Connect with us

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Συνεχίζει ακάθεκτος ο Φερστάπεν, «μάχη» για τη 2η θέση: Η βαθμολογία σε πιλότους και κατασκευαστές

Παρότι ξεκίνησε από την 6η θέση λόγω ποινής, ο Φερστάπεν κυριάρχησε και στο Grand Prix του Βελγίου, ενώ ο Πέρεζ έκανε το 1-2 για χάρη της Red Bull και ο Λεκλέρ ανέβηκε ως τρίτος στο βάθρο!

Published

on

Τι κι αν εκκίνησε το Grand Prix του Βελγίου από την 6η θέση, λόγω της ποινής που δέχθηκε για αλλαγή κιβωτίου ταχυτήτων;

Ο Μαξ Φερστάπεν απέδειξε για ακόμα μια φορά ότι τρέχει… χωρίς αντίπαλο και πανηγύρισε τη 10η φετινή του νίκη, συνεχίζοντας την επέλασή του προς τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή! Μάλιστα, αντίκρισε πρώτος την καρό σημαία για 8ο συνεχόμενο αγώνα, κάτι που στο παρελθόν είχε καταφέρει μόνο ο Φέτελ!

Ο Πέρεζ με τη δεύτερη θέση στην οποία τερμάτισε επισφράγισε την κυριαρχία της Red Bull, ενώ ο Λεκλέρ ήταν ο τρίτος του βάθρου, παρότι ξεκίνησε έχοντας την pole. Χάμιλτον, Αλόνσο, Ράσελ, Νόρις, Οκόν, Στρολ και Τσουνόντα συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα, ενώ Πιάστρι και Σάινθ εγκατέλειψαν εξαιτίας μιας επαφής που είχαν τα μονοθέσιά τους στον πρώτο γύρο.

Το Grand Prix του Σπα ξεκίνησε με τον Λεκλέρ να διατηρεί την πρώτη θέση και με τον 5ο Πιάστρι να έχει επαφή με τον Σάινθ στην προσπάθειά του να προσπεράσει τη Ferrari, μην μπορώντας να συνεχίσει και μένοντας εκτός, παρά την εξαιρετική του απόδοση που είχε πιάσει τις προηγούμενες μέρες στο Βέλγιο. Σοβαρή ζημιά υπήρξε και στον Σάινθ, ο οποίος έχασε ρυθμό και τρεις θέσεις πριν μπει στα πιτς.

Παρά το καλό ξεκίνημα του Λεκλέρ, ο Πέρεζ δεν άργησε να τον προσπεράσει, αφήνοντας τον με ευκολία πίσω του πριν τα μονοθέσια περάσουν για πρώτη φορά από το σικέιν Λε Κομπ. Παράλληλα, ο Φερστάπεν, ο οποίος παρότι έκανε τον γρηγορότερο χρόνο στις κατατακτήριες, ξεκίνησε 6ος λόγω της ποινής που δέχθηκε για αλλαγή κιβωτίου ταχυτήτων, ήταν εξ’ αρχής εντυπωσιακός και ανέβηκε γρήγορα 4ος.

Ο Ολλανδός πέρασε με άνεση και τον Λεκλέρ στον 9ο γύρο, ενώ ανέβηκε πρώτος στον 17ο γύρο, προσπερνώντας και τον ομόσταυλό του, Πέρεζ. Παράλληλα, ο 4ος Χάμιλτον προσπαθούσε να παραμείνει κοντά στον Λεκλέρ. Η βροχή έκανε την εμφάνισή της στον 20ό γύρο αλλά δεν κράτησε για πολύ, ενώ ο Σάινθ εγκατέλειψε στον 24ο, με τη ζημιά της σύγκρουσης με τον Πιάστρι να αποδεικνύεται μοιραία.

Στον 31ο γύρο η Red Bull του Φερστάπεν μπήκε στα pits για δεύτερη φορά, αλλάζοντας ελαστικά και κρατώντας χωρίς προβλήματα το προβάδισμά του και την πρώτη θέση, με την προσοχή να στρέφεται στη μάχη για την 3η θέση, ανάμεσα σε Λεκλέρ και Χάμιλτον. Ο Μονεγάσκος διατηρούσε τη διαφορά ασφαλείας από τον Βρετανό, ενώ μεγάλο ενδιαφέρον είχαν και οι μάχες Γκασλί-Άλμπον-Μπότας για την 11η θέση, και Οκόν-Τσουνόντα για την 9η. Ο Χάμιλτον μπήκε στα πιτς στον προτελευταίο γύρο για να αλλάξει τα ταλαιπωρημένα ελαστικά του, χωρίς να χάσει την 4η θέση από τον Αλόνσο και κάνοντας τον ταχύτερο γύρο με τον τερματισμό (1:47.305), με τον αγώνα να ολοκληρώνεται με τον Φερστάπεν να αντικρίζει ξανά πρώτος την καρό σημαία και τη Red Bull να πανηγυρίζει για το επιβλητικό της 1-2!

Αναλυτικά η τελική κατάταξη:
Formula 1: Άπιστοι και στο Βέλγιο Φερστάπεν και Red Bull

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Σούπερ… Μάριο (Ηλιόπουλος) και πρωτιά στην 13η Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας, όλοι οι νικητές

Published

on

Με δυνατές μάχες, έντονες συγκινήσεις και νικητή της γενικής κατάταξης τον Μάριο Ηλιόπουλο (εφοπλιστής και πρόεδρος της ΠΑΕ ΑΕΚ εκτός από οδηγός αγώνων) με το… τερατώδες FORD FIESTA, ολοκληρώθηκε η 13η SEAJETS Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας με 53 οδηγούς από τους 56 που είχαν δηλώσει συμμετοχή.

Και φυσικά είναι και ο μεγάλος χορηγός ως ιδιοκτήτης της SEAJETS της μεγάλης ναυτιλιακής εταιρίας ακτοπλοϊκών γραμμών που φέρει και το όνομα του αγώνα.

Οι νικητές ανά Ομάδα:

Ομάδα Α: 1) Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort – ΑΣΜΑ), 2)  Χρήστος Λάππας (Ford Fiesta – ΕΛΕΤΑ), 3) Αντώνιος Αντωνίου (Mitsubishi Lancer – ΕΛΕΤΑ).

Ομάδα Ν: 1) Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer – START LINE), 2) Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος (Honda Civic – ΑΣΜΑ), 3) Παναγιώτης Σμυρναίος (Peugeot 106 – START LINE).

Ομάδα Ε: 1) Ευστάθιος Καλκούνος (BMW M3 E30 – ΑΛΜΑ 4×4 Ναυπλίου), 2) Κωνσταντίνος Ντόφης (Ford Escort MK2 – ΑΣΜΑ), 3) Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B – ΑΟΠ).

ΟΜΑΔΑ Α έως 2 Λίτρα: 1) Δημητρόπουλος Σταμάτιος (Citroen Saxo – Α6), 2) Βασίλειος Μπάτζανος (Citroen Saxo – Α6), 3) Βασίλειος Κανδηλιώτης (Peugeot 208 – Α6).

ΟΜΑΔΑ Ν έως 2 Λίτρα: 1) Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος (Honda Civic – N3), 2) Παναγιώτης Σμυρνέος (Peugeot 106 – N2), 3) Ιωάννης Φωτεινέλης (Honda Civic – N3.

ΟΜΑΔΑ Ε έως 2 Λίτρα: 1) Ανδρέας Ντόφης (Citroen Saxo – Ε10), 2) Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B – Ε10), 3) Μπαλντούνης Γιώργος (FORD ESCORT MK2 – E11).

Formula Saloon: 1) Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta – START LINE). Ο «Κανέλλος» (Peugeot 106 – ΑΛΑ Καλαμάτας) ξεχώρισε στην FSA2L και ο Γεώργιος Κακαλέτρης (Opel Astra G – ΑΣΣΟΑΑ) ήταν ο ταχύτερος στην FST2.

Ιστορικά

Στα Ιστορικά, ιδιαίτερο χρώμα εποχής έδωσαν στην κατηγορία έως 2000cc (2Β) ο Γεώργιος Γαβριηλίδης (Ford Escort MK1), όπως και στην 4Β (άνω των 2000cc) ο Λυμπέρης Παπάζογλου (Lancia Delta).

Μίλτος Σπυρόπουλος

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Δημήτρης Καρπάνος: Ακόμα ένας “γρήγορος” ταξιδεύει προς τον ουρανό

Published

on

Έφυγε από τη ζωή ο οδηγός αγώνων Δημήτρης Καρπάνος σε ηλικία 69 ετών.

Ακόμα ένας άνθρωπος του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ταξιδεύει προς την τελευταία του Ειδική Διαδρομή. Ο λόγος για τον Δημήτρη Καρπάνο, που για αρκετές δεκαετίες υπήρξε στέλεχος του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Πατρών, έχοντας διατελέσει αρκετά χρόνια στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου, ενώ δεκάδες ήταν και οι συμμετοχές του σε Αγώνες.

Ο Δημήτρης έχει ένα πλούσιο “βιογραφικό” στον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό, ενώ τα τελευταία χρόνια καθόταν στο μπάκετ από ένα EVO, όπου τον συνόδευε ο γιός του Νίκος, ενώ για αρκετά χρόνια βρισκόταν και στην διοίκηση της ΟΜΑΕ.

Δυστυχώς το τελευταίο διάστημα, τον ταλαιπωρούσαν αρκετά προβλήματα υγείας, τα οποία τελικά τον “λύγισαν”.

Η κηδεία του θα γίνει το Σάββατο κι ώρα 11 στον Καθολικό Ιερό Ναό Αγίου Ανδρέου στην οδό Μαιζώνος.

Πηγή: automotopatras

Continue Reading

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ

Φόρμουλα-1: Κυρίαρχος στο Πριγκιπάτο ο Λάντο Νόρις, μείωσε στους τρεις βαθμούς από τον Όσκαρ Πιάστρι

Published

on

Ο Λάντο Νόρις πανηγύρισε την νίκη στο Grand Prix του Μονακό, εκκινώντας από την pole position και πραγματοποιώντας έναν άψογα στρατηγικό αγώνα, μειώνοντας τη διαφορά του από τον επικεφαλής της βαθμολογίας και ομόσταυλό του στη McLaren, Όσκαρ Πιάστρι, στους τρεις βαθμούς.

Ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari τερμάτισε δεύτερος στον εντός έδρας αγώνα του, τον οποίο είχε κερδίσει πέρυσι, με τον Πιάστρι να συμπληρώνει το βάθρο στην τρίτη θέση και τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull να ακολουθεί τέταρτος. Οι τέσσερις πρώτοι οδηγοί τερμάτισαν με τη σειρά που είχαν εκκινήσει.

Ο αγώνας περιλάμβανε για πρώτη φορά δύο υποχρεωτικά pitstops, γεγονός που είχε δημιουργήσει προσδοκίες για αυξημένο θέαμα στους στενούς δρόμους του Πριγκιπάτου. Ωστόσο, οι πιλότοι υιοθέτησαν συντηρητική στρατηγική, με ελάχιστες μάχες στην πίστα.

Ο Νόρις κυριάρχησε πλήρως, φτάνοντας στη γραμμή του τερματισμού έχοντας ρίξει γύρο σε όλους πλην τεσσάρων οδηγών, εξασφαλίζοντας μια σπουδαία και ιστορική νίκη στους δρόμους του Μονακό.

Μίλτος Σπυρόπουλος

Continue Reading
Advertisement

Facebook