Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Χαμιλτον: «Θα φύγω από τη Formula 1 και δεν θα έχω οδηγήσει Ferrari»

Published

on

Βαδίζοντας προς τη δύση της καριέρας του στη Formula 1, ο Λιούις Χάμιλτον είπε ότι δεν εκπλήρωσε ‘το όνειρο κάθε οδηγού να οδηγήσει για τη Ferrari», και ότι πιθανότατα δεν θα μάθει ποτέ τους λόγους για τους οποίους δεν φόρεσε ποτέ την κόκκινη φόρμα.

Στα 15 χρόνια του στη Formula 1, ο Βρετανός επτάκις πρωταθλητής, Λιούις Χάμιλτον έχει οδηγήσει στα έξι από αυτά για τη McLaren και στα άλλα εννέα για τη Mercedes – και πάντοτε με τον κινητήρα της γερμανικής εταιρείας στην πλάτη του. Πλέον, όμως, είναι πολύ αργά για να κυνηγήσει το «όνειρο» της Ferrari, όπως το χαρακτήρισε.

«Για χρόνια, κάθε φορά που πάω στη Μόντσα για τον αγώνα και βλέπω τους θεατές, ακούω πολλούς να φωνάζουν ‘έλα στη Ferrari’. Είναι πολύ συγκινητικό, και μου κάνει μεγάλη εντύπωση ότι δεν οδήγησα ποτέ για τη Ferrari, μετά από τόσα χρόνια», δήλωσε ο Λιούις.

«Διότι αυτό είναι ένα όνειρο για όλους, ένας στόχος που πρέπει [ως οδηγός] να πετύχεις. Όμως, για μένα ποτέ αυτή δεν ήταν μια πιθανότητα, και ποτέ δεν θα μάθω ακριβώς για ποιο λόγο. Έχω μία-δύο Ferrari στο σπίτι που μπορώ να οδηγήσω, αλλά καμία Ferrari F1. Τους εύχομαι τα καλύτερα, αν και στο εγγύς μέλλον θα πρέπει να τους σταματήσω από το να κατακτήσουν το παγκόσμιο πρωτάθλημα», συνέχισε.

Ο Χάμιλτον πρόσφατα υπέγραψε νέο διετές συμβόλαιο με τη Mercedes, μέχρι το τέλος του 2023. Σε αυτά τα δύο χρόνια, θα κληθεί σε ηλικία 37 και 38 ετών να αντιμετωπίσει τα ανερχόμενα ταλέντα του σπορ, που δεν ξεπερνούν την ηλικία των 25 ετών και έρχονται ευθέως να αμφισβητήσουν την κυριαρχία του: τον Μαξ Φερστάπεν, τον Τζορτζ Ράσελ, τον Λάντο Νόρις.

Επιπλέον, του χρόνου αλλάζουν ριζικά οι τεχνικοί κανονισμοί και ίσως η νέα γενιά να έχει την ικανότητα ταχύτερης προσαρμογής στα νέα δεδομένα. «Ειλικρινά, δεν φοβάμαι κάτι τέτοιο», είπε ο Λιούις. «Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους θέλω να μείνω στη F1. Διότι θα είναι μια ευκαιρία να δείξω τις ικανότητές μου.

Πιστεύω ότι η εμπειρία μου μπορεί να είναι σημαντική για την ομάδα, όπως και για την εξέλιξη του Τζορτζ [Ράσελ]. Είναι ήδη πολύ γρήγορος, αλλά σίγουρα θα μάθει από μένα, διότι βρίσκομαι στη F1 τον περισσότερο καιρό. Και μάλιστα θα μπορέσω να μάθω κι εγώ από εκείνον. Δεν έχω ενδοιασμούς να μαθαίνω από κάποιον νεότερο. Δεν φοβάμαι, θέλω μόνο να κερδίζω. Ναι, είμαι πολύ μεγαλύτερος κι εκείνοι δεν φοβούνται τίποτα. Μου αρέσει να τους βλέπω να οδηγούν. Ελπίζω να συνεχίσω να αξίζω τη θέση μου εδώ, να είμαι σε θέση να τους απαντώ με τον πιο αποδοτικό τρόπο», κατέληξε.

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Σούπερ… Μάριο (Ηλιόπουλος) και πρωτιά στην 13η Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας, όλοι οι νικητές

Published

on

Με δυνατές μάχες, έντονες συγκινήσεις και νικητή της γενικής κατάταξης τον Μάριο Ηλιόπουλο (εφοπλιστής και πρόεδρος της ΠΑΕ ΑΕΚ εκτός από οδηγός αγώνων) με το… τερατώδες FORD FIESTA, ολοκληρώθηκε η 13η SEAJETS Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας με 53 οδηγούς από τους 56 που είχαν δηλώσει συμμετοχή.

Και φυσικά είναι και ο μεγάλος χορηγός ως ιδιοκτήτης της SEAJETS της μεγάλης ναυτιλιακής εταιρίας ακτοπλοϊκών γραμμών που φέρει και το όνομα του αγώνα.

Οι νικητές ανά Ομάδα:

Ομάδα Α: 1) Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort – ΑΣΜΑ), 2)  Χρήστος Λάππας (Ford Fiesta – ΕΛΕΤΑ), 3) Αντώνιος Αντωνίου (Mitsubishi Lancer – ΕΛΕΤΑ).

Ομάδα Ν: 1) Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer – START LINE), 2) Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος (Honda Civic – ΑΣΜΑ), 3) Παναγιώτης Σμυρναίος (Peugeot 106 – START LINE).

Ομάδα Ε: 1) Ευστάθιος Καλκούνος (BMW M3 E30 – ΑΛΜΑ 4×4 Ναυπλίου), 2) Κωνσταντίνος Ντόφης (Ford Escort MK2 – ΑΣΜΑ), 3) Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B – ΑΟΠ).

ΟΜΑΔΑ Α έως 2 Λίτρα: 1) Δημητρόπουλος Σταμάτιος (Citroen Saxo – Α6), 2) Βασίλειος Μπάτζανος (Citroen Saxo – Α6), 3) Βασίλειος Κανδηλιώτης (Peugeot 208 – Α6).

ΟΜΑΔΑ Ν έως 2 Λίτρα: 1) Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος (Honda Civic – N3), 2) Παναγιώτης Σμυρνέος (Peugeot 106 – N2), 3) Ιωάννης Φωτεινέλης (Honda Civic – N3.

ΟΜΑΔΑ Ε έως 2 Λίτρα: 1) Ανδρέας Ντόφης (Citroen Saxo – Ε10), 2) Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B – Ε10), 3) Μπαλντούνης Γιώργος (FORD ESCORT MK2 – E11).

Formula Saloon: 1) Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta – START LINE). Ο «Κανέλλος» (Peugeot 106 – ΑΛΑ Καλαμάτας) ξεχώρισε στην FSA2L και ο Γεώργιος Κακαλέτρης (Opel Astra G – ΑΣΣΟΑΑ) ήταν ο ταχύτερος στην FST2.

Ιστορικά

Στα Ιστορικά, ιδιαίτερο χρώμα εποχής έδωσαν στην κατηγορία έως 2000cc (2Β) ο Γεώργιος Γαβριηλίδης (Ford Escort MK1), όπως και στην 4Β (άνω των 2000cc) ο Λυμπέρης Παπάζογλου (Lancia Delta).

Μίλτος Σπυρόπουλος

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Δημήτρης Καρπάνος: Ακόμα ένας “γρήγορος” ταξιδεύει προς τον ουρανό

Published

on

Έφυγε από τη ζωή ο οδηγός αγώνων Δημήτρης Καρπάνος σε ηλικία 69 ετών.

Ακόμα ένας άνθρωπος του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ταξιδεύει προς την τελευταία του Ειδική Διαδρομή. Ο λόγος για τον Δημήτρη Καρπάνο, που για αρκετές δεκαετίες υπήρξε στέλεχος του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Πατρών, έχοντας διατελέσει αρκετά χρόνια στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου, ενώ δεκάδες ήταν και οι συμμετοχές του σε Αγώνες.

Ο Δημήτρης έχει ένα πλούσιο “βιογραφικό” στον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό, ενώ τα τελευταία χρόνια καθόταν στο μπάκετ από ένα EVO, όπου τον συνόδευε ο γιός του Νίκος, ενώ για αρκετά χρόνια βρισκόταν και στην διοίκηση της ΟΜΑΕ.

Δυστυχώς το τελευταίο διάστημα, τον ταλαιπωρούσαν αρκετά προβλήματα υγείας, τα οποία τελικά τον “λύγισαν”.

Η κηδεία του θα γίνει το Σάββατο κι ώρα 11 στον Καθολικό Ιερό Ναό Αγίου Ανδρέου στην οδό Μαιζώνος.

Πηγή: automotopatras

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα-1: Κυρίαρχος στο Πριγκιπάτο ο Λάντο Νόρις, μείωσε στους τρεις βαθμούς από τον Όσκαρ Πιάστρι

Published

on

Ο Λάντο Νόρις πανηγύρισε την νίκη στο Grand Prix του Μονακό, εκκινώντας από την pole position και πραγματοποιώντας έναν άψογα στρατηγικό αγώνα, μειώνοντας τη διαφορά του από τον επικεφαλής της βαθμολογίας και ομόσταυλό του στη McLaren, Όσκαρ Πιάστρι, στους τρεις βαθμούς.

Ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari τερμάτισε δεύτερος στον εντός έδρας αγώνα του, τον οποίο είχε κερδίσει πέρυσι, με τον Πιάστρι να συμπληρώνει το βάθρο στην τρίτη θέση και τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull να ακολουθεί τέταρτος. Οι τέσσερις πρώτοι οδηγοί τερμάτισαν με τη σειρά που είχαν εκκινήσει.

Ο αγώνας περιλάμβανε για πρώτη φορά δύο υποχρεωτικά pitstops, γεγονός που είχε δημιουργήσει προσδοκίες για αυξημένο θέαμα στους στενούς δρόμους του Πριγκιπάτου. Ωστόσο, οι πιλότοι υιοθέτησαν συντηρητική στρατηγική, με ελάχιστες μάχες στην πίστα.

Ο Νόρις κυριάρχησε πλήρως, φτάνοντας στη γραμμή του τερματισμού έχοντας ρίξει γύρο σε όλους πλην τεσσάρων οδηγών, εξασφαλίζοντας μια σπουδαία και ιστορική νίκη στους δρόμους του Μονακό.

Μίλτος Σπυρόπουλος

Continue Reading
Advertisement
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ52 minutes ago

Επέκταση συνεργασίας με την Φροντίδα Υγείας, ισχυρός «συμπαίκτης», ανακοίνωσε ο Προμηθέας

ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ1 hour ago

Εγγραφές στις Ακαδημίες του Ποδηλατικού Ομίλου Πάτρας ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου

ΜΠΑΣΚΕΤ1 hour ago

Η Καλαμπαλίκη επιστρέφει στον Προμηθέα για το νέο πρωτάθλημα της Α2 Γυναικών

ΤΟΠΙΚΟ ΜΠΑΣΚΕΤ2 hours ago

Aίολος Αγυιάς και Ροίτικα αναμετρώνται σε φιλικό παιχνίδι στο «Three Action»

Γ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ2 hours ago

Επιστροφή του ΠΑΟΚ Πατρών με έμπειρο τεχνικό

Uncategorized3 hours ago

Τέλος διαιτητικής διαδρομής για τον Παναγιώτη Καμήτσο μετά από 20ετή διαδρομή

ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 20253 hours ago

Αλντάμα: “Θα παίξουμε μέχρι θανάτου απέναντι στην Ελλάδα”

ΤΟΠΙΚΟ ΜΠΑΣΚΕΤ3 hours ago

Με αγώνες Gen star Παίδων και Rising star Εφήβων κάνει πρεμιέρα της σεζόν η ΕΣΚΑ-Η

ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 20253 hours ago

Πρώτη σε τηλεθέαση η ΕΡΤ κατά τη διάρκεια μετάδοσης του αγώνα ντέρμπι με τη Βοσνία

Α1 ΕΣΚΑΗ3 hours ago

Τα Αραχωβίτικά/Ακταίο «μπαίνουν» στο Τόφαλος για προπονήσεις, πρώτο τεστ με Αχαγιά’82

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ52 minutes ago

Επέκταση συνεργασίας με την Φροντίδα Υγείας, ισχυρός «συμπαίκτης», ανακοίνωσε ο Προμηθέας

ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ1 hour ago

Εγγραφές στις Ακαδημίες του Ποδηλατικού Ομίλου Πάτρας ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου

ΜΠΑΣΚΕΤ1 hour ago

Η Καλαμπαλίκη επιστρέφει στον Προμηθέα για το νέο πρωτάθλημα της Α2 Γυναικών

ΤΟΠΙΚΟ ΜΠΑΣΚΕΤ2 hours ago

Aίολος Αγυιάς και Ροίτικα αναμετρώνται σε φιλικό παιχνίδι στο «Three Action»

Γ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ2 hours ago

Επιστροφή του ΠΑΟΚ Πατρών με έμπειρο τεχνικό

Uncategorized3 hours ago

Τέλος διαιτητικής διαδρομής για τον Παναγιώτη Καμήτσο μετά από 20ετή διαδρομή

ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 20253 hours ago

Αλντάμα: “Θα παίξουμε μέχρι θανάτου απέναντι στην Ελλάδα”

ΤΟΠΙΚΟ ΜΠΑΣΚΕΤ3 hours ago

Με αγώνες Gen star Παίδων και Rising star Εφήβων κάνει πρεμιέρα της σεζόν η ΕΣΚΑ-Η

ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 20253 hours ago

Πρώτη σε τηλεθέαση η ΕΡΤ κατά τη διάρκεια μετάδοσης του αγώνα ντέρμπι με τη Βοσνία

Α1 ΕΣΚΑΗ3 hours ago

Τα Αραχωβίτικά/Ακταίο «μπαίνουν» στο Τόφαλος για προπονήσεις, πρώτο τεστ με Αχαγιά’82

Facebook