ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ
Η επέλαση των Ferrari θα γίνει στην Πάτρα

Η ΦΙΛ.Μ.Π.Α (Φίλοι Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Πάτρας) και το FERRARI OWNERS CLUB “PASSIONE ROSSA”, διοργάνωσαν Συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση του event PATRAS 2019 FERRARI DAYS “PASSIONE ROSSA”, που θα πραγματοποιηθεί στην ΠΑΤΡΑ τον Ιούνιο του 2019, με Συνδιοργανωτή την MEDIA WORLD ADVERTISING.
Η αντίστροφη μέτρηση για τους εορτασμούς των 20 χρόνων ζωής του Ferrari Owner΄s Club «Passione Rossa», στην φιλόξενη Πάτρα, ήδη ξεκίνησε, με τους διοργανωτές να παραθέτουν μια πολύ όμορφα διοργανωμένη Συνέντευξη Τύπου, όπου προσέλκυσε αρκετά Μέσα Ενημέρωσης, Φορείς και λάτρεις του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, στην φιλόξενη Αίθουσα του Εμπορικού Συλλόγου Πάτρας.
Στο πάνελ συμμετείχαν ο Εκπρόσωπος της ΦΙΛΜΠΑ κ. Νικόλαος Καπετανάκης, ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής της Εκδήλωσης κ. Κυριάκος Καπετανάκης, ο Πρόεδρος του “Passione Rossa” κ. Φάμπιο Μπαρόνε και ο κ. Πάολο Μελισσάνο ως Συνδιοργανωτής από την Media World advertising, ο οποίος εκτελούσε και χρέη μεταφραστή.
Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής κ. Κυριάκος Καπετανάκης :
Η ΦΙΛΜΠΑ ευχαριστεί όλους τους παρευρισκόμενους που μας τιμούν με την παρουσία τους και σας χαιρετίζω έναν έναν ξεχωριστά. Δεν θα σας κουράσω καθώς οι επόμενοι ομιλητές θα αναλύσουν τα της εκδήλωσης. Απλά να αναφέρω πως η ΦΙΛΜΠΑ με την συνεργασία του κ. Βασίλη Ακριβού και τον «αέρα» των Παγκόσμιων Ρεκόρ του κ. Μπαρόνε θα προσπαθήσει να σπάσει ένα ακόμα Ρεκόρ. Αλλά όλα στον καιρό τους. Το βασικό είναι ότι μπήκε το νερό στο αυλάκι και η ΦΙΛΜΠΑ κάνει την αρχή για εκδηλώσεις Παγκοσμίου επιπέδου με κοινό παρονομαστή τον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό. Με την στήριξη της πόλης και των θεσμών της θα προσπαθήσουμε και εμείς να βάλουμε ένα λιθαράκι για να επικοινωνήσουμε το Brand Name της πόλης μας, με αποτέλεσμα την ανάπτυξη της περιοχής μας τουριστικά και πολιτιστικά.
Εκπρόσωπος ΦΙΛΜΠΑ Νικόλαος Καπετανάκης :
Το επόμενο καλοκαίρι η Πάτρα μας θα έχει να ευκαιρία να υποδεχθεί περίπου 40 Ιταλίδες καλλονές της Αυτοκινητοβιομηχανίας Ferrari, σε ένα μοναδικό show πρωτόγνωρο για τα δεδομένα της ευρύτερης περιοχής μας. Σας καλούμε λοιπόν να αγκαλιάσετε αυτή την προσπάθεια και συνδράμετε ο καθένας από την σκοπιά του για την απόλυτη επιτυχία.
Σήμερα ανακοινώνουμε λοιπόν προς τον Πατραϊκό λαό αλλά και προς όλη την Ελλάδα πως η ΦΙΛΜΠΑ μαζί με την Media World Advertising θα διοργανώσουν την Εκδήλωση “PATRAS 2019 Ferrari Days”, όπου θα γιορτάσουμε τα 20 χρόνια από την ίδρυση του FERRARI OWNERS CLUB “PASSIONE ROSSA”, στις 14, 15 και 16 Ιουνίου 2019. Λεπτομέρειες και το αναλυτικό πρόγραμμα της Εκδήλωσης θα ανακοινωθούν σε επόμενη Συνέντευξη Τύπου.
Παράλληλα σας παρουσιάζουμε τον Πρόεδρο του Club κ. Φάμπιο Μπαρόνε, ο οποίος έχει ένα βιογραφικό στον χώρο του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, αρκετών σελίδων, με Παγκόσμια ρεκόρ και Βραβεύσεις που θα ζήλευαν πολλά μεγάλα ονόματα.
Πρόεδρος του FERRARI OWNERS CLUB “PASSIONE ROSSA” κ. Φάμπιο Μπαρόνε
«Ανυπομονούμε για αυτό το μεγάλο γεγονός, το οποίο θα συμβάλει και στην συνεργασία Ελλάδας και Ιταλίας, αλλά και στην οικονομική και τουριστική ανάπτυξη της περιοχής. Η Πάτρα είναι πόλη-λιμάνι, που βρίσκεται πολύ κοντά στην Ιταλία και διαθέτει ανθρώπους που αγαπούν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, οπότε δεν ήταν δύσκολη η επιλογή μας. Του χρόνου το καλοκαίρι θα ταξιδέψουν εδώ πολλά μέλη του κλαμπ μας. Σε ό,τι αφορά το συναίσθημα που νιώθει κάποιος οδηγώντας μια Ferrari, είναι αναμφίβολα κάτι το μοναδικό και κάθε φορά που κάθεσαι στο τιμόνι ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι σαν να είναι η πρώτη φορά».
Ο κ. Φάμπιο Μπαρόνε μετά το τέλος της ομιλίας του δέχτηκε αρκετές ερωτήσεις από τους παρευρισκόμενους Δημοσιογράφους, αλλά και από τους Εκπροσώπους Φορέων και τους λάτρεις του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ενώ στο τέλος παρουσιάστηκε και η συλλεκτικό μπλούζα της Εκδήλωσης.
Στην συνέντευξη Τύπου έδωσαν «παρών» εκπρόσωπος του Αντιπεριφεριάρχη Αχαΐας κ. Γρηγόρη Αλεξόπουλου, της Τροχαίας, ο Σύμβουλους του Επιμελητηρίου Αχαϊας κ. Παναγιώτης Κρίκης, , ο υποψήφιος δήμαρχος, Νίκος Τζανάκος, ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής της ΦΙΛΜΠΑ κ. Βασίλης Ακριβός του ΑΟΠ, ο Νίκος Τζελέπης από την ΕΛΙΑ, o πρωταθλητής των super bikes, Κώστας Φωτιάδης και πλήθος επιχειρηματιών και φιλάθλων.
Ακολουθούν περιγραφές για το Ferrari Owner’s Club «Passione Rossa» αλλά και για τον Πρόεδρό τους, Fabio Barone.
ΤΟ FERRARI CLUB «PASSIONE ROSSA»
Το FERRARI Club «Passione Rossa» ιδρύθηκε από τον Δρ. Fabio Barone το 1999, ο οποίος είναι και ο πρόεδρος του μέχρι σήμερα. Μέλη του Club (500 άτομα) είναι αποκλειστικά μεγάλοι Ιταλοί επιχειρηματίες, ιδιοκτήτες ή συλλέκτες αυτοκινήτων FERRARI. Έχει ως αποκλειστικό σκοπό τη διάδοση της πιο διάσημης μάρκας πολυτελών sport αυτοκινήτων στον κόσμο. Το Club εδώ και χρόνια είναι ένας απαραίτητος συντελεστής για εθνικές και διεθνείς εκδηλώσεις και παραστάσεις όπου τα αυτοκίνητα FERRARI είναι πρωταγωνιστές μαζί με τον τόπο που επισκέπτονται. To μότο τους είναι «Το Πάθος δεν έχει σημαίες, ούτε αφεντικά».
ΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΡΕΚΟΡ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ
FERRARI CLUB «PASSIONE ROSSA»
Ο πρόεδρος του FERRARI Club «Passione Rossa», Fabio Barone, είναι ένα ιδιαίτερα δημοφιλές πρόσωπο καθότι είναι κάτοχος τριών (3) παγκόσμιων ρεκόρ ταχύτητας (Guinness World Speed Records).
Συγκεκριμένα, με την ειδικά διαμορφωμένη Ferrari 458 Italia έχει διανύσει, με το μικρότερο δυνατό χρόνο:
1. Το Transfagarasan Highway (στην Ρουμάνια το 2015) που θεωρείται ο πιο ωραίος δρόμος του κόσμου,
2. Το Tienmen Mountain Road (στην Κίνα το 2016), που θεωρείται ο πιο επικίνδυνος δρόμος του κόσμου, με 99 στροφές, σε 1.800μ ύψος και χωρίς κανένα προστατευτικό κιγκλίδωμα (στηθαίο ασφαλείας) και
3. Τα φαράγγια «Dadès Gorges» (Οκτώβριο 2018) τα οποία είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά και γραφικά μέρη στο Μαρόκο και ένας από τους πιο επικίνδυνους δρόμους του κόσμου (ένα μέρος της διαδρομής το αυτοκίνητο περνάει μόλις 30 εκατοστά μακριά από την πλευρά του βουνού δίπλα από κοφτερά βράχια).
ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ
ΤΟΥ FERRARI CLUB «PASSIONE ROSSA»
Έτος 2004: τιμήθηκε από τον Πρόεδρο της Ιταλικής Δημοκρατίας με το Βραβείο υψηλής κοινωνικής αξιοσύνης.
Έτος 2006: οδηγώντας μια FERRARI F40, ανταγωνίστηκε με ένα αεροπλάνο της Ιταλικής Πολεμικής Αεροπορίας ΑΜΧ στην βάση της πόλης της Άμεντολας-Φότζια (Amendola-Foggia) της Ιταλίας.
Έτος 2013: οδηγώντας μια FERRARI 458 ΙΤALIA, ανταγωνίστηκε με ένα ακροβατικό αεροπλάνο στην διεθνή πίστα αγώνων αυτοκινήτων της πόλης της Βαλελούγκα (Vallelunga) της Ιταλίας.
Toν Μάιο 2017 o Fabio Barone ήταν πρωταγωνιστής μιας “μονομαχίας” στο χωμάτινο ιπποδρόμιο της Cinecittà World στη Ρώμη (όπου γυρίστηκε η θρυλική ταινία BEN HUR). Στην εκκίνηση βρέθηκαν από τη μια πλευρά ένα Ρωμαϊκό άρμα με δυο άλογα και από την άλλη, ο Fabio Barone με μια Ferrari 458 Italia. Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν δεκάδες δημοσιογράφοι απ’ όλο τον κόσμο.
Την Εκδήλωση υποστήριξαν οι Επιχειρήσεις:
Καύσιμα Κολοκυθάς
Avance Rent a Car
Buondi Cafe
Αχαικό Εντελβάις
Αναψυκτικά ΒΙΚΟΣ
Silent Creation
automotopatras.gr
Με εκτίμηση
Για την Οργανωτική Επιτροπή της ΦΙΛΜΠΑ

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ
Σούπερ… Μάριο (Ηλιόπουλος) και πρωτιά στην 13η Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας, όλοι οι νικητές

Με δυνατές μάχες, έντονες συγκινήσεις και νικητή της γενικής κατάταξης τον Μάριο Ηλιόπουλο (εφοπλιστής και πρόεδρος της ΠΑΕ ΑΕΚ εκτός από οδηγός αγώνων) με το… τερατώδες FORD FIESTA, ολοκληρώθηκε η 13η SEAJETS Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας με 53 οδηγούς από τους 56 που είχαν δηλώσει συμμετοχή.
Και φυσικά είναι και ο μεγάλος χορηγός ως ιδιοκτήτης της SEAJETS της μεγάλης ναυτιλιακής εταιρίας ακτοπλοϊκών γραμμών που φέρει και το όνομα του αγώνα.
Οι νικητές ανά Ομάδα:
Ομάδα Α: 1) Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort – ΑΣΜΑ), 2) Χρήστος Λάππας (Ford Fiesta – ΕΛΕΤΑ), 3) Αντώνιος Αντωνίου (Mitsubishi Lancer – ΕΛΕΤΑ).
Ομάδα Ν: 1) Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer – START LINE), 2) Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος (Honda Civic – ΑΣΜΑ), 3) Παναγιώτης Σμυρναίος (Peugeot 106 – START LINE).
Ομάδα Ε: 1) Ευστάθιος Καλκούνος (BMW M3 E30 – ΑΛΜΑ 4×4 Ναυπλίου), 2) Κωνσταντίνος Ντόφης (Ford Escort MK2 – ΑΣΜΑ), 3) Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B – ΑΟΠ).
ΟΜΑΔΑ Α έως 2 Λίτρα: 1) Δημητρόπουλος Σταμάτιος (Citroen Saxo – Α6), 2) Βασίλειος Μπάτζανος (Citroen Saxo – Α6), 3) Βασίλειος Κανδηλιώτης (Peugeot 208 – Α6).
ΟΜΑΔΑ Ν έως 2 Λίτρα: 1) Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος (Honda Civic – N3), 2) Παναγιώτης Σμυρνέος (Peugeot 106 – N2), 3) Ιωάννης Φωτεινέλης (Honda Civic – N3.
ΟΜΑΔΑ Ε έως 2 Λίτρα: 1) Ανδρέας Ντόφης (Citroen Saxo – Ε10), 2) Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B – Ε10), 3) Μπαλντούνης Γιώργος (FORD ESCORT MK2 – E11).
Formula Saloon: 1) Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta – START LINE). Ο «Κανέλλος» (Peugeot 106 – ΑΛΑ Καλαμάτας) ξεχώρισε στην FSA2L και ο Γεώργιος Κακαλέτρης (Opel Astra G – ΑΣΣΟΑΑ) ήταν ο ταχύτερος στην FST2.
Ιστορικά
Στα Ιστορικά, ιδιαίτερο χρώμα εποχής έδωσαν στην κατηγορία έως 2000cc (2Β) ο Γεώργιος Γαβριηλίδης (Ford Escort MK1), όπως και στην 4Β (άνω των 2000cc) ο Λυμπέρης Παπάζογλου (Lancia Delta).
Μίλτος Σπυρόπουλος
ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ
Δημήτρης Καρπάνος: Ακόμα ένας “γρήγορος” ταξιδεύει προς τον ουρανό

Έφυγε από τη ζωή ο οδηγός αγώνων Δημήτρης Καρπάνος σε ηλικία 69 ετών.
Ακόμα ένας άνθρωπος του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ταξιδεύει προς την τελευταία του Ειδική Διαδρομή. Ο λόγος για τον Δημήτρη Καρπάνο, που για αρκετές δεκαετίες υπήρξε στέλεχος του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Πατρών, έχοντας διατελέσει αρκετά χρόνια στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου, ενώ δεκάδες ήταν και οι συμμετοχές του σε Αγώνες.
Ο Δημήτρης έχει ένα πλούσιο “βιογραφικό” στον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό, ενώ τα τελευταία χρόνια καθόταν στο μπάκετ από ένα EVO, όπου τον συνόδευε ο γιός του Νίκος, ενώ για αρκετά χρόνια βρισκόταν και στην διοίκηση της ΟΜΑΕ.
Δυστυχώς το τελευταίο διάστημα, τον ταλαιπωρούσαν αρκετά προβλήματα υγείας, τα οποία τελικά τον “λύγισαν”.
Η κηδεία του θα γίνει το Σάββατο κι ώρα 11 στον Καθολικό Ιερό Ναό Αγίου Ανδρέου στην οδό Μαιζώνος.
Πηγή: automotopatras
ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ
Φόρμουλα-1: Κυρίαρχος στο Πριγκιπάτο ο Λάντο Νόρις, μείωσε στους τρεις βαθμούς από τον Όσκαρ Πιάστρι

Ο Λάντο Νόρις πανηγύρισε την νίκη στο Grand Prix του Μονακό, εκκινώντας από την pole position και πραγματοποιώντας έναν άψογα στρατηγικό αγώνα, μειώνοντας τη διαφορά του από τον επικεφαλής της βαθμολογίας και ομόσταυλό του στη McLaren, Όσκαρ Πιάστρι, στους τρεις βαθμούς.
Ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari τερμάτισε δεύτερος στον εντός έδρας αγώνα του, τον οποίο είχε κερδίσει πέρυσι, με τον Πιάστρι να συμπληρώνει το βάθρο στην τρίτη θέση και τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull να ακολουθεί τέταρτος. Οι τέσσερις πρώτοι οδηγοί τερμάτισαν με τη σειρά που είχαν εκκινήσει.
Ο αγώνας περιλάμβανε για πρώτη φορά δύο υποχρεωτικά pitstops, γεγονός που είχε δημιουργήσει προσδοκίες για αυξημένο θέαμα στους στενούς δρόμους του Πριγκιπάτου. Ωστόσο, οι πιλότοι υιοθέτησαν συντηρητική στρατηγική, με ελάχιστες μάχες στην πίστα.
Ο Νόρις κυριάρχησε πλήρως, φτάνοντας στη γραμμή του τερματισμού έχοντας ρίξει γύρο σε όλους πλην τεσσάρων οδηγών, εξασφαλίζοντας μια σπουδαία και ιστορική νίκη στους δρόμους του Μονακό.
Μίλτος Σπυρόπουλος