Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Τρία μετάλλια για το Fight Club Patras

Published

on

Ένα σαββατοκύριακο γεμάτο επιτυχίες πέρασε για τον Μαχητικό Σύλλογο Πάτρας, που συμμετείχε στο G1 – Greece Open του Τάε Κβο Ντο που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα το τριήμερο 17-19 Νοεμβρίου.

Επρόκειτο για ένα τουρνουά παγκόσμιας απήχησης, όπου έδωσαν το “παρών” 900 αθλητές, πάνω από 200 σωματεία και εθνικές ομάδες 31 χωρών από όλο τον κόσμο.

Από το Fight Club έλαβαν μέρος 6 αθλητές , οι οποίοι στάθηκαν αντάξιοι των περιστάσεων, κατακτώντας υψηλές θέσεις στο βάθρο, αφήνοντας για ακόμα μια φορά όλο το team και τον προπονητή τους κ. Κωτσόπουλο Μιχάλη απόλυτα ικανοποιημένους.

Αναλυτικά,  χρυσό μετάλλιο κατέκτησε ο Φλουσκούνης Χαράλαμπος στην κατηγορία των -57 κιλών, δίνοντας δυνατό “παρών” ύστερα από εξαιρετικές εμφανίσεις, δύο μετάλλια χάλκινου χρώματος για τον Γιαχαλή Νικόλαο στα -55 κιλά και για την Κρεμμύδα Μαρία στα -59 κιλά , δύο πέμπτες θέσεις για τον Παπαναγιώτου Σπύρο στα -55 κιλά και την Τσουρή Ασημίνα στα -46 κιλά, τέλος η αθλήτρια Λόη Ελένη στα -46 κιλά, είχε να αντιμετωπίσει μια δύσκολη αντίπαλο από την Ιαπωνία, δεν τα κατάφερε χάνοντας στον πρώτο αγώνα.

“Συνεχίζουμε να δουλεύουμε σκληρά για να φτάσουμε ακόμα πιο κοντά στους στόχους μας κάθε φορά. Επόμενος στόχος της ομάδας είναι το Πανελλήνιο και το Διασυλλογικό Πρωτάθλημα Παίδων – Κορασίδων”, ανέφεραν οι άνθρωποι του Μαχητικού Συλλόγου.

 

ΔΙΕΘΝΗ

Συγκλονιστική φωτογραφία! Έτσι έσωσε τη ζωή του Ζου το halo – ΦΩΤΟ&ΒΙΝΤΕΟ

Published

on

Ίσως το πιο χαρακτηριστικό καρέ, την ώρα που ο Κινέζος πιλότος βρίσκεται ανάποδα στην πίστα με το μονοθέσιο από πάνω του.

Άπαντες σοκαρίστηκαν με το περιστατικό που συνέβη στην εκκίνηση του GP του Σίλβερστοουν. Όταν το μονοθέσιο του Ζου γύρισε ανάποδα με μεγάλη ταχύτητα. 

Ο ίδιος πόσταρε μια φωτογραφία του και δήλωσε πως χάρη στο halo, είναι ζωντανός. Η πιο χαρακτηριστική εικόνα είναι όμως άλλη. Και αυτή κυριολεκτικά φαίνεται καρέ-καρέ, πως το halo έσωσε τον Κινέζο πιλότο.

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Από 10 ευρώ τα εισιτήρια για την υπερειδική του ΟΑΚΑ! (ΦΩΤΟ)

Published

on

Στο κεντρικό Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας, το χώρο από όπου θα ξεκινήσει το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με μια φαντασμαγορική υπερειδική διαδρομή στις 8 Σεπτεμβρίου, φιλοξενήθηκε η παρουσίαση της φετινής διοργάνωσης, η οποία θα αποτελέσει το σπουδαιότερο αθλητικό γεγονός της χρονιάς για την Ελλάδα.

Διεθνώς αναγνωρισμένο, με ονομασία, ταυτότητα και χαρακτήρα απόλυτα ταυτισμένα με την Ελλάδα, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχεται να δώσει συνέχεια σε ό,τι ξεκίνησε πέρυσι με την επιστροφή του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ: να φέρει τον κόσμο πιο κοντά στον υγιή αθλητικό ανταγωνισμό, όπως και να μεταφέρει μια ιδανική εικόνα της Ελλάδας σε εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

Όχι τυχαία, συνεπώς, οι καλύτεροι οδηγοί ράλλυ στον κόσμο, τα πλέον άρτια τεχνολογικά αυτοκίνητα στην πενηντάχρονη ιστορία του WRC και όλοι όσοι θα βρεθούν στη λίστα συμμετεχόντων θα ξεκινήσουν την πορεία τους στη φετινή εκδοχή του αγώνα με μια μοναδική παράσταση στην ΕΚΟ Super Special Stage @ Olympic Stadium, μπροστά στα μάτια δεκάδων χιλιάδων θεατών.

«Φέρνουμε το Ράλλυ των Θεών στην Αθήνα, στο ΟΑΚΑ», δήλωσε ο Υφυπουργός Αθλητισμού και Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, Λευτέρης Αυγενάκης, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του αγώνα, προσθέτοντας: «Το διαρκώς αναβαθμιζόμενο Ολυμπιακό Στάδιο θα “αποχωριστεί” για λίγο το γρασίδι για μια ασφάλτινη διαδρομή συνολικού μήκους 2 χιλιομέτρων, και θα ανοίξει τις πύλες του σε κάθε φίλο του σπορ, ανεξαρτήτως φύλου ή ηλικίας, φέρνοντας τη δράση μπροστά από την άνεση των κερκίδων του». Πρόθεση της Οργανωτικής Επιτροπής του αγώνα είναι η υπερειδική διαδρομή στο ΟΑΚΑ να αποτελέσει το αποκορύφωμα της χρονιάς για τον ελληνικό αθλητισμό και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ στο σύνολό του και, ως εκ τούτου, οι τιμές των εισιτηρίων, που ξεκίνησαν να πωλούνται από την πλατφόρμα του viva.gr, έχουν ως τιμή εκκίνησης τα 10 ευρώ! Αξίζει να αναφερθεί πως περισσότερα από 40.000 εισιτήρια θα έχουν μέση τιμή 18,5 ευρώ.

Στο «μέγεθος» του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στάθηκε ο κ. Λευτέρης Αυγενάκης σε πολλά σημεία της ομιλίας του, τονίζοντας μεταξύ άλλων πως «είναι από τις φορές που ο ιδιωτικός τομέας θέλει να συνεργάζεται με το κράτος. Είναι η φιλοσοφία που πρεσβεύει η Κυβέρνησή μας, που πρεσβεύει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, όπου ο ιδιωτικός τομέας επενδύει τα χρήματά του, αισθάνεται ασφάλεια, είναι βέβαιος για την επένδυσή του και συνεργάζεται με το κράτος αποτελεσματικά, και όλο αυτό εντέλει είναι προς όφελος της ίδιας της κοινωνίας».

Τα λόγια του Υφυπουργού Αθλητισμού επιβεβαίωσε και η παρουσία στελεχών της Κυβέρνησης στην εκδήλωση. Ανάμεσά τους, ο Υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας, ο Υφυπουργός στον Πρωθυπουργό και κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου, ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, Λευτέρης Οικονόμου, ο Υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Χρίστος Δήμας καθώς και ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, που βρίσκεται ενεργά δίπλα στον αγώνα, Δημήτρης Φραγκάκης.

Ανάλογα, ο Υφυπουργός Αθλητισμού εξήρε τη συνεισφορά των χορηγών, λέγοντας «Είναι η φιλοσοφία της συνεργασίας του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα. Το είδαμε πολύ έντονα πέρυσι με τη σπουδαία συμμετοχή ελληνικών και διεθνών εταιρειών, οι οποίες επέλεξαν να προβληθούν μέσα από τον αγώνα και να ταυτιστούν με μια παγκόσμια αθλητική διοργάνωση που προξένησε κύματα ενθουσιασμού σε φίλους του motorsport εντός και εκτός Ελλάδος».

Ο Υφυπουργός δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην ανάπτυξη συνεργειών με φορείς της κοινωνίας των πολιτών, όπως με τον Ερυθρό Σταυρό, που στέκεται δίπλα στον αγώνα με πράξεις. Πράξεις αντίστοιχες αυτών κάθε πολίτη που θέτει εαυτόν στις τάξεις της διοργάνωσης ως εθελοντής, βοηθώντας στην άρτια διεξαγωγή του αγώνα. Η προσέλευση εθελοντών, μάλιστα, αναμένεται ακόμη μεγαλύτερη φέτος, που οι ανάγκες του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έχουν καθοριστεί και αναρτηθεί σε σχετικό σύνδεσμο στο www.acropolis.gr.

Από την πλευρά των χορηγών, από το βήμα της εκδήλωσης χαιρετισμό απηύθυναν οι κ.κ. Χριστίνα Μηλιαράκη, Διευθύντρια Marketing Εγχώριας Εμπορίας της ΕΚΟ, μέλους του Ομίλου Ελληνικά Πετρέλαια, Στέφανος Θεοχαρόπουλος, Γενικός Διευθυντής Τεχνολογίας & Λειτουργιών Ομίλου ΟΤΕ, Μαρία Ηλιοπούλου, Corporate Communications Manager της Toyota Ελλάς, Γιάννης Βασιλάκος, Διευθύνων Σύμβουλος και Αντιπρόεδρος της Dixon South East Europe (Κωτσόβολος), Θάνος Μαρίνος, Managing Director της Betsson και Βασίλης Αποστολόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών.

Το καθαρά αγωνιστικό μέρος του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022 παρουσίασαν η Αλυτάρχης του αγώνα, κ. Ανίτα Πασαλή, με τον βετεράνο οδηγό αγώνων, «Στρατισίνο», κατά κόσμον Στράτη Χατζηπαναγιώτου. Οι ίδιοι αποκάλυψαν τρεις προσθήκες, και συγκεκριμένα της γνωστής ειδικής διαδρομής «Χαρβάτι» (14,02 χλμ.) στην Κορινθία, της Ε.Δ. «Λειβαδιά» (21,21 χλμ.), γνωστής ως «Ευαγγελίστρια» τα προηγούμενα χρόνια, αλλά και μιας διαδρομής που θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά. Πρόκειται για τη «Δάφνη», στο Δήμο Τανάγρας, με μήκος 17,45 χλμ. Αναλυτικότερες λεπτομέρειες για το ωράριο του αγώνα θα ανακοινωθούν άμεσα.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του αγώνα, έγινε αναφορά σε εκδηλώσεις που θα διοργανωθούν στο πλαίσιό του, όπως ενέργειες Οδικής Ασφάλειας, αλλά και η διοργάνωση -για δεύτερη συνεχή χρονιά- του Τελικού του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ eSports, που, όπως και πέρυσι, θα φιλοξενηθεί στο ΟΑΚΑ.

Το «παρών» κατά τη διάρκεια της βραδιάς έδωσε πλήθος εκπροσώπων της Πολιτείας και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Ανάμεσά τους, ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδος, Φάνης Σπανός, ο Δήμαρχος Λαμιέων, Θύμιος Καραΐσκος, ο Δήμαρχος Καρπενησίου και πρόεδρος ΠΕΔ Στερεάς Ελλάδας, Νίκος Σουλιώτης, όπως φυσικά και ο κ. Δημήτρης Μιχελακάκης, Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας.

  • Για την ομιλία του Υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού, κ. Λευτέρη Αυγενάκη, πατήστε εδώ.

Για τη διαδρομή του αγώνα, πατήστε εδώ

Media Acropolis Rally

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα 1: Εμφατική pole του Λεκλέρκ στο Αζερμπαϊτζάν

Published

on

Ο Σαρλ Λεκλέρ διέλυσε τον ανταγωνισμό στο Μπακού και έφερε τη Ferrari του στην πρώτη θέση της εκκίνησης.

Οι κατατακτήριες δοκιμές του GP Αζερμπαϊτζάν ήταν, όπως αναμενόταν, επεισοδιακές και ιδιαίτερα ανταγωνιστικές. Ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari κατάκτησε με σημαντική διαφορά την pole position, αφήνοντας στη 2η θέση τον Σέρχιο Πέρεζ της Red Bull. Από τη 2η σειρά της εκκίνησης θα ξεκινήσει ο Μαξ Φερστάπεν που πήρε την 3η θέση και θα έχει δίπλα του τον Κάρλος Σάινθ.

Με το ξεκίνημα της περιόδου των κατατακτήριων στο Μπακού, που άρχισε με 15λεπτη καθυστέρηση, τα μονοθέσια βγήκαν αμέσως στην πίστα. Η φύση της διαδρομής, που ευνοεί τα ατυχήματα, τους έκανε να θέλουν να κάνουν γρήγορα ένα γρήγορο γύρο για να είναι εξασφαλισμένοι σε περίπτωση διακοπής.

Το «γαϊτανάκι» των γρήγορων γύρων που βλέπαμε όλο το 3ήμερο ανάμεσα σε Red Bull Racing και Scuderia Ferrari συνεχίστηκε και στο ξεκίνημα του Q1. Αρχικά οι Φερστάπεν και Πέρεζ ανέβηκαν στην κορυφή, στη συνέχεια ο Λεκλέρ πέρασε μπροστά αλλά αμέσως μετά οι δύο οδηγοί των «ταύρων» ξαναπήραν την κορυφή, με τον Ολλανδό ελάχιστα μπροστά (11 χιλιοστά του δευτερολέπτου) από τον Μεξικανό.

Η έκπληξη του Q1 ήταν ο Γκουάνγιου Ζου της Alfa Romeo, ο οποίος ήταν για μεγάλο διάστημα ο «best of the rest», ανεβαίνοντας στην 5η θέση, τη στιγμή μάλιστα που ο Βάλτερι Μπότας προσπαθούσε να ξεφύγει από τις τελευταίες θέσεις.

Παρ’ όλα αυτά, η διακοπή δεν αποφεύχθηκε. Ο Λανς Στρολ έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου της Aston Martin και χτύπησε στις μπαριέρες, καταστρέφοντας την εμπρός ανάρτηση. Οι αγωνοδίκες αναγκάστηκαν να βγάλουν τις κόκκινες σημαίες με μόλις 2 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα να μένουν στο ρολόι. Όπως αναμενόταν, στην έξοδο του pit lane σχηματίστηκε μια μακριά ουρά από τα μονοθέσια που ήθελαν να βγουν στην πίστα για να κάνουν μία τελευταία προσπάθεια, καθώς ο χρόνος που απέμενε ήταν πολύ λίγος και σίγουρα δεν έφτανε για όλους.

Σε αυτά τα τελευταία 2:30 όσοι οδηγοί πρόλαβαν να περάσουν τη γραμμή προτού πέσει η καρό σημαία έκαναν την προσπάθειά τους. Ακολούθησε φρενίτιδα, με την κατάσταση να μοιάζει περισσότερο με αγώνα και λιγότερο με κατατακτήριες, και στο τέλος οι πέντε που αποκλείστηκαν ήταν οι Κέβιν Μάγκνουσεν, ΆΛεξ Άλμπον, Νίκολας Λατίφι, Λάνς Στρολ και Μικ Σουμάχερ.

Το ξεκίνημα του 2ου σκέλους των κατατακτήριων ξεκίνησε με παρόμοιο τρόπο, με σχεδόν όλα τα μονοθέσια να βγαίνουν στην πίστα, καθώς μόνο οι δύο Alfa Romeo έμειναν στα γκαράζ τους. Και πάλι οι Red Bull και Ferrari ήταν τα ταχύτερα μονοθέσια στην πίστα, με τις διαφορές μεταξύ τους να είναι μικρές. Αυτήν τη φορά όμως ήταν οι οδηγοί της Scuderia που ανέβηκαν στην κορυφή, με τον Σάινθ λίγο μπροστά από τον Λεκλέρ. O Σέρχιο Πέρεζ όμως δεν είχε πει την τελευταία του λέξη και πήρε την πρώτη θέση, μπροστά από τον Λεκλέρ, που επίσης βελτίωσε το χρόνο του.

Η στενή πίστα του Μπακού συνέχιζε να δυσκολεύει τους οδηγούς, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον Φέτελ, ο οποίος «ακούμπησε» τις μπαριέρες αλλά κατάφερε να συνεχίσει χωρίς να κάνει ζημιά στο μονοθέσιο της Aston Martin.

Το βασικό ζητούμενο στο Q2 όμως είναι πάντα ο σχηματισμός της τελικής 10άδας, που αργότερα θα διεκδικήσει την pole position. Επομένως, τα βλέμματα στράφηκαν στις θέσεις 11 έως 15, με τις οποίες φλέρταρε επικίνδυνα ο Λούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Ο Βρετανός πολυπρωταθλητής, όμως, με μια μικρή βοήθεια από τον Ράσελ, κατάφερε να ξεκολλήσει από την «καυτή» ζώνη. Εκείνοι που δεν τα κατάφεραν και έμειναν εκτός συνέχειας ήταν οι Λάντο Νόρις, Ντάνιελ Ρικάρντο, Εστεμπάν Οκόν, Γκουάνγιου Ζου και Βάλτερι Μπότας. Αμφότερες οι McLaren αποκλείστηκαν, όπως και οι δύο Alfa Romeo.

Όταν άναψε το πράσινο φως στην έξοδο του pit lane για το ξεκίνημα του Q3, όλοι ετοιμάστηκαν για τη μεγάλη μάχη που προετοιμαζόταν από το ξεκίνημα του 3ημέρου. Δύο ομάδες και τέσσερις οδηγοί διεκδικούσαν την pole position στους στενούς δρόμους του Μπακού και όλα ήταν ανοιχτά.

Στην πρώτη προσπάθεια ο Κάρλος Σάινθ ήταν εκείνος που σημείωσε τον καλύτερο χρόνο, κάτι λιγότερο από μισό δέκατο του δευτερολέπτου μπροστά από τον Σαρλ Λεκλέρ. Ο Πέρεζ ήταν 3ος και ο Φερστάπεν σημείωσε τον 4ο χρόνο, επίσης λίγα χιλιοστά πίσω από τον teammate του. Ωστόσο, και οι τέσσερις έκαναν λάθη στο γρήγορο γύρο τους.

 

 

Η αυλαία έπεσε για την πρώτη πράξη και οι οδηγοί επέστρεψαν στα γκαράζ των ομάδων τους για να βάλουν φρέσκα ελαστικά και να βγουν για την τελική τους προσπάθεια. Αυτήν τη φορά όμως ο Λεκλέρ δεν άφησε περιθώρια αμφισβήτησης. Ο Μονεγάσκος της Ferrari ήταν αλάνθαστος και στο τέλος πανηγύρισε την pole position, και μάλιστα με μεγάλη διαφορά (3 δέκατα) από τον Σέρχιο Πέρεζ, που πήρε τη 2η θέση. Ο Μαξ Φερστάπεν έμεινε στην 3η θέση, ενώ ο Σάινθ δεν κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του και θα ξεκινήσει από την 4η θέση. Ακολούθησαν οι Τζορτζ Ράσελ, Πιέρ Γκασλί, Λούις Χάμιλτον, Γιούκι Τσουνόντα, Σεμπάστιαν Φέτελ και Φερνάντο Αλόνσο.

Αποτελέσματα

qp

Continue Reading
Advertisement
ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ23 hours ago

Δεύτερη μεταγραφή για την Παναχαϊκή – «Έκλεισε» ο Αντώνης Τσιάρας

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ8 hours ago

Άγγελος Ροζής: «Φτιάχνουμε ομάδα με το βλέμμα στο μέλλον»

BASKET LEAGUE5 hours ago

Ριζούλης: “Τέλος η ΚΑΕ Λάρισα, δεν θα πάω εγώ φυλακή για να έχω ομάδα!”

Γ ΕΘΝ. ΜΠΑΣΚΕΤ2 hours ago

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Με δικαστική «βούλα» ιδρύθηκε η ΑΕ Γλαύκου-Έσπερου Πάτρας

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ9 hours ago

Βαγγέλης Αναγνωστόπουλος: Ο πατέρας πάντα δίπλα στο γιο

ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΩΝ2 hours ago

ΚΑΕ Απόλλων: «Γιγαντώνεται» με αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά μισό εκατομμύριο!

Γ ΕΘΝ. ΜΠΑΣΚΕΤ9 hours ago

ΕΣΚΑ-Η: Βροντερό “παρών” σε όλα τα εθνικά πρωταθλήματα

ΤΟΠΙΚΟ ΜΠΑΣΚΕΤ7 hours ago

Η Ολυμπιάδα με ίδιο πλάνο

ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΩΝ24 hours ago

Η Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού σφράγισε τη συμμετοχή του Απόλλωνα στη Basket League

ΜΠΑΣΚΕΤ22 hours ago

Η αποστολή της Εθνικής Νέων του Μάκη Γιατρά – Μέσα Τανούλης, Μπαζίνας και Μαντζούκας

Facebook

Copyright © 2019 Mikad Εκδοτικές Διαφημιστικές Υπηρεσίες. --- Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών της ιστοσελίδας matchnews.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.