Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Ράλλυ Ακρόπολις: Επιστρέφει στο WRC

Published

on

Η επιστροφή του Ράλλυ Ακρόπολις στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ αποτελεί γεγονός, με τις σχετικές λεπτομέρειες να ορίζονται με Μνημόνιο Συνεργασίας που υπεγράφη από τον Υφυπουργό Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, τον Πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής Διοργανώσεων Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, Τάκη Πουρναράκη και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του WRC Promoter, Jona Siebel.

Ταυτόχρονα, περιγράφει τα βήματα που θα ακολουθηθούν ώστε να εξασφαλιστεί, σε μόνιμη βάση, η παρουσία του εθνικού μας αγώνα στο πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ τα επόμενα χρόνια (κατόπιν της απαραίτητης αξιολόγησης της οργανωτικής δομής και του σχεδιασμού του αγώνα από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου).

Λευτέρης Αυγενάκης: «Βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να εκπληρώσουμε την υπόσχεση που δώσαμε στον ελληνικό λαό και τους φίλους του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.

Από την πρώτη ημέρα που αναλάβαμε τα καθήκοντά μας, τονίσαμε ότι θα κάνουμε ό,τι χρειαστεί για την επαναφορά της χώρας μας, σε επίπεδο μηχανοκίνητου αθλητισμού, στη θέση που της αξίζει. Η σημερινή συμφωνία εντάσσει το Ράλλυ Ακρόπολις εκεί που πραγματικά ανήκει.

Θέλω να ευχαριστήσω τους επιτελείς του WRC Promoter για την άριστη συνεργασία και την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πλάνο μας, όπως και τα μέλη της Επιτροπής που δούλεψαν μεθοδικά για να έρθει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Από σήμερα κιόλας ξεκινάει η προσπάθεια ώστε να οργανώσουμε τον κορυφαίο αγώνα του θεσμού, μια προσπάθεια που απαιτεί τη συστράτευση όλων των δυνάμεων του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας!»

Jona Siebel: «Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το Ράλλυ Ακρόπολις είναι ένα εμβληματικό κομμάτι της ιστορίας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ – ιδρυτικός αγώνας του θεσμού από το 1973.

Είμαστε ενθουσιασμένοι από το επίπεδο υποστήριξης και δέσμευσης από τα υψηλότερα κλιμάκια της Ελληνικής κυβέρνησης και πιστεύουμε ότι θα δούμε την επιστροφή του αγώνα στο WRC το συντομότερο δυνατό, είτε ως αναπληρωματικό αγώνα το 2021, ή σαν κανονικό αγώνα στο πρόγραμμα του 2022».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Οργανωτική Επιτροπή Διοργανώσεων Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, που συστάθηκε με απόφαση του Υφυπουργού Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, έχει ήδη ξεκινήσει τη λειτουργία της για την προετοιμασία της διοργάνωσης του Ράλλυ Ακρόπολις, ενώ σήμερα διαμορφώνει τους χώρους που θα την φιλοξενήσουν με έδρα το ΟΑΚΑ.

Την Motorsport Greece απαρτίζουν στελέχη που διαθέτουν μεγάλη εμπειρία στις διεθνείς διοργανώσεις, στελέχη της ΟΜΑΕ, οδηγοί αγώνων, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, στελέχη του κλάδου του αυτοκινήτου και γενικότερα εμβληματικές προσωπικότητες από το χώρο του αγωνιστικού αυτοκινήτου.

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα 1: Θρίαμβος Πέρεζ και δεύτερο σερί 1-2 η… άπαιχτη Reb Bull στην Τζέντα!

Ο Σέρχιο Πέρεζ κράτησε την pole position και πανηγύρισε τη νίκη στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας, με 2ο τον απίθανο Μαξ Φερστάπεν που κέρδισε 13 θέσεις και 3ο τον μυθικό Φερνάντο Αλόνσο!

Published

on

Την πέμπτη νίκη της καριέρας του στη Formula 1 πανηγυρίζει ο Σέρχιο Πέρεζ, με τον Μεξικανό να είναι ο μεγάλος θριαμβευτής στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας! Ο «Τσέκο» κράτησε την pole pistion που είχε πάρει με το… σπαθί του και σε έναν γενικά άνετο αγώνα, έκανε το καλύτερο δυνατό!

Τα πράγματα πήγαν… απίστευτα τέλεια για την Red Bull, που είδε τον Μαξ Φερστάπεν αν και ξεκίνησε 15ος, να ολοκληρώνει πίσω από τον ομόσταβλό του, δίνοντας πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα του, ενώ ο Ολλανδός «τσίμπησε» στον τελευταίο γύρο και τον έξτρα πόντο από τον ταχύτερο γύρο.

Στην τρίτη θέση της βαθμολογίας βρέθηκε ο λατρεμένος Φερνάντο Αλόνσο, που ανέβηκε για 100η φορά στην καριέρα του στο βάθρο! Ο Ισπανός αν και δέχθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων για αντικανονική θέση στο ξεκίνημα, τα κατάφερε και βάζει τα γυαλιά σε όλους.

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα 1: Δεύτερη συνεχόμενη pole στη Σαουδική Αραβία ο Πέρεζ – 15ος ο Φερστάπεν!

Αποχώρησε με μηχανική βλάβη ο Φερστάπεν.

Published

on

Όπως πέρσι έτσι και φέτος, ο Σέρχιο Πέρεζ πήρε την pole position ενόψει του αυριανού (19/3, 19:00) Grand Prix στη Σαουδική Αραβία, όμως η Red Bull είδε τον Φερστάπεν να αποχωρεί λόγω μηχανικής βλάβης στο Q2, μένοντας στη 15η θέση των κατατακτήριων.

Ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari του έκαναν τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο, αλλά θα εκκινήσουν στην 12η θέση εξαιτίας της ποινής που επιβλήθηκε στον Μονεγάσκο για αλλαγή ηλεκτρονικής μονάδας στον κινητήρα του μονοθεσίου του. Έτσι, ο Φερνάντο Αλόνσο με την Aston Martin του θα βρεθεί στην πρώτη γραμμή της εκκίνησης, έχοντας πίσω του τους Τζορτζ Ράσελ και Κάρλος Σάινθ.

Το Q1 ξεκίνησε με τον Φερστάπεν να κάνει τον ταχύτερο γύρο με 1:28.761, αφήνοντας δεύτερο και μισό δευτερόλεπτο πιο αργό τον ομόσταυλό του, Σέρχιο Πέρεζ. Ο Λεκλέρ βρέθηκες την τρίτη θέση, ενώ ο Αλόνσο έκανε τον τέταρτο ταχύτερο γύρο, πριν βγει εκτός πίστας με τε-τα-κε. Τελικά, από τη συνέχεια αποκλείστηκαν ΤσουνόνταΆλμπονΝτε ΦράιςΛάντο Νόρις και Σάρτζεντ, με τον τελευταίο να μην έχει καταμετρημένο χρόνο.

 

Στο ξεκίνημα του Q2 ο Φερνάντο Αλόνσο ανέβηκε πρώτος με 1:28.7 και είχε πίσω του τον Λεκλέρ, ενώ ο Φερστάπεν κινούνταν αργά στην πίστα όταν βγήκε από τα pits, αντιμετωπίζοντας μηχανικό πρόβλημα. Τελικά, δεν κατάφερε να ολοκληρώσει γύρο και να χρονομετρηθεί, μένοντας εκτός συνέχειας μαζί με τους ΧούλκενμπεργκΖουΜάγκνουσεν και Μπότας, ενώ ο Πέρεζ με τη δικιά του Red Bull μπήκε στο Q3 όντας ο ταχύτερος όλων με 1:28.635 και έχοντας πίσω του Αλόνσο, Λεκλέρ και Σάινθ.

 

Πρώτος βγήκε στην πίστα για το Q3 ο Αλόνσο, διεκδικώντας την πρώτη του pole από το 2012 και σημειώνοντας χρόνο 1:28.925, όμως ο Λεκλέρ δεν άργησε να τον ξεπεράσει, πριν ο Πέρεζ περάσει στην κορυφή με 1:28.265. Στην τελευταία του προσπάθεια ο Αλόνσο ήταν 4 δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργός από τον πιλότο της Red Bull και αρκέστηκε στη δεύτερη θέση, αφού ο Λεκλέρ μπορεί να έκανε ταχύτερο χρόνο, αλλά αύριο θα ξεκινήσει 12ος, λόγω της ποινής που του επιβλήθηκε για αλλαγή ηλεκτρονικής μονάδας στον κινητήρα του. Στη δεύτερη σειρά εκκίνησης θα βρίσκονται οι Ράσελ με Mercedes και ο Σάινθ με Ferrari, ενώ την πρώτη οχτάδα συμπλήρωσαν οι Στρολ, Οκόν, Χάμιλτον, Πιάστρι.

Η τελική κατάταξη των κατατακτήριων δοκιμών:

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Ρεκόρ και θέαμα από τους οδηγούς στην Ανάβαση Πιτίτσας

Ο Παναγιώτης Παρθένης έκοψε πρώτος το νήμα στην Ανάβαση Πιτίτσας

Published

on

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων για το 2023 ξεκίνησε από την Ανάβαση Πιτίτσα – Πλατάνι, με τον Αυτοκινητιστικό Όμιλο Πατρών (ΑΟΠ) να συμπληρώνει φέτος τα 53 χρόνια από την ίδρυση του. Ο αγώνας προσμετρά  στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων, στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων και στο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος και διεξάγεται με την συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος το Σάββατο και την Κυριακή 11-12 Μαρτίου 2023. 

Με 64 οδηγούς να βλέπουν τη σημαία εκκίνησης το Σάββατο 11 Μαρτίου 2023 πραγματοποιήθηκαν το Ελεύθερα Δοκιμαστικά, που πραγματικά έδωσαν τον παλμό για τις μάχες που θα ακολουθούσαν την μέρα του αγώνα, Κυριακή 12 Μαρτίου. 

Ο καιρός έκανε την χάρη σε όλους, με αποτέλεσμα αρκετές εκατοντάδες θεατών να βρεθούν στο Πλατάνι, για να παρακολουθήσουν ένα πραγματικά εξαιρετικό θέαμα, αφού στις περισσότερες κατηγορίες ο νικητής κρίθηκε στο νήμα. Ο αγώνας κύλησε σχεδόν χωρίς κανένα απρόοπτο, με την οργάνωση πραγματικά να υπερβάλει εαυτό και να αντιμετωπίζει τα συμβάντα σε απόλυτους χρόνους, με αποτέλεσμα ο αγώνας να ολοκληρωθεί αρκετά νωρίς, χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση. 

Στην «μεγάλη» κατηγορία της Formula Saloon, απόλυτος κυρίαρχος ήταν χωρίς αμφισβήτηση ο Παναγιώτης Παρθένης με Mitsubishi EVO, να παίρνει την νίκη και να πραγματοποιεί ταχύτερο χρόνο ημέρας, ενώ ήταν ο μοναδικός οδηγός του αγώνα που έσπασε το φράγμα του 1:47. Τον “Pete” ακολούθησε ο δικίνητος  Παπαδόπουλος Νίκος με το Ford Escort του, που πραγματικά, σε κάθε πέρασμά του, ξεσήκωνε τους θεατές με τον εντυπωσιακό ήχο του. Το τρίτο σκαλί του βάθρου, ανήξιε στον Κακαλέτρης Γεώργιος με Opel Astra G της κλάσης FST2. 

Στην Ομάδα Α είχαμε ανατροπή προγνωστικών, αφού ο υποψήφιος για την νίκη Μιχάλης Ευθυμίου, είχε ένα τετακέ στην «Κ2», με αποτέλεσμα να χάσει αρκετό χρόνο και να πέσει πίσω στην κατάταξη. Έτσι μεγάλος νικητής της Ομάδας είναι ο Μητσάκος Αλέξης με Peugeot 106, κάνοντας εντυπωσιακά περάσματα. Πίσω του με λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο διαφορά τερμάτισε ο Βασίλης Μπάντζανος με Citroen Saxo, μετατρέποντας την επιστροφή του οδηγού στους αγώνες, γιορτή. Τρίτος τερμάτισε ο Νομικός Ανδρέας με το πανέμορφο και εργοστασιακό Skoda Fabia S2000. 

Στην Ομάδα Ε οι υποσχέσεις για θέαμα ήταν μεγάλες από τη μέρα τον δοκιμών, με τους οδηγούς να προσφέρουν μια φανταστική μάχη σε όλες τις κλάσεις. Η επιστροφή του Τσιούρη Βαγγέλη και το ντεμπούτο για το Renault Clio 2, στέφθηκαν με απόλυτη επιτυχία, αφού οδηγός και αμάξι, πήραν την νίκη από τον Μόσχο Θανάση με το πανέμορφο Renault Clio 1, για μόλις 0,06 δευτερόλεπτα. Τρίτος τερμάτισε ο Ντόφης Κωνσταντίνος με Ford Escort Mk2.

Στην Ομάδα Ν οι Θανάσης Γιώργος και Μπενής Μηνάς με Mitsubishi EVO και οι δύο, είχαν την δική τους μάχη, με τον πρώτο να παίρνει την νίκη, με σχεδόν 3,5 δευτερόλεπτα διαφορά, κάνοντας την πρεμιέρα του στον θεσμό, πανηγυρική. Τρίτος για την ομάδα, τερμάτισε ο Γιαννούλης Διονύσης με Honda Civic Type R, με οδήγηση για σεμινάριο. 

Στα Ιστορικά την νίκη πήρε ο Παλαιολόγος Γιώργος με Ford Escort Mk2, αφήνοντας πίσω του τον Κατσαρό Γιώργο με Ford Escort, που αντιμετώπισε προβλήματα, αφού η ανακατασκευή του αυτοκινήτου του, ήταν ολοκληρωτική.  

Στην Ομάδα Α έως 2000 ήταν δεδομένη η μάχη για το βάθρο με τον Μητσάκο Αλέξη με Peugeot 106, να παίρνει την νίκη, αφήνοντας τον Βασίλη Μπάντζανο με Citroen Saxo στο δεύτερο σκαλί και τον Αναδιώτη Γιώργο με Renault Clio στο τρίτο σκαλί. 

Στην Ομάδα Ε έως 2000 το βάθρο δεν ήταν διαφορετικό από αυτό της Ομάδας Ε με τους Τσιούρη Βαγγέλη, Μόσχο Θανάση και Ντόφη Κωνσταντίνο να κάνουνε το 1-2-3. 

Στην Ομάδα Ν έως 2000 την νίκη πήρε ο Γιαννούλης Διονύσης με Honda Civic Type R, αφήνοντας τους Παπαλεωνίδα Γιάννη με Renault Clio 3 και Σμυρναίο Παναγιώτη με Peugeot 106 S16, να παλεύουν για την δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.

Στις επιμέρους κλάσεις πραγματικά, οι πιο «διαβασμένοι» θεατές είχαν την τύχη να παρακολουθήσουν μάχες με περάσματα που έκοβαν την ανάσα, αφού οι διαφορές ήταν μικρές στις περισσότερες περιπτώσεις, με τους νικητές να κρίνονται στις λεπτομέρειες. 

Για την Κλάση FSA2L ο «Κανέλλος» δεν άφησε περιθώρια στον ανταγωνισμό, οδηγώντας στο όριο για ακόμα μία φορά το ιδιαίτερο Peugeot 106 του, κατακτόντας την νίκη. Στο δεύτερο σκαλί ανέβηκε ο τοπικός Λάτσης Βασίλης με Citroen Saxo και το βάθρο συμπλήρωσε ο Καραπιπέρης Παναγιώτης με Peugeot 106. 

Στην Κλάση Α7 νικητής αναδείχθηκε ο Αναδιώτης Γιώργος με Renault Clio, δεύτερος ο ανεβασμένος Ντέκος Γιώργος με Citroen Saxo και το βάθρο συμπλήρωσε ο Καλαιτζιάν Γιάννης με το εργοστασιακό Ford Puma. Αξίζει να σημειωθεί η ατυχία του Τζικόπουλου Παντελή που έχασε πολύτιμο χρόνο μετά από τετακέ στην Κ2, ρίχνοντας το κουκλί Renault Clio του, πίσω στην κατάταξη, ευτυχώς χωρίς να το τραυματίσει.

Στην Κλάση Α6 η μάχη για το 1-2 ήταν επική με τους Μητσάκο Αλέξη με Peugeot 106, να παίρνει την νίκη, αφήνοντας τον Βασίλη Μπάντζανο με Citroen Saxo με πολύ μικρή διαφορά δεύτερο. Τρίτος τερμάτισε ο Πατρινός Παναγόπουλος Ζαχαρίας με Honda Civic EK4.

Για την Κλάση Ε10 δεν υπήρχε αμφισβήτηση στα προγνωστικά που απλά επιβεβαιώθηκαν, με τον Αυγερόπουλο Χρήστο με Citroen Saxo, να παίρνει μια εύκολη νίκη, με μεγάλη διαφορά. Δεύτερος ο Ντέκας Κωνσταντίνος με Peugeot 205 και τρίτος ο Μπράτσος Γιώργος και αυτός με Peugeot 205.   

Στην Κλάση Ε11 είχαμε το ίδιο σκηνικό, όμως την ομάδα Ε και την ομάδα Ε έως 2000 με τους Τσιούρη Βαγγέλη, Μόσχο Θανάση και Ντόφη Κωνσταντίνο να κάνουνε το 1-2-3. 

Στην πολυπληθή Κλάση Ν2 οι μάχες ήταν στα δέκατα από την μέρα των δοκιμών μέχρι και το δεύτερο σκέλος του αγώνα. Νικητής αναδείχθηκε ο έμπειρος Σμυρναίος Παναγιώτης με Peugeot 106 με διαφορά μόλις 0,5 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο «Άστριο» με ίδιο αμάξι. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Ρέκκας Βίκτωρας με Citroen Saxo VTS που έδωσε μάχη με τον αδερφό του Ρέκκα Πανάγγελο, για το τρίτο σκαλί. 

Η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα θέλει να ευχαριστήσει την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος, τον Δήμο Πατρέων, την Ελληνική Αστυνομία και την Πυροσβεστική Υπηρεσία για την αμέριστη συμπαράστασή τους, σε όλη αυτή την προσπάθεια. 

Το ραντεβού με τους λάτρεις της Ανάβασης Πιτίτσας ανανεώνει ο ΑΟΠ για το 2024, ενώ ο επόμενος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων είναι στις 1 και 2 Απριλίου με την Ανάβαση Ομαλού από την ΑΛΑ Χανίων. Ο δεύτερος γύρος για το Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος είναι στις 8 και 9 Απριλίου με την Ανάβαση Τσακώνας από την ΑΛΑ Καλαμάτας.  

Continue Reading
Advertisement
Α1 ΕΣΚΑΗ18 hours ago

Α1 ΕΣΚΑ-Η: Η Απολλωνιάδα θρίαμβο επί του Κεραυνού στο Αίγιο (66-64)

Α1 ΕΣΚΑΗ18 hours ago

Α1 ΕΣΚΑ-Η: Η Τέμενη «2» στην παράταση με Αγυιά σε «τρελό» παιχνίδι κι έπιασε κορυφή! (pics)

Α1 ΕΣΚΑΗ17 hours ago

Α1 ΕΣΚΑ-Η: Εντυπωσιακή ΕΑ Παραλίας «άλωσε» το κλειστό της ΕΑΠ! (pics)

Α1 ΕΣΚΑΗ17 hours ago

Α1 ΕΣΚΑ-Η: «Δίδυμο» Αιγιωτών ομάδων στην κορυφή, η ΕΑ Παραλίας στην 4άδα

Α1 ΕΣΚΑΗ20 hours ago

Α1 ΕΣΚΑ-Η: Ο Ήφαιστος Αχιλλέας συνέχισε με νέα σημαντική νίκη (69-59 τον Πυρσό)

Γ ΕΘΝ. ΜΠΑΣΚΕΤ22 hours ago

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Δικαίωση για τον Γλαύκο/Έσπερο στην ένσταση με την Καλαμάτα, επανάληψη από την αρχή!

Α1 ΕΣΚΑΗ17 hours ago

Α1 ΕΣΚΑ-Η: Τα Αραχωβίτικα/Ακταίο πήραν τους δυο βαθμούς κόντρα στη Δύμη

SUPER LEAGUE 223 hours ago

Πρώτη ήττα για την Κηφισιά – Έβαλε «φωτιά» στο πρωτάθλημα ο Απόλλωνας

ΜΠΑΣΚΕΤ22 hours ago

Μπάσκετ: Στις «καλένδες» η ένσταση του Αίολου Αγυιάς με το Ληξούρι… 

ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΩΝ21 hours ago

Απόλλων: Με δυο «μελανόλευκες» ομάδες στο φάιναλ-4 των εφήβων ΕΣΚΑ-Η!

Facebook

Copyright © 2019 Mikad Εκδοτικές Διαφημιστικές Υπηρεσίες. --- Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών της ιστοσελίδας matchnews.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.