Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Τι κάνουν οι άνθρωποι!

Published

on

Η Λέσχη 4χ4 Πάτρας «Skarta Ekato» διοργάνωσε το «1ο MEGA 4 4χ4 Πάτρας – Μύλοι Κεπενού» την Παρασκευή 5, το Σάββατο 6 και την Κυριακή 7 Απριλίου, με την άδεια και την υποστήριξη της ΟΜΑΕ (Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος), της Επιτροπής 4χ4 της ΕΠΑ, την Συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος και την στήριξη του Δήμου Ερυμάνθου.

Ο Αγώνας διεξήχθη μέσα στον άκρως κατάλληλο και φιλόξενο χώρο της Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε., στην Χαλανδρίτσα Αχαΐας, σε 4 Ειδικές Διαδρομές που έχει σχεδιάσει η Οργανωτική Επιτροπή για το 1o MEGA FOUR ΠΑΤΡΑΣ – ΜΥΛΟΙ ΚΕΠΕΝΟΥ και 8 Ειδικές Διαδρομές για το ENDURO (4 ΕΔ για NORMAL και 4 ΕΔ για OPEN).

Η πανηγυρική εκκίνηση παρά την βροχόπτωση πραγματοποιήθηκε στον Μόλο της Αγ. Νικολάου την Παρασκευή 5 Απριλίου στις 20:00, με αρκετούς θεατές να απολαμβάνουν ένα τελετουργικό φαντασμαγορικό.

Την σημαία εκκίνησης είδαν τελικά 25 πληρώματα αφού μια βλάβη της εντελώς τελευταίας στιγμής άφησε τους Βασίλη Ραυτόπουλο – Νίκο Δουφεξή εκτός μάχης, παρά τις έντονες προσπάθειές τους, μαζί με τους μηχανικούς της ομάδας, για να επισκευάσουν την βλάβη.

Οικόπεδο τα έκανε όλα ο Τσουράκης!

Η απουσία αυτή έκανε ακόμα πιο εύκολη την επικράτηση στην μεγάλη Ομάδα της OPEN 40 των Γιώργο Τσουράκη και Ξυνό Λεωνίδα, όπου επικράτησαν με σχετική άνεση. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Αποστολόπουλος Ιωάννης – Χολέβας Γιώργος, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Σαραντόπουλος Ανδρέας – Μακρινός Παναγιώτης.

Στην Κλάση 40+ και πάλο το πρώτο σκαλί ανήκει στους Γιώργο Τσουράκη και Ξυνό Λεωνίδα με το θηριώδες «σωληνωτό» τους. Δεύτεροι οι Ψωμιάδης Παναγιώτης – Τσαγκαράκης Αναστάσιος με το «Shark» ενώ τρίτοι τερμάτισαν οι Κοκκολάκης Άγγελος – Μιχαλόπουλος Γιώργος μετά από μηχανική βλάβη.

Οι εντυπωσιακές προσπεράσεις είχαν την τιμητική τους

Στην Κλάση OPEN 40 οι Αποστολόπουλος Ιωάννης – Χολέβας Γιώργος ήταν οι νικητές, αφήνοντας πίσω τους, τους Σαραντόπουλος Ανδρέας – Μακρινός Παναγιώτης και ακόμα πιο πίσω τους Σαρανταυγά Ηλία – Παπαγιαννάκη Χρήστο.

Στην πολυπληθέστερη κλάση WT – 36 με τις 10 συμμετοχές, οι Στεργίου Γιώργος – Πριόνας Άρης επικράτησαν για μόλις 2 λεπτά προπορευόμενοι των Τρουρλάκη Βαγγέλη – Λάσκο Μάριο. Τρίτοι τερμάτισαν οι Τσουβάρας Σωτήρης – Πάκος Γιάννης.

Αντρίκιες δουλειές!

Για την ENDURO NORMAL το πρώτο σκαλί του βάθρου ανήκει δικαιωματικά στους Πενταρά Χριστόπδουλο – Πενταρά Μαριβάσια, με την συνοδηγό να αποτελεί δυστυχώς το μοναδικό γυναικείο στοιχείο του αγώνα. Στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Παπαδογεώργος Χρήστος – Κυρίτσης Γιώργος, ενώ στο τρίτο σκαλί ανέβηκαν οι Σταυρόπουλος Γιώργος – Παλυβός Φώτης.

Τέλος στην ENDURO OPEN νικητές αναδείχθηκαν οι Μπίλιας Παναγιώτης – Παπαισιδώρου Χαράλαμπος. Στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Παλιμετάκης Αντώνης – Μανίσογλου Κώστας, ενώ τρίτοι οι Τζελέπης Γιώργος – Γιαννακόπουλος Ευστάθιος.

Πέρασε από τις “νυχιές” εντυπωσιακά ο Σαρανταυγας

Ο Αγώνας ολοκληρώθηκε στο Κτήμα Γουρδούπη με τις απονομές σε ένα τρομερά πανηγυρικό κλίμα παρά τις καθυστερήσεις και την έντονη κούραση λόγο του μεγάλου σε διάρκεια αγώνα και τις σωματικής κούρασης όλων των εμπλεκομένων.

 

Χορηγός Ονομασίας :

Μύλοι Κεπενού

Χρυσοί Χορηγοί :

Psictothermiki

4WheelersHouse

BAKKAR S.A.

Υποστηρικτές :

BARLOS Ergon

FILTREX

Α.ΒΙ.ΓΑΛ.

QUINDA 4×4

Klelia Beach Hotel – Ζάκυνθος

X-Truck Barlos

Karagiannis Exhaust

Χορηγοί επικοινωνίας :

Εφημερίδες : ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ, MATCH ΑΧΑΪΑΣ.

Ραδιόφωνο : ΣΚΑΪ 89,4 , ΜΕΛΩΔΙΑ 100.4 FM, SPORT 24 104.1 FM

Iστότοποι: AUTOMOTOPATRAS.GR, MATCHNEWS.GR, PELOP.GR SKAIPATRAS.GR.

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Ο Λιούις Χάμιλτον είναι ξανά εδώ: Ο Βρετανός θριαμβευτής στο Σίλβερστοουν, γύρισε στις νίκες μετά από δυόμισι χρόνια

Published

on

Σε έναν από τους πιο συναρπαστικούς αγώνες της Formula 1 των τελευταίων ετών, ο Λιούις Χάμιλτον γύρισε στις νίκες μετά από το GP Σαουδικής Αραβίας 2021, σημειώνοντας την 9η νίκη-ρεκόρ του στο Σίλβερστοουν, καθώςς και τη δεύτερη διαδοχική της Mercedes μέσα σε μία εβδομάδα, στον 12ο φετινό αγώνα της Formula 1.

Ο Χάμιλτον επιστράτευσε όλη την εμπειρία του για να κερδίσει έναν στρατηγικό γρίφο 52 γύρων, όπου η έλευση και παύση της βροχής -και μάλιστα δύο φορές- έκανε εντελώς απρόβλεπτες τις συνθήκες και ιδιαίτερα κρίσιμο το χρονισμό της επιλογής των σωστών ελαστικών.

Σε διάφορα σημεία του αγώνα φάνηκαν ταχύτερες οι Mercedes, σε άλλα οι McLaren των Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι, και στο τελευταίο stint η Red Bull του Μαξ Φερστάπεν. Όμως, παρά την πίεση του Ολλανδού στους τελευταίους 12 γύρους, ο Λιούις έλεγξε άρτια το ρυθμό του και την προστασία της μαλακής του γόμας για να φτάσει σε μια μνημειώδη νίκη της καριέρας του.

 

Πηγή

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Θρίαμβος του Ράσελ με απίστευτη ανατροπή στο GP Αυστρίας, μετά τη σύγκρουση Φερστάπεν – Νόρις

Published

on

Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν επικεφαλής του GP Αυστρίας -11ου φετινού αγώνα της F1- με χαρακτηριστική άνεση για τα 2/3 του αγώνα, αλλά μια καθυστέρηση στο δεύτερο πιτ-στοπ του επέτρεψε στον δεύτερο Λάντο Νόρις να μειώσει την απόστασή τους κάτω από το δευτερόλεπτο, και να εξαπολύσει μια σειρά από επιθέσεις στον Ολλανδό.

Έξι γύρους πριν το τέλος, ο Φερστάπεν αμύνθηκε με τρόπο που οι αγωνοδίκες έκριναν εκ των υστέρων ότι ήταν παράτυπος, και είχε επαφή με τη McLaren του Νόρις. Το αποτέλεσμα ήταν να υποστούν κλατάρισμα και τα δύο μονοθέσια, και ο Ράσελ να τους περάσει για να τεθεί επικεφαλής – καθώς οι Φερστάπεν και Νόρις κατευθύνθηκαν στα πιτς.

Εκεί ο Νόρις εγκατέλειψε, αλλά ο Φερστάπεν κατάφερε να συνεχίσει και εντέλει να τερματίσει στην 5η θέση – παρότι δέχθηκε ποινή 10” ως υπαίτιος της σύγκρουσης με τον Νόρις.

Μετά το συμβάν, ο Όσκαρ Πιάστρι με πιο φρέσκα ελαστικά από τον Ράσελ προσπάθησε να πιέσει, αλλά μεσολάβησε ένα μικρό διάστημα εικονικού οχήματος ασφαλείας ώστε να καθαριστεί η πίστα από τα συντρίμμια της σύγκρουσης των Φερστάπεν-Νόρις. Έτσι, ο Αυστραλός δεν είχε τη δυνατότητα να απειλήσει τη Mercedes, και συμβιβάστηκε με τη δεύτερη θέση το βάθρο – που έκλεισε, επίσης απρόσμενα, ο Κάρλος Σάινθ της Ferrari.

Ο Λιούις Χάμιλτον βρέθηκε στην 5η θέση, μετά από ποινή 5” διότι πάτησε τη γραμμή της εισόδου στα πιτς – και παρότι νωρίς είχε διεκδικήσει με αξιώσεις την 3η θέση από τον ομόλογό του, Ράσελ. Πίσω από τον Λιούις και τον 5ο Φερστάπεν, την πρώτη εξάδα έκλεισε ο Νίκο Χούλκενμπεργκ στο καλύτερο αποτέλεσμα της Haas φέτος – κερδίζοντας τη Red Bull του Πέρεζ!

Ο Σαρλ Λεκλέρ είχε έναν μίζερο αγώνα: περιορίστηκε στην 11η θέση, καθώς στον πρώτο γύρο αναγκάστηκε να αλλάξει το ρύγχος της SF-24 έπειτα από επαφή με τη McLaren του Πιάστρι. Έκτοτε έκανε άλλα τρία πιτ-στοπς, με αποτέλεσμα να μην συλλέξει κανέναν βαθμό για τη Scuderia σήμερα.

 

Πηγή

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Την επιστροφή στις pole position μετά από τρία Grand Prix πανηγύρισε ο Φερστάπεν!

Published

on

Επιστροφή στις pole position για τον Μαξ Φερστάπεν!

Ο «Ιπτάμενος Ολλανδός» πραγματοποίησε εκπληκτική και απόλυτα κυριαρχική εμφάνιση στις κατατακτήριες δοκιμές του GP της Αυστρίας, κατακτώντας με άνεση την όγδοη του pole position τη φετινή χρονιά, και πρώτη μετά από τους αγώνες σε Μονακό, Καναδά και Ισπανία!

Μετά την χθεσινή νίκη του στο Sprint Race, ο πιλότος της Red Bull ήταν εξαιρετικά γρήγορος και στις κατατακτήριες δοκιμές, τερματίζοντας με τον καλύτερο χρόνο στο «σπίτι» των «ταύρων», αφήνοντας κατά 4 δεκάτα πίσω του τον δεύτερο Λάντο Νόρις.

Την τρίτη θέση του αυριανού grid κατέκτησε ο Ράσελ, αφήνοντας για χιλιοστά πίσω του τον Κάρλος Σάινθ της Ferrari, την ώρα όπου οι Χάμιλτον και Λεκλέρ συμπλήρωσαν την πρώτη εξάδα.

Η τελική κατάταξη:

Continue Reading
Advertisement

Facebook