλάσεις. Η επιστροφή του Τσιούρη Βαγγέλη και το ντεμπούτο για το Renault Clio 2, στέφθηκαν με απόλυτη επιτυχία, αφού οδηγός και αμάξι, πήραν την νίκη από τον Μόσχο Θανάση με το πανέμορφο Renault Clio 1, για μόλις 0,06 δευτερόλεπτα. Τρίτος τερμάτισε ο Ντόφης Κωνσταντίνος με Ford Escort Mk2.

Στην Ομάδα Ν οι Θανάσης Γιώργος και Μπενής Μηνάς με Mitsubishi EVO και οι δύο, είχαν την δική τους μάχη, με τον πρώτο να παίρνει την νίκη, με σχεδόν 3,5 δευτερόλεπτα διαφορά, κάνοντας την πρεμιέρα του στον θεσμό, πανηγυρική. Τρίτος για την ομάδα, τερμάτισε ο Γιαννούλης Διονύσης με Honda Civic Type R, με οδήγηση για σεμινάριο. 

Στα Ιστορικά την νίκη πήρε ο Παλαιολόγος Γιώργος με Ford Escort Mk2, αφήνοντας πίσω του τον Κατσαρό Γιώργο με Ford Escort, που αντιμετώπισε προβλήματα, αφού η ανακατασκευή του αυτοκινήτου του, ήταν ολοκληρωτική.  

Στην Ομάδα Α έως 2000 ήταν δεδομένη η μάχη για το βάθρο με τον Μητσάκο Αλέξη με Peugeot 106, να παίρνει την νίκη, αφήνοντας τον Βασίλη Μπάντζανο με Citroen Saxo στο δεύτερο σκαλί και τον Αναδιώτη Γιώργο με Renault Clio στο τρίτο σκαλί. 

Στην Ομάδα Ε έως 2000 το βάθρο δεν ήταν διαφορετικό από αυτό της Ομάδας Ε με τους Τσιούρη Βαγγέλη, Μόσχο Θανάση και Ντόφη Κωνσταντίνο να κάνουνε το 1-2-3. 

Στην Ομάδα Ν έως 2000 την νίκη πήρε ο Γιαννούλης Διονύσης με Honda Civic Type R, αφήνοντας τους Παπαλεωνίδα Γιάννη με Renault Clio 3 και Σμυρναίο Παναγιώτη με Peugeot 106 S16, να παλεύουν για την δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.

Στις επιμέρους κλάσεις πραγματικά, οι πιο «διαβασμένοι» θεατές είχαν την τύχη να παρακολουθήσουν μάχες με περάσματα που έκοβαν την ανάσα, αφού οι διαφορές ήταν μικρές στις περισσότερες περιπτώσεις, με τους νικητές να κρίνονται στις λεπτομέρειες. 

Για την Κλάση FSA2L ο «Κανέλλος» δεν άφησε περιθώρια στον ανταγωνισμό, οδηγώντας στο όριο για ακόμα μία φορά το ιδιαίτερο Peugeot 106 του, κατακτόντας την νίκη. Στο δεύτερο σκαλί ανέβηκε ο τοπικός Λάτσης Βασίλης με Citroen Saxo και το βάθρο συμπλήρωσε ο Καραπιπέρης Παναγιώτης με Peugeot 106. 

Στην Κλάση Α7 νικητής αναδείχθηκε ο Αναδιώτης Γιώργος με Renault Clio, δεύτερος ο ανεβασμένος Ντέκος Γιώργος με Citroen Saxo και το βάθρο συμπλήρωσε ο Καλαιτζιάν Γιάννης με το εργοστασιακό Ford Puma. Αξίζει να σημειωθεί η ατυχία του Τζικόπουλου Παντελή που έχασε πολύτιμο χρόνο μετά από τετακέ στην Κ2, ρίχνοντας το κουκλί Renault Clio του, πίσω στην κατάταξη, ευτυχώς χωρίς να το τραυματίσει.

Στην Κλάση Α6 η μάχη για το 1-2 ήταν επική με τους Μητσάκο Αλέξη με Peugeot 106, να παίρνει την νίκη, αφήνοντας τον Βασίλη Μπάντζανο με Citroen Saxo με πολύ μικρή διαφορά δεύτερο. Τρίτος τερμάτισε ο Πατρινός Παναγόπουλος Ζαχαρίας με Honda Civic EK4.

Για την Κλάση Ε10 δεν υπήρχε αμφισβήτηση στα προγνωστικά που απλά επιβεβαιώθηκαν, με τον Αυγερόπουλο Χρήστο με Citroen Saxo, να παίρνει μια εύκολη νίκη, με μεγάλη διαφορά. Δεύτερος ο Ντέκας Κωνσταντίνος με Peugeot 205 και τρίτος ο Μπράτσος Γιώργος και αυτός με Peugeot 205.   

Στην Κλάση Ε11 είχαμε το ίδιο σκηνικό, όμως την ομάδα Ε και την ομάδα Ε έως 2000 με τους Τσιούρη Βαγγέλη, Μόσχο Θανάση και Ντόφη Κωνσταντίνο να κάνουνε το 1-2-3. 

Στην πολυπληθή Κλάση Ν2 οι μάχες ήταν στα δέκατα από την μέρα των δοκιμών μέχρι και το δεύτερο σκέλος του αγώνα. Νικητής αναδείχθηκε ο έμπειρος Σμυρναίος Παναγιώτης με Peugeot 106 με διαφορά μόλις 0,5 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο «Άστριο» με ίδιο αμάξι. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Ρέκκας Βίκτωρας με Citroen Saxo VTS που έδωσε μάχη με τον αδερφό του Ρέκκα Πανάγγελο, για το τρίτο σκαλί. 

Η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα θέλει να ευχαριστήσει την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος, τον Δήμο Πατρέων, την Ελληνική Αστυνομία και την Πυροσβεστική Υπηρεσία για την αμέριστη συμπαράστασή τους, σε όλη αυτή την προσπάθεια. 

Το ραντεβού με τους λάτρεις της Ανάβασης Πιτίτσας ανανεώνει ο ΑΟΠ για το 2024, ενώ ο επόμενος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων είναι στις 1 και 2 Απριλίου με την Ανάβαση Ομαλού από την ΑΛΑ Χανίων. Ο δεύτερος γύρος για το Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος είναι στις 8 και 9 Απριλίου με την Ανάβαση Τσακώνας από την ΑΛΑ Καλαμάτας.  

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Η “απρόσμενη” πολ ποζίσιον του Φερστάπεν και το ρεκόρ του Σένα που ισοφάρισε στην Ίμολα

Published

on

Ο Ολλανδός κατάφερε, μαζί με τον μηχανικό του Τζιανπιέρο Λαμπιάσε, να λύσει τα μεγάλα προβλήματα που είχε μέχρι και σήμερα (18/05) το πρωί με τις ρυθμίσεις της Red Bull RB20. Και απέναντι στη μεγάλη αναβάθμιση της McLaren, κατάφερε με την οδηγική του δεξιότητα να κερδίσει μία από τις δυσκολότερές του πολ ποζίσιονς των τελευταίων 2,5 ετών.

Οι Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις με τις δύο McLaren ήταν λιγότερο από ένα δέκατο του δευτερολέπτου πίσω του, στον τερματισμό, και ο Φερστάπεν είπε σχετικά: Ήταν ένα αληθινά δύσκολο διήμερο μέχρι τώρα, και ακόμα και σήμερα το πρωί, οπότε είμαι εκπληκτικά χαρούμενος που πήρα την πολ ποζίσιον εδώ.

Δεν το περίμενα, αλλά κάναμε κάποιες αλλαγές πριν τις κατατακτήριες και δείχνουν να έκαναν το αυτοκίνητο λίγο καλύτερο σε αίσθηση, και μπορούσα να πιέσω λίγο περισσότερο. Αυτή η πίστα είναι εκπληκτική, το να είσαι σε ρυθμό κατατακτήριων εδώ και στο όριο, τόσο κοντά στην αμμοπαγίδα… – ακούμπησα τα χαλίκια στην τελευταία στροφή και ακόμα χτυπάει η καρδιά μου, η εσωτερική ένταση είναι πολύ υψηλή”, πρόσθεσε ο 26χρονος.

Και σχετικά με την ισοφάριση του ρεκόρ του Άιρτον Σένα, τόνισε: “Προφανώς ήταν ένα σπουδαίο ξεκίνημα της χρονιάς, αλλά είναι κάτι πολύ ιδιαίτερο. Έχουν περάσει 30 χρόνια από τότε που έφυγε σε αυτή την πίστα, και φυσικά είμαι πολύ ικανοποιημένος που κέρδισα την πολ ποζίσιον εδώ, είναι μια καλή στιγμή για τη μνήμη του.

Υπήρξε ένας εκπληκτικός οδηγός της Formula 1, ειδικά στο γύρο των δοκιμών κατάταξης, και είναι μια σπουδαία μέρα για μένα και μια σπουδαία μέρα για την ομάδα. Είμαι πολύ χαρούμενος”, κατέληξε ο Μαξ Φερστάπεν.

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Στην μνήμη του Χρήστου Μπαντούνα η Ανάβαση Πιτίτσας 2024

Published

on

Ο 4ος γύρος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων του 2024, θα διεξαχθεί στις 22 και 23 Ιουνίου από τον ΑΟΠ (Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών), με την Ανάβαση Πιτίτσας, να είναι για ακόμα μία χρονιά στο καλεντάρι, επιβεβαιώνοντας πως είναι μία από τις πιο αγαπημένες όλων των οδηγών.

Για το 2024 η Ανάβαση Πιτίτσας θα ονομαστεί «Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας», στην μνήμη του Χρήστου Μπαντούνα που η μοίρα τον πήρε από κοντά μας τόσο νωρίς και άδικα.

Ο Χρήστος Μπαντούνας, υπηρέτησε πιστά τον μηχανοκίνητο αθλητισμό επί δεκαετίες από το πόστο του φωτογράφου, με την επάρατη νόσο να τον «κερδίζει» στα 68 του χρόνια.

Ο Χρήστος Μπαντούνας γεννήθηκε το 1956 στο Κακοτάρι Ηλείας, ενώ από μικρή ηλικία αποφάσισε να μετακομίσει στην πρωτεύουσα και να ασχοληθεί με την φωτογραφία στον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό. Μαζί με τους Γιώργο Κακολύρη και Φώτη Φλώρο, ξεκίνησαν να αποθανατίζουν στιγμές που μέχρι σήμερα βλέπουμε σε ασπρόμαυρες εικόνες σε περιοδικά και εφημερίδες, για να μας θυμίζουν την ύπαρξη του Ελληνικού Μηχανοκίνητου Αθλητισμού από την δεκαετία του 50.

Τον Χρήστο δεν μπορεί να μην τον θυμάται κάποιος, για το χαμόγελό και τον σεβασμό του. Σίγουρα όμως οι άνθρωποι του χώρου δεν θα τον ξεχάσουν για το θάρρος του, να κάθεται στα πιο «ψαγμένα» σημεία για να πάρει το ιδανικό «κλικ».

Το 2003 δημιούργησε με τον Γιώργο Καλφόπουλο το Photo Rally Press, όπου δημιουργούσαν μαζί εικόνες μέχρι πριν λίγο διάστημα.

Το τελευταίο διάστημα υπέφερε από την επάρατη νόσο, την οποία αντιμετώπισε αθόρυβα, μην αφήνοντας πέραν από τους στενούς του συνεργάτες, να καταλάβει κάποιος το παραμικρό. Στήριγμα του εδώ και πολλές δεκαετίες η σύζυγός του και καμάρι του οι τρεις του κόρες και υπερηφάνεια, τα δύο του εγγόνια.

Με νέα Δελτία Τύπου και ανακοινώσεις η Οργανωτική Επιτροπή του Αγώνα θα ενημερώνει για τις λεπτομέρειες του Αγώνα, τις παροχές, αλλά και τους υποστηρικτές – χορηγούς του Αγώνα.

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Σημαντικά διαφοροποιημένη η διαδρομή του εφετινού Ράλι Ακρόπολις

Published

on

Αρκετά διαφοροποιημένη σε σχέση με αυτές των προηγουμένων ετών θα είναι η αγωνιστική διαδρομή του εφετινού Ράλι Ακρόπολις, που θα διεξαχθεί το διάστημα 5-8 Σεπτεμβρίου και το οποίο αποτελεί τον δέκατο «γύρο» στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) του 2024, καθώς οι διοργανωτές ανακοίνωσαν σήμερα (2/5) αλλαγές στις ειδικές του ελληνικού αγώνα του WRC.

Έτσι, τα πληρώματα που θα λάβουν μέρος στο «Ράλι των Θεών» θα βρεθούν μπροστά σε μια νέα πρόκληση, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι και άλλες, ενώ έχουν επανέλθει ειδικές διαδρομές που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές.

Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ειδικών διαδρομών είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής Παύλιανης, όπως και της Δάφνης, που είναι μια πιο μικρή εκδοχή της ειδικής διαδρομής Πύργος των προηγούμενων ετών.

Η σημαντικότερη αλλαγή στο φετινό ωράριο έχει να κάνει με τη σειρά που οι αγωνιζόμενοι θα βρεθούν στις περιφέρειες Στερεάς Ελλάδας, Πελοποννήσου και Αττικής, οι οποίες διαδοχικά θα υποδεχθούν το Ράλι Ακρόπολις. Ειδικότερα, για πρώτη φορά στην ιστορία του ως γύρος του WRC, ο αγώνας θα εκκινήσει από την έδρα του, τη Λαμία. Η πανηγυρική εκκίνηση (Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου) θα λάβει χώρα εμπρός από την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, όπου θα βρίσκονται το Service Park και το Αρχηγείο του αγώνα, με τους συμμετέχοντες να διανυκτερεύουν στην περιοχή, καθώς το πρώτο σκέλος θα εξελιχθεί μεταξύ Φωκίδας και Ευρυτανίας. Με το μήκος των τριών επαναλαμβανόμενων ειδικών διαδρομών της ημέρας να αγγίζει τα 133,96 χιλιόμετρα, είναι δεδομένο πως κανείς δεν θα επιλέξει να προσεγγίσει τον αγώνα «αμυντικά», με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εξέλιξή του.

Το ίδιο απαιτητικό αναμένεται το σκέλος του Σαββάτου. Οι πρώτοι αγωνιστικοί ήχοι θα ακουστούν στην ειδική διαδρομή Ρεγκίνι, η οποία είναι όμοια με την περυσινή Ελάτεια με αντίθετη φορά, ενώ στην πορεία τα πληρώματα θα συνεχίσουν με την ειδική διαδρομή Θήβα. Επόμενος σταθμός το νοτιότερο άκρο της διαδρομής, για τους Αγίους Θεοδώρους και το Λουτράκι, που αποτελούν παραλλαγές των γνωστών διαδρομών της περιοχής. Η ημέρα θα κλείσει με μια νέα υπερειδική διαδρομή (θα ανακοινωθεί εν ευθέτω χρόνω) με ελεύθερη είσοδο, που αναμένεται να προσελκύσει πλήθος θεατών.

Τα συνολικά 303,23 αγωνιστικά χιλιόμετρα του αγώνα θα συμπληρωθούν την τελευταία ημέρα, Κυριακή, με τις ειδικές διαδρομές Οινοχώρι και Ελευθεροχώρι, με την τελευταία να αποτελεί και την Power Stage του Ράλι Ακρόπολις για το 2024.

 

Πηγή

Continue Reading
Advertisement
ΜΠΑΣΚΕΤ13 mins ago

Elite League: Ιστορικό ραντεβού Πανιώνιου – Ηρακλή με έπαθλο τη μεγάλη κατηγορία

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ11 hours ago

«15 χρόνια αγώνας με κορυφαίες στιγμές! Αγάπη και στήριξη στην ομάδα ΜΑΣ!»: Αποσύρθηκε από την Εθνική ο Τζαβέλλας

NATIONAL LEAGUE 112 hours ago

Η Νήαρ Ηστ στην Elite League, νίκησε 57-45 τα Τρίκαλα στους τελικούς της National League 1

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ13 hours ago

Η “απρόσμενη” πολ ποζίσιον του Φερστάπεν και το ρεκόρ του Σένα που ισοφάρισε στην Ίμολα

Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ13 hours ago

Β΄κατηγορία, πλέι-οφ: Πανηγύρισαν την άνοδο στην Α΄κατηγορία, Πυρσός και Ηρακλής Πατρών (+pic)

BASKET LEAGUE14 hours ago

ΑΕΚ – Ολυμπιακός 68-100: Καθάρισε την πρόκριση και φτιάχνει βαλίτσες για το Βερολίνο

ΠΟΛΟ15 hours ago

Ο ΝΟΠ επικράτησε με 18-8 της ΝΕΠ στο τοπικό ντέρμπι των εφήβων

ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΩΝ15 hours ago

Απόλλων: Ιστορική πρόκριση των Κορασίδων στο Final-8 με δεύτερη νίκη!

ΔΙΕΘΝΗ16 hours ago

Premier League: Για το τρίποντο – τίτλου η Σίτι, νίκη και… θαύμα θέλει η Άρσεναλ

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ17 hours ago

Προμηθέας: Οι Νεανίδες πήραν την κούπα κατάκτησης του τοπικού πρωταθλήματος

Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ21 hours ago

Β΄κατηγορία, πλέι-οφ: Φινάλε θρίλερ σε Ζαρουχλέικα και Καμάρες

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ21 hours ago

Τότε πέφτει η αυλαία για την Παναχαϊκή με Αιγάλεω

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ17 hours ago

Προμηθέας: Οι Νεανίδες πήραν την κούπα κατάκτησης του τοπικού πρωταθλήματος

ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΩΝ15 hours ago

Απόλλων: Ιστορική πρόκριση των Κορασίδων στο Final-8 με δεύτερη νίκη!

Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ13 hours ago

Β΄κατηγορία, πλέι-οφ: Πανηγύρισαν την άνοδο στην Α΄κατηγορία, Πυρσός και Ηρακλής Πατρών (+pic)

BASKET LEAGUE20 hours ago

Basket League: Για την πρόκριση οι “αιώνιοι” πριν φύγουν για Βερολίνο

SUPER LEAGUE 118 hours ago

Μάντζιος για το Άρης-ΠΑΟΚ: «Είναι ένα ντέρμπι που θέλουμε να το κερδίσουμε για εμάς και τον κόσμο μας»

ΔΙΕΘΝΗ18 hours ago

Premier League: Ο Φόντεν ψηφίστηκε ως ο καλύτερος παίκτης της χρονιάς

ΔΙΕΘΝΗ16 hours ago

Premier League: Για το τρίποντο – τίτλου η Σίτι, νίκη και… θαύμα θέλει η Άρσεναλ

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ18 hours ago

Διπλό ρεκόρ για Κάουαν στη νίκη επί του Άρη

ΜΠΑΣΚΕΤ13 mins ago

Elite League: Ιστορικό ραντεβού Πανιώνιου – Ηρακλή με έπαθλο τη μεγάλη κατηγορία

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ11 hours ago

«15 χρόνια αγώνας με κορυφαίες στιγμές! Αγάπη και στήριξη στην ομάδα ΜΑΣ!»: Αποσύρθηκε από την Εθνική ο Τζαβέλλας

NATIONAL LEAGUE 112 hours ago

Η Νήαρ Ηστ στην Elite League, νίκησε 57-45 τα Τρίκαλα στους τελικούς της National League 1

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ13 hours ago

Η “απρόσμενη” πολ ποζίσιον του Φερστάπεν και το ρεκόρ του Σένα που ισοφάρισε στην Ίμολα

Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ13 hours ago

Β΄κατηγορία, πλέι-οφ: Πανηγύρισαν την άνοδο στην Α΄κατηγορία, Πυρσός και Ηρακλής Πατρών (+pic)

BASKET LEAGUE14 hours ago

ΑΕΚ – Ολυμπιακός 68-100: Καθάρισε την πρόκριση και φτιάχνει βαλίτσες για το Βερολίνο

ΠΟΛΟ15 hours ago

Ο ΝΟΠ επικράτησε με 18-8 της ΝΕΠ στο τοπικό ντέρμπι των εφήβων

ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΩΝ15 hours ago

Απόλλων: Ιστορική πρόκριση των Κορασίδων στο Final-8 με δεύτερη νίκη!

ΔΙΕΘΝΗ16 hours ago

Premier League: Για το τρίποντο – τίτλου η Σίτι, νίκη και… θαύμα θέλει η Άρσεναλ

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ17 hours ago

Προμηθέας: Οι Νεανίδες πήραν την κούπα κατάκτησης του τοπικού πρωταθλήματος

Facebook