Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Σήμερα η κηδεία του Σάκη Ξένου *Θ. Αργυράτος: «Λαμπρή ψυχή ανιδιοτέλειας»

Published

on

Μεσημέρι Παρασκευής, 6 Αυγούστου 2021. Ξαφνικά το τηλέφωνο στα γραφεία της «Match» και «Πολιτείας» χτυπάει, αλλά ουδείς περίμενε τα λόγια φίλου στην άλλη άκρη της γραμμής. Κι όμως, δεν ήταν ψέμα, ο Σάκης Ξένος στα 63 του χρόνια, είχε φύγει από τη ζωή.

Το σοκ της είδησης μεγάλο και πιο πολύ για τον γραφών. Ο Σάκης δεν ήταν μόνο φίλος και γείτονας, ήταν ένας πολύ αγαπητός και δραστήριος άνθρωπος στην κοινωνία της Πάτρας.

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή ετοίμαζε το δικό του αμάξι για να πάρει μέρος στους αγώνες που επρόκειτο να γίνουν, ήταν η ψυχή των ράλι. Θυμάμαι τα πρωινά, στην οδό Καραβαγγέλη, εκεί στην πλατεία Γηροκομείου, την μηχανή του αυτοκινήτου να παίρνει μπροστά και το «βουν βουν» να ακούγεται στο τετράγωνο γλυκό.

«Έτρεχε για όλα»

Εκτός όμως από τη λατρεία που είχε για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, υπήρξε η ψυχή του νεοσύστατου τότε Αθλητικού Τμήματος του Δήμου Πατρέων (και μετέπειτα ΟΝΑΠ) επί δημαρχίας Ανδρέα Καράβολα και επί αντιδημαρχίας Γιάννη Κασίμη, καθώς ήταν αυτός, που «έτρεχε» για όλα, σε ότι αφορούσε τον κλασικό αθλητισμό και παράλληλα επί δημαρχίας Φλωράτου, καθιερώθηκαν τα πρωταθλήματα μπάσκετ και ποδοσφαίρου των επαγγελματικών τάξεων, με τη δική του στήριξη μαζί με του Θόδωρου Αργυράτου.

Ζωγράφισε τον «Καθαρούλη»

Πολλοί δεν γνωρίζουν πως ήταν ο άνθρωπος, που ζωγράφισε τον «Καθαρούλη», ένα πρόγραμμα καθαριότητας που έγινε πρότυπο ακόμα και για μεγάλες Ευρωπαϊκές πόλεις επί δημοτικής αρχής Ανδρέα Καράβολα και ακόμα υπάρχει αποτυπωμένο στα αυτοκίνητα του Δήμου Πατρέων. Από την άλλη, ο εκλιπών, υπήρξε και ποδοσφαιριστής, αφού ξεκίνησε την καριέρα του από την Παναχαϊκή αγωνιζόμενος και με τη φανέλα της στο τότε πρωτάθλημα της Β΄ Εθνικής κατηγορίας, και μετέπειτα, φόρεσε τη φανέλα του Παναργειακού όπου επίσης έπαιξε στο πρωτάθλημα της τότε Β΄ Εθνικής κατηγορίας, για να κρεμάσει τα παπούτσια του στον ΑΠΣ Πάτραι.

Θόδωρος Αργυράτος: «Λαμπρή ψυχή ανιδιοτέλειας»

Ο προϊστάμενος στην ΔΕΥΑΠ και πρόεδρος των πρωταθλημάτων Επαγγελματικών Τάξεων του Δήμου Πατρέων Θόδωρος Αργυράτος, αδελφικός φίλος του εκλιπόντα Σάκη Ξένου, σαφώς σοκαρισμένος από τον απροσδόκητο χαμό του είπε δυο λόγια στη «Match».

«Ο φίλος μου Σάκης, ο αδελφός μου, υπήρξε μια λαμπρή ψυχή ανιδιοτελούς προσφοράς προς το κοινωνικό σύνολο που λάτρευε τα παιδιά. Πολλοί δεν γνωρίζουν ότι ο Σάκης είχε βγει στη σύνταξη τα τελευταία 5 χρόνια, μιας και λειτουργούσε στα του Δήμου σχεδόν ως κανονικός εργαζόμενος. Προσέφερε οικειοθελώς την εργασία του για τα πρωταθλήματα Εργαζομένων του Δήμου αλλά και για όλες τις αθλητικές εκδηλώσεις του και μάλιστα ως βασικός συντελεστής. Ήταν τόσο αγαπητός από τον κόσμο και τους συνεργάτες του, ήταν τόσο αξιόπιστος ο λόγος του, που με ένα τηλέφωνο έλυνε προβλήματα σε δύσκολες ώρες, όταν όλοι σηκώναμε τα χέρια ψηλά. Στα δύσκολα πάντα έβγαινε μπροστά, ακόμη και τώρα που ήταν συνταξιούχος.

Δέκα οχτώ χρόνια περάσαμε μαζί, ήταν για μένα εκτός από συνάδελφος, ένας αδελφικός φίλος, κάθε μέρα σχεδόν την περνάγαμε μαζί. Δεν θα τον ξεχάσω ποτέ, μακάρι όλοι μας να παραδειγματιστούμε απ’ τον τρόπο που ενεργούσε ο Σάκης».

Γιάννης Κασσίμης: «Έφυγε ένα χρυσό παιδί»

Για τον εκλιπόντα Σάκη Ξένο, μίλησε στη «Match» ο τέως αντιδήμαρχος Αθλητισμού του Δήμου Πατρέων Γιάννης Κασσίμης, λέγοντας: «Έφυγε ένα χρυσό παιδί, ήταν η ψυχή του τμήματος, στην οδό Παντανάσσης στα πρώτα γραφεία που στεγαστήκαμε, θυμάμαι ακόμη όταν δημιουργήσαμε το τμήμα κολύμβησης, έκανε και τον προπονητή, ήταν αυτός, που διοργάνωσε τους σχολικούς αγώνες. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει».

-Ο Σάκης Ξένος ήταν παντρεμένος με την Σταυρούλα Μπουσέ και είχε μια κόρη την Μαρία Φωτεινή (Μαριφένια). Η κηδεία του θα γίνει σήμερα Τρίτη 10 Αυγούστου στις 5 μ.μ στο Α΄ Νεκροταφείο Πατρών.

Τάσος Αγγελόπουλος

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Αυτό είναι το πρόγραμμα της Formula 1 για το 2025

Published

on

Η 75η σεζόν της ιστορίας της Formula 1, το 2025, δεν θα ξεκινήσει από τη Μέση Ανατολή -όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια- αλλά από τη Μελβούρνη της Αυστραλίας, η οποία ανέκτησε την περίοπτη θέση του εναρκτήριου αγώνα του προγράμματος, στις 16 Μαρτίου 2025.

Παρόλα αυτά, ο τελευταίος αγώνας θα εξακολουθήσει να είναι το GP του Άμπου Ντάμπι, που θα κλείσει τη σεζόν του 2025 στις 7 Δεκεμβρίου. Δύο εβδομάδες πριν από τα Χριστούγεννα. Ανάμεσα στους αγώνες αυτούς ούτε θα φύγει, ούτε θα έρθει κάποιο καινούριο GP σε σχέση με τα φετινά. Ωστόσο, πολλά από αυτά θα αλλάξουν ημερομηνία.

Λόγω του μήνα του ραμαζανίου, οι αγώνες του Μπαχρέιν και της Σαουδικής Αραβίας θα διεξαχθούν τον Απρίλιο, μετά από τους αγώνες της Αυστραλίας, της Κίνας και της Ιαπωνίας. Ο Αύγουστος και πάλι έχει εξασφαλιστεί για τις παραδοσιακές διακοπές του σπορ, μεταξύ των αγώνων της Ουγγαρίας και της Ολλανδίας στις αρχές και στο τέλος του μήνα αυτού.

Άλλες αλλαγές ημερομηνιών, για καλύτερο προγραμματισμό των μεταφορών των ομάδων. Εξαιρώντας το Μαϊάμι, που μένει στο Μάιο, και τον Καναδά που παραμένει στον Ιούνιο, οι ευρωπαϊκοί αγώνες έχουν όλοι συγκεντρωθεί στην Άνοιξη και το καλοκαίρι, και οι Ασιατικοί και έπειτα οι αγώνες στην αμερικανική ήπειρο θα διεξαχθούν το Φθινόπωρο.

Η χρονιά θα κλείσει, όπως και φέτος, με δύο διαδοχικά αγωνιστικά τριήμερα στη Μέση Ανατολή, στο Κατάρ και στο Άμπου Ντάμπι. Δείτε παρακάτω το αναλυτικό πρόγραμμα της F1 2025:

FORMULA 1
Πρόγραμμα F1 2025 FORMULA 1
Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Δυναμικό ξεκίνημα στην Ριτσώνα για τους Πατρινούς οδηγούς

Published

on

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων ξεκίνησε για τη φετινή σεζόν με την Ανάβαση Ριτσώνας να αποτελεί τον πρώτο γύρο του θεσμού για τη φετινή χρονιά με τη συμμετοχή πατρινών οδηγών. Η πιο ιστορική ανάβαση του πρωταθλήματος, η οποία πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1956.

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon.

Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, νικητής στην FST2 αναδείχθηκε ο Ευάγγελος Χαντζής (Alfa Romeo 75), ενώ στην FSA2L κέρδισε ο «Κανέλλος» (Peugeot 106).

Σπουδαία μάχη εκτυλίχθηκε στην Ομάδα Ν, με τον Μηνά Μπενή (Mitsubishi Lancer Evo IX) να αναδεικνύεται νικητής για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στη Ριτσώνα, αφήνοντας πίσω του τον περσινό Πρωταθλητή της κατηγορίας, Γιώργο Θανάση (Mitsubishi Lancer Evo IX). Χαρακτηριστικό της μεταξύ τους κόντρας είναι πως οι δύο οδηγοί πέτυχαν την ίδια ακριβώς επίδοση στο δεύτερο σκέλος του αγώνα. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου της Ν ανέβηκε ο νεαρός Γιώργος Κεχαγιάς (Mitsubishi Lancer Evo IX) στη δεύτερη χρονιά εμπλοκής με τους αγώνες, μόλις 1 δλ. μακριά από τον νικητή.

Ο Μηνάς Μπενής τερμάτισε στην κορυφή και στη Ν4. Στη Ν έως 2 Λίτρα, ο Διονύσης Γιαννούλης (Honda Civic Type R EP3) ήταν ο νικητής στην πρώτη συνάντηση της χρονιάς, πετυχαίνοντας την ταχύτερη επίδοση και στα δύο ανεβάσματα του αγώνα. Αντιστάθηκε στην πίεση των αντιπάλων του ο Πανάγγελος Ρέκκας (Citroen Saxo), ολοκληρώνοντας την Ανάβαση Ριτσώνας στη δεύτερη θέση της Ν έως 2 Λίτρα και στην πρώτη της ιδιαίτερα ανταγωνιστικής Ν2.  Ο Κίμωνας Θέος (Peugeot 106) αν και ανέβασε ρυθμό στο δεύτερο σκέλος δεν κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Κορίνθιου οδηγού, τερματίζοντας πίσω του.

Στην Ομάδα Α, τα πάνω-κάτω έφερε ο Στάθης Κουκέας στο δεύτερο σκέλος. Ο οδηγός του Ford Fiesta R5 με αντεπίθεση στην επανάληψη, ανέτρεψε την εις βάρος του κατάσταση και ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στην Α, καθώς και στην Α8. Ο 32χρονος Αλέξης Μητσάκος ήταν ο πρωταγωνιστής στην Ομάδα Α έως 2 Λίτρα, πετυχαίνοντας μια δύσκολη νίκη, τερματίζοντας παράλληλα στη δεύτερη θέση της Α.

Ο οδηγός του μαύρου Peugeot 106 που ήταν ο ταχύτερος και στην Α6, κατάφερε να κρατήσει πίσω και στα δύο σκέλη τον μεγάλο του αντίπαλο, Βασίλη Μπάτζανο (Citroen Saxo). Ο περσινός πρωταθλητής της Α και της Α έως 2 Λίτρα, αρκέστηκε στη δεύτερη θέση της Α έως 2 Λίτρα, τερματίζοντας μόλις μισό (!) δευτερόλεπτο μακριά από τον νικητή. Ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort) αν και είχε αποκτήσει προβάδισμα νίκης μετά το πρώτο σκέλος του αγώνα, υποχώρησε στη συνέχεια, τερματίζοντας στην τρίτη θέση της Α. Το βάθρο της Α έως 2 Λίτρα συμπλήρωσε ο Σταμάτης Δημητρόπουλος με Citroen Saxo. Στην Α7, τη νίκη κατέκτησε ο Αλέξιος Μενούνος με Honda Civic Type R FN2.

Με το δεξί ξεκίνησε τις υποχρεώσεις του στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων ο Βασίλης Δαμασκηνός Ευθυμίου (Ford Escort), που δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στην Ομάδα Ε. Ο Διονύσης Τροβάς (BMW M3 E30) αρκέστηκε στη δεύτερη θέση, με τον Βαγγέλη Τσιούρη να τερματίζει τρίτος. Ο Γιαννιώτης οδηγός του Renault Clio ήταν ο ταχύτερος στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα, διατηρώντας πίσω του τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας, Σταύρο Χατούπη (φωτό-Opel Corsa B). Την τριάδα στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα συμπλήρωσε ο Χαράλαμπος Μπουροθανασόπουλος με Citroen Saxo. Στις επιμέρους κλάσεις, νικητής στην Ε12 ήταν ο Διονύσης Τροβάς, στην Ε11 επικράτησε ο Ευάγγελος Τσιούρης (Renault Clio RS) και στην Ε10 ο Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B).

Στα Ιστορικά, εύκολη ήταν η επικράτηση του Παναγιώτη Ευθυμίου (BMW M3 E30), με τους Ιωάννη Κάτσικα (Ford Escort MKII) και Γιώργο Γαβριηλίδη (Ford Escort MKI) να συμπληρώνουν το βάθρο της κατηγορίας. Νικητής στην κατηγορία των Ιστορικών 1+2 αναδείχθηκε ο Ιωάννης Κάτσικας, ενώ στην κατηγορία 3 πρώτευσε ο Γιώργος Γαβριηλίδης.

Αξίζει να σημειωθεί πως ένα ατυχές και επικίνδυνο περιστατικό έλαβε χώρα στην Ανάβαση Ριτσώνας κατά τη διάρκεια του πρώτου σκέλους. Ένας αναβάτης, μην υπακούοντας στις εντολές της Ελληνικής Αστυνομίας και των κριτών, εισήλθε στη διαδρομή από τον τερματισμό της κι ενώ σε αυτή βρίσκονταν δύο αυτοκίνητα. Ευχαριστούμε τους οδηγούς, Στάθη Κουκέα και Μιχάλη Ευθυμίου για την υποδειγματική συμπεριφορά που επέδειξαν. Το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού θα κάνει ότι περνάει από το χέρι του ώστε στο μέλλον να μην επαναληφθούν παρόμοια περιστατικά.

Διοργανωτής της Ανάβασης Ριτσώνας ήταν το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.). Στο πλευρό των οργανωτών στάθηκε η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.), η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Χαλκιδέων, που στήριξαν έμπρακτα το σημαντικό αυτό γεγονός για την ευρύτερη περιοχή της Χαλκίδας, ενώ και το STAR Κεντρικής Ελλάδας έδωσε δυναμικό παρών σε άλλη μία Ανάβαση Ριτσώνας. Υποστηρικτές του αγώνα ήταν το myKTEO (Όμιλος Επιχειρήσεων Μ.Γ. Θαλάσση), η Seajets και η Clevermedia. Χορηγοί επικοινωνίας ήταν το 321Go και το music radio 101.2.

Επόμενο ραντεβού για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων είναι η Ανάβαση Ψάθας που θα διεξαχθεί στις 27 και 28 Απριλίου.

Συνοπτικά τα αποτελέσματα των κατηγοριών και των κλάσεων έχουν ως εξής:

Ομάδα Α: Στάθης Κουκέας (Ford Fiesta R5)

Ομάδα Α έως 2 Λίτρα: Αλέξης Μητσάκος (Peugeot 106)

Ομάδα Ν: Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer Evo IX)

Ομάδα Ν έως 2 Λίτρα: Διονύσιος Γιαννούλης (Honda Civic Type R EP3)

Ομάδα Ε: Βασίλειος Δαμασκηνός Ευθυμίου (Ford Escort)

Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα: Ευάγγελος Τσιούρης (Renault Clio)

Formula Saloon: Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta)

Ιστορικά: Παναγιώτης Ιωάννης Ευθυμίου (BMW M3 E30)

Α6: Αλέξης Μητσάκος (Peugeot 106)

Α7: Αλέξιος Μενούνος (Honda Civic Type R FN2)

Α8: Στάθης Κουκέας (Ford Fiesta R5)

Ν2: Πανάγγελος Ρέκκας (Peugeot 106)

Ν3: Διονύσιος Γιαννούλης (Honda Civic Type R EP3) – Δεν προσμέτρησε

Ν4: Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer Evo IX)

Ε9: Δημήτρης Μαθιόπουλος (Fiat 128 3p) – Δεν προσμέτρησε

Ε10: Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B)

Ε11: Ευάγγελος Τσιούρης (Renault Clio)

Ε12: Διονύσης Τροβάς (BMW M3 E30)

FST: Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta)

FST2: Ευάγγελος Χαντζής (Alfa Romeo 75)

FSA: Γεώργιος Κατσαρός (Ford Escort MKI)

FSA2L: «Κανέλλος» (Peugeot 106)

Ιστορικά 1+2: Γιώργος Γαβριηλίδης (Ford Escort MKI)

Ιστορικά 3: Ιωάννης Κάτσικας (Ford Escort MKII)

Ιστορικά έως 2000 cc: Ιωάννης Κάτσικας (Ford Escort MKII)

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Η αυλαία του πρωταθλήματος αναβάσεων ανοίγει στη Ριτσώνα με Πατρινές συμμετοχές!

Published

on

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων εκκινεί σήμερα, με την Ανάβαση Ριτσώνας να αποτελεί τον πρώτο γύρο του θεσμού για τη φετινή χρονιά.

Η πιο ιστορική ανάβαση του πρωταθλήματος, η οποία διεξήχθη για πρώτη φορά το 1956, θα πραγματοποιηθεί το διήμερο 6 και 7 Απριλίου και αναμένεται και φέτος να συγκεντρώσει τριψήφιο αριθμό αγωνιζομένων. Το μήκος της διαδρομής ανέρχεται στα 3100 μέτρα. Σημειώνεται πως ο αγώνας προσμετρά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών αυτοκινήτων.

Διοργανωτής είναι το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.). Στο πλευρό του βρίσκονται η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.), η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Χαλκιδέων. Υποστηρικτής του αγώνα είναι το myKTEO (Όμιλος Επιχειρήσεων Μ.Γ. Θαλάσση).

Ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος πραγαμτοποιήθηκε  την Παρασκευή 5 Απριλίου από τις 17:30 έως τις 20:30 στο myKTEO Θαλάσση Γλύφας, καθώς και το Σάββατο 6 Απριλίου στο χώρο των πιτς από τις 08:00 έως τις 09:30. Οι χρονομετρημένες δοκιμές είναι προγραμματισμένες να διεξαχθούν στις 10:30. Τα δύο σκέλη του αγώνα θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 7 Απριλίου στις 10.30. Ο δρόμος για τους θεατές κλείνει 90 λεπτά πριν τη διέλευση του πρώτου αγωνιστικού αυτοκινήτου και τις δύο ημέρες (09.00).

Πηγή

Continue Reading
Advertisement
ΜΠΑΣΚΕΤ6 hours ago

Θρίαμβος στην παράταση για τον Ολυμπιακό, που θα παλέψει με τη Μπαρτσελόνα για την πρόκριση στο Final Four

SUPER LEAGUE 28 hours ago

Τα γκολ της πρώτης νίκης της Παναχαϊκής στα πλέι άουτ

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ8 hours ago

Αυτό είναι το πρόγραμμα της Formula 1 για το 2025

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ9 hours ago

Ο Λάζαρος Ρεντίφης στο Παναχαϊκή – Αιγάλεω

BASKET LEAGUE9 hours ago

Η ΔΕΑΒ απέρριψε την αίτηση της ΑΕΚ για ανάκληση της ποινής κεκλεισμένων των θυρών

ΔΙΕΘΝΗ10 hours ago

Βαθμολογία UEFA: Το πενταψήφιο που αγγίζει η Ελλάδα και η μεγάλη αλλαγή στο κυνήγι της 15ης θέσης

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ10 hours ago

Super League 2: Το σενάριο που οδηγεί στη σωτηρία και τα αριθμητικά δεδομένα

ΑΘΛΗΜΑΤΑ11 hours ago

Λαμπαδηδρομία 2024: Το πρόγραμμα των 11 ημερών με 600 Λαμπαδηδρόμους σε όλη την Ελλάδα

BASKET LEAGUE11 hours ago

ΑΕΚ: Ο Μάκης Αγγελόπουλος κατέβαλε μέρος των δεδουλευμένων και έληξε την αποχή των παικτών

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ12 hours ago

Τελικός Κυπέλλου Ελλάδας: «Στο Πανθεσσαλικό χωρίς κόσμο ή αλλαγή έδρας» η πρόταση της ΕΠΟ σε Παναθηναϊκό και Άρη

ΜΠΑΣΚΕΤ6 hours ago

Θρίαμβος στην παράταση για τον Ολυμπιακό, που θα παλέψει με τη Μπαρτσελόνα για την πρόκριση στο Final Four

SUPER LEAGUE 28 hours ago

Τα γκολ της πρώτης νίκης της Παναχαϊκής στα πλέι άουτ

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ8 hours ago

Αυτό είναι το πρόγραμμα της Formula 1 για το 2025

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ9 hours ago

Ο Λάζαρος Ρεντίφης στο Παναχαϊκή – Αιγάλεω

BASKET LEAGUE9 hours ago

Η ΔΕΑΒ απέρριψε την αίτηση της ΑΕΚ για ανάκληση της ποινής κεκλεισμένων των θυρών

ΔΙΕΘΝΗ10 hours ago

Βαθμολογία UEFA: Το πενταψήφιο που αγγίζει η Ελλάδα και η μεγάλη αλλαγή στο κυνήγι της 15ης θέσης

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ10 hours ago

Super League 2: Το σενάριο που οδηγεί στη σωτηρία και τα αριθμητικά δεδομένα

ΑΘΛΗΜΑΤΑ11 hours ago

Λαμπαδηδρομία 2024: Το πρόγραμμα των 11 ημερών με 600 Λαμπαδηδρόμους σε όλη την Ελλάδα

BASKET LEAGUE11 hours ago

ΑΕΚ: Ο Μάκης Αγγελόπουλος κατέβαλε μέρος των δεδουλευμένων και έληξε την αποχή των παικτών

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ12 hours ago

Τελικός Κυπέλλου Ελλάδας: «Στο Πανθεσσαλικό χωρίς κόσμο ή αλλαγή έδρας» η πρόταση της ΕΠΟ σε Παναθηναϊκό και Άρη

Facebook