ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ
Formula 1: Ματαιώθηκε ο αγώνας στην Ίμολα (vid)
Η F1 ανακοίνωσε πως δεν θα πραγματοποιηθεί το GP Εμίλια-Ρομάνια το προσεχές Σαββατοκύριακο, λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων.

Στη ματαίωση του Grand Prix Εμίλια-Ρομάνια, που ήταν προγραμματισμένο να διεξαχθεί το τριήμερο 19-21 Μαΐου στην πίστα της Ίμολα προχώρησε η Formula 1. Η κακοκαιρία των τελευταίων ημερών στη βόρεια Ιταλία προκάλεσε εκτεταμένες πλημμύρες, ενώ ακόμα και τα paddock της πίστας μετατράπηκαν σε λίμνες.
Την απόφαση ανακοίνωσαν τόσο η Formula 1, όσο και ο πρόεδρος ιταλικής λέσχης αυτοκινήτου, Άντζελο Στίτσι Νταμιάνι.
«Οι σκέψεις της Formula 1 είναι με τους ανθρώπους και τις κοινότητες που επηρεάστηκαν από τα πρόσφατα γεγονότα στην περιφέρεια, Εμίλια-Ρομάνια. Θέλουμε επίσης να εξάρουμε την προσπάθεια των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης, οι οποίες κάνουν οτιδήποτε είναι δυνατό για να βοηθήσουν όσους έχουν ανάγκη.
Σε συνέχεια συζητήσεων ανάμεσα στη Formula 1, τον πρόεδρο της FIA, τις τοπικές αρχές, τον πρόεδρο της λέσχης αυτοκινήτου της Ιταλίας, τον πρόεδρο της περιφέρειας Εμίλια-Ρομάνια, τον δήμαρχο της πόλης και τον promoter του αγώνα, ελήφθη η απόφαση να μην διεξαχθεί το προσεχές τριήμερο το Grand Prix στην Ίμολα.
Η απόφαση ελήφθη επειδή δεν είναι δυνατόν να διεξαχθεί ο αγώνας με ασφάλεια για τους φιλάθλους, τις ομάδες και το προσωπικό μας και είναι η σωστή και υπεύθυνη στάση, δεδομένης της κατάστασης που αντιμετωπίζουν οι κοινότητες και οι πόλεις στην περιοχή.
Δεν θα ήταν σωστό να βάλουμε επιπλέον πίεση στις τοπικές αρχές και στις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, σε αυτή τη δύσκολη στιγμή», είπε στην ανακοίνωσή της, η Formula 1.
Σύμφωνα με τον κ. Νταμιάνι, κατά 99% το συμβόλαιο της Ίμολα με τη Formula 1 θα επεκταθεί για ένα χρόνο, θα περιλαμβάνεται δηλαδή και ο αγώνας του 2026.
Επόμενο Grand Prix της Formula 1 είναι στο Πριγκιπάτο του Μονακό, το τριήμερο 26-28 Μαΐου.
Εντυπωσιακά πλάνα από drone της πλημμυρισμένης πίστας στην Ίμολα
Το μέγεθος της καταστροφής από τις πλημμύρες στην περιφέρεια Εμίλια-Ρομάνια της Ιταλίας καταδεικνύουν τα πλάνα από drone. Καθώς όλη η περιοχή βρίσκεται σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, αποφασίστηκε η ματαίωση του Grand Prix, που ήταν προγραμματισμένο για το τριήμερο 19-21 Μαΐου.
Σε ένα από τα βίντεο από drones παρουσιάζεται η εικόνα από ψηλά της πίστας στην Ίμολα, το απόγευμα της Τετάρτης. Όπως φαίνεται, έχουν πλημμυρίσει τα paddocks και άλλα σημεία που βρίσκονται δίπλα στον ποταμό Σαντέρνο.
Πλέον οι ομάδες αλλά και η Pirelli, ο πάροχος ελαστικών, έχουν μπροστά τους μία δύσκολη αποστολή: να επιδιορθώσουν όσες ζημιές έχουν γίνει και να μεταφέρουν όλο τον εξοπλισμό τους στο Μονακό, όπου θα διεξαχθεί το επόμενο Grand Prix, στις 26-28 Μαΐου.
Imola, autodromo Enzo e Dino Ferrari di Imola allagato, Gran Premio Formula 1 annullato #imola #formula1 #granpremio #emiliaromagna #localteam pic.twitter.com/PqOoXmfBnO
— Local Team (@localteamtv) May 17, 2023

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ
Σούπερ… Μάριο (Ηλιόπουλος) και πρωτιά στην 13η Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας, όλοι οι νικητές

Με δυνατές μάχες, έντονες συγκινήσεις και νικητή της γενικής κατάταξης τον Μάριο Ηλιόπουλο (εφοπλιστής και πρόεδρος της ΠΑΕ ΑΕΚ εκτός από οδηγός αγώνων) με το… τερατώδες FORD FIESTA, ολοκληρώθηκε η 13η SEAJETS Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας με 53 οδηγούς από τους 56 που είχαν δηλώσει συμμετοχή.
Και φυσικά είναι και ο μεγάλος χορηγός ως ιδιοκτήτης της SEAJETS της μεγάλης ναυτιλιακής εταιρίας ακτοπλοϊκών γραμμών που φέρει και το όνομα του αγώνα.
Οι νικητές ανά Ομάδα:
Ομάδα Α: 1) Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort – ΑΣΜΑ), 2) Χρήστος Λάππας (Ford Fiesta – ΕΛΕΤΑ), 3) Αντώνιος Αντωνίου (Mitsubishi Lancer – ΕΛΕΤΑ).
Ομάδα Ν: 1) Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer – START LINE), 2) Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος (Honda Civic – ΑΣΜΑ), 3) Παναγιώτης Σμυρναίος (Peugeot 106 – START LINE).
Ομάδα Ε: 1) Ευστάθιος Καλκούνος (BMW M3 E30 – ΑΛΜΑ 4×4 Ναυπλίου), 2) Κωνσταντίνος Ντόφης (Ford Escort MK2 – ΑΣΜΑ), 3) Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B – ΑΟΠ).
ΟΜΑΔΑ Α έως 2 Λίτρα: 1) Δημητρόπουλος Σταμάτιος (Citroen Saxo – Α6), 2) Βασίλειος Μπάτζανος (Citroen Saxo – Α6), 3) Βασίλειος Κανδηλιώτης (Peugeot 208 – Α6).
ΟΜΑΔΑ Ν έως 2 Λίτρα: 1) Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος (Honda Civic – N3), 2) Παναγιώτης Σμυρνέος (Peugeot 106 – N2), 3) Ιωάννης Φωτεινέλης (Honda Civic – N3.
ΟΜΑΔΑ Ε έως 2 Λίτρα: 1) Ανδρέας Ντόφης (Citroen Saxo – Ε10), 2) Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B – Ε10), 3) Μπαλντούνης Γιώργος (FORD ESCORT MK2 – E11).
Formula Saloon: 1) Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta – START LINE). Ο «Κανέλλος» (Peugeot 106 – ΑΛΑ Καλαμάτας) ξεχώρισε στην FSA2L και ο Γεώργιος Κακαλέτρης (Opel Astra G – ΑΣΣΟΑΑ) ήταν ο ταχύτερος στην FST2.
Ιστορικά
Στα Ιστορικά, ιδιαίτερο χρώμα εποχής έδωσαν στην κατηγορία έως 2000cc (2Β) ο Γεώργιος Γαβριηλίδης (Ford Escort MK1), όπως και στην 4Β (άνω των 2000cc) ο Λυμπέρης Παπάζογλου (Lancia Delta).
Μίλτος Σπυρόπουλος
ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ
Δημήτρης Καρπάνος: Ακόμα ένας “γρήγορος” ταξιδεύει προς τον ουρανό

Έφυγε από τη ζωή ο οδηγός αγώνων Δημήτρης Καρπάνος σε ηλικία 69 ετών.
Ακόμα ένας άνθρωπος του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ταξιδεύει προς την τελευταία του Ειδική Διαδρομή. Ο λόγος για τον Δημήτρη Καρπάνο, που για αρκετές δεκαετίες υπήρξε στέλεχος του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Πατρών, έχοντας διατελέσει αρκετά χρόνια στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου, ενώ δεκάδες ήταν και οι συμμετοχές του σε Αγώνες.
Ο Δημήτρης έχει ένα πλούσιο “βιογραφικό” στον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό, ενώ τα τελευταία χρόνια καθόταν στο μπάκετ από ένα EVO, όπου τον συνόδευε ο γιός του Νίκος, ενώ για αρκετά χρόνια βρισκόταν και στην διοίκηση της ΟΜΑΕ.
Δυστυχώς το τελευταίο διάστημα, τον ταλαιπωρούσαν αρκετά προβλήματα υγείας, τα οποία τελικά τον “λύγισαν”.
Η κηδεία του θα γίνει το Σάββατο κι ώρα 11 στον Καθολικό Ιερό Ναό Αγίου Ανδρέου στην οδό Μαιζώνος.
Πηγή: automotopatras
ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ
Φόρμουλα-1: Κυρίαρχος στο Πριγκιπάτο ο Λάντο Νόρις, μείωσε στους τρεις βαθμούς από τον Όσκαρ Πιάστρι

Ο Λάντο Νόρις πανηγύρισε την νίκη στο Grand Prix του Μονακό, εκκινώντας από την pole position και πραγματοποιώντας έναν άψογα στρατηγικό αγώνα, μειώνοντας τη διαφορά του από τον επικεφαλής της βαθμολογίας και ομόσταυλό του στη McLaren, Όσκαρ Πιάστρι, στους τρεις βαθμούς.
Ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari τερμάτισε δεύτερος στον εντός έδρας αγώνα του, τον οποίο είχε κερδίσει πέρυσι, με τον Πιάστρι να συμπληρώνει το βάθρο στην τρίτη θέση και τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull να ακολουθεί τέταρτος. Οι τέσσερις πρώτοι οδηγοί τερμάτισαν με τη σειρά που είχαν εκκινήσει.
Ο αγώνας περιλάμβανε για πρώτη φορά δύο υποχρεωτικά pitstops, γεγονός που είχε δημιουργήσει προσδοκίες για αυξημένο θέαμα στους στενούς δρόμους του Πριγκιπάτου. Ωστόσο, οι πιλότοι υιοθέτησαν συντηρητική στρατηγική, με ελάχιστες μάχες στην πίστα.
Ο Νόρις κυριάρχησε πλήρως, φτάνοντας στη γραμμή του τερματισμού έχοντας ρίξει γύρο σε όλους πλην τεσσάρων οδηγών, εξασφαλίζοντας μια σπουδαία και ιστορική νίκη στους δρόμους του Μονακό.
Μίλτος Σπυρόπουλος