Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Σημαντικά διαφοροποιημένη η διαδρομή του εφετινού Ράλι Ακρόπολις

Published

on

Αρκετά διαφοροποιημένη σε σχέση με αυτές των προηγουμένων ετών θα είναι η αγωνιστική διαδρομή του εφετινού Ράλι Ακρόπολις, που θα διεξαχθεί το διάστημα 5-8 Σεπτεμβρίου και το οποίο αποτελεί τον δέκατο «γύρο» στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) του 2024, καθώς οι διοργανωτές ανακοίνωσαν σήμερα (2/5) αλλαγές στις ειδικές του ελληνικού αγώνα του WRC.

Έτσι, τα πληρώματα που θα λάβουν μέρος στο «Ράλι των Θεών» θα βρεθούν μπροστά σε μια νέα πρόκληση, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι και άλλες, ενώ έχουν επανέλθει ειδικές διαδρομές που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές.

Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ειδικών διαδρομών είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής Παύλιανης, όπως και της Δάφνης, που είναι μια πιο μικρή εκδοχή της ειδικής διαδρομής Πύργος των προηγούμενων ετών.

Η σημαντικότερη αλλαγή στο φετινό ωράριο έχει να κάνει με τη σειρά που οι αγωνιζόμενοι θα βρεθούν στις περιφέρειες Στερεάς Ελλάδας, Πελοποννήσου και Αττικής, οι οποίες διαδοχικά θα υποδεχθούν το Ράλι Ακρόπολις. Ειδικότερα, για πρώτη φορά στην ιστορία του ως γύρος του WRC, ο αγώνας θα εκκινήσει από την έδρα του, τη Λαμία. Η πανηγυρική εκκίνηση (Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου) θα λάβει χώρα εμπρός από την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, όπου θα βρίσκονται το Service Park και το Αρχηγείο του αγώνα, με τους συμμετέχοντες να διανυκτερεύουν στην περιοχή, καθώς το πρώτο σκέλος θα εξελιχθεί μεταξύ Φωκίδας και Ευρυτανίας. Με το μήκος των τριών επαναλαμβανόμενων ειδικών διαδρομών της ημέρας να αγγίζει τα 133,96 χιλιόμετρα, είναι δεδομένο πως κανείς δεν θα επιλέξει να προσεγγίσει τον αγώνα «αμυντικά», με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εξέλιξή του.

Το ίδιο απαιτητικό αναμένεται το σκέλος του Σαββάτου. Οι πρώτοι αγωνιστικοί ήχοι θα ακουστούν στην ειδική διαδρομή Ρεγκίνι, η οποία είναι όμοια με την περυσινή Ελάτεια με αντίθετη φορά, ενώ στην πορεία τα πληρώματα θα συνεχίσουν με την ειδική διαδρομή Θήβα. Επόμενος σταθμός το νοτιότερο άκρο της διαδρομής, για τους Αγίους Θεοδώρους και το Λουτράκι, που αποτελούν παραλλαγές των γνωστών διαδρομών της περιοχής. Η ημέρα θα κλείσει με μια νέα υπερειδική διαδρομή (θα ανακοινωθεί εν ευθέτω χρόνω) με ελεύθερη είσοδο, που αναμένεται να προσελκύσει πλήθος θεατών.

Τα συνολικά 303,23 αγωνιστικά χιλιόμετρα του αγώνα θα συμπληρωθούν την τελευταία ημέρα, Κυριακή, με τις ειδικές διαδρομές Οινοχώρι και Ελευθεροχώρι, με την τελευταία να αποτελεί και την Power Stage του Ράλι Ακρόπολις για το 2024.

 

Πηγή

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Σούπερ… Μάριο (Ηλιόπουλος) και πρωτιά στην 13η Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας, όλοι οι νικητές

Published

on

Με δυνατές μάχες, έντονες συγκινήσεις και νικητή της γενικής κατάταξης τον Μάριο Ηλιόπουλο (εφοπλιστής και πρόεδρος της ΠΑΕ ΑΕΚ εκτός από οδηγός αγώνων) με το… τερατώδες FORD FIESTA, ολοκληρώθηκε η 13η SEAJETS Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας με 53 οδηγούς από τους 56 που είχαν δηλώσει συμμετοχή.

Και φυσικά είναι και ο μεγάλος χορηγός ως ιδιοκτήτης της SEAJETS της μεγάλης ναυτιλιακής εταιρίας ακτοπλοϊκών γραμμών που φέρει και το όνομα του αγώνα.

Οι νικητές ανά Ομάδα:

Ομάδα Α: 1) Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort – ΑΣΜΑ), 2)  Χρήστος Λάππας (Ford Fiesta – ΕΛΕΤΑ), 3) Αντώνιος Αντωνίου (Mitsubishi Lancer – ΕΛΕΤΑ).

Ομάδα Ν: 1) Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer – START LINE), 2) Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος (Honda Civic – ΑΣΜΑ), 3) Παναγιώτης Σμυρναίος (Peugeot 106 – START LINE).

Ομάδα Ε: 1) Ευστάθιος Καλκούνος (BMW M3 E30 – ΑΛΜΑ 4×4 Ναυπλίου), 2) Κωνσταντίνος Ντόφης (Ford Escort MK2 – ΑΣΜΑ), 3) Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B – ΑΟΠ).

ΟΜΑΔΑ Α έως 2 Λίτρα: 1) Δημητρόπουλος Σταμάτιος (Citroen Saxo – Α6), 2) Βασίλειος Μπάτζανος (Citroen Saxo – Α6), 3) Βασίλειος Κανδηλιώτης (Peugeot 208 – Α6).

ΟΜΑΔΑ Ν έως 2 Λίτρα: 1) Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος (Honda Civic – N3), 2) Παναγιώτης Σμυρνέος (Peugeot 106 – N2), 3) Ιωάννης Φωτεινέλης (Honda Civic – N3.

ΟΜΑΔΑ Ε έως 2 Λίτρα: 1) Ανδρέας Ντόφης (Citroen Saxo – Ε10), 2) Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B – Ε10), 3) Μπαλντούνης Γιώργος (FORD ESCORT MK2 – E11).

Formula Saloon: 1) Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta – START LINE). Ο «Κανέλλος» (Peugeot 106 – ΑΛΑ Καλαμάτας) ξεχώρισε στην FSA2L και ο Γεώργιος Κακαλέτρης (Opel Astra G – ΑΣΣΟΑΑ) ήταν ο ταχύτερος στην FST2.

Ιστορικά

Στα Ιστορικά, ιδιαίτερο χρώμα εποχής έδωσαν στην κατηγορία έως 2000cc (2Β) ο Γεώργιος Γαβριηλίδης (Ford Escort MK1), όπως και στην 4Β (άνω των 2000cc) ο Λυμπέρης Παπάζογλου (Lancia Delta).

Μίλτος Σπυρόπουλος

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Δημήτρης Καρπάνος: Ακόμα ένας “γρήγορος” ταξιδεύει προς τον ουρανό

Published

on

Έφυγε από τη ζωή ο οδηγός αγώνων Δημήτρης Καρπάνος σε ηλικία 69 ετών.

Ακόμα ένας άνθρωπος του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ταξιδεύει προς την τελευταία του Ειδική Διαδρομή. Ο λόγος για τον Δημήτρη Καρπάνο, που για αρκετές δεκαετίες υπήρξε στέλεχος του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Πατρών, έχοντας διατελέσει αρκετά χρόνια στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου, ενώ δεκάδες ήταν και οι συμμετοχές του σε Αγώνες.

Ο Δημήτρης έχει ένα πλούσιο “βιογραφικό” στον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό, ενώ τα τελευταία χρόνια καθόταν στο μπάκετ από ένα EVO, όπου τον συνόδευε ο γιός του Νίκος, ενώ για αρκετά χρόνια βρισκόταν και στην διοίκηση της ΟΜΑΕ.

Δυστυχώς το τελευταίο διάστημα, τον ταλαιπωρούσαν αρκετά προβλήματα υγείας, τα οποία τελικά τον “λύγισαν”.

Η κηδεία του θα γίνει το Σάββατο κι ώρα 11 στον Καθολικό Ιερό Ναό Αγίου Ανδρέου στην οδό Μαιζώνος.

Πηγή: automotopatras

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα-1: Κυρίαρχος στο Πριγκιπάτο ο Λάντο Νόρις, μείωσε στους τρεις βαθμούς από τον Όσκαρ Πιάστρι

Published

on

Ο Λάντο Νόρις πανηγύρισε την νίκη στο Grand Prix του Μονακό, εκκινώντας από την pole position και πραγματοποιώντας έναν άψογα στρατηγικό αγώνα, μειώνοντας τη διαφορά του από τον επικεφαλής της βαθμολογίας και ομόσταυλό του στη McLaren, Όσκαρ Πιάστρι, στους τρεις βαθμούς.

Ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari τερμάτισε δεύτερος στον εντός έδρας αγώνα του, τον οποίο είχε κερδίσει πέρυσι, με τον Πιάστρι να συμπληρώνει το βάθρο στην τρίτη θέση και τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull να ακολουθεί τέταρτος. Οι τέσσερις πρώτοι οδηγοί τερμάτισαν με τη σειρά που είχαν εκκινήσει.

Ο αγώνας περιλάμβανε για πρώτη φορά δύο υποχρεωτικά pitstops, γεγονός που είχε δημιουργήσει προσδοκίες για αυξημένο θέαμα στους στενούς δρόμους του Πριγκιπάτου. Ωστόσο, οι πιλότοι υιοθέτησαν συντηρητική στρατηγική, με ελάχιστες μάχες στην πίστα.

Ο Νόρις κυριάρχησε πλήρως, φτάνοντας στη γραμμή του τερματισμού έχοντας ρίξει γύρο σε όλους πλην τεσσάρων οδηγών, εξασφαλίζοντας μια σπουδαία και ιστορική νίκη στους δρόμους του Μονακό.

Μίλτος Σπυρόπουλος

Continue Reading
Advertisement
ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ22 hours ago

Η Παναχαϊκή ανακοινώνει Τρόπουλο και Κουραχάνη, συνεχίζει να «γεμίζει» το ρόστερ

Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ2 hours ago

Δυνατό τεστ για Ατρόμητο Πατρών και Πάτραι

ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ16 hours ago

Τριπλό μεταγραφικό «χτύπημα» της Παναχαϊκής, ποια είναι τα νέα πρόσωπα στην ομάδα

Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ50 minutes ago

Θύελλα και Άρης εις διπλούν σε 4 ημέρες

Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ4 hours ago

Πανιώνιος/Αχιλλέας: Θωράκισε τα γκολπόστ, πάει και για δυνατό φορ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ3 hours ago

Εθνική Ελλάδος: Ανοίγει η αυλαία με Λευκορωσία και προορισμό το Μουντιάλ

Α1 ΕΣΚΑΗ3 hours ago

Ξεκινά τα φιλικά η Δύμη με αντίπαλο το Βαρθολομιό

ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 202520 hours ago

Εθνική Ελλάδας: Νικάει την Ισπανία και βγαίνει πρώτη στον όμιλο η γαλανόλευκη, διαφορετικά τερματίζει τέταρτη

ΜΠΑΣΚΕΤ2 hours ago

Υποψήφιος για Rising Star του Eurobasket ο Σαμοντούροφ

ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 202514 hours ago

Σπανούλης: «Συγχαρητήρια στην ομάδα μου, σε εκνευρίζουν οι Ισπανοί αλλά δεν μπορείς να μην τους παραδεχτείς»

Facebook