Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Ο Αλόνσο στη δίνη της φημολογίας: “Δεν το βλέπω να αποχωρώ ακόμη”

Ο Φερνάντο Αλόνσο έχει βρεθεί τις τελευταίες ημέρες στο επίκεντρο της θυελλώδους και ανεξέλεγκτης φημολογίας

Published

on

Ο Φερνάντο Αλόνσο έχει βρεθεί τις τελευταίες ημέρες στο επίκεντρο της θυελλώδους και ανεξέλεγκτης φημολογίας πως είτε θα αντικαταστήσει τον Σέρτζιο Πέρεζ στη Red Bull το 2024 είτε θα αποχωρήσει στο τέλος της σεζόν. Όμως τίποτα από τα δύο δεν ισχύει.

Ο Ισπανός βιώνει τους τελευταίους μήνες την κατακόρυφη πτώση της απόδοσης της Aston Martin AMR23, ενός μονοθεσίου που πρωταγωνιστούσε στο ξεκίνημα της φετινής σεζόν βοηθώντας τον δις πρωταθλητή να ανέβει στο βάθρο 7 φορές στους 8 πρώτους αγώνες του 2023.

Όμως, η Aston έχασε πολύ έδαφος στον αγώνα εξέλιξης της AMR23 σε σχέση με τις Mercedes, Ferrari και κυρίως τη McLaren, και πλέον ο Αλόνσο μετά βίας προσπαθεί να μπει στην πρώτη εξάδα των GP και στην πρώτη δεκάδα της εκκίνησης.

Παράλληλα, το αινιγματικό tweet ενός Ισπανού δημοσιογράφου -που είδαν 11 εκατομμύρια άνθρωποι- φαίνεται να προειδοποιεί για μία φήμη που άκουσε και “δεν θέλει να πιστέψει”. Αυτό εικάζεται ότι αφορά είτε σε πιθανή απόφαση του Αλόνσο να αποχωρήσει από τη Formula 1 υπό το βάρος της απογοήτευσης για την απόδοση της AMR23, είτε σε άλλες φήμες που ακούγονται ότι ο ιδιοκτήτης της Aston Martin F1, Λόρενς Στρολ, σκέφτεται να πουλήσει την ομάδα.

Στον αγώνα του Μεξικού το περασμένο τριήμερο, πάντως, ο Αλόνσο ρωτήθηκε αν είναι στις σκέψεις του η αποχώρηση από τη Formula 1. “Αυτή τη στιγμή όχι” απάντησε ο Ισπανός, “βρίσκομαι βέβαια στο τελευταίο μέρος της καριέρας μου, αλλά προς το παρόν δεν το βλέπω. Δεν έχω κάποια ημερομηνία κατά την οποία θα βάλω τέλος στην καριέρα μου”, πρόσθεσε.

Νωρίτερα στο τριήμερο του GP Μεξικού ο Αλόνσο είχε φανεί πολύ δυσαρεστημένος από την απώλεια της ανταγωνιστικότητας της AMR23: “Θα χάσουμε τις θέσεις μας από τη Ferrari, και από τον Τζορτζ (Ράσελ) και τον Λάντο (Νόρις). Δεν κυνηγάμε τίποτα [στα τελευταία GP του 2023]. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να μάθουμε”, τόνισε ο Ισπανός.

Όμως, ο διευθυντής της Aston Martin F1 Μάικ Κρακ προσπάθησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις που αφήνει τελευταία η ομάδα του Σίλβερστοουν. “Μπορεί να αποκομίζετε την εντύπωση ότι είμαστε χαμένοι” είπε ο διοικητικός από το Λουξεμβούργο, “αλλά όταν είσαι χαμένος δεν δίνεις πλέον σημασία στα δεδομένα κι αυτό σε κάνει να δοκιμάζεις παράλογα πράγματα. Και δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Θέλουμε να αγωνιζόμαστε και δεν μας αρέσει να εκκινούμε από τα πιτς, αλλά είναι πολύ σημαντικά να κατανοούμε τα δεδομένα. Και ο καλύτερος τρόπος για να καταλάβεις αυτό που κάνεις είναι να πας πίσω σε κάτι που ήδη ξέρεις καλά και μπορείς να κάνεις συγκρίσεις”, συμπλήρωσε ο Κρακ.

Ένα άλλο σενάριο που αναπτύχθηκε τις τελευταίες μέρες, χωρίς να βασίζεται σε κάτι ξεκάθαρο και χειροπιαστό, αναφέρει ότι για το 2024 επίκειται μια εντυπωσιακή ανταλλαγή μεταξύ των Φερνάντο Αλόνσο και Σέρτζιο Πέρεζ στα κόκπιτ της Red Bull και της Aston Martin αντίστοιχα. Όμως αυτό είναι κάτι που δεν βασίζεται -ούτε επιβεβαιώνεται από- πουθενά.

 

Πηγή

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Σούπερ… Μάριο (Ηλιόπουλος) και πρωτιά στην 13η Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας, όλοι οι νικητές

Published

on

Με δυνατές μάχες, έντονες συγκινήσεις και νικητή της γενικής κατάταξης τον Μάριο Ηλιόπουλο (εφοπλιστής και πρόεδρος της ΠΑΕ ΑΕΚ εκτός από οδηγός αγώνων) με το… τερατώδες FORD FIESTA, ολοκληρώθηκε η 13η SEAJETS Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας με 53 οδηγούς από τους 56 που είχαν δηλώσει συμμετοχή.

Και φυσικά είναι και ο μεγάλος χορηγός ως ιδιοκτήτης της SEAJETS της μεγάλης ναυτιλιακής εταιρίας ακτοπλοϊκών γραμμών που φέρει και το όνομα του αγώνα.

Οι νικητές ανά Ομάδα:

Ομάδα Α: 1) Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort – ΑΣΜΑ), 2)  Χρήστος Λάππας (Ford Fiesta – ΕΛΕΤΑ), 3) Αντώνιος Αντωνίου (Mitsubishi Lancer – ΕΛΕΤΑ).

Ομάδα Ν: 1) Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer – START LINE), 2) Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος (Honda Civic – ΑΣΜΑ), 3) Παναγιώτης Σμυρναίος (Peugeot 106 – START LINE).

Ομάδα Ε: 1) Ευστάθιος Καλκούνος (BMW M3 E30 – ΑΛΜΑ 4×4 Ναυπλίου), 2) Κωνσταντίνος Ντόφης (Ford Escort MK2 – ΑΣΜΑ), 3) Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B – ΑΟΠ).

ΟΜΑΔΑ Α έως 2 Λίτρα: 1) Δημητρόπουλος Σταμάτιος (Citroen Saxo – Α6), 2) Βασίλειος Μπάτζανος (Citroen Saxo – Α6), 3) Βασίλειος Κανδηλιώτης (Peugeot 208 – Α6).

ΟΜΑΔΑ Ν έως 2 Λίτρα: 1) Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος (Honda Civic – N3), 2) Παναγιώτης Σμυρνέος (Peugeot 106 – N2), 3) Ιωάννης Φωτεινέλης (Honda Civic – N3.

ΟΜΑΔΑ Ε έως 2 Λίτρα: 1) Ανδρέας Ντόφης (Citroen Saxo – Ε10), 2) Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B – Ε10), 3) Μπαλντούνης Γιώργος (FORD ESCORT MK2 – E11).

Formula Saloon: 1) Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta – START LINE). Ο «Κανέλλος» (Peugeot 106 – ΑΛΑ Καλαμάτας) ξεχώρισε στην FSA2L και ο Γεώργιος Κακαλέτρης (Opel Astra G – ΑΣΣΟΑΑ) ήταν ο ταχύτερος στην FST2.

Ιστορικά

Στα Ιστορικά, ιδιαίτερο χρώμα εποχής έδωσαν στην κατηγορία έως 2000cc (2Β) ο Γεώργιος Γαβριηλίδης (Ford Escort MK1), όπως και στην 4Β (άνω των 2000cc) ο Λυμπέρης Παπάζογλου (Lancia Delta).

Μίλτος Σπυρόπουλος

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Δημήτρης Καρπάνος: Ακόμα ένας “γρήγορος” ταξιδεύει προς τον ουρανό

Published

on

Έφυγε από τη ζωή ο οδηγός αγώνων Δημήτρης Καρπάνος σε ηλικία 69 ετών.

Ακόμα ένας άνθρωπος του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ταξιδεύει προς την τελευταία του Ειδική Διαδρομή. Ο λόγος για τον Δημήτρη Καρπάνο, που για αρκετές δεκαετίες υπήρξε στέλεχος του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Πατρών, έχοντας διατελέσει αρκετά χρόνια στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου, ενώ δεκάδες ήταν και οι συμμετοχές του σε Αγώνες.

Ο Δημήτρης έχει ένα πλούσιο “βιογραφικό” στον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό, ενώ τα τελευταία χρόνια καθόταν στο μπάκετ από ένα EVO, όπου τον συνόδευε ο γιός του Νίκος, ενώ για αρκετά χρόνια βρισκόταν και στην διοίκηση της ΟΜΑΕ.

Δυστυχώς το τελευταίο διάστημα, τον ταλαιπωρούσαν αρκετά προβλήματα υγείας, τα οποία τελικά τον “λύγισαν”.

Η κηδεία του θα γίνει το Σάββατο κι ώρα 11 στον Καθολικό Ιερό Ναό Αγίου Ανδρέου στην οδό Μαιζώνος.

Πηγή: automotopatras

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα-1: Κυρίαρχος στο Πριγκιπάτο ο Λάντο Νόρις, μείωσε στους τρεις βαθμούς από τον Όσκαρ Πιάστρι

Published

on

Ο Λάντο Νόρις πανηγύρισε την νίκη στο Grand Prix του Μονακό, εκκινώντας από την pole position και πραγματοποιώντας έναν άψογα στρατηγικό αγώνα, μειώνοντας τη διαφορά του από τον επικεφαλής της βαθμολογίας και ομόσταυλό του στη McLaren, Όσκαρ Πιάστρι, στους τρεις βαθμούς.

Ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari τερμάτισε δεύτερος στον εντός έδρας αγώνα του, τον οποίο είχε κερδίσει πέρυσι, με τον Πιάστρι να συμπληρώνει το βάθρο στην τρίτη θέση και τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull να ακολουθεί τέταρτος. Οι τέσσερις πρώτοι οδηγοί τερμάτισαν με τη σειρά που είχαν εκκινήσει.

Ο αγώνας περιλάμβανε για πρώτη φορά δύο υποχρεωτικά pitstops, γεγονός που είχε δημιουργήσει προσδοκίες για αυξημένο θέαμα στους στενούς δρόμους του Πριγκιπάτου. Ωστόσο, οι πιλότοι υιοθέτησαν συντηρητική στρατηγική, με ελάχιστες μάχες στην πίστα.

Ο Νόρις κυριάρχησε πλήρως, φτάνοντας στη γραμμή του τερματισμού έχοντας ρίξει γύρο σε όλους πλην τεσσάρων οδηγών, εξασφαλίζοντας μια σπουδαία και ιστορική νίκη στους δρόμους του Μονακό.

Μίλτος Σπυρόπουλος

Continue Reading
Advertisement
ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 20259 hours ago

Σπανούλης: «Βάλαμε σχεδόν 90 πόντους απέναντι σε μία πολύ καλή άμυνα, θα είμαστε έτοιμοι με Τουρκία»

ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 20259 hours ago

Η Ελλάδα υπέταξε τη Λιθουανία και πάει για ελληνο-τουρκική «μάχη» στα ημιτελικά

ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΩΝ11 hours ago

Ο Απόλλων πάλι χωρίς τον Αμερικάνο Κίερ στο φιλικό εναντίον της Παναχαϊκής (φωτορεπορτάζ)

ΜΠΑΣΚΕΤ11 hours ago

Ο Προμηθέας 2014 φιλική νίκη επί του μαχητικού Βαρθολομιού με ηγέτη και σκόρερ τον Τσίπα

SUPER LEAGUE 113 hours ago

Στο Πανθεσσαλικό το Κηφισιά-Παναθηναϊκός – Στο ΟΑΚΑ το ΟΦΗ-ΠΑΟΚ, αλλά ανοιχτό να πάει… Λεωφόρο

ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 202513 hours ago

Αταμάν: «Έχω αισθήματα για την Ελλάδα, ελπίζω να νικήσει και να δω επτά παίκτες μου στον ημιτελικό»

ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 202514 hours ago

Η Τουρκία με τρομερό Σενγκούν επικράτησε της Πολωνίας και πέρασε στα ημιτελικά

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ14 hours ago

Ο Άρης Πατρών ευχαριστεί το ΠΕΑΚ Πάτρας και τον Δήμο Πατρέων που του παραχώρησαν το βοηθητικό γήπεδο του Παμπελοποννησιακού Σταδίου

BASKET LEAGUE15 hours ago

Τζάμπολ στo πρωτάθλημα το διήμερο 4-5 Οκτωβρίου, χωρίς play-in, το αναλυτικό φορμάτ

ΜΠΑΣΚΕΤ15 hours ago

Euroleague: Προς αναβολή η ψηφοφορία της Τετάρτης για το Final Four 2026 – Η επιστολή του Βελιγραδίου που περιπλέκει την κατάσταση

ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 20259 hours ago

Σπανούλης: «Βάλαμε σχεδόν 90 πόντους απέναντι σε μία πολύ καλή άμυνα, θα είμαστε έτοιμοι με Τουρκία»

ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 20259 hours ago

Η Ελλάδα υπέταξε τη Λιθουανία και πάει για ελληνο-τουρκική «μάχη» στα ημιτελικά

ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΩΝ11 hours ago

Ο Απόλλων πάλι χωρίς τον Αμερικάνο Κίερ στο φιλικό εναντίον της Παναχαϊκής (φωτορεπορτάζ)

ΜΠΑΣΚΕΤ11 hours ago

Ο Προμηθέας 2014 φιλική νίκη επί του μαχητικού Βαρθολομιού με ηγέτη και σκόρερ τον Τσίπα

SUPER LEAGUE 113 hours ago

Στο Πανθεσσαλικό το Κηφισιά-Παναθηναϊκός – Στο ΟΑΚΑ το ΟΦΗ-ΠΑΟΚ, αλλά ανοιχτό να πάει… Λεωφόρο

ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 202513 hours ago

Αταμάν: «Έχω αισθήματα για την Ελλάδα, ελπίζω να νικήσει και να δω επτά παίκτες μου στον ημιτελικό»

ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 202514 hours ago

Η Τουρκία με τρομερό Σενγκούν επικράτησε της Πολωνίας και πέρασε στα ημιτελικά

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ14 hours ago

Ο Άρης Πατρών ευχαριστεί το ΠΕΑΚ Πάτρας και τον Δήμο Πατρέων που του παραχώρησαν το βοηθητικό γήπεδο του Παμπελοποννησιακού Σταδίου

BASKET LEAGUE15 hours ago

Τζάμπολ στo πρωτάθλημα το διήμερο 4-5 Οκτωβρίου, χωρίς play-in, το αναλυτικό φορμάτ

ΜΠΑΣΚΕΤ15 hours ago

Euroleague: Προς αναβολή η ψηφοφορία της Τετάρτης για το Final Four 2026 – Η επιστολή του Βελιγραδίου που περιπλέκει την κατάσταση

Facebook