Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Θα γίνω λίγο κακός: Ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη στο kart

Published

on

Την Κυριακή 19/7 στο Kartodromo των Αφιδνών, άνοιξε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Karting 2020, με τον πρώτο αγώνα του θεσμού να διεξάγεται κάτω από πιέσεις, διαφωνίες, χτυπήματα κάτω από την μέση
και πόλεμο κάτω από το τραπέζι.

Αυτό βέβαια δεν πτόησε 23 Αθλητές να ριχτούν στην μάχη του βάθρου με τις κατηγορίες MINI, Junior και SENIOR να συμπληρώνουν και να διεξάγονται, προσμετρώντας στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.

Επειδή λοιπόν, όπως κλασσικά μετά από κάθε αγώνα, άρχισαν τα πηγαδάκια θα πούμε ξεκάθαρα 2 – 3 λόγια για τους αγώνες του Kart, που όλοι μας θέλουμε να δούμε να ανέβουν σε άλλο επίπεδο, για πολλούς λόγους.

1ον: Τίμια η προσπάθεια του Σωματείου ΦΙΜΑ σε ένα πρωτόγνωρο είδος αγώνα για τα στελέχη του. Σίγουρα υπήρχαν λάθη και παραλήψεις αλλά όχι ουσιαστικά, κάτι που σημειώνουμε για το μέλλον.

2ον: Επιτέλους κάποια στιγμή ο Αλυτάρχης πρέπει να αντιληφθεί πως επιβάλλεται να στελεχωθεί με βοηθούς ικανούς.

Είναι αδιανόητο, ένας ολόκληρος αγώνας, άμεσου ανταγωνισμού, να περνάει μέσα από δύο μόνο μάτια. Ξεκάθαρα πράγματα. Δύο βοηθοί Αλυτάρχη δίπλα στον κ. Καγιάφα και ένας Αγωνοδίκης στο μόνιτορ, θα δώσουν λύσεις σε χρόνια ζητήματα, που ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να λυθούν από δύο μόνο μάτια.

3ον: Επιτέλους να δούμε νέα στελέχη. Σεβασμό και σκυμμένο κεφάλι στην εμπειρία και την ιστορία, αλλά από το καρμπιρατέρ, κοντεύουμε να φτάσουμε στα ηλεκτρικά kart. ΉΜΑΡΤΟΝ.

4ον: Πολύ καλό το επίπεδο των Τεχνικών Εφόρων. Κάντε ακόμα πιο αυστηρούς τους ελέγχους.

Ξεκάθαρα όλα τα πιο πάνω είναι δουλειά της ΟΜΑΕ και της ΕΠΑ. Ελπίζουμε σύντομα να τα ασπαστούν και αυτό που ονομάζεται kart και είναι αδιαμφισβήτητα το “φυτώριο” των Ελληνικών Αγώνων, να αποκτήσει την δέουσα σημασία από την αρχή του σπορ. Στέλιο, αν μου επιτρέπεται μέσα από αυτές τις γραμμές ο “ενικός”.

Το έχεις πάρει πάνω σου αρκετά χρόνια και για αυτό υπάρχει kart σήμερα, παρά τις απεγνωσμένες προσπάθειες των προηγούμενων Διοικήσεων να το αφανίσουν. Εκσυγχρονίσου και μοίρασε την μπάλα σε βοηθούς.

Σε έχουν αφήσει μόνο σου…

Επιμέλεια: Μάρκος Καπετανάκης 

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Πρώτος ο Φερστάπεν στο Επετειακό Grand Prix

Published

on

Η Red Bull επέλεξε πιο σκληρά ελαστικά και ο Φερστάπεν κατάφερε να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, στο επετειακό Grand Prix του Σίλβερστόουν.

Η ομάδα της Ρεντ Μπουλ, ακολούθησε μία εκπληκτική στρατηγική διαχείρισης ελαστικών και βρέθηκε μπροστά από τους Χάμιλτον και Μπότας που τερμάτισαν στην2η και 3η θέση αντίστοιχα.

Ο Μπότας ξεκίνησε καλά, έφυγε ταχύτερα από τον Χάμιλτον και παρά την επίθεση του Βρετανού κράτησε την θέση του. Την ίδια ώρα με μία καλή εκκίνηση ο Φερστάπεν πέρασε στην 3η θέση τον Χούλκενμπεργκ.

Πιο πίσω μία έξοδος του Φέτελ τον έφερε στην τελευταία θέση.

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Pole Position: Κυρίαρχος ο Μπότας στο Σίλβερστοουν

Published

on

Την δεύτερη φετινή pole position πήρε ο Βάλτερι Μπότας!

Ο Φινλανδός ήταν ταχύτερος από τον ομόσταυλό του και παγκόσμιο πρωταθλητή Λιούις Χάμιλτον και αύριο, στο επετειακό Γκραν Πρι του Σίλβερστοουν, θα ξεκινήσει από την πρώτη θέση, με την Mercedes πάντως να κάνει το 1-2.

Στην τρίτη θέση ακόμη η εταιρεία η Racing Point, με τον Νίκο Χούλκενμπεργκ να κάνει την έκπληξη καθώς πρόκειται για οδηγό που έχει μπει ως συμπληρωματικός και έχει πάρει για τα δύο αυτά Γκραν Πρι τη θέση του Σέρχιο Πέρεθ που βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό.

Δίπλα του, στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης θα βρίσκεται ο Μαξ Φερστάπεν με Red Bull Racing.

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Ανανέωσε με Mercedes ο Μπότας

Published

on

Ομάδα που κερδίζει, δεν αλλάζει… Κάπως έτσι πρέπει να σκέφτηκαν οι άνθρωποι της Mercedes, η οποία έχει… σαρώσει τους τίτλους σε οδηγούς και κατασκευαστές της Φόρμουλα 1 την τελευταία εξαετία, και ανακοίνωσαν την ανανέωση του συμβολαίου του Βάλτερι Μπότας για το 2021.

Ο Φινλανδός «πιλότος» κλήθηκε να καλύψει στη γερμανική ομάδα το κενό που άφησε η ξαφνική αποχώρηση του Νίκο Ρόσμπεργκ από την ενεργό δράση στο τέλος του 2016 και, στα τέσσερα χρόνια που οδηγεί το μονοθέσιο της Mercedes, έχει βοηθήσει σημαντικά στην κυριαρχία της στο πρωτάθλημα.

Πέρυσι ο Μπότας κατετάγη δεύτερος στη βαθμολογία των οδηγών, μένοντας πίσω από τον Βρετανό «ομόσταυλό» του, Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος έχει κατακτήσει έξι τίτλους, ενώ μετράει οκτώ νίκες στην καριέρα του με τη γερμανική ομάδα.

Ενόψει του γκραν πρι της 70ής επετείου, το οποίο θα διεξαχθεί την Κυριακή στην πίστα του Σίλβερστοουν, η Mercedes ανακοίνωσε ότι θα κρατήσει στο δυναμικό της τον Μπότας «τουλάχιστον έως το τέλος του 2021», με αποτέλεσμα να «κλειδώνει» η μια θέση οδηγού της για την επόμενη χρονιά.

Μετά την ανανέωση της συνεργασίας με τον Μπότας, οι άνθρωποι της γερμανικής ομάδας θα επιταχύνουν τις συζητήσεις για την παραμονή και του Χάμιλτον, καθώς το συμβόλαιό του λήγει στο τέλος της σεζόν.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

Facebook

Copyright © 2019 Mikad Εκδοτικές Διαφημιστικές Υπηρεσίες. --- Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών της ιστοσελίδας matchnews.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.