Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα 1: Ο Φερστάπεν πήρε την pole εντός έδρας στην Ολλανδία

Published

on

Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο νικητής των κατατακτηρίων δοκιμών και με χρόνο 1:10.342 θα εκκινήσει από την πρώτη σχάρα στον αγώνα της Κυριακής στο GP της Ολλανδίας. Δεύτερος ο Λεκλέρ, τρίτος ο Σάινθ.

Στο πρώτο πέρασμα του Q3, ο Μονεγάσκος ήταν ταχύτερος από τον Ολλανδό με χρόνο 1:10.456. Στην επιστροφή των οδηγών για τα τελευταία λεπτά της διαδικασίας, ο Φερστάπεν κατάφερε να βελτιώσει τον χρόνο του και να βρεθεί μπροστά από τον πιλότο της Ferrari. Έξοδο είχε ο Πέρεζ στο τρίτο σέκτορ.

Made with Flourish

Από μια άποψη, η σημερινή pole position του Φερστάπεν ήταν πιο επιβλητική από τον πρώτο του χρόνο με χαώδη διαφορά στις κατατακτήριες του Σπα. Μέσα σε ένα βράδυ ο ίδιος και η RBR κατάφεραν να βρουν λύσεις για τους μεγάλους χθεσινούς μπελάδες στο στήσιμο της RB18, και ο Ολλανδός στο τέλος του Q3 εκτέλεσε έναν γύρο απόλυτης αρτιότητας.

Και μάλιστα απέναντι σε μια Ferrari που τόσο πολύ της ταιριάζει το αργό, τεχνικό σχέδιο της πίστας του Ζάντβουρτ, δεδομένης της ανωτερότητας της F1-75 στις αργές και μέσες στροφές. Οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ έκαναν όντως δύο υπέροχους γύρους με το cavallino στο τέλος, και αν δεν ήταν η υπέρβαση του πρωταθλητή θα είχαν κλειδώσει την πρώτη σειρά της εκκίνησης.

Σε κάθε περίπτωση, με τόσο οριακές διαφορές μεταξύ των δύο κορυφαίων φετινών ομάδων της Formula 1 όλα θα κριθούν στο αυριανό 15ο GP της χρονιάς από τη διαχείριση των ελαστικών. Και κυρίως από το αν η RBR έχει καταφέρει να βρει λύσεις και για την υπέρμετρη φθορά της μαλακής γόμας που είχε ο Φερστάπεν στις σημερινές πρωινές ελεύθερες δοκιμές.

Στην πρώτη προσπάθεια των πρωταγωνιστών στο Q3 ο Λεκλέρ ήταν 59 χιλιοστά ταχύτερος από τον Φερστάπεν. Όλα όδευαν προς μια οριακή, εκπληκτική μονομαχία στη δεύτερή τους. Και οι δύο βελτίωσαν τους χρόνους τους, όμως η πολ ποζίσιον κρίθηκε στο μεσαίο τμήμα της πίστας.

Σε αυτό ο Λεκλέρ έχασε ενάμισι δέκατο, ενώ αντίθετα ο Φερστάπεν κέρδισε εκεί τον περισσότερο χρόνο του – δεδομένου ότι στο πρώτο και τρίτο τμήμα ταχύτερος ήταν ο Μονεγάσκος της Ferrari. Ήταν μια μάχη στο απόλυτο όριο, δύο εκπληκτικά πανομοιότυπων (και πάλι) σε απόδοση μονοθεσίων, αν και τόσο διαφορετικής σχεδιαστικής φιλοσοφίας.

«Απίστευτο!» είπε στο τέλος ο Φερστάπεν. “Μετά τη χθεσινή ημέρα, ειδικά, δουλέψαμε πολύ καλά το βράδυ για να αλλάξουμε την κατάσταση. Το αυτοκίνητο σήμερα ήταν απολαυστικό στην οδήγηση. Έναν γύρος κατατακτήριων εδώ είναι κάτι τρελό”.

Ο Λεκλέρ, από την πλευρά του, τόνισε: “Ο Μαξ έκανε έναν σπουδαίο γύρο στο τέλος, το αυτοκίνητό μας βελτιωνόταν συνεχώς. Αρχικά τρόμαξα γιατί ο Μαξ ήταν πολύ ταχύτερος από εμάς με την πατημένη γόμα. Είμαστε πολύ πιο δυνατοί εδώ σε σχέση με το προηγούμενο τριήμερο και ο αγωνιστικός μας ρυθμός για αύριο δείχνει αρκετά καλός. Πρέπει να κάνουμε καλή εκκίνηση, και μετά θα δούμε”.

Ο Κάρλος Σάινθ πρόλαβε και αυτός να βελτιώσει το χρόνο του για να ανέβει στην 3η θέση. Ο Ισπανός συμπλήρωσε πως “είναι αρκετά δύσκολα εκεί έξω, η πίστα είναι πολύ απαιτητική από τα ελαστικά. Θα είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα μέρα η αυριανή, θα γίνονται πολλά ταυτόχρονα και πολλές διαφορετικές στρατηγικές”.

Μετά το πέρασμα του Κάρλος τελείωσε πρόωρα η δεύτερη προσπάθεια των υπόλοιπων οδηγών λόγω του τετ-α-κε του Σέρτζιο Πέρεζ στην τελευταία στροφή. Ο Μεξικανός είχε πατήσει στο χώμα στην έξοδο της προτελευταίας, και κατέληξε κάθετα στο εσωτερικό κερμπ της εισόδου της τελευταίας, κεκλιμένης.

Έτσι, με τις κίτρινες σημαίες στο σημείο, κανείς από τους οδηγούς που ακολουθούσαν δεν είχε την ευκαιρία να βελτιώσει το χρόνο του. Δεν είναι γνωστό, κατά συνέπεια, αν η Mercedes -που ήταν κοντά στους πρωτοπόρους όλο το διήμερο- θα κατέβαζε το χρόνο της κάτω από τη διαφορά των τριών δεκάτων του Λιούις Χάμιλτον, που συμπλήρωσε τη δεύτερη σειρά της εκκίνησης.

Με όλα αυτά, ο Ράσελ έμεινε πίσω από τον Πέρεζ στην τρίτη σειρά και ο Λάντο Νόρις της McLaren δεν μείωσε κάτω από τα 8 δέκατα. Ο Γιούκι Τσουνόντα της Alpha Tauri βρισκόταν σε έναν αρκετά ταχύ γύρο, ενώ ο εξαιρετικός σήμερα Μικ Σουμάχερ μάλλον δεν θα μπορούσε να ελπίζει σε κάτι περισσότερο με τη Haas. Άλλωστε, μπήκε στη δεκάδα την ώρα που ο Κέβιν Μάγκνουσεν αποκλείστηκε στο Q1.

Ο Λανς Στρολ, τέλος, μετά από μια σειρά εκπληκτικών γύρων στις δύο πρώτες περιόδους, δεν κατάφερε να αγωνιστεί στο Q3 λόγω ενός τεχνικού προβλήματος που άφησε την AMR22 καθηλωμένη στο γκαράζ της Aston Martin.

Και ο Φέτελ θα μπορούσε να ήταν στη δεκάδα, με την ταχύτητα που είχε σήμερα το μονοθέσιο του Σίλβερστοουν, αλλά βγήκε εκτός πίστας και αποκλείστηκε στην πρώτη περίοδο. Εξίσου άτυχος ήταν και ο Φερνάντο Αλόνσο με την Alpine, που έχασε την είσοδο στο Q3 όταν στον τελευταίο του γρήγορο γύρο στο Q2 εμποδίστηκε από τη Red Bull του Πέρεζ στη στροφή 9.

Η δεύτερη περίοδος των σημερινών κατατακτήριων διακόπηκε για λίγα λεπτά με κόκκινες σημαίες, διότι έπεσε ένα καπνογόνο από την «πορτοκαλί στρατιά» των οπαδών του Φερστάπεν μέσα στην πίστα.

Η FIA ανέφερε ότι ο οπαδός που πέταξε το καπνογόνο εντοπίστηκε από την ασφάλεια του αγώνα και απομακρύνθηκε. Στη διάρκεια της διακοπής, οι κριτές στη στροφή 7 προσπαθούσαν, στο μεταξύ, να απομακρύνουν τα περιστέρια που είχαν μαζευτεί στο εσωτερικό κερμπ της στροφής 7.

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Σούπερ… Μάριο (Ηλιόπουλος) και πρωτιά στην 13η Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας, όλοι οι νικητές

Published

on

Με δυνατές μάχες, έντονες συγκινήσεις και νικητή της γενικής κατάταξης τον Μάριο Ηλιόπουλο (εφοπλιστής και πρόεδρος της ΠΑΕ ΑΕΚ εκτός από οδηγός αγώνων) με το… τερατώδες FORD FIESTA, ολοκληρώθηκε η 13η SEAJETS Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας με 53 οδηγούς από τους 56 που είχαν δηλώσει συμμετοχή.

Και φυσικά είναι και ο μεγάλος χορηγός ως ιδιοκτήτης της SEAJETS της μεγάλης ναυτιλιακής εταιρίας ακτοπλοϊκών γραμμών που φέρει και το όνομα του αγώνα.

Οι νικητές ανά Ομάδα:

Ομάδα Α: 1) Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort – ΑΣΜΑ), 2)  Χρήστος Λάππας (Ford Fiesta – ΕΛΕΤΑ), 3) Αντώνιος Αντωνίου (Mitsubishi Lancer – ΕΛΕΤΑ).

Ομάδα Ν: 1) Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer – START LINE), 2) Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος (Honda Civic – ΑΣΜΑ), 3) Παναγιώτης Σμυρναίος (Peugeot 106 – START LINE).

Ομάδα Ε: 1) Ευστάθιος Καλκούνος (BMW M3 E30 – ΑΛΜΑ 4×4 Ναυπλίου), 2) Κωνσταντίνος Ντόφης (Ford Escort MK2 – ΑΣΜΑ), 3) Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B – ΑΟΠ).

ΟΜΑΔΑ Α έως 2 Λίτρα: 1) Δημητρόπουλος Σταμάτιος (Citroen Saxo – Α6), 2) Βασίλειος Μπάτζανος (Citroen Saxo – Α6), 3) Βασίλειος Κανδηλιώτης (Peugeot 208 – Α6).

ΟΜΑΔΑ Ν έως 2 Λίτρα: 1) Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος (Honda Civic – N3), 2) Παναγιώτης Σμυρνέος (Peugeot 106 – N2), 3) Ιωάννης Φωτεινέλης (Honda Civic – N3.

ΟΜΑΔΑ Ε έως 2 Λίτρα: 1) Ανδρέας Ντόφης (Citroen Saxo – Ε10), 2) Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B – Ε10), 3) Μπαλντούνης Γιώργος (FORD ESCORT MK2 – E11).

Formula Saloon: 1) Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta – START LINE). Ο «Κανέλλος» (Peugeot 106 – ΑΛΑ Καλαμάτας) ξεχώρισε στην FSA2L και ο Γεώργιος Κακαλέτρης (Opel Astra G – ΑΣΣΟΑΑ) ήταν ο ταχύτερος στην FST2.

Ιστορικά

Στα Ιστορικά, ιδιαίτερο χρώμα εποχής έδωσαν στην κατηγορία έως 2000cc (2Β) ο Γεώργιος Γαβριηλίδης (Ford Escort MK1), όπως και στην 4Β (άνω των 2000cc) ο Λυμπέρης Παπάζογλου (Lancia Delta).

Μίλτος Σπυρόπουλος

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Δημήτρης Καρπάνος: Ακόμα ένας “γρήγορος” ταξιδεύει προς τον ουρανό

Published

on

Έφυγε από τη ζωή ο οδηγός αγώνων Δημήτρης Καρπάνος σε ηλικία 69 ετών.

Ακόμα ένας άνθρωπος του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ταξιδεύει προς την τελευταία του Ειδική Διαδρομή. Ο λόγος για τον Δημήτρη Καρπάνο, που για αρκετές δεκαετίες υπήρξε στέλεχος του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Πατρών, έχοντας διατελέσει αρκετά χρόνια στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου, ενώ δεκάδες ήταν και οι συμμετοχές του σε Αγώνες.

Ο Δημήτρης έχει ένα πλούσιο “βιογραφικό” στον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό, ενώ τα τελευταία χρόνια καθόταν στο μπάκετ από ένα EVO, όπου τον συνόδευε ο γιός του Νίκος, ενώ για αρκετά χρόνια βρισκόταν και στην διοίκηση της ΟΜΑΕ.

Δυστυχώς το τελευταίο διάστημα, τον ταλαιπωρούσαν αρκετά προβλήματα υγείας, τα οποία τελικά τον “λύγισαν”.

Η κηδεία του θα γίνει το Σάββατο κι ώρα 11 στον Καθολικό Ιερό Ναό Αγίου Ανδρέου στην οδό Μαιζώνος.

Πηγή: automotopatras

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα-1: Κυρίαρχος στο Πριγκιπάτο ο Λάντο Νόρις, μείωσε στους τρεις βαθμούς από τον Όσκαρ Πιάστρι

Published

on

Ο Λάντο Νόρις πανηγύρισε την νίκη στο Grand Prix του Μονακό, εκκινώντας από την pole position και πραγματοποιώντας έναν άψογα στρατηγικό αγώνα, μειώνοντας τη διαφορά του από τον επικεφαλής της βαθμολογίας και ομόσταυλό του στη McLaren, Όσκαρ Πιάστρι, στους τρεις βαθμούς.

Ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari τερμάτισε δεύτερος στον εντός έδρας αγώνα του, τον οποίο είχε κερδίσει πέρυσι, με τον Πιάστρι να συμπληρώνει το βάθρο στην τρίτη θέση και τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull να ακολουθεί τέταρτος. Οι τέσσερις πρώτοι οδηγοί τερμάτισαν με τη σειρά που είχαν εκκινήσει.

Ο αγώνας περιλάμβανε για πρώτη φορά δύο υποχρεωτικά pitstops, γεγονός που είχε δημιουργήσει προσδοκίες για αυξημένο θέαμα στους στενούς δρόμους του Πριγκιπάτου. Ωστόσο, οι πιλότοι υιοθέτησαν συντηρητική στρατηγική, με ελάχιστες μάχες στην πίστα.

Ο Νόρις κυριάρχησε πλήρως, φτάνοντας στη γραμμή του τερματισμού έχοντας ρίξει γύρο σε όλους πλην τεσσάρων οδηγών, εξασφαλίζοντας μια σπουδαία και ιστορική νίκη στους δρόμους του Μονακό.

Μίλτος Σπυρόπουλος

Continue Reading
Advertisement
ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 20254 hours ago

Σπανούλης: «Δεν ήμασταν ενεργειακά έτοιμοι, κάναμε πολλά παιδαριώδη λάθη»

ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 20255 hours ago

Η Ελλάδα ηττήθηκε από την Τουρκία και θα παλέψει με τους Φινλανδούς για το χάλκινο μετάλλιο

ΔΙΕΘΝΗ6 hours ago

Η συγκινητική εξομολόγηση του Λαμίν Γιαμάλ: «Η μητέρα μου η βασίλισσά μου»!

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ7 hours ago

Ο Προμηθέας με ΜακΚάλουμ και Γκρέι κορυφαίο δίδυμο «καθάρισε» το Μαρούσι στα “Μαυροσκούφεια”

ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΩΝ7 hours ago

Πάντα δίπλα στον Απόλλωνα ο Κώστας Αποστολόπουλος

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ7 hours ago

Ο Ολυμπιακός έντυσε στα “ερυθρόλευκα” τον Μπιλάλ

ΣΤΙΒΟΣ8 hours ago

Πρεμιέρα με Καραλή και άλλες έξι ελληνικές συμμετοχές στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου

ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 20258 hours ago

Βάγκνερ: «Παίζουμε με την Ελλάδα σχεδόν κάθε χρόνο»

ΔΙΕΘΝΗ8 hours ago

Δανεικός στην Τραμπζονσπόρ ο Αντρέ Ονανά

ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 20258 hours ago

Η Γερμανία νίκησε την μαχητική Φινλανδία, προκρίθηκε στον τελικό και πάει για το χρυσό!

ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 20254 hours ago

Σπανούλης: «Δεν ήμασταν ενεργειακά έτοιμοι, κάναμε πολλά παιδαριώδη λάθη»

ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 20255 hours ago

Η Ελλάδα ηττήθηκε από την Τουρκία και θα παλέψει με τους Φινλανδούς για το χάλκινο μετάλλιο

ΔΙΕΘΝΗ6 hours ago

Η συγκινητική εξομολόγηση του Λαμίν Γιαμάλ: «Η μητέρα μου η βασίλισσά μου»!

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ7 hours ago

Ο Προμηθέας με ΜακΚάλουμ και Γκρέι κορυφαίο δίδυμο «καθάρισε» το Μαρούσι στα “Μαυροσκούφεια”

ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΩΝ7 hours ago

Πάντα δίπλα στον Απόλλωνα ο Κώστας Αποστολόπουλος

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ7 hours ago

Ο Ολυμπιακός έντυσε στα “ερυθρόλευκα” τον Μπιλάλ

ΣΤΙΒΟΣ8 hours ago

Πρεμιέρα με Καραλή και άλλες έξι ελληνικές συμμετοχές στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου

ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 20258 hours ago

Βάγκνερ: «Παίζουμε με την Ελλάδα σχεδόν κάθε χρόνο»

ΔΙΕΘΝΗ8 hours ago

Δανεικός στην Τραμπζονσπόρ ο Αντρέ Ονανά

ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 20258 hours ago

Η Γερμανία νίκησε την μαχητική Φινλανδία, προκρίθηκε στον τελικό και πάει για το χρυσό!

Facebook