Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

ΟΜΑΕ: Αναστολή των αγώνων μέχρι το τέλος Μαΐου

Published

on

Η υφήλιος δέχεται μια πρωτοφανή υγειονομική κρίση και η χώρα μας πλήττεται από τον Μάρτιο του 2020 από την πανδημία του Covid-19. Η ΟΜΑΕ παρακολουθεί τις εξελίξεις και εφαρμόζει τις αποφάσεις της Κυβέρνησης για την αποτροπή της εξάπλωσης του ιού.

Η Ομοσπονδία αναγκάστηκε να αναβάλλει τους προγραμματισμένους αγώνες του μηνός Μαρτίου και προχώρησε στην αναβολή όλων των αγώνων
μέχρι 31/05/2020.

Στο πλαίσιο του δυνατού και ανάλογα με τις συνθήκες η Επιτροπή Αγώνων (ΕΠ.Α) σε συνεργασία με τα σωματεία θα προχωρήσει στην αναθεώρηση του αγωνιστικού ημερολογίου και θα προσπαθήσει να επαναπρογραμματίσει τους αγώνες στο υπόλοιπο του τρέχοντος έτους.

«Στη συλλογική μάχη κατά του ιού ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ, διαφοροποιούμε τον τρόπο εργασίας μας και ελπίζουμε αυτό να μας δώσει σύντομα την δυνατότητα να ξεκινήσουμε τους αγώνες μας» αναφέρει η ΟΜΑΕ σε ανακοίνωση της.

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Αλλάζουν όλα στη φορολογία αυτοκινήτων

Published

on

Το νέο φορολογικό σχέδιο δεν φέρνει μόνο κίνητρα για επενδυτές και ξένους συνταξιούχους. Αναμορφώνει πλήρως το τοπίο στην φορολόγηση των αυτοκινήτων, αλλάζοντας το σύνολο των συντελεστών επιβολής τέλους ταξινόμησης.

Το νέο σύστημα αφορά τόσο τα επιβατικά όσο και τα φορτηγά οχήματα ιδωτικής χρήσης και στηρίζεται στην προοδευτική φορολόγησή τους ανάλογα με την παλαιότητα του οχήματος και την ενεργειακή αποδοτικότητά του. Αναμορφώνονται αναλογικότερα οι προσαυξήσεις οι οποίες επιβάλλονται με βάση την αντιρρυπαντική τεχνολογία EURO.   Προσαυξάνεται το τέλος ταξινόμησης για τα αυτοκίνητα με πρώτη ημερομηνία ταξινόμησης έως τις 31 Αυγούστου 2018.

Μεγάλοι κερδισμένοι οι ιδιοκτήτες υβριδικών αυτοκινήτων για τα οποία μειώνεται περαιτέρω το τέλος ταξινόμησης υβριδικών αυτοκινήτων. Διατηρείται επιπλέον η απαλλαγή του 50% του αναλογούντος τέλους ταξινόμησης για υβριδικά αυτοκίνητα με περισσότερους ρύπους, καθώς και η πλήρης απαλλαγή για τα ηλεκτροκίνητα ΕΙΧ.

Σημειώνεται ότι το νέο νομοσχέδιο καταργεί την υφιστάμενη πρόβλεψη για τη δυνατότητα φορολόγησης μεταχειρισμένων οχημάτων με πρώτη κυκλοφορία στην ΕΕ πριν από την 01.06.2016, με βάση το προϊσχύον καθεστώς φορολόγησης (ιστορικό τέλος).

Η κυβέρνηση θέλει και μέσα από τη φορολογία να δώσει ώθηση στην στροφή σε «πράσινες» τεχνολογίας και ευρύτερα στην υλοποίηση των φιλόδοξων στόχων για την καταπολέμηση  της κλιματικής αλλαγής. Στην κατεύθυνση αυτή είχαμε και το νομοσχέδιο για την ηλεκτροκίνηση.

Η πρώτη σημαντική παρέμβαση του νομοσχεδίου, πέρα από τα οικονομικά κίνητρα για απόκτηση ηλεκτρικού οχήματος που έχουν ήδη παρουσιαστεί («οικολογικό bonus»), αφορά στην παροχή φορολογικών κινήτρων  με στόχο την ελάφρυνση του κόστους χρήσης ενός ηλεκτρικού οχήματος αλλά και την ανάπτυξη σημείων φόρτισης.

Ειδικότερα, μέσω ενός πλέγματος κινήτρων ενθαρρύνεται η κτήση και η χρήση ηλεκτρικών οχημάτων. Τα κίνητρα που παρέχονται  περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: έκπτωση δαπάνης για την αγορά και την μίσθωση αμιγώς ηλεκτρικού ή και plug-in υβριδικού  οχήματος με την προσαύξηση να ανέρχεται στο 50% και 35% αντίστοιχα (75% ή 35% για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε νησιωτικές περιοχές), αυξημένους συντελεστές απόσβεσης παγίων, κάλυψη του κόστους φόρτισης και της παροχής οχήματος σε εργαζόμενους χωρίς αυτά να τους επιβαρύνουν ως φορολογητέο εισόδημα, αλλά και εξαίρεση της αγοράς οχήματος μηδενικών ρύπων από την ετήσια αντικειμενική δαπάνη και δαπάνη απόκτησης περιουσιακών στοιχείων από φυσικά πρόσωπα.

Ταυτόχρονα όμως ενθαρρύνεται μέσω φορολογικών κινήτρων και η ανάπτυξη υποδομών φόρτισης καθώς προβλέπεται αυξημένος συντελεστής απόσβεσης παγίων και  έκπτωση δαπάνης για την αγορά και εγκατάσταση δημόσια προσβάσιμων σημείων φόρτισης με την προσαύξηση να φτάνει το 50% και το 70% σε νησιωτικές περιοχές, ενώ στην περίπτωση αποκλειστικής χρήσης αυτών από τους εργαζόμενους η προσαύξηση θα ανέρχεται στο 30%.

Δημιουργούνται με τον τρόπο αυτό, και σε συνδυασμό με τα προγράμματα επιβράβευσης της αγοράς και μίσθωσης ηλεκτρικών οχημάτων μέσω παροχής οικολογικού bonus, οι προϋποθέσεις για την κυκλοφορία των οχημάτων αυτών στους ελληνικούς δρόμους.

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Ξεκινάει το Πρωτάθλημα Ταχύτητας Μοτοσυκλέτας

Published

on

Με μια λιτή αλλά ουσιαστική ανακοίνωση, η ΑΜΟΤΟΕ ενημερώνει για την εκκίνηση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Μοτοσυκλέτας.

Στην εποχή του COVID-19, στόχος όλων μας, είναι η συντήρηση του αθλήματος το 2020 με την μικρότερη δυνατή απώλεια σε συμμετοχή αθλητών, ώστε το 2021, έτος ουσιαστικής επανεκκίνησης του πρωταθλήματος, να εξελιχθεί όσο το δυνατόν πιο αισιόδοξα και δυναμικά.

Οι αγώνες που θα διοργανωθούν είναι:

12-13 Σεπτεμβρίου Μέγαρα ΛΕΜΜ (διπλός)

24-25 Οκτωβρίου Μέγαρα ΛΕΜΜ (διπλός).

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Τον Οκτώβριο τελικά η Ανάβαση Πιτίτσας

Published

on

Η Επιτροπή Αγώνων ενέκρινε το αίτημα του ΑΟΠ για τη μετάθεση της ημερομηνίας διεξαγωγής της Ανάβασης Πιτίτσας, αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων, για τις 17-18 Οκτωβρίου 2020.

Ο αρχικός προγραμματισμός της Ανάβασης Πιτίτσας 2020 ήταν για τις 25-26 Ιουλίου 2020, ωστόσο το σωματείο αναγκάστηκε να ζητήσει τη μετάθεσή της σε νέα ημερομηνία, λόγω του εορτασμού της εκκλησίας της Αγίας Παρασκευής που βρίσκεται στο χώρο της εκκίνησης του αγώνα.

Κατά συνέπεια, με τη νέα ημερομηνία του Οκτωβρίου, η Ανάβαση Πιτίτσας θα αποτελέσει τον 4ο γύρο (από τους 6) του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων 2020.

Στις 25 και 26 Ιουλίου 2020 θα διεξαχθεί για 19η συνεχόμενη φορά η Ανάβαση Δημητσάνας.

Επιμέλεια: Μάρκος Καπετανάκης 

Continue Reading
Advertisement

Facebook

Copyright © 2019 Mikad Εκδοτικές Διαφημιστικές Υπηρεσίες. --- Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών της ιστοσελίδας matchnews.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.