Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Νέος βασιλιάς της Φόρμουλα 1 ο Μαξ Φερστάπεν – Το καλύτερο φινάλε όλων των εποχών!

Published

on

Απίστευτο, αδιανόητο, υπέροχο. Στον τελευταίο γύρο ο Μαξ Φερστάπεν πέρασε τον Χάμιλτον και στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής στο καλύτερο φινάλε όλων των εποχών.

«O Βασιλιάς έχασε, ζήτω ο Βασιλιάς», είναι το σύνθημα που ηχεί εδώ και λίγη ώρα στον μαγικό κόσμο της Formula 1. Μετά από επτά συνεχόμενα χρόνια στο θρόνο δεν είναι ένας οδηγός της Mercedes και μετά από μία «κυβέρνηση», μία τετραετία συνεχόμενων τίτλων, ο Lewis Hamilton ήρθε η ώρα να παραδώσει τη σκυτάλη στο νέο παγκόσμιο πρωταθλητή: τον Μαξ Φερστάπεν.

Έναν οδηγό δεύτερης γενιάς, προγραμματισμένο για να κερδίζει ή έστω να σκυλιάζει για να πετύχει το στόχο του, ένα εξωπραγματικό αλλά επί σειρά ετών ακατέργαστο αγωνιστικό διαμάντι, που μεγάλωσε, ωρίμασε και έχοντας τον κατάλληλο εξοπλισμό στα χέρια του, έφτασε στην απόλυτη κορυφή.

Το έκανε με τρόπο επεισοδιακό, μετά από ένα θρίλερ 22 επεισοδίων που διαδραματίστηκαν σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Μετά από μία ανηλεή μάχη κόντρα στον πιο επιτυχημένο οδηγό όλων των εποχών, κατά την οποία η ζυγαριά άλλαζε συνεχώς τη πλευρά που έγερνε, ώσπου να φτάσουμε τελικά στην καρό σημαία του Grand Prix του Άμπου Ντάμπι, η οποία έχρισε τον Φερστάπεν Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2021. Με τον πιο δραματικό, πιο συγκλονιστικό τρόπο.

Προδιαγεγραμμένη πορεία

Δεν θα ήταν υπερβολή να πει κανείς πως ο Μαξ Εμίλιαν Φερστάπεν ήταν εξ αρχής «καταδικασμένος» να γίνει οδηγός αγώνων. Γόνος μίας οικογένειας που ζούσε στις πίστες, με τη μαμά Σόφι Κάμπεν να είναι εξαιρετική οδηγός, με πρωταγωνιστικό ρόλο στο karting και μάλιστα σε παγκόσμιο επίπεδο, μαχόμενη με πολλούς μετέπειτα οδηγούς της Formula 1. Όσο για τον μπαμπά, ήταν ήδη εκεί, ένας δημοφιλής λόγω του επιθετικού του στιλ οδηγός, με το παρατσούκλι «Jos The Boss», δηλαδή «Γιος το Αφεντικό». Έτρεξε σε 107 αγώνες, ανέβηκε δύο φορές στο βάθρο αλλά μετά το ντεμπούτο του στη Benetton δίπλα στον Μίκαελ Σουμάχερ, δεν είχε ποτέ ξανά στα χέρια του ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο.

Ίσως όλο αυτό να του δημιούργησε ένα απωθημένο, που ουσιαστικά καθόρισε την παιδική ηλικία του Μαξ. Ο σημερινός πρωταθλητής δεν είχε παιδική ηλικία. Ξεκινώντας να κάνει karting στα 4, μπήκε από νωρίς σε διαδικασία προετοιμασίας για μία σπουδαία καριέρα. Μία καριέρα που θα απαιτούσε θυσίες.

Τις καθημερινές ο μικρός πήγαινε στο σχολείο, από το μεσημέρι της Παρασκευής μέχρι τις πρώτες ώρες τα Δευτέρας βρισκόταν σε κάποια πίστα. Με τον Γιος δίπλα του, σε ρόλο μηχανικού, μέντορα, διευθυντή, πατέρα, μάνατζε, ένα δυσδιάκριτο μα σίγουρα πολύ αυστηρό ρόλο. Ο μπαμπάς Φερστάπεν είναι γνωστός για τις εκρήξεις θυμού που έχει κατά καιρούς, κάποιες από αυτές κατευθύνονταν προς τον πιτσιρικά Μαξ.

 

 

image

Εντυπωσιακό ξεκίνημα καριέρας

Με το τίμημα λοιπόν της απώλειας της παιδικής αθωότητας, άρχισε να μεταμορφώνεται σε ένα πραγματικό ρομπότ πίσω από το τιμόνι. Η αναρρίχηση στον κόσμο του karting ήταν ραγδαία. Αρχικά στο Βέλγιο όπου γεννήθηκε και την Ολλανδία, μετέπειτα σε ευρωπαϊκό επίπεδο και στη συνέχεια σε παγκόσμιο. Όταν το 2013 κατέκτησε σε ηλικία 15 ετών το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην κορυφαία κατηγορία KZ1, είχε έρθει η ώρα τις «αποφοίτησης». Ο κόσμος των μονοθεσίων των περίμενε.

Από το πρώτο κιόλας τεστ με μονοθέσιο της Formula Renault της Manor MP Motorsport, ένα βροχερό πρωινό του Οκτώβρη στην πίστα Πέμπρι, ήταν σαφές πως επρόκειτο για ένα σπάνιο ταλέντο. Ακολούθησαν δοκιμές και με άλλες ομάδες, με τον Ολλανδό να ρουφά γνώση σα σφουγγάρι. Έτρεξε σε κάποιους αγώνες του Florida Winter Series στις αρχές του 2014 και κάπου εκεί ήρθε το μεγάλο βήμα. Δεν έτρεξε καν στη Formula Renault, όσα έκανε το τετράμηνο που είχε προηγηθεί, αποτελούσαν απλά «ζέσταμα» για την εμπλοκή στην Ευρωπαϊκή Formula 3. Εκεί έτρεξε με την πολύπειρη ομάδα Van Amersfoort Racing, κόντρα σε οδηγούς με τους οποίους μάχεται και σήμερα στη Formula 1. Παρότι rookie, πήρε 10 νίκες και έχασε τον τίτλο στον τελευταίο αγώνα, όταν παρέδωσε πνεύμα ο κινητήρας του.

 

 

image

Τον κέρδισε η Red Bull

Όσα έκανε εκείνη τη σεζόν, βάρεσαν καμπανάκι στις μεγάλες ομάδες της F1 που πάντα παρακολουθούν τις μικρότερες κατηγορίες. Οι Red Bull και Mercedes έσπευσαν να καταθέσουν προσφορά στον μπαμπά, επιδιώκοντας να τον ξελογιάσουν. Είχαν αντιληφθεί πως είχαν βρει έναν πρωταθλητή του αύριο. Όμως υπήρχε μία διαφορά ανάμεσα στα δύο στρατόπεδα: η αυστριακή εταιρεία είχε δύο ομάδες στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, άρα τη δυνατότητα να του δώσει μονοθέσιο πολύ πιο γρήγορα. Πράγμα που έπαιξε καθοριστικό ρόλο.

Τον Αύγουστο εκείνης της χρονιάς ο Φερστάπεν εντάχθηκε στην Red Bull Junior Team και λίγο αργότερα ανακοινώθηκε πως το 2015 θα έκανε το ντεμπούτο του στη Formula 1 με τη Scuderia Toro Rosso. Στο Ιαπωνικό GP του 2014 έγινε ο νεότερος οδηγός στην ιστορία που συμμετείχε σε επίσημη διαδικασία ενώ στην πρεμιέρα του 2015, στην Αυστραλία, έγινε ο νεότερος που πήρε εκκίνηση, σε ηλικία 17 ετών και 166 ημερών. Στον δεύτερο αγώνα, στη Μαλαισία, τερμάτισε έβδομος και έγινε ο νεότερος οδηγός που βαθμολογήθηκε, πλέον 17 ετών και 180 ημερών. Συνολικά τερμάτισε 10 φορές στους βαθμούς, ανακηρύχθηκε πρωτοεμφανιζόμενος της χρονιάς αλλά ταυτόχρονα, είχε και τις πρώτες του κόντρες – εντός και εκτός πίστας. Είχε μάθει να μη πατάει φρένο όταν οδηγούσε και να μην υπολογίζει κανέναν όταν μιλούσε.

image

Προαγωγή και θρίαμβος

Το 2016 τον βρήκε ξανά στην STR αλλά όχι για πολύ. Μετά από τρεις σερί τερματισμούς στους βαθμούς και με αφορμή κάποια ατυχήματα του Δανιήλ Κβιάτ που οδηγούσε για την πρώτη ομάδα, τη Red Bull Racing. Πολλοί άσκησαν κριτική σε αυτή την κίνηση αλλά ο Μαξ κέρδισε (.) στο ντεμπούτο του με την πρώτη ομάδα. Προφανώς έγινε και ο νεότερος νικητής στην ιστορία: 18 ετών και 228 ημερών. Ακολούθησαν άλλα 6 βάθρα αλλά όλοι ήξεραν πως το σπορ είχε βρει τον επόμενο, μεγάλο του ήρωα.

Όμως ήταν ακόμα ένα παιδί. Με ελάχιστη εμπειρία σε αυτό το επίπεδο και αφόρητη πίεση να διαχειριστεί. Οδηγούσε επιθετικά, ενίοτε υπερβολικά επιθετικά κι αυτό του χάρισε το παρατσούκλι «Crashstappen». Αν και το μεγαλύτερο πρόβλημα δεν ήταν η προσέγγισή του γύρω από την οδήγηση αλλά το γεγονός πως δεν υπολόγιζε τίποτα όταν τα ΜΜΕ του έβαζαν μπροστά του μικρόφωνο.

image

Προσωπικότητα που διχάζει

Ο συνδυασμός των δύο δημιούργησε πόλωση. Άλλοι τον λάτρευαν κι άλλοι λάτρευαν να τον μισούν. Άλλοι τον βάφτιζαν τον «επόμενο Σένα» κι άλλοι απλά τον θεωρούσαν κακομαθημένο. Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση αλλά ας μη γελιόμαστε, αυτή αλαζονεία και αυτή η αδυσώπητη μανία για επιτυχία, είναι κλασικά γνωρίσματα σπουδαίων οδηγών. Όσο κι αν κάποιοι αρνούνται να το δεχθούν, τα κοινά στοιχεία του Φερστάπεν με τους Σένα και Σουμάχερ σε ό,τι αφορά στη φιλοσοφία γύρω από τους αγώνες και την κατηγορηματική άρνηση αποδοχής της ήττας, είναι εντυπωσιακά πολλά.

Μετά από ατυχήματα και ατυχίες στο πρώτο μισό του 2017, έκλεισε δυναμικά τη σεζόν, με νίκες στα Grand Prix της Μαλαισίας και του Μεξικού. Ήταν η χρονιά που έδειχνε να καλιμπράρει σταδιακά την εντός πίστας ορμή του, να μπολιάζει το ταλέντο με υπομονή, την επιθετικότητα με τη λογική.

image

Έγινε σαμουράι

Έτσι όταν από το 2018 η Red Bull Racing ξεκίνησε τη συνεργασία με τη Honda, η οποία ανέβασε επίπεδο του «ταύρους», ο Φερστάπεν ανέλαβε αυτόματα πρωταγωνιστικό ρόλο. Κατέκτησε τη νίκη στον εντός έδρας αγώνα της αυστριακής ομάδας, στο Σπίλμπεργκ, νίκησε στο Μεξικό ενώ επισκέφτηκε άλλες 11 φορές το βάθρο. Ήταν τέταρτος στην τελική βαθμολογία.

Το 2019 ανέβηκε ένα ακόμα σκαλοπάτι. Πλέον, αποτελούσε αυτός το αντίπαλο δέος για της Mercedes – ήταν ο μόνος που τις παρενοχλούσε συστηματικά. Ώριμος πλέον, με 19 τερματισμούς σε 21 αγώνες, με νίκες στην έδρα της ομάδας του αλλά και στην έδρα του αντιπάλου, τη Γερμανία, με τη Βραζιλία να αποτελεί κερασάκι στην τούρτα. Όσο για το αθέατο παντεσπάνι, αποτελούνταν από άλλους 14 τερματισμούς στη πεντάδα. Ο Μαξ ήταν πλέον έτοιμος να αναλάβει το ρόλο του διεκδικητή.

Όμως το 2020, η Mercedes παρέμενε ένα (ή και περισσότερα κλικ πιο μπροστά), το κυνήγι δεν αρκούσε – ούτε η δύο νίκες και τα 8 βάθρα.

image

Η ώρα του τίτλου

Η κομβική σεζόν ήταν η φετινή. Επιτέλους φέτος, ήταν ξεκάθαρο αυτό που οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ υποστήριζαν τόσα χρόνια – πως ο Φερστάπεν ήταν μελλοντικός πρωταθλητής. Με αυτή τη νοοτροπία προσέγγισε το 2021 και με τη Red Bull-Honda να κοιτά επιτέλους στα μάτια τη Mercedes, ο Ολλανδός έκανε το ίδιο με τον Χάμιλτον.

Πήρε περισσότερες νίκες, είχε περισσότερα βάθρα, πέρασε πολύ περισσότερους γύρους στην πρωτοπορία αγώνων, έδειχνε με κάθε αφορμή που φέτος ήταν η χρονιά του. Και παρά τη ρελάνς του Hamilton στην τελική ευθεία της σεζόν, την επική αντεπίθεση του πολύπειρου Βρετανού που τους έφερε στα ίσια στο «Μεγάλο Τελικό» του Άμπου Ντάμπι, ο Φερστάπεν άντεξε.

Κατέκτησε τον τίτλο σε μία από τις συγκλονιστικότερες σεζόν όλων των εποχών, σε μία σεζόν όπου η αξία αλλά και απόδοση του ηττημένου, δίνουν ξεχωριστή σημασία στο επίτευγμα του θριαμβευτή.

Η Formula 1 έχει νέο παγκόσμιο πρωταθλητή και το όνομά του είναι Μαξ Φερστάπεν.

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Σούπερ… Μάριο (Ηλιόπουλος) και πρωτιά στην 13η Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας, όλοι οι νικητές

Published

on

Με δυνατές μάχες, έντονες συγκινήσεις και νικητή της γενικής κατάταξης τον Μάριο Ηλιόπουλο (εφοπλιστής και πρόεδρος της ΠΑΕ ΑΕΚ εκτός από οδηγός αγώνων) με το… τερατώδες FORD FIESTA, ολοκληρώθηκε η 13η SEAJETS Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας με 53 οδηγούς από τους 56 που είχαν δηλώσει συμμετοχή.

Και φυσικά είναι και ο μεγάλος χορηγός ως ιδιοκτήτης της SEAJETS της μεγάλης ναυτιλιακής εταιρίας ακτοπλοϊκών γραμμών που φέρει και το όνομα του αγώνα.

Οι νικητές ανά Ομάδα:

Ομάδα Α: 1) Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort – ΑΣΜΑ), 2)  Χρήστος Λάππας (Ford Fiesta – ΕΛΕΤΑ), 3) Αντώνιος Αντωνίου (Mitsubishi Lancer – ΕΛΕΤΑ).

Ομάδα Ν: 1) Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer – START LINE), 2) Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος (Honda Civic – ΑΣΜΑ), 3) Παναγιώτης Σμυρναίος (Peugeot 106 – START LINE).

Ομάδα Ε: 1) Ευστάθιος Καλκούνος (BMW M3 E30 – ΑΛΜΑ 4×4 Ναυπλίου), 2) Κωνσταντίνος Ντόφης (Ford Escort MK2 – ΑΣΜΑ), 3) Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B – ΑΟΠ).

ΟΜΑΔΑ Α έως 2 Λίτρα: 1) Δημητρόπουλος Σταμάτιος (Citroen Saxo – Α6), 2) Βασίλειος Μπάτζανος (Citroen Saxo – Α6), 3) Βασίλειος Κανδηλιώτης (Peugeot 208 – Α6).

ΟΜΑΔΑ Ν έως 2 Λίτρα: 1) Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος (Honda Civic – N3), 2) Παναγιώτης Σμυρνέος (Peugeot 106 – N2), 3) Ιωάννης Φωτεινέλης (Honda Civic – N3.

ΟΜΑΔΑ Ε έως 2 Λίτρα: 1) Ανδρέας Ντόφης (Citroen Saxo – Ε10), 2) Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B – Ε10), 3) Μπαλντούνης Γιώργος (FORD ESCORT MK2 – E11).

Formula Saloon: 1) Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta – START LINE). Ο «Κανέλλος» (Peugeot 106 – ΑΛΑ Καλαμάτας) ξεχώρισε στην FSA2L και ο Γεώργιος Κακαλέτρης (Opel Astra G – ΑΣΣΟΑΑ) ήταν ο ταχύτερος στην FST2.

Ιστορικά

Στα Ιστορικά, ιδιαίτερο χρώμα εποχής έδωσαν στην κατηγορία έως 2000cc (2Β) ο Γεώργιος Γαβριηλίδης (Ford Escort MK1), όπως και στην 4Β (άνω των 2000cc) ο Λυμπέρης Παπάζογλου (Lancia Delta).

Μίλτος Σπυρόπουλος

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Δημήτρης Καρπάνος: Ακόμα ένας “γρήγορος” ταξιδεύει προς τον ουρανό

Published

on

Έφυγε από τη ζωή ο οδηγός αγώνων Δημήτρης Καρπάνος σε ηλικία 69 ετών.

Ακόμα ένας άνθρωπος του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ταξιδεύει προς την τελευταία του Ειδική Διαδρομή. Ο λόγος για τον Δημήτρη Καρπάνο, που για αρκετές δεκαετίες υπήρξε στέλεχος του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Πατρών, έχοντας διατελέσει αρκετά χρόνια στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου, ενώ δεκάδες ήταν και οι συμμετοχές του σε Αγώνες.

Ο Δημήτρης έχει ένα πλούσιο “βιογραφικό” στον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό, ενώ τα τελευταία χρόνια καθόταν στο μπάκετ από ένα EVO, όπου τον συνόδευε ο γιός του Νίκος, ενώ για αρκετά χρόνια βρισκόταν και στην διοίκηση της ΟΜΑΕ.

Δυστυχώς το τελευταίο διάστημα, τον ταλαιπωρούσαν αρκετά προβλήματα υγείας, τα οποία τελικά τον “λύγισαν”.

Η κηδεία του θα γίνει το Σάββατο κι ώρα 11 στον Καθολικό Ιερό Ναό Αγίου Ανδρέου στην οδό Μαιζώνος.

Πηγή: automotopatras

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα-1: Κυρίαρχος στο Πριγκιπάτο ο Λάντο Νόρις, μείωσε στους τρεις βαθμούς από τον Όσκαρ Πιάστρι

Published

on

Ο Λάντο Νόρις πανηγύρισε την νίκη στο Grand Prix του Μονακό, εκκινώντας από την pole position και πραγματοποιώντας έναν άψογα στρατηγικό αγώνα, μειώνοντας τη διαφορά του από τον επικεφαλής της βαθμολογίας και ομόσταυλό του στη McLaren, Όσκαρ Πιάστρι, στους τρεις βαθμούς.

Ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari τερμάτισε δεύτερος στον εντός έδρας αγώνα του, τον οποίο είχε κερδίσει πέρυσι, με τον Πιάστρι να συμπληρώνει το βάθρο στην τρίτη θέση και τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull να ακολουθεί τέταρτος. Οι τέσσερις πρώτοι οδηγοί τερμάτισαν με τη σειρά που είχαν εκκινήσει.

Ο αγώνας περιλάμβανε για πρώτη φορά δύο υποχρεωτικά pitstops, γεγονός που είχε δημιουργήσει προσδοκίες για αυξημένο θέαμα στους στενούς δρόμους του Πριγκιπάτου. Ωστόσο, οι πιλότοι υιοθέτησαν συντηρητική στρατηγική, με ελάχιστες μάχες στην πίστα.

Ο Νόρις κυριάρχησε πλήρως, φτάνοντας στη γραμμή του τερματισμού έχοντας ρίξει γύρο σε όλους πλην τεσσάρων οδηγών, εξασφαλίζοντας μια σπουδαία και ιστορική νίκη στους δρόμους του Μονακό.

Μίλτος Σπυρόπουλος

Continue Reading
Advertisement
ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 20259 hours ago

Οριστικοποιήθηκαν τα πρώτα ζευγάρια της φάσης των “16” χωρίς το μεγάλο ντέρμπι

ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 202510 hours ago

Τουρκία – Σερβία 95-90: Πρωτιά στον όμιλο για την ομάδα του Εργκίν Αταμάν

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ10 hours ago

Ο Άρης Π. με κορυφαίο Λιμάτσι επικράτησε του ΠΑΣ Κυψέλου στα Προσφυγικά στο τελευταίο τεστ

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ10 hours ago

Ο Στάμος (Ηλεία) διαιτητεύει την Παναχαϊκή στον αγώνα κυπέλλου με Πανθουριακό εκτός έδρας

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ10 hours ago

Το πρόγραμμα της League Phase του Κυπέλλου Ελλάδος στα πρότυπα των Ευρωπαϊκών διοργανώσεων

ΠΟΛΟ11 hours ago

Εύκολα στην οκτάδα του Ευρωπαϊκού η εθνική Νεανίδων, περίπατος κόντρα στο Ισραήλ

ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 202511 hours ago

Σπανούλης: «Ο Γιάννης είναι έτοιμος και θα παίξει, έχει… βαριά φανέλα πάντα η Ισπανία»

ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΩΝ11 hours ago

Γ. Ελευθεριάδης: «Είμαστε πίσω στους αυτοματισμούς στην επίθεση, να γινόμαστε καλύτεροι»

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ11 hours ago

Η Αχαϊκή δοκιμές στη φιλική νίκη επί του Αστέρα Τσουκαλείκων στο γήπεδο Κ. Αχαγιάς

ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΩΝ12 hours ago

Απόλλων: Φιλικό «ξεμούδιασμα» με την Αχαγιά’82 και νίκη χωρίς τον Αμερικάνο Κίερ

ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 20259 hours ago

Οριστικοποιήθηκαν τα πρώτα ζευγάρια της φάσης των “16” χωρίς το μεγάλο ντέρμπι

ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 202510 hours ago

Τουρκία – Σερβία 95-90: Πρωτιά στον όμιλο για την ομάδα του Εργκίν Αταμάν

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ10 hours ago

Ο Άρης Π. με κορυφαίο Λιμάτσι επικράτησε του ΠΑΣ Κυψέλου στα Προσφυγικά στο τελευταίο τεστ

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ10 hours ago

Ο Στάμος (Ηλεία) διαιτητεύει την Παναχαϊκή στον αγώνα κυπέλλου με Πανθουριακό εκτός έδρας

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ10 hours ago

Το πρόγραμμα της League Phase του Κυπέλλου Ελλάδος στα πρότυπα των Ευρωπαϊκών διοργανώσεων

ΠΟΛΟ11 hours ago

Εύκολα στην οκτάδα του Ευρωπαϊκού η εθνική Νεανίδων, περίπατος κόντρα στο Ισραήλ

ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 202511 hours ago

Σπανούλης: «Ο Γιάννης είναι έτοιμος και θα παίξει, έχει… βαριά φανέλα πάντα η Ισπανία»

ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΩΝ11 hours ago

Γ. Ελευθεριάδης: «Είμαστε πίσω στους αυτοματισμούς στην επίθεση, να γινόμαστε καλύτεροι»

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ11 hours ago

Η Αχαϊκή δοκιμές στη φιλική νίκη επί του Αστέρα Τσουκαλείκων στο γήπεδο Κ. Αχαγιάς

ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΩΝ12 hours ago

Απόλλων: Φιλικό «ξεμούδιασμα» με την Αχαγιά’82 και νίκη χωρίς τον Αμερικάνο Κίερ

Facebook