ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ
Τα νέα προγράμματα στα πρωταθλήματα Αναβάσεων, Ράλλυ και Ταχύτητας

Η ώρα της επανεκκίνησης του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού έφτασε!
Μετά από το «πράσινο φως» της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για την επιστροφή στην αγωνιστική δράση, η Επιτροπή Αγώνων (ΕΠ.Α.) της ΟΜΑΕ παρουσιάζει το αναθεωρημένο πρόγραμμα του 2020 για τα Πανελλήνια Πρωταθλήματα Ράλλυ, Αναβάσεων και Ταχύτητας.
Κάθε Σαββατοκύριακο από τα τρία πρώτα του Ιουλίου θα ξεκινήσουν αντίστοιχα τα Πρωταθλήματα Αναβάσεων, Ράλλυ Ασφάλτου και Ράλλυ Χώματος, ενώ οι τρεις αγώνες του Πρωταθλήματος Ταχύτητας θα διεξαχθούν από τον Οκτώβριο ως το Δεκέμβριο. Αναλυτικά, παρακάτω μπορείτε να δείτε τα νέα προγράμματα των τεσσάρων θεσμών.
Χάθηκε το Ράλλυ Αχαιός, σώνεται η Πιτίτσα
Σε τοπικό επίπεδο, «χάσαμε» το Ράλλυ Αχαιός, αφού θα έπρεπε να έχει διεξαχθεί υπό κανονικές συνθήκες, αλλά η Ανάβαση Πιτίτσας είναι στο καλεντάρι του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων ως δεύτερη σε σειρά και θα διεξαχθεί στο τέλος του Ιουλίου.
Πληροφορίες, αν και δεν έχει ανακοινωθεί κάτι επίσημα, μιλούν πως και το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Karting θα ξεκινήσει από την Πάτρα, με πιθανή ημερομηνία το πρώτο δεκαήμερο του Ιουλίου, ενώ σταθερή αξία παραμένει το PICK, που θα διεξαχθεί κλασσικά κατά τα τέλη του Σεπτέμβρη.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ 2020
4-5 Ιουλίου – Αχλαδόκαμπος (ΑΣΣΟΑΑ)
25-26 Ιουλίου – Πιτίτσα (ΑΟΠ)
5-6 Σεπτεμβρίου – Πορταριά (ΛΑΒΟΛΟΥ)
26-27 Σεπτεμβρίου – Κύμη (START LINE)
31 Οκτ. -1 Νοεμβρίου – Διόνυσος (ΕΛΛΑΔΑ)
28-29 Νοεμβρίου – Ριτσώνα (ΑΣΜΑ)
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ ΑΣΦΑΛΤΟΥ 2020
11-12 Ιουλίου – Ηπειρωτικό (ΕΛΕΤΑ)
12-13 Σεπτεμβρίου – ΔΕΘ (ΑΟΘ)
0-11 Οκτωβρίου – Κρήτης (ΑΟΚ)
24-25 Οκτωβρίου – Κένταυρος (ΛΑΒ)
21-22 Νοεμβρίου – Παλάδιο (START LINE)
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ ΧΩΜΑΤΟΣ 2020
18 Ιουλίου – Ράλλυ START LINE
9-20 Σεπτεμβρίου – Λαμία (ΑΛΑΛ)
17-18 Οκτωβρίου – Ολυμπιακό Ράλλυ (ΑΟΛΑΠ)
7-8 Νοεμβρίου – Ράλλυ ΑΣΜΑ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑΧΥΤΗΤΑΣ 2020
3-4 Οκτωβρίου – Μέγαρα (ΕΛΛΑΔΑ)
14-15 Νοεμβρίου – Μέγαρα (ΕΛΛΑΔΑ)
12-13 Δεκεμβρίου – Μέγαρα (
Επιμέλεια: Μάρκος Καπετανάκης

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ
Σούπερ… Μάριο (Ηλιόπουλος) και πρωτιά στην 13η Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας, όλοι οι νικητές

Με δυνατές μάχες, έντονες συγκινήσεις και νικητή της γενικής κατάταξης τον Μάριο Ηλιόπουλο (εφοπλιστής και πρόεδρος της ΠΑΕ ΑΕΚ εκτός από οδηγός αγώνων) με το… τερατώδες FORD FIESTA, ολοκληρώθηκε η 13η SEAJETS Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας με 53 οδηγούς από τους 56 που είχαν δηλώσει συμμετοχή.
Και φυσικά είναι και ο μεγάλος χορηγός ως ιδιοκτήτης της SEAJETS της μεγάλης ναυτιλιακής εταιρίας ακτοπλοϊκών γραμμών που φέρει και το όνομα του αγώνα.
Οι νικητές ανά Ομάδα:
Ομάδα Α: 1) Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort – ΑΣΜΑ), 2) Χρήστος Λάππας (Ford Fiesta – ΕΛΕΤΑ), 3) Αντώνιος Αντωνίου (Mitsubishi Lancer – ΕΛΕΤΑ).
Ομάδα Ν: 1) Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer – START LINE), 2) Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος (Honda Civic – ΑΣΜΑ), 3) Παναγιώτης Σμυρναίος (Peugeot 106 – START LINE).
Ομάδα Ε: 1) Ευστάθιος Καλκούνος (BMW M3 E30 – ΑΛΜΑ 4×4 Ναυπλίου), 2) Κωνσταντίνος Ντόφης (Ford Escort MK2 – ΑΣΜΑ), 3) Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B – ΑΟΠ).
ΟΜΑΔΑ Α έως 2 Λίτρα: 1) Δημητρόπουλος Σταμάτιος (Citroen Saxo – Α6), 2) Βασίλειος Μπάτζανος (Citroen Saxo – Α6), 3) Βασίλειος Κανδηλιώτης (Peugeot 208 – Α6).
ΟΜΑΔΑ Ν έως 2 Λίτρα: 1) Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος (Honda Civic – N3), 2) Παναγιώτης Σμυρνέος (Peugeot 106 – N2), 3) Ιωάννης Φωτεινέλης (Honda Civic – N3.
ΟΜΑΔΑ Ε έως 2 Λίτρα: 1) Ανδρέας Ντόφης (Citroen Saxo – Ε10), 2) Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B – Ε10), 3) Μπαλντούνης Γιώργος (FORD ESCORT MK2 – E11).
Formula Saloon: 1) Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta – START LINE). Ο «Κανέλλος» (Peugeot 106 – ΑΛΑ Καλαμάτας) ξεχώρισε στην FSA2L και ο Γεώργιος Κακαλέτρης (Opel Astra G – ΑΣΣΟΑΑ) ήταν ο ταχύτερος στην FST2.
Ιστορικά
Στα Ιστορικά, ιδιαίτερο χρώμα εποχής έδωσαν στην κατηγορία έως 2000cc (2Β) ο Γεώργιος Γαβριηλίδης (Ford Escort MK1), όπως και στην 4Β (άνω των 2000cc) ο Λυμπέρης Παπάζογλου (Lancia Delta).
Μίλτος Σπυρόπουλος
ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ
Δημήτρης Καρπάνος: Ακόμα ένας “γρήγορος” ταξιδεύει προς τον ουρανό

Έφυγε από τη ζωή ο οδηγός αγώνων Δημήτρης Καρπάνος σε ηλικία 69 ετών.
Ακόμα ένας άνθρωπος του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ταξιδεύει προς την τελευταία του Ειδική Διαδρομή. Ο λόγος για τον Δημήτρη Καρπάνο, που για αρκετές δεκαετίες υπήρξε στέλεχος του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Πατρών, έχοντας διατελέσει αρκετά χρόνια στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου, ενώ δεκάδες ήταν και οι συμμετοχές του σε Αγώνες.
Ο Δημήτρης έχει ένα πλούσιο “βιογραφικό” στον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό, ενώ τα τελευταία χρόνια καθόταν στο μπάκετ από ένα EVO, όπου τον συνόδευε ο γιός του Νίκος, ενώ για αρκετά χρόνια βρισκόταν και στην διοίκηση της ΟΜΑΕ.
Δυστυχώς το τελευταίο διάστημα, τον ταλαιπωρούσαν αρκετά προβλήματα υγείας, τα οποία τελικά τον “λύγισαν”.
Η κηδεία του θα γίνει το Σάββατο κι ώρα 11 στον Καθολικό Ιερό Ναό Αγίου Ανδρέου στην οδό Μαιζώνος.
Πηγή: automotopatras
ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ
Φόρμουλα-1: Κυρίαρχος στο Πριγκιπάτο ο Λάντο Νόρις, μείωσε στους τρεις βαθμούς από τον Όσκαρ Πιάστρι

Ο Λάντο Νόρις πανηγύρισε την νίκη στο Grand Prix του Μονακό, εκκινώντας από την pole position και πραγματοποιώντας έναν άψογα στρατηγικό αγώνα, μειώνοντας τη διαφορά του από τον επικεφαλής της βαθμολογίας και ομόσταυλό του στη McLaren, Όσκαρ Πιάστρι, στους τρεις βαθμούς.
Ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari τερμάτισε δεύτερος στον εντός έδρας αγώνα του, τον οποίο είχε κερδίσει πέρυσι, με τον Πιάστρι να συμπληρώνει το βάθρο στην τρίτη θέση και τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull να ακολουθεί τέταρτος. Οι τέσσερις πρώτοι οδηγοί τερμάτισαν με τη σειρά που είχαν εκκινήσει.
Ο αγώνας περιλάμβανε για πρώτη φορά δύο υποχρεωτικά pitstops, γεγονός που είχε δημιουργήσει προσδοκίες για αυξημένο θέαμα στους στενούς δρόμους του Πριγκιπάτου. Ωστόσο, οι πιλότοι υιοθέτησαν συντηρητική στρατηγική, με ελάχιστες μάχες στην πίστα.
Ο Νόρις κυριάρχησε πλήρως, φτάνοντας στη γραμμή του τερματισμού έχοντας ρίξει γύρο σε όλους πλην τεσσάρων οδηγών, εξασφαλίζοντας μια σπουδαία και ιστορική νίκη στους δρόμους του Μονακό.
Μίλτος Σπυρόπουλος